navigovat

Kontakty

Úřední hodiny  

podatelna
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.   Zavřeno

pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno   Zavřeno

Kontaktní osoby

  • Ing. Bronislav Kadlubiec - ředitel
  • Ing. Petra Homolová - tisková mluvčí

Webové prezentace

Sociální sítě

Související firmy

Ústředí
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ - Lazarská 15/7, Nové Město, Praha
Nejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Ostrava I - Jurečkova 940/2, Moravská Ostrava, Ostrava
FINANČNÍ ÚŘAD PRO OLOMOUCKÝ KRAJ - Lazecká 545/22, Lazce, Olomouc77,54 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Ostrava II - Horní 1619/63, Hrabůvka, Ostrava
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ZLÍNSKÝ KRAJ - třída Tomáše Bati 21, Zlín80,71 km
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOMORAVSKÝ KRAJ - náměstí Svobody 98/4, Brno-město, Brno139,33 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Ostrava III - Opavská 6177/74a, Poruba, Ostrava
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Bruntále - Ruská 1870/3, Bruntál
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Havířově - Myslbekova 1470/2, Podlesí, Havířov
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Karviné - Zakladatelská 974/20, Nové Město, Karviná
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Kopřivnici - Kpt. Jaroše 395/1, Kopřivnice
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Krnově - Kasárenská 2501/7, Pod Bezručovým vrchem, Krnov
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Novém Jičíně - Svatopluka Čecha 2027/47, Nový Jičín
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Opavě - Masarykova třída 310/2, Město, Opava
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Třinci - nám. Svobody 1141, Lyžbice, Třinec
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště ve Frýdku-Místku - Na Poříčí 3208, Frýdek, Frýdek-Místek
více souvisejících firem

Youtube video

FinancniSpravaCR
697 odběratelů ‧ 127 videí

Činnosti firmy  

  • finanční úřad

Volná pracovní místa

referent/ka v Oddělení kontrolním II (320259)

Pracoviště a kontakty

Finanční úřad Ostrava II

Marcela Laryszová, tel.:596 651 356
e-mail: marcela.laryszova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 510 Kč/měsíc do 35 620 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Žádáme zájemce, aby se seznámili s podmínkami účasti ve výběrovém řízení, které jsou zveřejněny v "Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo 320259" na webových stránkách FS ČR https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9722428. Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 6. května 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj, Na Jízdárně 3162/3, 709 00 Ostrava, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna3200@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky služebního úřadu ID 4hun2cu. Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo č. 320259 odborný referent/vrchní referent v Oddělení kontrolním II – Ostrava II“. V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení. Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění, - výkon kontrolní a vyhledávací činnosti u více druhů daní, - komplexní zpracování rozhodnutí v rámci daňové kontrolní činnosti, - vyřizování žádostí v oblasti mezinárodní spolupráce při správě daní v oblasti přímých i nepřímých daní.

referent/ka v Oddělení kontrolním I (321697)

Pracoviště a kontakty

Finanční úřad Ostrava II

Marcela Laryszová, tel.:596 651 356
e-mail: marcela.laryszova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 510 Kč/měsíc do 35 620 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Žádáme zájemce, aby se seznámili s podmínkami účasti ve výběrovém řízení, které jsou zveřejněny v "Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo 321697" na webových stránkách FS ČR https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9722384. Posuzovány budou žádosti ) podané ve lhůtě do 6. května 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj, Na Jízdárně 3162/3, 709 00 Ostrava, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna3200@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky služebního úřadu ID 4hun2cu. Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo č. 321697 odborný referent/vrchní referent v Oddělení kontrolním I – Ostrava II“. V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení. Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění - výkon kontrolní a vyhledávací činnosti u více druhů daní - komplexní zpracování rozhodnutí v rámci daňové kontrolní činnosti - vyřizování žádostí v oblasti mezinárodní spolupráce při správě daní v oblasti přímých i nepřímých daní

Zdroj: Úřad práce

Bankovní účty určené ke zveřejnění

11122011/0710
Zveřejněn 02.04.2013
0710
107-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
123-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
CZ0807100345340190156021
Zveřejněn 13.11.2014
0710
98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
více bankovních účtů

Zdroj: Registr plátců DPH

Realizované projekty podpořené z fondů EU

ÚP ve Valašském Meziříčí - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti objektu
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
ÚP v Soběslavi - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
SYSTÉM EFEKTIVNÍ FINANČNÍ SPRÁVY VELKÝCH DAŇOVÝCH SUBJEKTŮ A IMPLEMENTACE INOVATIVNÍCH POSTUPŮ DO SPRÁVY DANÍ
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
ÚP v Ústí nad Labem - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství

IČ: 72080043
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 4hun2cu

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
FINANČNÍ ÚŘAD PRO MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: podatelna3200@fs.mfcr.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Web používá nezbytné cookies pro jejich fungování. Se souhlasem jsou zpracovávané preferenční a statistické cookies, které slouží pro zapamatování nastavení a měření návštěvnosti. Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies. Podrobnou úpravu můžete provést kliknutím na “Vlastní nastavení”. Své preference můžete kdykoliv změnit a souhlas odvolat kliknutím na “Cookies” v zápatí stránky. Volba pouze nezbytných cookies může mít vliv na funkčnost a výkon stránek.

   
Měsíčně rozšíříme firemní vizitky o 6.000 fotografií.