Jindřichův Hradec II
Jindřichův Hradec
377 01 Jindřichův Hradec 1
vstup z ulice Janderova
Kontakty
- 384 351 152 - stálá služba
- 384 361 481 - stálá služba
- 384 351 150 - vrchní strážník
- 384 351 151 - zástupce
- mp@jh.cz
Kontaktní osoby
- Mgr. Luboš Müller
- Petr Brabec - zástupce
Webové prezentace
Sociální sítě
Provozovatel
Youtube video
Město Jindřichův Hradec
Činnosti firmy
- městská policie
Volná pracovní místa
referent- informatik a webmaster
Město Jindřichův Hradec - 005
Mgr. Jiří Olšar, tel.:384351100e-mail: olsar@jh.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Požadavky: - vysokoškolské, př. středoškolské nebo vyšší odborné vzdělání, ideálně v oboru informačních technologií; - praktické zkušenosti z oblasti tvorby, správy a rozvoje internetových stránek, publikačních IS, datových skladů, mobilních aplikací a grafických výstupů výhodou, základní znalost síťových pojmů rovněž; - administrátorská znalost (architektury) platformy Microsoft 365 (SharePoint, Power Automate, Power Apps, MS Teams a OneDrive) vítána; - bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů bez záznamu), zdravotní způsobilost; - řidičské oprávnění skupiny B výhodou; - komunikační dovednosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, důslednost, kvalifikované a včasné plnění úkolů, schopnost dotahovat "ajťácké" výzvy do konce, flexibilita (přizpůsobení se změnám stylu a obsahové náplně práce); - schopnost a ochota dále se vzdělávat, zájem o svůj obor a zavádění inovací. Informace o pracovním místě: - druhem práce je zajišťování správy a rozvoje internetových stránek města (veřejné i neveřejné části), publikačních informačních systémů, datového skladu a intranetových stránek úřadu (SharePoint), rozvoj cloudové platformy Microsoft 365 v prostředí úřadu - správa uživatelských oprávnění, tvorba aplikací, metodická činnost; dále pak podpora při správě interaktivních map, mobilních aplikací a podíl na správě / metodické podpoře ostatních informačních systémů města (zejm. IS VERA); - pracovní poměr na dobu neurčitou; - místem výkonu práce je územní obvod města Jindřichův Hradec; - platové zařazení - 10. třída, k tomu osobní příplatek dle dosahovaných pracovních výsledků, odměny za realizaci projektů; - stabilní zaměstnání, zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování a na penzijní pojištění, flexi pass, sick days, pružná pracovní doba), možnost profesního růstu (vzdělávání v oboru). Předpoklady k podání přihlášky do výběrového řízení: Přihlášku může podat občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR starší 18 let, který je svéprávný, bezúhonný a zdravotně způsobilý, ovládá úřední jazyk a splňuje výše uvedené předpoklady pro dané pracovní místo úředníka. Obsah, přílohy, způsob a termín podání přihlášky: Přihláška musí obsahovat, na jaké pracovní místo zájemce přihlášku podává, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo dokladu totožnosti, datum a podpis zájemce.. K přihlášce se připojí: - strukturovaný životopis obsahující dosavadní praxi, odborné znalosti a dovednosti týkající se požadovaných správních činností; - motivační dopis; - kopie výpisu z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců; - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém stupni vzdělání (výpis z RT a úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším vzdělání se dokládá před případným nástupem). Přihlášky se podávají na podatelně MěÚ nebo zasílají na adresu: Městský úřad Jindřichův Hradec Klášterská 135/II Jindřichův Hradec PSČ 377 01 Přihlášky na předepsaném tiskopise (viz https://www.jh.cz/redakce/index.php?lanG=cs&clanek=271612&slozka=50453&as4uOriginalDomain=www.jh.cz&as4u_protocol=https&detail_claim=215818&) je nutné podat v zalepené obálce označené "Neotvírat - VŘ - pracovní místo - OVS" nejpozději do pátku 3.5.2024 do 10.00 hod. Zaměstnanecké výhody: - stabilní zaměstnání, příspěvek na stravování a penzijní pojištění, flexi pass, sick days a další, možnost profesního růstu (vzdělávání v oboru).
referent/ka sociálních věcí v oblasti sociálně-právní ochrany dětí
Město Jindřichův Hradec - 005
Mgr. Zdeňka Šindelářová, tel.:384351300e-mail: sindelarova@jh.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Požadavky: - vzdělání VOŠ nebo VŠ v oboru sociální práce nebo péče (či jiné kvalifikační předpoklady stanovené v § 110, §116 a § 120 zák. č. 108/2006 Sb. o sociálních službách), - bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů bez záznamu), zdravotní způsobilost, - praktické zkušenosti z oblasti sociální práce, sociální péče nebo správních činností ve veřejné správě vítány, zvláštní odborná způsobilost výhodou, - komunikační dovednosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, důslednost, kvalifikované a včasné plnění úkolů, flexibilita (přizpůsobení se změnám stylu a obsahové náplně práce), - znalost práce na PC, řidičské oprávnění sk. B vítáno, - schopnost a ochota dále se vzdělávat (vzdělávání zaměstnanců územních samosprávných celků). Informace o pracovním místě: - druhem práce je zajišťování správních činností při výkonu přenesené působnosti odboru sociálních věcí - na úseku sociálně-právní ochrany dětí v oblastech péče o děti, vyhodnocování situace dítěte, využívání nástrojů sociální práce k řešení situace dítěte, výkon opatrovnictví a poručenství nezletilého dítěte, - pracovní poměr na dobu neurčitou, - místem výkonu práce je územní obvod města Jindřichův Hradec, - platové zařazení - 11. třída (osobní příplatek dle dosahovaných pracovních výsledků, odměny), - stabilní zaměstnání, zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování a na penzijní pojištění, flexi pass, sick days a další), možnost profesního růstu (vzdělávání v oboru). Předpoklady k podání přihlášky do výběrového řízení: Přihlášku může podat občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR starší 18 let, který je svéprávný, bezúhonný a zdravotně způsobilý, ovládá úřední jazyk a splňuje výše uvedené předpoklady pro dané pracovní místo úředníka. Obsah, přílohy, způsob a termín podání přihlášky: Přihláška musí obsahovat, na jaké pracovní místo zájemce přihlášku podává, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo dokladu totožnosti, datum a podpis zájemce. K přihlášce se připojí: - strukturovaný životopis obsahující dosavadní praxi, odborné znalosti a dovednosti týkající se požadovaných správních činností, - motivační dopis, - kopie výpisu z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců, - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém stupni vzdělání (výpis z RT a úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším vzdělání se dokládá před případným nástupem). Přihlášky se podávají na podatelně MěÚ nebo zasílají na adresu: Městský úřad Jindřichův Hradec Klášterská 135/II Jindřichův Hradec PSČ 377 01 Přihlášky na předepsaném tiskopise (viz https://www.jh.cz/cs/mestsky-urad/uredni-deska-7.html) je nutné podat v zalepené obálce označené "Neotvírat - VŘ - pracovní místo - SOC - OSPOD" nejpozději do pondělí 22. dubna 2024 do 10.00 hod.
referent/ka státní památkové péče - odboru rozvoje
Město Jindřichův Hradec - 005
Ing. Karel Hron, tel.:384351180e-mail: hron@jh.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Požadavky: - vzdělání VOŠ nebo VŠ v některém z oborů: pozemní stavitelství, architektura, dějiny umění, historie, případně obdobné (vhodné obory), - bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů bez záznamu), zdravotní způsobilost, - základní orientaci v právních předpisech (správní řád, zákon o státní památkové péči, zákon o obcích, - praktické zkušenosti z oblasti památkové péče, vztah k historii a architektuře výhodou, - zvláštní odborná způsobilost vítána, - komunikační dovednosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, důslednost, kvalifikované a včasné plnění úkolů, flexibilita, - digitální kompetence, řidičské oprávnění sk. B vítáno, - schopnost a ochota dále se vzdělávat. Informace o pracovním místě: - druhem práce je zajišťování výkonu státní správy na úseku státní památkové péče včetně specializovaných agend péče o kulturní památky, posuzování územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace z hlediska památkové péče; koordinace správy památek včetně samostatného zajišťování specializovaných agend péče o památky ve správním území; kontrolní činnost na úseku památkové péče, - pracovní poměr na dobu neurčitou, - místem výkonu práce je územní obvod města Jindřichův Hradec, - platové zařazení - 10. třída (osobní příplatek dle dosahovaných pracovních výsledků, odměny), - stabilní zaměstnání, zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování a na penzijní pojištění, flexi pass, sick days, pružná pracovní doba a další), možnost profesního růstu (vzdělávání v oboru). Předpoklady k podání přihlášky do výběrového řízení: Přihlášku může podat občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR starší 18 let, který je svéprávný, bezúhonný a zdravotně způsobilý, ovládá úřední jazyk a splňuje výše uvedené předpoklady pro dané pracovní místo úředníka. Obsah, přílohy, způsob a termín podání přihlášky: Přihláška musí obsahovat, na jaké pracovní místo zájemce přihlášku podává, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo dokladu totožnosti, datum a podpis zájemce. K přihlášce se připojí: - strukturovaný životopis obsahující dosavadní praxi, odborné znalosti a dovednosti týkající se požadovaných správních činností, - motivační dopis, - kopie výpisu z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců, - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém stupni vzdělání (výpis z RT a úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším vzdělání se dokládá před případným nástupem). Přihlášky se podávají na podatelně MěÚ nebo zasílají na adresu: Městský úřad Jindřichův Hradec Klášterská 135/II Jindřichův Hradec PSČ 377 01 Přihlášky na předepsaném tiskopise (viz https://www.jh.cz/cs/mestsky-urad/uredni-deska-7.html) je nutné podat v zalepené obálce označené "Neotvírat - VŘ - pracovní místo - ROZ - PP" nejpozději do pondělí 22. dubna 2024 do 10.00 hod.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 30.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.06.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.01.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.08.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 25.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.04.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.04.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.02.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.02.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.03.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 02.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 02.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 02.02.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2008Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Jindřichův Hradec
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: dc7b3kp
Zdroj: justice.cz
MĚSTSKÁ POLICIE Jindřichův Hradec
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz