Kontakty

  • 775 868 960

Provozní doba  

PO 09:00-20:00 hod.
ÚT 09:00-20:00 hod.   Otevřeno
ST 09:00-20:00 hod.
ČT 09:00-20:00 hod.
PÁ 09:00-21:00 hod.
SO 09:00-21:00 hod.
NE 09:00-20:00 hod.

Kontaktní osoby

  • Burian - správce

Webové prezentace

Sociální sítě

Provozovatel

MĚSTO Tišnov - nám. Míru 111, Tišnov

Youtube video

Činnosti firmy  

  • koupaliště

Volná pracovní místa

Referent/ka Odboru investic a projektové podpory

Pracoviště a kontakty

Město Tišnov

Bc. Ormston Kristina DiS., tel.:549 439 715
e-mail: kristina.ormston@tisnov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 24 100 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru investic a projektové podpory (investiční referent/ka) na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •příprava a koordinace investiční výstavby města, •příprava zadání investičních záměrů, •příprava zadávací dokumentace pro výběr dodavatelů, •příprava smluv a souvisejících příloh, •zpracování závěrečného vyhodnocení investičních akcí. Požadavky: •SŠ, VOŠ nebo VŠ vzdělání technického zaměření, stavební směr výhodou, •dobrá znalost práce s PC, •ŘP skup. B, •morální bezúhonnost, •týmová spolupráce, organizační dovednosti, •zodpovědnost, spolehlivost, důslednost, technické a logické myšlení, •ochota učit se, pozitivní přístup, flexibilita, komunikativnost. Výhodou: •praxe ve stavebnictví vítána, ale vhodné i pro absolventy, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon; zákon č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, vše ve znění pozdějších předpisů). Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9-10 (po zapracování možnost až 11.pl.třídy). Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. Nabízíme práci v moderním pracovním prostředí s kanceláří v centru města Tišnova. Podporujeme u zaměstnanců prohlubování kvalifikace formou profesně zaměřených školení. ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 12.6.2024 - písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV, - písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 12.6.2024 – do 17:00 hod., a to v zalepené obálce s textem: „Výběrové řízení – Referent/ka OIPP – NEOTVÍRAT“. V přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení. •K přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. •Před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Referent/ka odboru stavebního řádu – právník

Pracoviště a kontakty

Město Tišnov

Bc. Libuše Suchánková, tel.:+420 549 439 718
e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Požadované vzdělání:
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka odboru stavebního řádu – právník na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Výkon právních činností v oboru veřejné správy se zaměřením na stavební právo a přestupkové řízení, •metodik v oblasti přestupkové agendy a správního práva. Požadavky: •VŠ vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo a právní věda nebo bakalářském či magisterském studijním programu veřejná správa se zkouškou zvláštní odborné způsobilosti, jinak nutná do 18 měsíců od nástupu, •znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich; zákona č. 183/2006 Sb. (starý) stavební zákon a zákona č. 283/2021 Sb., (nový) stavební zákon; zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, vše ve znění pozdějších předpisů výhodou, •orientace v dalších právních předpisech, •výborná znalost českého jazyka slovem i písmem, •dobrá znalost práce s PC, •řidičský průkaz sk. „B“ výhodou, •morální bezúhonnost, •komunikativní schopnosti, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita. •odolnost vůči stresu, aktivní přístup k práci. Předpoklady: •Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), od 18 let věku, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk a splňující další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10. Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 19.6.2024 - písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV nebo písemně na podatelnu MěÚ Tišnov, případně prostřednictvím datové schránky, ID: qzjbhat, do 19.6.2024 – do 17:00 hod. a to v zalepené obálce s textem: „VŘ – Referent/ka OSŘ - NEOTVÍRAT“ - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Referent/ka Odboru sociálních věcí (pracovník/ce sociálně – právní ochrany dětí)

Pracoviště a kontakty

Město Tišnov

Bc. Libuše Suchánková, tel.:+420 549 439 718
e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 26 600 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Popis pracovní pozice: VÝKON SOCIÁLNĚ - PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ : -Přijímání oznámení o ohrožených dětech -Provádění šetření týkajících se dítěte a jeho rodiny, vyhodnocování situace dítěte, stanovování individuálních plánů ochrany dítěte a jejich vyhodnocování -Organizace a účast na případových konferencích -Výkon kolizního opatrovnictví nezletilých dětí v opatrovnických soudních řízeních, vedení pohovorů před soudním jednáním, provádění šetření, příprava písemných podkladů, vypracovávání stanovisek a zpráv, účast na soudním jednání, realizace procesních úkonů vyplývajících z postavení účastníka řízení -Podávání návrhů a podnětů k opatrovnickým soudům z moci úřední -Zprostředkovávání odborného poradenství rodičům, dětem -Vedení a správa spisové dokumentace, rejstříků, evidence -Poskytování zpráv a sdílení informací směrem soudům, státnímu zastupitelství, policii, školským zařízením, poskytovatelům zdravotní péče a dalším zákonem stanoveným subjektům -Práce s dětmi a rodiči v souvislosti s výkonem ústavní výchovy ve školských zařízeních, pobytem dítěte v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc -Výkon pohotovosti OSPOD dle zákona Požadavky: -Svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost a odborná způsobilost s ohledem na dosažené vzdělání v sociální oblasti dle ust. § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb. -Znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně - právní ochraně dětí; č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, Část druhá, Rodinné právo; č. 292/2013 Sb., o zvláštních řízeních soudních v aktuálních zněních Znalost vyhlášky č. 473/2012 Sb., o provedení některých ustanovení zákona o sociálně - právní ochraně dětí ve znění účinném od 1.1. 2022 -Znalost směrnice Ministerstva práce a sociálních věcí č. j.: 2013/26780-21 ze dne 19. září 2013 o stanovení rozsahu evidence dětí a obsahu spisové dokumentace o dětech vedené orgány sociálně -právní ochrany dětí a o stanovení rozsahu evidence a obsahu spisové dokumentace v oblasti náhradní rodinné péče -Pokročilé znalosti z oblasti teorií a metod sociální práce s rodinou, systému sociálního zabezpečení s důrazem na pomoc v hmotné nouzi a státní sociální podporu, pokročilé znalosti z oblasti sociální a vývojové psychologie, schopnost jednání s lidmi v obtížných životních situacích -Praxe a ZOZ na dané pracovní pozici je vítána -Znalost práce na PC -Morální bezúhonnost -ŘP skup. B a kompetence aktivně řídit osobní automobil -Komunikativnost, samostatnost, loajálnost, časová flexibilita a schopnost jednat s lidmi -Odolnost v zátěžových situacích Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11. Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 17.06.2024 - písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV - nebo písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 17.06.2024 - do 17:00 hod. a to v zalepené obálce s textem: "VŘ - Referent/ka OSV - NEOTVÍRAT" - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace

Pracoviště a kontakty

Město Tišnov

Bc. Libuše Suchánková, tel.:+420 549 439 718
e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 250 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: •ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu •organizační a řídící schopnosti •komunikativnost a flexibilita •morální bezúhonnost •dobrý kulturní přehled •koncepce rozvoje kultury a cestovního ruchu na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 •orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B •praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.08.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 12. Příplatek za vedení a po zapracování osobní příplatek. ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 24.6.2024 - písemně na adresu: Město Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV nebo - písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 24.6.2024 – do 17:00 hod. a to v zalepené obálce s textem: „Výběrové řízení – ředitel/ka MěKS – NEOTEVÍRAT“. str. 2/2 Náležitosti přihlášky a požadované přílohy: •v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení. •k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, koncepci rozvoje kultury a cestovního ruchu (na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4), prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. •před jmenováním doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízenou pracovní pozici. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana osobních údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Vedoucí Oddělení komunálních služeb

Pracoviště a kontakty

Město Tišnov

Bc. Libuše Suchánková, tel.:+420 549 439 718
e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 24 100 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce Vedoucí Oddělení komunálních služeb Odboru správy majetku a komunálních služeb na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Vedení týmu pracovníků v rámci oddělení a úklidu a údržby venkovních prostor města, •zajišťování a odpovědnost za údržbu veřejného prostranství, komunikací, technického vybavení a dalších činností, •zajišťování a odpovědnost za hospodaření s lesy v majetku města. Požadavky: •VŠ vzdělání, •znalosti a zkušenosti v oboru výhodou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích), •dobrá uživatelská znalost práce s PC, •řidičský průkaz sk. B, •morální bezúhonnost, •organizační a řídící schopnosti podmínkou, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita, důslednost. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10. Příplatek za vedení. Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 12. 6. 2024 - písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV nebo - písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 12. 6. 2024 – do 17:00 hod., a to v zalepené obálce s textem: „VŘ – vedoucí Odd. komunálních služeb – NEOTVÍRAT“. - V přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení. - K přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. - Před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR)/obecné informace. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Zdroj: Úřad práce

Bankovní účty určené ke zveřejnění

19-1425641/0100
Zveřejněn 01.04.2013
0100
43-2576400217/0100
Zveřejněn 01.04.2013
0100
9005-1425641/0100
Zveřejněn 01.04.2013
0100
1425641/0100
Zveřejněn 02.04.2013
0100

Zdroj: Registr plátců DPH

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Místní akční plán rozvoje vzdělávání Tišnov OP JAK
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 19.02.2024Projekt s právním aktem
RE-USE centrum, Tišnov
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Místní akční plán rozvoje vzdělávání Tišnov III.
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2021Projekt fyzicky ukončen
Biokoridor LBK 17, Tišnov
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Smuteční síň v Tišnově - střešní zahrada
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Park u MŠ, Hony za Kukýrnou
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Tišnov - parkoviště u nádraží
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Místní akční plán rozvoje vzdělávání Tišnov II.
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.07.2018Projekt finálně uzavřen
II/379 Tišnov - zvýšení bezpečnosti dopravy v ul. Brněnské
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Sanace skalního svahu - zabezpečení cyklostezky v Tišnově
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Profesionalizace Městského úřadu v Tišnově
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Optimalizace systému třídění a sběru bioodpadu v Tišnově
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2017Projekt finálně uzavřen
Předcházení vzniku bioodpadu v Tišnově
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Studie odtokových poměrů včetně návrhů možných protipovodňových opatření v Tišnově a Předklášteří
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Tišnov - park pod kostelem
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 29.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rekonstrukce bytového domu - ulice Na Mlékárně, číslo popisné 255, Tišnov
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Tišnov - technická a komunikační infrastruktura
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Místní akční plán rozvoje vzdělání v ORP Tišnov
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finálně uzavřen
Tišnov - sanace skalní stěny Pod Květnicí
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2015Projekt dokončen
Cyklostezka Tišnov - Březina, úsek Subterra - koupaliště
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rozvoj služeb ICT ve městě Tišnov
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2015Projekt nedokončen
Zkvalitnění nakládání s odpady - výstavba kompostárny Tišnov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.04.2015Projekt dokončen
Zkvalitnění nakládání s odpady - modernizace sběrného dvoru Tišnov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.04.2015Projekt dokončen
Komplexní zateplení objektu Polikliniky Tišnov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.04.2015Projekt dokončen
Zateplení Městského kulturního střediska Tišnov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.03.2015Projekt dokončen
Zateplení Základní umělecké školy Tišnov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.02.2015Projekt dokončen
Přírodní hřiště MŠ Tišnov
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 03.10.2014Projekt dokončen
Regenerace zeleně vybraných lokalit města Tišnov
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014Projekt dokončen
Modernizace dopravního terminálu Tišnov a stavba parkoviště v ulici Na Loukách
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 23.06.2014Projekt dokončen
Zateplení ZŠ Smíškova Tišnov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.04.2014Projekt dokončen
Podpora naplnění vybraných kritérií standardů kvality v rámci činnosti OSPOD MěÚ Tišnov
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.02.2014Projekt dokončen
Zateplení Centra sociálních služeb Tišnov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.12.2013Projekt dokončen
Technické vybavení SD Tišnov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013Projekt dokončen
Modernizace výuky a zvyšování kvality odborného vzdělávání na ZŠ Smíškova
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2013Projekt dokončen
Kompostárna Tišnov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
Separace a svoz bioodpadů ve městě Tišnov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
Komplexní zateplení MŠ Sluníčko - Tišnov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2013Projekt dokončen
Zateplení a výměna otvorových výplní MŠ U Humpolky, Tišnov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.10.2013Projekt dokončen
Tvorba strategického plánu pro město Tišnov
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013Projekt dokončen
Revitalizace ZŠ nám. 28. října Tišnov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2011Projekt dokončen
Systém třídění a sběru bioodpadu v Tišnově
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.06.2011Projekt dokončen
Technologické centrum, elektronická spisová služba a vnitřní integrace úřadu města Tišnov
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2011Projekt dokončen
Nastavení systému projektového a procesního řízení na MěÚ Tišnov.
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
Vzdělávání v eGON centru ORP Tišnov
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.02.2010Projekt dokončen
Typový projekt - CzechPOINT - Kontaktní místo (Upgrade)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.07.2009Projekt dokončen
Zpracování územně analytických podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností Tišnov
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008Projekt dokončen
Likvidace dešťových vod vsakováním Tišnov - U Humpolky
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Město Tišnov

IČ: 00282707
DIČ: CZ00282707
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: qzjbhat

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
U Střelnice 366
Tišnov
666 01 Tišnov 1
navigovat
Další firmy z oboru:
Koupaliště

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.

   
Rozlišujeme více než 1000 kategorií činností