UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Kontakty
- 475 286 222
- 475 286 024 - knihovna
- 475 286 025 - knihovna
- 702 201 972 - knihovna
- upc@rt.ujep.cz
- pult@knihovna.ujep.cz
Kontaktní osoby
- doc. RNDr. Martin Balej, Ph.D.
Webové prezentace
Sociální sítě
Pobočky
UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM-FAKULTA STROJNÍHO INŽENÝRSTVÍ - Na Okraji 1001/7, Klíše, Ústí nad Labem
UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM-FAKULTA UMĚNÍ A DESIGNU - Pasteurova 1500/9, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem
UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM-FAKULTA ZDRAVOTNICKÝCH STUDIÍ - Velká Hradební 424/13, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem
UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM-FAKULTA ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ - Pasteurova 3632/15, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem
UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM-FILOZOFICKÁ FAKULTA - Pasteurova 3571/13, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem
UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM-PEDAGOGICKÁ FAKULTA - České mládeže 360/8, Klíše, Ústí nad Labem
UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM-PŘÍRODOVĚDECKÁ FAKULTA - Pasteurova 3632/15, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem
UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM-SPRÁVA KOLEJÍ A MENZ - Klíšská 979/129, Klíše, Ústí nad Labem
Činnosti firmy
- Univerzita Jana Evangelisty Purkyně
- knihovna
Volná pracovní místa
Pracovník/ce Centra výzkumu a podpory kulturních a kreativních odvětví
UJEP - Fakulta umění a designu
Bc. Hana Krchováe-mail: personalni@ujep.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Popis pracovní pozice Odborný pracovník na dané pozici bude zejména zajišťovat chod nově vznikajícího Centra výzkumu a podpory kulturních a kreativních odvětví. Bude se podílet na vybudování centra a jeho následném provozu. Pracovník na této pozici bude také zajišťovat správu webového portálu centra (sběr textových, obrazových a audiovizuálních materiálů, které bude pro portál zpracovávat a zveřejňovat). Další aktivitou bude distribuce informačních materiálů v online prostoru (správa a péče o sociální sítě), základní technická správa centra a produkční činnost projektových aktivit. Centrum bude poskytovat široce koncipovanou podporu aktérům a dalším subjektům působícím v kulturních a kreativních odvětvích na území Ústeckého kraje a bude zařazeno v rámci organizační struktury Fakulty umění a designu UJEP. Aktivity Centra se soustředí na celkovou podporu rozvoje konkrétních oblastí kulturních a kreativních odvětví, přípravu a realizaci vzdělávacích programů nabízejících rozvoj kreativních schopností a produkčních kompetencí aktérů působících v kulturních a kreativních odvětvích i popularizaci kulturních a kreativních odvětví v Ústeckém kraji. Požadavky na uchazeče " minimálně středoškolské vzdělání s maturitou " zájem o aktuální dění v oblasti kultury severních Čech " dobrá znalost českého jazyka " znalost kancelářských softwarů a základní znalost grafických softwarů " základní znalost správy webu a chuť vzdělávat se v tomto oboru " orientace v online prostoru, zájem o správu sociálních sítí " zájem (popř. znalosti) o základní správu hardwarového a softwarového vybavení centra výhodou " znalost anglického jazyka odpovídající A2 " organizační a komunikační schopnosti " schopnost práce v týmu Zaměstnanecké výhody: " podpora při dalším vzdělávání a zvyšováním kvalifikace " zaměstnanecké stravování, příjemné a moderní pracovní zázemí " další zaměstnanecké benefity (příspěvek na penzijní připojištění, e-kartu Pluxee, rekreační středisko Bukovina a mnoho dalšího) Písemná přihláška musí obsahovat přílohy: " Profesní životopis dokládající praxi pro danou pozici " Kopie dokladů o vzdělání, případně akademických titulech " Čestné prohlášení o morální bezúhonnosti Předpokládaný nástup: 1. 9. 2024 nebo dle dohody Případné dotazy ohledně předpokládaného profilu uchazeče zodpoví Zdeněk Svejkovský, e-mail: zdenek.svejkovsky@ujep.cz, tel.: +420 775 091 327. Případné dotazy k systému výběrového řízení směřujte na adresu: personalni@ujep.cz. Přihlášky se všemi náležitostmi (viz výše) zasílejte poštou na Zaměstnanecký odbor UJEP v Ústí nad Labem, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem nebo e-mailem na adresu personalni@ujep.cz do 1. 7. 2024.
Manažer/ka Centra výzkumu a podpory kulturních a kreativních odvětví
UJEP - Fakulta umění a designu
Bc. Hana Krchováe-mail: personalni@ujep.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 50 000 Kč/měsíc |
Popis pracovní pozice Odborný pracovník na dané pozici bude zajišťovat vedení nově vznikajícího Centra výzkumu a podpory kulturních a kreativních odvětví. Bude se podílet na vybudování centra a jeho následné koncepci. Významná část náplně pracovní pozice je soustředěna na budování sítě propojující univerzitu, kulturní instituce (divadla, galerie, muzea, kluby, komunitní centra, festivaly apod.), soukromé subjekty (keramičky, sklárny, audiovize, grafická studia atd.) a cílové subjekty místní samosprávy v Ústeckém kraji. To vše prostřednictvím osobních setkání (organizace kulatých stolů) v prostorách centra ale i mimo něj (výjezdy do regionu). Sekundární náplní je podílení se na organizaci vzdělávacích kurzů a správě online webového portálu centra a realizace projektových aktivit. Centrum bude poskytovat široce koncipovanou podporu aktérům a dalším subjektům působícím v kulturních a kreativních odvětvích na území Ústeckého kraje a bude zařazeno v rámci organizační struktury Fakulty umění a designu UJEP. Aktivity Centra se soustředí na celkovou podporu rozvoje konkrétních oblastí kulturních a kreativních odvětví, přípravu a realizaci vzdělávacích programů nabízejících rozvoj kreativních schopností a produkčních kompetencí aktérů působících v kulturních a kreativních odvětvích i popularizaci kulturních a kreativních odvětví v Ústeckém kraji. Požadavky na uchazeče " minimálně bakalářské vysokoškolské vzdělání blízké profilu pozice, případně dlouhodobá praxe na obdobné pozici " přehled o aktuálním dění v oblasti kultury severních Čech " dobrá znalost českého jazyka, včetně kultivovaného mluveného i písemného jazykového projevu " znalost anglického jazyka odpovídající A2 " organizační a komunikační schopnosti " výhodou je praxe v oboru (kulturní a kreativní odvětví) " schopnost práce v týmu Zaměstnanecké výhody: " podpora při dalším vzdělávání a zvyšováním kvalifikace " zaměstnanecké stravování, příjemné a moderní pracovní zázemí " další zaměstnanecké benefity (příspěvek na penzijní připojištění, e-kartu Pluxee, rekreační středisko Bukovina a mnoho dalšího) Písemná přihláška musí obsahovat přílohy: " motivační dopis " profesní životopis dosvědčující vhodnost uchazeče pro danou pozici " kopie dokladů o vzdělání, případně akademických titulech " Čestné prohlášení o morální bezúhonnosti Předpokládaný nástup: 1. 9. 2024 nebo dle dohody Případné dotazy ohledně předpokládaného profilu uchazeče zodpoví Zdeněk Svejkovský, e-mail: zdenek.svejkovsky@ujep.cz, tel.: +420 775 091 327. Případné dotazy k systému výběrového řízení směřujte na adresu: personalni@ujep.cz. Přihlášky se všemi náležitostmi (viz výše) zasílejte poštou na Zaměstnanecký odbor UJEP v Ústí nad Labem, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem nebo e-mailem na adresu personalni@ujep.cz do 1. 7. 2024.
Pracovník/pracovnice údržby
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem - Rektorát UJEP
Hana Havlováe-mail: personalni@ujep.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 300 Kč/měsíc do 23 430 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: -instalatérské práce (výměna umyvadel, vodovodních baterií) -elektroinstalační práce (výměna žárovek, zářivek) -drobné opravy nábytku -drobné opravy dveří (vložky, kování) -obsluha výměníku tepla -drobné opravy ústředního topení (výměna těsnění, regulačních hlavic) Kvalifikační požadavky: -manuální zručnost -praxe -pečlivost a flexibilita, občanská bezúhonnost -ŘP sk. B K přihlášce doložte: stručný profesní životopis doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání výhody: -zajímavou a různorodou práci v instituci oceněné HR Award -zaměstnanecké stravování -týmový pracovní kolektiv -sickdays -6 týdnů dovolené Přihlášku se všemi náležitostmi (viz výše) zasílejte poštou na Zaměstnanecký odbor UJEP v Ústí nad Labem, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem nebo na adresu personalni@ujep.cz do 30. června 2024.
Odborný/á asistent/ka v oboru geoinformačních technologií (2 místa)
UJEP - Fakulta životního prostředí
Bc. Hana Krchovováe-mail: personalni@ujep.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Doktorské (vědecká výchova) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 34 600 Kč/měsíc do 41 000 Kč/měsíc |
Požadavky: " zapojení do výuky geoinformačních předmětů; " zapojení do tvůrčích a výzkumných aktivit v oboru; " přípravu a řešení projektů; " schopnost samostatné tvůrčí práce; " vzdělání nebo praxi v oboru; " výborná znalost českého jazyka slovem a písmem; " Titul Ph.D. nebo reálný předpoklad doktorského studia v kompatibilním oboru, případně odborník z praxe, přednostně titul docent nebo profesor; " výhodou odpovídající publikační aktivita, vynálezecká aktivita nebo realizace technických řešení; " nástup a výše úvazku dle dohody; PP na rok s možností prodloužení " odpovídající platové ohodnocení s významnými motivačními prvky; " podpora při dalším vzdělávání a zvyšováním kvalifikace, účast na konferencích; " týmová práce; " tvůrčí volnost; " flexibilní pracovní dobu, částečně i formou Home office. Zaslat přihlášku + odborný životopis, kopie dokladů o akademických a vědecko-pedagogických titulech, přehled vědecké a pedagogické činnosti a praxe a členství v odborných společnostech, seznam publikační a grantové činnosti s popisem plánované odborné práce na období 3 let (výzkumná témata, plánované publikace)
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2011-165490 | 60059154 | ezak.ujep.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-045124 | Dodávky | 100 000 000,00 Kč |
Lhůta pro nabídky: 2026-04-06 10:00:00
Předmětem veřejných zakázek zadávaných v DNS budou dodávky standardního ICT vybavení pro zadavatele jako je např. notebook, PC (stolní počítač), tiskárna, kopírka, monitor, tablet apod. Součástí předmětu plnění veřejných zakázek v rámci DNS může být rovněž instalace, uvedení ICT vybavení do provozu, zaškolení obsluhy nebo zajištění servisu.
Dynamický nákupní systém pro kancelářské potřeby 2016 - 2018
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2016-000690 | Dodávky | 10 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Přesná adresa místa plnění bude zadavatelem konkrétně určena v jednotlivých veřejných zakázkách v DNS ve smyslu § 141 zákona.
Předmětem dynamického nákupního systému jsou pera, tužky, mazací pryž, fixy, značkovače, ořezávátka, držáky na tužky a pera, razítka, korektory, nástěnky, pásky a kotouče do kalkulaček, tabule (kreslící, suché, plánovací), papírnické zboží, samolepící pásky, organizéry a příslušenství, rýsovací potřeby, sešívací svorky, cvočky, napínáčky, kroužkové vazače a kancelářské sponky, sešívačky, odstraňovače sešívacích svorek, děrovačky, obálky, pořadače, přihrádky na dopisy a podobné dokumenty, psací podložky, kalendáře, nástěnné plánovače, atd.
Dynamický nákupní systém tiskařské služby 2016 - 2018
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2016-000689 | Služby | 10 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Přesná adresa místa plnění bude zadavatelem konkrétně určena v jednotlivých veřejných zakázkách v DNS ve smyslu § 141 zákona.
Předmětem dynamického nákupního systému je tisk a vazba publikací, tisk vizitek, letáků, plakátů, pozvánek, hlavičkového papíru atd.
Dynamický nákupní systém na nábytek 2016 - 2018
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2016-000692 | Dodávky | 30 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Přesná adresa místa plnění bude zadavatelem konkrétně určena v jednotlivých veřejných zakázkách v DNS ve smyslu § 141 zákona.
Předmětem dynamického nákupního systému je pořízení kancelářského, laboratorního, školního nábytku atd.
Dynamický nákupní systém na dodávku drogistického zboží a ochranných pracovních pomůcek 2016 - 2018
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2016-000693 | Dodávky | 10 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Přesná adresa místa plnění bude zadavatelem konkrétně určena v jednotlivých veřejných zakázkách v DNS ve smyslu § 141 zákona.
Předmětem dynamického nákupního systému jsou pracovní rukavice, doplňky k pracovním oděvům, ochranné obličejové masky, kombinézy, zaměstnanecké oděvy, firemní oblečení, nepromokavé oděvy, pláštěnky, ochranné vybavení, toaletní papír, papírové kapesníky, papírové ruční utěrky, hygienické papírové výrobky, ručníky, kuchyňské utěrky, nekonečné ručníky, prachovky, úklidové hadry, dávkovače, prášek na mytí nádobí, záchodová štětka, skládací schůdky, ruční nástroje a čistící směsi, atd.
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2016 - 2018
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2016-000691 | Dodávky | 50 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Přesná adresa místa plnění bude zadavatelem konkrétně určena v jednotlivých veřejných zakázkách v DNS ve smyslu § 141 zákona.
Předmětem dynamického nákupního systému je standardní kancelářské ICT vybavení dle specifikace uváděné v v zadávací dokumentaci DNS.
ELEKTRONICKÁ SPISOVÁ SLUŽBA VČETNĚ SERVISNÍ PODPORY
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-029431 | Služby | 6 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Dodávka ELEKTRONICKÉ SPISOVÉ SLUŽBY VČETNĚ SERVISNÍ PODPORY pro UJEP
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
1133411/0710 Zveřejněn 01.04.2013 | |
158004554/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
260118822/0300 Zveřejněn 11.07.2013 | |
260119809/0300 Zveřejněn 11.07.2013 | |
260113378/0300 Zveřejněn 11.07.2013 | |
107-5195930277/0100 Zveřejněn 11.07.2013 | |
260112295/0300 Zveřejněn 11.07.2013 | |
260119366/0300 Zveřejněn 11.07.2013 | |
260113036/0300 Zveřejněn 11.07.2013 | |
CZ2001000001075489310217 Zveřejněn 29.11.2013 | |
100200392/0800 Zveřejněn 04.02.2016 | |
270216071/0300 Zveřejněn 26.10.2016 | |
CZ5703000000000273991567 Zveřejněn 04.11.2016 | |
6906962/0800 Zveřejněn 02.12.2016 | |
291611046/0300 Zveřejněn 02.08.2023 | |
7707092/0800 Zveřejněn 06.09.2023 | |
273984500/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
273984607/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
104944612/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
286810518/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
273983436/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
288250286/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
273983129/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
240324565/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
279349487/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
279500634/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
288467805/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
280007177/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
297012482/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
281353282/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
294608918/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
283560277/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
285121219/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
327563892/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
293333190/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
293625417/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
293626639/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
323659328/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
285957286/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
301188780/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
301188182/0300 Zveřejněn 07.09.2023 | |
94-1133411/0710 Zveřejněn 12.09.2023 | |
CZ5401000000273393300277 Zveřejněn 15.09.2023 | |
CZ6503000000000293280164 Zveřejněn 15.09.2023 | |
CZ6403000000000293280279 Zveřejněn 15.09.2023 | |
CZ1003000000000293279796 Zveřejněn 15.09.2023 | |
CZ5203000000000327564078 Zveřejněn 15.09.2023 | |
CZ6603000000000345671010 Zveřejněn 15.09.2023 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Operační program Jan Amos Komenský (EFRR)
Datum alokace: 29.08.2023Projekt s právním aktem
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.08.2020Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt fyzicky ukončen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt fyzicky ukončen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.08.2016Projekt finálně uzavřen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 04.11.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 08.10.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 10.07.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 03.07.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 06.03.2014Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 13.12.2013Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 11.04.2013Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 30.11.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 05.07.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 29.12.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 21.12.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.11.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.11.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.11.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 23.06.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.06.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.05.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.05.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.05.2011Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.04.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 22.03.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 25.11.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.09.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 11.12.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 22.09.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 09.09.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 03.08.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 25.06.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 25.06.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 25.06.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.05.2009Projekt nedokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 14.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 14.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 14.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 14.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 14.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 14.05.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.11.2008Projekt dokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
DIČ: CZ44555601
Právní forma: Vysoká škola
Datová schránka: 6nhj9dq
Zdroj: justice.cz
UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz