Kontakty
- 387 772 333 - sekretariát
- 387 772 244 - vedoucí katedry
- eliska.pisova@prf.jcu.cz
Kontaktní osoby
- Prof. RNDr. Vlastimil Křivan, CSc. - vedoucí katedry
- Eliška Píšová - sekretariát
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH-PŘÍRODOVĚDECKÁ FAKULTA - Branišovská 1760, České Budějovice 2, České BudějovicePobočky
JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH-KATEDRA INFORMATIKY - Branišovská 1160/31, České Budějovice 2, České BudějoviceJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH-KATEDRA BIOLOGIE EKOSYSTÉMŮ - Branišovská 1160/31, České Budějovice 2, České Budějovice
JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH-KATEDRA EXPERIMENTÁLNÍ BIOLOGIE ROSTLIN - Branišovská 1160/31, České Budějovice 2, České Budějovice
Youtube video
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Reference
Činnosti firmy
- Jihočeská univerzita
- Katedra matematiky
Volná pracovní místa
EKONOMICKÝ REFERENT PROJEKTŮ
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Přírodovědecká fakulta
Životopise-mail: jobs@prf.jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 30. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 33 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Co u nás budete dělat: Spravovat a vypořádávat vybrané zakázky; příprava a kontrola účetních podkladů; zpracování výstupů z účetnictví; pravidelný reporting; Zajišťovat projektovou podporu žadatelům a příjemcům dotace; Znalost zásad hospodaření a věcné způsobilosti určených typů projektů; Zabezpečovat finanční kontrolu při přípravě projektů, v průběhu jejich realizace až do jejich vypořádání a vyúčtování; Zajišťovat metodikou pomoc řešitelům a komunikaci s poskytovateli podpory; Vykonávat další úkoly dle pokynů nadřízeného v oblasti ekonomických záležitostí fakulty. Rádi se potkáme s člověkem, který má: Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru, dokončené min. bakalářské studium (vhodné i pro absolventy); Zkušenost s účetnictvím a projekty výhodou; Analytické myšlení, pečlivý přístup; Výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti; Proaktivní přístup k plnění pracovních úkolů; Znalost AJ slovem a písmem minimálně na úrovni B1-B2; (na fakultě pracují zahraniční zaměstnanci) Na co se u nás můžete těšit - 100% úvazek, smlouva na dobu určitou s možností prodloužení až na dobu neurčitou - Flexibilní pracovní doba, 5 týdnů dovolené, výkonnostní odměny - Příspěvek na stravování, zvýhodněné mobilní tarify a bankovní služby, možnost využití univerzitní školky - Jazykové a zaměstnanecké kurzy na rozvoj komunikačních schopností, jazykových znalostí a dalších - Kreativní prostředí vysoké školy Písemné přihlášky (životopis a motivační dopis) posílejte elektronicky na jobs@prf.jcu.cz do 12. 5. 2024.
