Kontakty
- 384 351 111 - spojovatelka
- 384 351 203 - sekretariát
- 384 351 206 - strarosta
- 384 351 200 - místostarosta
- 384 351 204 - místostarosta
- 384 351 207 - tajemník
- podatelna@jh.cz
Úřední hodiny
ÚT Zavřeno
ST 07:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
Kontaktní osoby
- Mgr. Ing Michal Kozár, MBA - starosta
- Bc. Radim Staněk - místostarosta
- Ing. Bohumil Komínek - místostarosta
- Mgr. Bc. Karel Holý - tajemník
Webové prezentace
Sociální sítě
Provozovny
MĚSTSKÁ POLICIE Jindřichův Hradec - Masarykovo náměstí 168, Jindřichův Hradec II, Jindřichův Hradec
Youtube video
Město Jindřichův Hradec
Činnosti firmy
- městský úřad vydává
- JINDŘICHOHRADECKÝ ZPRAVODAJ
- poskytování
- informační služby
Volná pracovní místa
referent- informatik a webmaster
Město Jindřichův Hradec - 005
Mgr. Jiří Olšar, tel.:384351100e-mail: olsar@jh.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Požadavky: - vysokoškolské, př. středoškolské nebo vyšší odborné vzdělání, ideálně v oboru informačních technologií; - praktické zkušenosti z oblasti tvorby, správy a rozvoje internetových stránek, publikačních IS, datových skladů, mobilních aplikací a grafických výstupů výhodou, základní znalost síťových pojmů rovněž; - administrátorská znalost (architektury) platformy Microsoft 365 (SharePoint, Power Automate, Power Apps, MS Teams a OneDrive) vítána; - bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů bez záznamu), zdravotní způsobilost; - řidičské oprávnění skupiny B výhodou; - komunikační dovednosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, důslednost, kvalifikované a včasné plnění úkolů, schopnost dotahovat "ajťácké" výzvy do konce, flexibilita (přizpůsobení se změnám stylu a obsahové náplně práce); - schopnost a ochota dále se vzdělávat, zájem o svůj obor a zavádění inovací. Informace o pracovním místě: - druhem práce je zajišťování správy a rozvoje internetových stránek města (veřejné i neveřejné části), publikačních informačních systémů, datového skladu a intranetových stránek úřadu (SharePoint), rozvoj cloudové platformy Microsoft 365 v prostředí úřadu - správa uživatelských oprávnění, tvorba aplikací, metodická činnost; dále pak podpora při správě interaktivních map, mobilních aplikací a podíl na správě / metodické podpoře ostatních informačních systémů města (zejm. IS VERA); - pracovní poměr na dobu neurčitou; - místem výkonu práce je územní obvod města Jindřichův Hradec; - platové zařazení - 10. třída, k tomu osobní příplatek dle dosahovaných pracovních výsledků, odměny za realizaci projektů; - stabilní zaměstnání, zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování a na penzijní pojištění, flexi pass, sick days, pružná pracovní doba), možnost profesního růstu (vzdělávání v oboru). Předpoklady k podání přihlášky do výběrového řízení: Přihlášku může podat občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR starší 18 let, který je svéprávný, bezúhonný a zdravotně způsobilý, ovládá úřední jazyk a splňuje výše uvedené předpoklady pro dané pracovní místo úředníka. Obsah, přílohy, způsob a termín podání přihlášky: Přihláška musí obsahovat, na jaké pracovní místo zájemce přihlášku podává, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo dokladu totožnosti, datum a podpis zájemce.. K přihlášce se připojí: - strukturovaný životopis obsahující dosavadní praxi, odborné znalosti a dovednosti týkající se požadovaných správních činností; - motivační dopis; - kopie výpisu z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců; - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém stupni vzdělání (výpis z RT a úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším vzdělání se dokládá před případným nástupem). Přihlášky se podávají na podatelně MěÚ nebo zasílají na adresu: Městský úřad Jindřichův Hradec Klášterská 135/II Jindřichův Hradec PSČ 377 01 Přihlášky na předepsaném tiskopise (viz https://www.jh.cz/redakce/index.php?lanG=cs&clanek=271612&slozka=50453&as4uOriginalDomain=www.jh.cz&as4u_protocol=https&detail_claim=215818&) je nutné podat v zalepené obálce označené "Neotvírat - VŘ - pracovní místo - OVS" nejpozději do pátku 3.5.2024 do 10.00 hod. Zaměstnanecké výhody: - stabilní zaměstnání, příspěvek na stravování a penzijní pojištění, flexi pass, sick days a další, možnost profesního růstu (vzdělávání v oboru).
referent/ka sociálních věcí v oblasti sociálně-právní ochrany dětí
Město Jindřichův Hradec - 005
Mgr. Zdeňka Šindelářová, tel.:384351300e-mail: sindelarova@jh.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Požadavky: - vzdělání VOŠ nebo VŠ v oboru sociální práce nebo péče (či jiné kvalifikační předpoklady stanovené v § 110, §116 a § 120 zák. č. 108/2006 Sb. o sociálních službách), - bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů bez záznamu), zdravotní způsobilost, - praktické zkušenosti z oblasti sociální práce, sociální péče nebo správních činností ve veřejné správě vítány, zvláštní odborná způsobilost výhodou, - komunikační dovednosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, důslednost, kvalifikované a včasné plnění úkolů, flexibilita (přizpůsobení se změnám stylu a obsahové náplně práce), - znalost práce na PC, řidičské oprávnění sk. B vítáno, - schopnost a ochota dále se vzdělávat (vzdělávání zaměstnanců územních samosprávných celků). Informace o pracovním místě: - druhem práce je zajišťování správních činností při výkonu přenesené působnosti odboru sociálních věcí - na úseku sociálně-právní ochrany dětí v oblastech péče o děti, vyhodnocování situace dítěte, využívání nástrojů sociální práce k řešení situace dítěte, výkon opatrovnictví a poručenství nezletilého dítěte, - pracovní poměr na dobu neurčitou, - místem výkonu práce je územní obvod města Jindřichův Hradec, - platové zařazení - 11. třída (osobní příplatek dle dosahovaných pracovních výsledků, odměny), - stabilní zaměstnání, zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování a na penzijní pojištění, flexi pass, sick days a další), možnost profesního růstu (vzdělávání v oboru). Předpoklady k podání přihlášky do výběrového řízení: Přihlášku může podat občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR starší 18 let, který je svéprávný, bezúhonný a zdravotně způsobilý, ovládá úřední jazyk a splňuje výše uvedené předpoklady pro dané pracovní místo úředníka. Obsah, přílohy, způsob a termín podání přihlášky: Přihláška musí obsahovat, na jaké pracovní místo zájemce přihlášku podává, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo dokladu totožnosti, datum a podpis zájemce. K přihlášce se připojí: - strukturovaný životopis obsahující dosavadní praxi, odborné znalosti a dovednosti týkající se požadovaných správních činností, - motivační dopis, - kopie výpisu z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců, - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém stupni vzdělání (výpis z RT a úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším vzdělání se dokládá před případným nástupem). Přihlášky se podávají na podatelně MěÚ nebo zasílají na adresu: Městský úřad Jindřichův Hradec Klášterská 135/II Jindřichův Hradec PSČ 377 01 Přihlášky na předepsaném tiskopise (viz https://www.jh.cz/cs/mestsky-urad/uredni-deska-7.html) je nutné podat v zalepené obálce označené "Neotvírat - VŘ - pracovní místo - SOC - OSPOD" nejpozději do pondělí 22. dubna 2024 do 10.00 hod.
referent/ka státní památkové péče - odboru rozvoje
Město Jindřichův Hradec - 005
Ing. Karel Hron, tel.:384351180e-mail: hron@jh.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Požadavky: - vzdělání VOŠ nebo VŠ v některém z oborů: pozemní stavitelství, architektura, dějiny umění, historie, případně obdobné (vhodné obory), - bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů bez záznamu), zdravotní způsobilost, - základní orientaci v právních předpisech (správní řád, zákon o státní památkové péči, zákon o obcích, - praktické zkušenosti z oblasti památkové péče, vztah k historii a architektuře výhodou, - zvláštní odborná způsobilost vítána, - komunikační dovednosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, důslednost, kvalifikované a včasné plnění úkolů, flexibilita, - digitální kompetence, řidičské oprávnění sk. B vítáno, - schopnost a ochota dále se vzdělávat. Informace o pracovním místě: - druhem práce je zajišťování výkonu státní správy na úseku státní památkové péče včetně specializovaných agend péče o kulturní památky, posuzování územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace z hlediska památkové péče; koordinace správy památek včetně samostatného zajišťování specializovaných agend péče o památky ve správním území; kontrolní činnost na úseku památkové péče, - pracovní poměr na dobu neurčitou, - místem výkonu práce je územní obvod města Jindřichův Hradec, - platové zařazení - 10. třída (osobní příplatek dle dosahovaných pracovních výsledků, odměny), - stabilní zaměstnání, zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování a na penzijní pojištění, flexi pass, sick days, pružná pracovní doba a další), možnost profesního růstu (vzdělávání v oboru). Předpoklady k podání přihlášky do výběrového řízení: Přihlášku může podat občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR starší 18 let, který je svéprávný, bezúhonný a zdravotně způsobilý, ovládá úřední jazyk a splňuje výše uvedené předpoklady pro dané pracovní místo úředníka. Obsah, přílohy, způsob a termín podání přihlášky: Přihláška musí obsahovat, na jaké pracovní místo zájemce přihlášku podává, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo dokladu totožnosti, datum a podpis zájemce. K přihlášce se připojí: - strukturovaný životopis obsahující dosavadní praxi, odborné znalosti a dovednosti týkající se požadovaných správních činností, - motivační dopis, - kopie výpisu z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců, - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém stupni vzdělání (výpis z RT a úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším vzdělání se dokládá před případným nástupem). Přihlášky se podávají na podatelně MěÚ nebo zasílají na adresu: Městský úřad Jindřichův Hradec Klášterská 135/II Jindřichův Hradec PSČ 377 01 Přihlášky na předepsaném tiskopise (viz https://www.jh.cz/cs/mestsky-urad/uredni-deska-7.html) je nutné podat v zalepené obálce označené "Neotvírat - VŘ - pracovní místo - ROZ - PP" nejpozději do pondělí 22. dubna 2024 do 10.00 hod.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2017-015372 | Z2017-015372 | nen.nipez.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Intenzifikace technologií ČOV, Jindřichův Hradec - 1. etapa, opakované řízení
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-009706 | Stavební práce | 258 224 323,00 Kč |
Místo plnění: areál Čistírny odpadních vod, Jiráskovo předměstí 622/III, Jindřichův Hradec, Jihočeský kraj
Předmětem veřejné zakázky je intenzifikace stávající ČOV Jindřichův Hradec, konkrétně 1. etapa stavby, tzn. mechanicko biologické čištění odpadních vod, kalové hospodářství a plynové hospodářství tak, aby bylo možné v budoucnu navázat na již vybudované objekty. Nyní je předmětem plnění 14 stavebních objektů (SO) a 11 provozních souborů (PS). V rámci 1. etapy budou rekonstruovány a doplněny objekty SO 01 Hrubé předčištění, SO 03 Aktivační nádrže, SO 04 Dosazovací nádrže, SO 05 Kalové hospodářství (DSO 05.2 Vyhnívací nádrže, DSO 05.3 Externí jímky), SO 06 Plynové hospodářství (hořák zbytkového plynu), SO 07 Strojovny, SO 08 Armaturní chodba, SO 09 Spojovací potrubí, SO 10 Komunikace a zpevněné plochy, SO 12 Terénní a zpevněné plochy, SO 13 Stavební elektroinstalace, SO 14 Venkovní osvětlení, SO 17 Technika prostředí staveb (vzduchotechnika v objektech SO 01, SO 05 a SO 07) a SO 18 Trafostanice. Pokračování v bodě VI.3 Další informace.
Kanalizace a ČOV v místní části Děbolín města Jindřichův Hradec
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-024435 | Stavebni prace | 64 000 000,00 Kč |
Předmětem zakázky je výstavba splaškové kanalizační sítě, biologické čistírny odpadních vod včetně příjezdové komunikace, vodovodní přípojky a oplocení, dostavba dešťové kanalizace a domovní přípojky splaškové kanalizace. Součástí je i vybudování požeráku a úprava odpadní stoky obecního rybníka.
Městská hromadná doprava v Jindřichově Hradci a jeho místních částech
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2020-026787 | Služby | 225 000 000,00 Kč |
Místo plnění: území města Jindřichův Hradec a jeho místní části
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění dopravní obslužnosti území města Jindřichův Hradec a jeho místních částí (Radouňka, Otín, Políkno, Buk, Matná, Dolní Radouň, Děbolín, Horní Žďár, Dolní Skrýchov) provozováním městské hromadné dopravy na období maximálně 10 let, počínaje rokem 2022 v režimu zákona č. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících a o změně dalších zákonů, v platném znění a Nařízení ES č. 1370/2007 o veřejných službách v přepravě cestujících po železnici a silnici a o zrušení nařízení Rady (EHS) č. 1191/69 a č. 1107/70. Předpokládá se, že rozsah zajišťované dopravní obslužnosti dopravcem bude zachován tak, jak tyto veřejné služby poskytuje současný dopravce. Předpokládaný roční rozsah poskytovaných veřejných služeb za příslušné období může být snížen na min. 334 000 km a nebo zvýšen na max. 621 000 km.
Městská hromadná doprava v Jindřichově Hradci a jeho místních částech
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-023381 | Služby | 260 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Město Jindřichův Hradec a jeho místní části
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění dopravní obslužnosti území města Jindřichův Hradec a jeho místních částí (Radouňka, Otín, Políkno, Buk, Matná, Dolní Radouň, Děbolín, Horní Žďár, Dolní Skrýchov) provozováním městské hromadné dopravy na období maximálně 10 let v režimu zákona č. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících a o změně dalších zákonů, v platném znění a Nařízení ES č. 1370/2007 o veřejných službách v přepravě cestujících po železnici a silnici a o zrušení nařízení Rady (EHS) č. 1191/69 a č. 1107/70. Předpokládá se, že rozsah zajišťované dopravní obslužnosti dopravcem bude zachován tak, jak tyto veřejné služby poskytuje současný dopravce v rozsahu 527 250 km za rok. Předpokládaný roční rozsah poskytovaných veřejných služeb za příslušné období může být snížen na min. 369 000 km a nebo zvýšen na max. 685 000 km.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-603140379/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
27-603140379/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
6015-603140379/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9021-603140379/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
90018-603140379/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
90026-603140379/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
1076752/0300 Zveřejněn 02.04.2013 | |
603140379/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
94-2822251/0710 Zveřejněn 05.02.2014 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 30.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.06.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.01.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.08.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 25.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.04.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.04.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.02.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.02.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.03.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 02.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 02.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 02.02.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2008Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Jindřichův Hradec
DIČ: CZ00246875
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: dc7b3kp
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MĚSTO Jindřichův Hradec
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz