Lazarská 15/7
Nové Město
Praha
110 00 Praha 1
navigovat

Kontakty

Úřední hodiny  

podatelna
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.

tiskový mluvčí
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Odeslat poptávku

Webové prezentace

Sociální sítě

Související firmy

FINANČNÍ ÚŘAD PRO HLAVNÍ MĚSTO PRAHU - Štěpánská 619/28, Nové Město, Praha  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOČESKÝ KRAJ - Mánesova 1803/3a, České Budějovice 7, České Budějovice  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOMORAVSKÝ KRAJ - náměstí Svobody 98/4, Brno-město, Brno  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KARLOVARSKÝ KRAJ - Krymská 2011/2a, Karlovy Vary  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KRAJ VYSOČINA - Tolstého 1455/2, Jihlava  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ - Horova 824/17, Pražské Předměstí, Hradec Králové  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO LIBERECKÝ KRAJ - 1. máje 97/25, Liberec III-Jeřáb, Liberec  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - Na Jízdárně 3162/3, Moravská Ostrava, Ostrava  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO OLOMOUCKÝ KRAJ - Lazecká 545/22, Lazce, Olomouc  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO PARDUBICKÝ KRAJ - Boženy Němcové 2625, Zelené Předměstí, Pardubice  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO PLZEŇSKÝ KRAJ - Hálkova 2790/14, Jižní Předměstí, Plzeň  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO STŘEDOČESKÝ KRAJ - Na Pankráci 1685/17, Nusle, Praha  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ÚSTECKÝ KRAJ - Velká Hradební 61, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ZLÍNSKÝ KRAJ - třída Tomáše Bati 21, Zlín  (Pobočka)
ODVOLACÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ - Masarykova 427/31, Brno-město, Brno  (Pobočka)
SPECIALIZOVANÝ FINANČNÍ ÚŘAD - nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Holešovice, Praha  (Pobočka)
více souvisejících firem

Video

Činnosti firmy  

  • generální finanční ředitelství

Volná pracovní místa

vrchní referent (ka) / rada Oddělení vymáhací I

Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7

Bc. Petra Veselá, tel.:224043355
e-mail: petra.vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2023
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Prvotní kontakt petra.vesela2@fs.mfcr.cz, 224043355

Náplň práce:
- zajišťování komplexního výkonu daňové exekuce,
- zpracování podkladů pro daňová řízení (exekuční příkazy, zajišťovací příkazy),
- vymáhaní daňových nedoplatků,
- realizace dražeb movitých a nemovitých věcí.

Nabízíme:
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program a možnost zahraničních stáží
- možnost profesního růstu

https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/8852858

Odborný referent (ka) / vrchní referent (ka) Oddělení vyměřovacího I

Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hl. m . Prahu - Orebitská, Praha 3

Bc. Petra Veselá, tel.:224043355
e-mail: petra.vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2023
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Prvotní kontakt petra.vesela2@fs.mfcr.cz, 224043355

Náplň práce:
- správu jednotlivých daní u přidělených daňových subjektů ( právnické osoby) dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů

Nabízíme:
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program a možnost zahraničních stáží
- možnost profesního růstu

https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/8850701


Odborný referent (ka) / Vrchní referent (ka) Oddělení vyměřovacího V

Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7

Bc. Petra Veselá, tel.:224043355
e-mail: petra.vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2023
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Prvotní kontakt petra.vesela2@fs.mfcr.cz, 224043355

Náplň práce:
- správa daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty,
- správa osobních daňových účtů,
- provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu,
- vyřizování žádostí a zpracování stanovisek.


Nabízíme:
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program a možnost zahraničních stáží
- možnost profesního růstu

https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/8850674

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky

Profil zadavatele
Číslo formulářeČíslo profiluWeb
F2017-008699Z2017-008699nen.nipez.cz
Vyhlášené veřejné zakázky

Licenční podpora redakčního systému Open Text Web Site Management

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-047526Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění jsou následující adresy zadavatele Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1, Žitná 563/12, 120 00 Praha 2.
Stanovení místa plnění nevylučuje využití vzdáleného přístupu dodavatele.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je poskytování licenční podpory stávajících licencí redakčního systému Open Text Web Site Management, který je hlavním informačním systémem zajišťujícím zpracování a zveřejnění dat na internetových a intranetových stránkách Finanční správy České republiky.

Produktová podpora SW ALVAO Service Desk pro 16 000 uživatelů a úpravy SW dle zadavatele

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-047081Služby4 759 800,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění jsou následující adresy zadavatele Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1, Žitná 563/12, 120 00 Praha 2.
Stanovení místa plnění nevylučuje využití vzdáleného přístupu dodavatele.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je produktová podpora software ALVAO Service Desk pro 16 000 uživatelů a dále poskytnutí individuálně hrazených prací a služeb dle požadavků zadavatele.

VZ Smilovice - rekonstrukce ubytovny - I. etapa

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-043784Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je částečná rekonstrukce objektu ubytovny v areálu Vzdělávacího zařízení Smilovice v rozsahu:
- likvidace dešťových vod (retenční nádrže, vsaky),
- ostatní drobné stavební práce.
- rekonstrukce a zateplení střešního pláště,
- výměna výplní otvorů v obálce budovy,
- zateplení obvodového pláště,
- sanace balkonů,
- zhotovení základové desky a akustické stěny pro umístění tepelných čerpadel,
- instalace tepelných čerpadel,
- zhotovení nové otopné soustavy,
- provedení elektroinstalace k tepelným čerpadlům,

Pořízení nástroje pro podporu programování a další vývoj datového skladu - Framework

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-045043Dodávky1 711 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka on-premises nástroje pro podporu programování a další vývoj datového skladu - Frameworku (dále jen Framework), který zajistí mapování stávajících transformačních a integračních procesů, nastavení nových procesů v prostředí Microsoft SQL Server (verze nejméně 2014) ke sjednocení a zpřehlednění datových toků, a to v rozsahu a specifikaci blíže stanovenými v Příloze č. 1 ZD Návrh smlouvy o dodávce software a v Příloze č. 2 ZD Tabulka pro splnění obecných požadavků a funkcionalit ETL nástroje, včetně veškerých licencí potřebných k jeho plnohodnotnému užívání.
Předmětem veřejné zakázky jsou dále služby v následujícím minimálním rozsahu:
zajištění bezplatného přístupu k úpravám, opravám a aktualizacím Frameworku pro 3 prostředí po dobu 4 let, poskytování služeb konzultační podpory v oblasti instalace a provozu Frameworku, jeho úprav a aktualizací po dobu 4 let,
řešení závad Frameworku po dobu 4 let

Centrální tisk a distribuce složenek k úhradě daně z nemovitých věcí od roku 2023

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-042628Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Poukázky budou předány poskytovateli poštovních služeb určenému zadavatelem k rozeslání adresátům postupem dle čl. I. odst. 1 písm. f) smlouvy.

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení potisku poštovních poukázek A - alonž 4 (dále jen „poukázek“) s údaji pro placení daně z nemovitých věcí a jejich předání k distribuci. Součástí potisku poukázek je i uvedení QR kódu a čárového kódu určeného ke skenování u vrácených nedoručených zásilek s poukázkami, strojní vložení poukázek do obálek C5/6 s průhledem pro adresu adresáta vytištěnou na poukázce a jejich předání k rozeslání adresátům, zpracování nedoručených zásilek a skartaci.

Poskytování monitorovacích a zásahových služeb Dohledovým a poplachovým přijímacím centrem pro budovy Finanční správy ČR

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-038803Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Konkrétní místa plnění VZ jsou specifikována v Příloze č. 5 ZD - Místa plnění veřejné zakázky.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je poskytování služby nepřetržitého střežení vybraných budov Finanční správy ČR, které jsou zabezpečeny systémy technické ochrany budov, připojením na Dohledové a poplachové přijímací centrum, a to a v souladu s podmínkami uvedenými v návrzích Smluv o poskytování monitorovacích a zásahových služeb Dohledovým a poplachovým přijímacím centrem, které tvoří Přílohu č. 2 ZD (samostatný návrh smlouvy pro každou část VZ), a současně v souladu s Přílohou č. 3 ZD - Technické specifikace (samostatná technická specifikace pro každou část VZ) a s Přílohou č. 7 ZD - Technické informace (samostatná technická informace pro každou část VZ).

Zajištění úklidu v budovách Finančních úřadů v ČR v období 06/207 až 12/2018

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2016-006401Úklidové službySlužby5 970 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Benešov

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění úklidu v budovách Finančních úřadů v ČR.

Ekonomicko-organizační a procesní audit Sekce ekonomiky GFŘ

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-008347Poradenské služby v oblasti obchodní analýzy Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem VZ je optimalizovat zpracování a organizační uspořádání procesů, podprocesů a činností Sekce ekonomiky Generálního finančního ředitelství a útvarů provozního zabezpečení orgánů finanční správy a navrhnout optimální počty pracovníků vykonávajících jednotlivé procesy a agendy, optimalizovat a zefektivnit oběh dokladů souvisejících s výkonem jednotlivých agend, procesů, podprocesů a činností a stanovit metriky jejich hodnocení.

Zajištění kontinuity provozu a konsolidace hardware IS ADIS

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-038385ServeryDodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je pořízení nového HW, upgrade a rozšíření stávajícího HW včetně instalace a integrace těchto komponent do stávající struktury. Jedná se průřezově o veškerý HW nutný pro provoz IS ADIS a to servery, diskové pole, zálohovací zařízení, páskové knihovny, SAN directory a virtualizační zařízení SVC.

Recepční služby III. - Zajištění recepčních služeb v budově Finančního úřadu pro Ústecký kraj, ÚzP v Chomutově

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-007963Recepční službySlužbyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Ústecký kraj

Popis veřejné zakázky

Předmětem VZ je zajištění recepčních a informačních služeb.

Zajištění podpory IS AVISME v letech 2021 - 2025

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-006484Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je poskytování technické podpory IS AVISME v tomto rozsahu:
služby servisní podpory a hotline, školení uživatelů a školitelů, řešení servisních hlášení, profylaxe a optimalizace systémového prostředí, nutné úpravy aktuální verze systému v návaznosti na změny legislativy a jednotlivých metodik, poskytování nových verzí a opravné balíčky.

Servis hardware ADIS 2022

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-019608Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění kompletního pozáručního servisu serverů a jejich příslušenství, na kterých je provozován informační systém ADIS.

Rozšíření serverů E980 - aktivace procesorových jader

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-033154Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je rozšíření výkonu aplikačních serverů spočívající v aktivaci procesorových jader a doplnění potřebných síťových adaptérů.

více veřejných zakázek

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Realizované projekty podpořené z fondů EU

ÚP ve Valašském Meziříčí - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti objektu
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.7.2021 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
ÚP v Soběslavi - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.6.2021 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
SYSTÉM EFEKTIVNÍ FINANČNÍ SPRÁVY
VELKÝCH DAŇOVÝCH SUBJEKTŮ A
IMPLEMENTACE INOVATIVNÍCH POSTUPŮ
DO SPRÁVY DANÍ

OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013 - Projekt nedokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství

IČ: 72080043
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: p9iwj4f

Zdroj: justice.cz

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Web používá nezbytné cookies pro jejich fungování. Se souhlasem jsou zpracovávané preferenční a statistické cookies, které slouží pro zapamatování nastavení a měření návštěvnosti. Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies. Podrobnou úpravu můžete provést kliknutím na “Vlastní nastavení”. Své preference můžete kdykoliv změnit a souhlas odvolat kliknutím na “Cookies” v zápatí stránky. Volba pouze nezbytných cookies může mít vliv na funkčnost a výkon stránek.

   
Každý den operátorky zaktualizují údaje u více než 1.000 firem