ODBORNÝ/Á REFERENT/KA ÚTVARU EVIDENCE MAJETKU
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Personální odděleníe-mail: personalni@jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 25. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň - vedení evidence majetku, zařazení, převody a vyřazování majetku za pomoci informačního systém a aplikací JU, - zajištění a provedení inventarizací na jednotlivých součástech JU, - tisk inventurních štítků, - měsíční kontrola majetku včetně převodu do účetnictví. Požadujeme - minimálně středoškolské vzdělání, ekonomické výhodou, - orientace v zákoně o dani z příjmu z pohledu majetku, - dobrá znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel), - dobré komunikační dovednosti, - schopnost a ochota pracovního nasazení, pečlivost. Nabízíme - zajímavou práci s možností profesního rozvoje, - perspektivu zaměstnání, - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování, - zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod. Nástup od: ihned nebo dle dohody, Pracovní úvazek: plný Mzda: dle mzdového předpisu JU po zapracování 32 000 Kč., Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou. Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „referent/evidence majetku“ zašlete do 25. 5. 2024 na e-mail: personalni@jcu.cz Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni. Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru
VEDOUCÍ ÚTVARU EVIDENCE MAJETKU
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Personální odděleníe-mail: personalni@jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 25. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň - komplexní vedení ekonomických agend zaměřených na investiční majetek a s tím spojená metodická činnost, - sestavování plánu inventarizací, jejich zajištění a provádění inventarizací na jednotlivých součástech JU, - spolupráce s metodikem JU, - měsíční kontrola návaznosti majetkové evidence na účetnictví včetně dokladové inventury majetkových účtů, - měsíční kontrola majetku včetně převodu do účetnictví. Požadujeme - minimálně středoškolské vzdělání, ekonomické výhodou, - orientace v zákoně o dani z příjmu z pohledu majetku, - znalost účetnictví z pohledu majetku výhodou, - dobrá znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel), - dobré komunikační dovednosti, - schopnost a ochota pracovního nasazení, pečlivost. Nabízíme - práci v příjemném kolektivu, - zajímavou práci s možností profesního rozvoje, - perspektivu zaměstnání, - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování, - zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod. Nástup od: ihned nebo dle dohody. Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s tříměsíční zkušební dobou s možností prodloužení. Mzda dle Mzdového předpisu JU, po zapracování 35 000 Kč. Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Vedoucí-majetek“ zašlete na e-mail: personalni@jcu.cz do 25. 5. 2024. Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni. Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru.
SPRÁVCE/SPRÁVKYNĚ INFORMAČNÍCH SYSTÉMŮ
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Přihláškye-mail: personalni@jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Neurčeno |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň - administrace určených informačních systémů zaměřujících se zejména na e-oběhové agendy a interní hodnocení, - podpora uživatelů, pomoc při běžném provozu, reporting, - proškolování uživatelů, testování, tvorba dokumentace a návodů pro svěřené informační systémy, - správa a rozvoj IS Verso, - analýza a návrh řešení požadavků uživatelů systému, - komunikace s externími dodavateli, - spolupráce při tvorbě podkladů pro rozvoj IT služeb a informačních systémů, - hledání nových způsobů, jak automatizovat interní procesy. Požadujeme - SŠ nebo VŠ vzdělání, - komunikativnost, vstřícnost, zodpovědnost, - proaktivní přístup k řešení pracovních úkolů, analytické myšlení, - znalost VŠ prostředí výhodou, - pokročilá znalost MS Office, Microsoft 365, SharePoint a Azure, - základní znalost administrace operačních systémů Linux a Windows Server, -základní znalost modelování BPMN a principů programování, - základní znalost databází SQL, - základní znalost angličtiny. Nabízíme - zajímavou práci s možností profesního rozvoje, - perspektivu zaměstnání, - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování, - zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod. Nástup od: 1.6.2024 nebo dle dohody Pracovní úvazek: plný. Mzda: dle mzdového předpisu JU od 35 000 do 40 000 Kč. Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou. Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Pracovník CIT / Správce IS“ zašlete do 15. 5. 2024 na e-mail: personalni@jcu.cz Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni. Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru.
SPRÁVCE/SPRÁVKYNĚ PC a AD
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Přihláškye-mail: personalni@jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Neurčeno |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň - správa PC, notebooků, tiskáren a periferií, - správa koncových zařízení pomocí Intune, - podíl na zajišťování dodávek spotřebního materiálu, na jeho výdeji a vedení evidence, - zajišťování uživatelské podpory v oblasti práce na PC, - zajišťování provozuschopnosti AV techniky v posluchárnách a učebnách, - příprava specifikací výběrových řízení pro nákup malé výpočetní techniky, - správa a údržba klientských certifikátů (banky, TCS personal, kvalifikované certifikáty), - komunikace s externími dodavateli, - spolupráce při tvorbě podkladů pro rozvoj IT služeb a informačních systémů Požadujeme - SŠ nebo VŠ vzdělání, - znalost konfigurace OS Windows 10 a Windows 11, - znalost Microsoft Office 2010 a vyšší a jejich instalace a konfigurace, - znalost instalace a konfigurace základních e-mailových klientů (Outlook, Thunderbird), - přehled v oblasti malé výpočetní techniky na trhu (PC, notebooky, tablety, periferie), - znalost a orientace v Active Directory a ve správě Windows Serveru výhodou, - znalost služeb Microsoft 365 výhodou, - znalost SQL výhodou, - bezproblémová komunikace s uživateli, - ochota učit se nové věci a rozvíjet své znalosti, - komunikativnost, vstřícnost, zodpovědnost, - proaktivní přístup k řešení pracovních úkolů, analytické myšlení, - znalost VŠ prostředí výhodou, - základní znalost Aj Nabízíme - zajímavou práci s možností profesního rozvoje, - perspektivu zaměstnání, - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování, - zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod. Nástup od: 1. 6. 2024 nebo dle dohody. Pracovní úvazek: plný. Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou. Mzda: od 35 000 Kč dle Mzdového předpisu JU. Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Pracovník CIT / Správce PC a AD“ zašlete na e-mail: personalni@jcu.cz do 15. 5. 2024. Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni. Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru.
ODBORNÝ REFERENT/KA ÚTVARU VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Personální odděleníe-mail: personalni@jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 11. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 000 Kč/měsíc do 34 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: komplexní zajištění procesu přípravy a realizace výběrových řízení v souladu se zákonem a pravidly poskytovatelů dotací; metodická a poradenská činnost v oblasti veřejných zakázek pro potřeby JU; spolupráce s projektovými týmy a gestory projektů na JU a všemi pracovišti JU při procesu zadávání zakázek; komunikace s orgány státní správy, poskytovateli dotací, kontrolními orgány a dalšími institucemi ve věcech týkajících se problematiky veřejných zakázek; elektronické zadávání veřejných zakázek, resp. práce s informačními systémy veřejných zakázek. Požadujeme: ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického či právního směru); organizační a komunikační schopnosti; samozřejmostí je znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); nadstandardní pečlivost; flexibilita, odolnost proti stresu a schopnost pracovat v týmu; ochota se vzdělávat; výhodou je znalost nebo orientace v problematice veřejných zakázek, orientace v dotační politice a znalost vysokoškolského prostředí; ;znalost AJ výhodou. Nabízíme: možnost profesního rozvoje; perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování; zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod. Nástup od: ihned nebo dle dohody Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s tříměsíční zkušební dobou s možností prodloužení. Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Referent/ka ÚVZ“ zašlete na e-mail: personalni@jcu.cz do 5. 5. 2024. Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni. Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru.
MZDOVÁ/Ý ÚČETNÍ JU
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Personální odděleníe-mail: personalni@jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 11. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 37 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: Shromažďování podkladů pro zpracování mezd zaměstnanců; Komplexní zpracování podkladů pro výpočet mezd ve stanovených termínech včetně vedení mzdové agendy zaměstnanců; Vyhotovení evidenčních listů důchodového pojištění, potvrzení o zdanitelných příjmech, roční zúčtování daně ze mzdy; Zajišťování průběžných kontrol výpočtů mezd. Požadujeme: Min. středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru; Praxe ve mzdovém účetnictví min. 3 roky podmínkou; Znalost pracovně právních předpisů; Uživatelská znalost MS Office (MS Word, MS Excel); Komunikační dovednosti, pečlivost, zodpovědnost; Znalost AJ min. na úrovni A2 výhodou. Nabízíme: Práci v přátelském kolektivu; Zajímavou práci s možností profesního rozvoje; Perspektivu zaměstnání, Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu (www.jcu.cz). Nástup: ihned nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu určitou 1 rok s tříměsíční zkušební dobou s možností prodloužení na dobu neurčitou Mzda: při nástupu 35 000 Kč po zapracování 37 000 Kč. Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Mzdová/mzdový účetní“ zašlete na e-mail: personalni@jcu.cz do 13. 5. 2024. Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni. Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru.
ODBORNÝ ASISTENT/KA ÚSTAVU VĚD O UMĚNÍ A KULTUŘE FF JU se zaměřením na dějiny umění
Jihočeská univerzita v ČB - FF
Iva Hondlíková, tel.:387 774 802e-mail: hondlik@ff.jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 17 500 Kč/měsíc do 22 500 Kč/měsíc |
Pracovní náplň - pedagogická činnost a související tvůrčí (vědecká, publikační) činnost Požadujeme - absolvování příslušného stupně vzdělání v daném oboru - dokončené Ph.D. studium v příslušném oboru - vědecká a pedagogická profilace v oblastech evropského a českého umění 19. a 20. století včetně architektury, současné umělecké tvorby a umělecké kritiky - publikační činnost v oboru - předpoklady pro pedagogickou a vědeckovýzkumnou práci - organizační schopnosti, morální bezúhonnost Nástup od: 1. 9. 2024 Pracovní úvazek: 0,50 Pracovní poměr: na dobu určitou s možností prodloužení Nabízíme - zajímavou práci s možností osobního a profesního rozvoje, - perspektivu zaměstnání, - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování, - zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispoziční volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod. Písemné přihlášky doplněné profesním životopisem, kopiemi dokladů o vzdělání, seznamem vědecké a publikační činnosti zašlete do 5.5.2024 na adresu: Filozofická fakulta JU Ing. Iva Hondlíková Branišovská 1645/31a 370 05 České Budějovice
ODBORNÝ ASISTENT - lektor/ka ÚSTAVU ROMANISTIKY FF JU se specializací na španělský jazyk
Jihočeská univerzita v ČB - FF
Iva Hondlíková, tel.:387 774 802e-mail: hondlik@ff.jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 15 000 Kč/měsíc do 20 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň - pedagogická činnost Požadujeme - řádné ukončení vysokoškolského vzdělání v magisterském studijním programu příslušného oboru - předpoklady pro pedagogickou práci - příprava cvičení, seminářů, praktických cvičení - organizační schopnosti, morální bezúhonnost Nástup od: 1. 9. 2024 Pracovní úvazek: 0,50 Pracovní poměr: na dobu určitou s možností prodloužení Nabízíme - zajímavou práci s možností osobního a profesního rozvoje, - perspektivu zaměstnání, - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování, - zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispoziční volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod. Písemné přihlášky doplněné profesním životopisem, kopiemi dokladů o vzdělání, seznamem vědecké a publikační činnosti zašlete do 5.5.2024 na adresu: Filozofická fakulta JU Ing. Iva Hondlíková Branišovská 1645/31a 370 05 České Budějovice
DOKTORSKÉ STUDIUM - ODBORNÝ PRACOVNÍK/ICE V BIOLOGICKÝCH A PŘÍBUZNÝCH OBORECH
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Přírodovědecká fakulta
Přihláškye-mail: lkacerova@frov.jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Neurčeno |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 18 900 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: - Studium doktorského studijního programu Rybářství či Ochrana vodních ekosystémů v prezenční formě; - Řešení tématu vlastní disertační práce (témata disertačních prací a kontakt na školitele naleznete níže); - Publikování článků ve Q1-Q3 vědeckých časopisech; - Prezentace výsledků na mezinárodních konferencích a seminářích fakulty, absolvování odborné zahraniční stáže; - Praxe na provozních pracovištích fakulty - Výuka v oboru svého studia, konzultanství a vedení bakalářských nebo magisterských prací; - Vedení projektů Mezinárodních letních škol; - Podíl na dalších činnostech v rámci příslušné laboratoře. Požadujeme: - Ukončené magisterské studium v oblasti enviromentální chemie, toxikologie, ekologie, biologie, ochrany životního prostředí, rybářství, zemědělství, veterinárního směru či v příbuzném oboru; - Přijetí do Doktorského studijního programu Rybářství či Ochrana vodních ekosystémů na FROV JU v prezenční formě studia; - Obecné znalosti z biologie, vodní ekologie a chemie; - Znalost anglického jazyka min. na úrovni B1; - Uživatelská znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - Komunikativnost, samostatnost, systematičnost, zodpovědnost, pečlivost, organizační schopnosti, ochota učit se novým věcem, schopnost práce ve stresu. Nabízíme: - Studium a práci v mezinárodním kolektivu; - Příjemné pracovní prostředí v mladém týmu a nově zrekonstruovaných prostorách fakulty; - Možnost osobního i profesního rozvoje; - Další zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití). Nástup: říjen 2024 Pracovní doba: odpovídající plnému úvazku (40 hod. týdně) Pracovní úvazek: 4 roky (v závislosti na délce studia) Mzda: od 18 900 Kč měsíčně (v závislosti na dosažených výsledcích) Místo výkonu: dle laboratoře školitele (Vodňany, České Budějovice, Nové Hrady) Navaž kontakt s vedoucím Tebou zvoleného tématu. V případě vzájemné dohody vyplň formulář e-přihlášky. Zájemci o pozici se hlásí e-přihláškou ke studiu zaslanou na e-mail lkacerova@frov.jcu.cz nejpozději do 6. 5. 2024. Více informací na: https://www.frov.jcu.cz/cz/prijimaci-zkousky/studijni-programy
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
131975908/0300 Zveřejněn 17.04.2013 | |
209816246/0300 Zveřejněn 17.04.2013 | |
169492602/0300 Zveřejněn 17.04.2013 | |
171927476/0300 Zveřejněn 17.04.2013 | |
207163958/0300 Zveřejněn 17.04.2013 | |
166622440/0300 Zveřejněn 17.04.2013 | |
102786534/0300 Zveřejněn 17.04.2013 | |
161484456/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
187634088/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
2303291/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
4155900247/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
104725778/0300 Zveřejněn 30.09.2013 | |
105561947/0300 Zveřejněn 30.09.2013 | |
286040410/0300 Zveřejněn 03.10.2019 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
07.04.2024 - 11.04.2024
stánek PAV F / 025
15. rybářský veletrh
22.02.2024 - 25.02.2024
stánek Hala 2 - D 8
Mezinárodní strojírenský veletrh
04.10.2022 - 07.10.2022
stánek MSV
Prodejní výstava rybářských potřeb
23.03.2017 - 26.03.2017
stánek PAV A1 / 149, PAV A1 / 144
Zdroj: Internet
Přehled škol a školských zařízení
IZO | Zařízení | Kapacita |
---|---|---|
421000015 | JČU, Goethe centrum | 0 |
Zdroj: MŠMT
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Operační program Jan Amos Komenský (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2023Projekt s právním aktem
Operační program Jan Amos Komenský (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2023Projekt s právním aktem
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2021Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2020Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.12.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.11.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 03.11.2015Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 19.01.2015Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 19.01.2015Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 19.01.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 28.07.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.06.2014Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 07.03.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.08.2013Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 23.04.2013Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 18.04.2013Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 12.04.2013Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 26.02.2013Projekt v realizaci
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 26.02.2013Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.10.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 26.06.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 29.05.2012Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 30.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.04.2012Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt nedokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 21.12.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.11.2011Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.06.2011Projekt v realizaci
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.06.2011Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.06.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.06.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.06.2011Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 31.05.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 17.05.2011Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.02.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 30.12.2010Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 14.10.2010Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 14.10.2010Projekt v realizaci
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 14.10.2010Projekt v realizaci
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 14.10.2010Projekt v realizaci
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 17.09.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 17.09.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 17.09.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 17.09.2010Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 08.09.2010Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 12.07.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.03.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 06.01.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.12.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 11.11.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.07.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.06.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.06.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.02.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.02.2009Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 18.02.2009Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 18.02.2009Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 18.02.2009Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 18.02.2009Projekt v realizaci
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 18.02.2009Projekt v realizaci
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
DIČ: CZ60076658
Právní forma: Vysoká škola
Datová schránka: vu8j9dv
Zdroj: justice.cz
JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH-KATEDRA MATEMATIKY
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz