MĚSTO Tišnov
Kontakty
- 549 439 813 - kancelář starosty a vnějších vztahů
- 549 439 819 - vedoucí
- 549 439 817 - odbor životního prostředí
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
MĚSTO Tišnov - nám. Míru 111, TišnovNejbližší pobočka
MĚSTO Tišnov - nám. Míru 346, Tišnov124 mYoutube video
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Referent/ka odboru stavebního řádu – právník
Město Tišnov
Bc. Libuše Suchánková, tel.:+420 549 439 718e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadované vzdělání: | |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka odboru stavebního řádu – právník na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Výkon právních činností v oboru veřejné správy se zaměřením na stavební právo a přestupkové řízení, •metodik v oblasti přestupkové agendy a správního práva. Požadavky: •VŠ vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo a právní věda nebo bakalářském či magisterském studijním programu veřejná správa se zkouškou zvláštní odborné způsobilosti, jinak nutná do 18 měsíců od nástupu, •znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich; zákona č. 183/2006 Sb. (starý) stavební zákon a zákona č. 283/2021 Sb., (nový) stavební zákon; zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, vše ve znění pozdějších předpisů výhodou, •orientace v dalších právních předpisech, •výborná znalost českého jazyka slovem i písmem, •dobrá znalost práce s PC, •řidičský průkaz sk. „B“ výhodou, •morální bezúhonnost, •komunikativní schopnosti, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita. •odolnost vůči stresu, aktivní přístup k práci. Předpoklady: •Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), od 18 let věku, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk a splňující další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10. Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 19.6.2024 - písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV nebo písemně na podatelnu MěÚ Tišnov, případně prostřednictvím datové schránky, ID: qzjbhat, do 19.6.2024 – do 17:00 hod. a to v zalepené obálce s textem: „VŘ – Referent/ka OSŘ - NEOTVÍRAT“ - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů
Město Tišnov
Bc. Libuše Suchánková, tel.:+420 549 439 718e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů (pracovník/ce krizového řízení, tiskový/vá mluvčí) na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti Popis pracovní pozice: •Výkon státní správy v oblasti hospodářských opatření pro krizové stavy, •výkon činností v oblasti krizového řízení, •zajištění chodu Bezpečnostní rady ORP Tišnov a Krizového štábu ORP Tišnov, •výkon publicistické činnosti, včetně případných elektronických verzí a internetových prezentací, •komunikace s médii a prezentace města navenek (web, facebook, Tišnovské noviny, Tišnovská televize, mobilní rozhlas) a další. Požadavky: •VŠ vzdělání, •znalost problematiky krizového řízení nebo bezpečnostní problematiky výhodou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů, zákon č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy a o změně některých souvisejících zákonů; vše ve znění pozdějších předpisů), •velmi dobrá znalost práce s PC, praktická znalost sociálních sítí, •výborná znalost českého jazyka, •velmi dobré argumentační a prezentační schopnosti, •zkušenosti z oblasti PR a mediální komunikace vítány, •řidičský průkaz sk. „B“ – aktivní řidič, •morální bezúhonnost, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita, •zkouška odborné způsobilosti nutná do 18 měsíců od nástupu. Předpoklady: Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), od 18 let věku, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk a splňující další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10-11. Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 3.7.2024 - písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV - nebo písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 3.7.2024 – do 17:00 hod. a to v zalepené obálce s textem: „VŘ – Referent/ka OKSVV - NEOTVÍRAT“ - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Město Tišnov
Bc. Ormston Kristina DiS., tel.:549 439 715e-mail: kristina.ormston@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti Popis pracovní pozice: - Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: - Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo e) fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. - úřednická zkouška pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád nebo zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou, jinak nutná do 18 měsíců od nástupu, - znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, vše ve znění pozdějších předpisů), - dobrá znalost práce s PC, - řidičský průkaz sk. "B" - aktivní řidič, - komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita. Předpoklady: - Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), od 18 let věku, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk a splňující další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9-10. Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 17.6.2024 - písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV - nebo písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 17.6.2024 - do 17:00 hod. a to v zalepené obálce s textem: "VŘ - Referent/ka OSŘ - NEOTVÍRAT" - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Referent/ka Odboru sociálních věcí (pracovník/ce sociálně – právní ochrany dětí)
Město Tišnov
Bc. Libuše Suchánková, tel.:+420 549 439 718e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Popis pracovní pozice: VÝKON SOCIÁLNĚ - PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ : -Přijímání oznámení o ohrožených dětech -Provádění šetření týkajících se dítěte a jeho rodiny, vyhodnocování situace dítěte, stanovování individuálních plánů ochrany dítěte a jejich vyhodnocování -Organizace a účast na případových konferencích -Výkon kolizního opatrovnictví nezletilých dětí v opatrovnických soudních řízeních, vedení pohovorů před soudním jednáním, provádění šetření, příprava písemných podkladů, vypracovávání stanovisek a zpráv, účast na soudním jednání, realizace procesních úkonů vyplývajících z postavení účastníka řízení -Podávání návrhů a podnětů k opatrovnickým soudům z moci úřední -Zprostředkovávání odborného poradenství rodičům, dětem -Vedení a správa spisové dokumentace, rejstříků, evidence -Poskytování zpráv a sdílení informací směrem soudům, státnímu zastupitelství, policii, školským zařízením, poskytovatelům zdravotní péče a dalším zákonem stanoveným subjektům -Práce s dětmi a rodiči v souvislosti s výkonem ústavní výchovy ve školských zařízeních, pobytem dítěte v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc -Výkon pohotovosti OSPOD dle zákona Požadavky: -Svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost a odborná způsobilost s ohledem na dosažené vzdělání v sociální oblasti dle ust. § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb. -Znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně - právní ochraně dětí; č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, Část druhá, Rodinné právo; č. 292/2013 Sb., o zvláštních řízeních soudních v aktuálních zněních Znalost vyhlášky č. 473/2012 Sb., o provedení některých ustanovení zákona o sociálně - právní ochraně dětí ve znění účinném od 1.1. 2022 -Znalost směrnice Ministerstva práce a sociálních věcí č. j.: 2013/26780-21 ze dne 19. září 2013 o stanovení rozsahu evidence dětí a obsahu spisové dokumentace o dětech vedené orgány sociálně -právní ochrany dětí a o stanovení rozsahu evidence a obsahu spisové dokumentace v oblasti náhradní rodinné péče -Pokročilé znalosti z oblasti teorií a metod sociální práce s rodinou, systému sociálního zabezpečení s důrazem na pomoc v hmotné nouzi a státní sociální podporu, pokročilé znalosti z oblasti sociální a vývojové psychologie, schopnost jednání s lidmi v obtížných životních situacích -Praxe a ZOZ na dané pracovní pozici je vítána -Znalost práce na PC -Morální bezúhonnost -ŘP skup. B a kompetence aktivně řídit osobní automobil -Komunikativnost, samostatnost, loajálnost, časová flexibilita a schopnost jednat s lidmi -Odolnost v zátěžových situacích Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11. Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 17.06.2024 - písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV - nebo písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 17.06.2024 - do 17:00 hod. a to v zalepené obálce s textem: "VŘ - Referent/ka OSV - NEOTVÍRAT" - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Město Tišnov
Bc. Libuše Suchánková, tel.:+420 549 439 718e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: •ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu •organizační a řídící schopnosti •komunikativnost a flexibilita •morální bezúhonnost •dobrý kulturní přehled •koncepce rozvoje kultury a cestovního ruchu na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 •orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B •praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.08.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 12. Příplatek za vedení a po zapracování osobní příplatek. ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 24.6.2024 - písemně na adresu: Město Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV nebo - písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 24.6.2024 – do 17:00 hod. a to v zalepené obálce s textem: „Výběrové řízení – ředitel/ka MěKS – NEOTEVÍRAT“. str. 2/2 Náležitosti přihlášky a požadované přílohy: •v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení. •k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, koncepci rozvoje kultury a cestovního ruchu (na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4), prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. •před jmenováním doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízenou pracovní pozici. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana osobních údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-1425641/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
43-2576400217/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9005-1425641/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
1425641/0100 Zveřejněn 02.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 19.02.2024Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2021Projekt fyzicky ukončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.07.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 29.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2015Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 03.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 23.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.12.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.10.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.06.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.02.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Tišnov
DIČ: CZ00282707
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: qzjbhat
Zdroj: justice.cz