Nové Město
Praha
110 00 Praha 1
Kontakty
- 296 852 222 - ústředna
- 296 851 891 - tiskový mluvčí
- 296 854 440 - protikorupční linka
- podatelna@fs.mfcr.cz
- tiskove@fs.mfcr.cz
- korupce@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.
tiskový mluvčí
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOČESKÝ KRAJ - Mánesova 1803/3a, České Budějovice 7, České Budějovice (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOMORAVSKÝ KRAJ - náměstí Svobody 98/4, Brno-město, Brno (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KARLOVARSKÝ KRAJ - Krymská 2011/2a, Karlovy Vary (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KRAJ VYSOČINA - Tolstého 1455/2, Jihlava (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ - Horova 824/17, Pražské Předměstí, Hradec Králové (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO LIBERECKÝ KRAJ - 1. máje 97/25, Liberec III-Jeřáb, Liberec (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - Na Jízdárně 3162/3, Moravská Ostrava, Ostrava (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO OLOMOUCKÝ KRAJ - Lazecká 545/22, Lazce, Olomouc (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO PARDUBICKÝ KRAJ - Boženy Němcové 2625, Zelené Předměstí, Pardubice (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO STŘEDOČESKÝ KRAJ - Na Pankráci 1685/17, Nusle, Praha (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ÚSTECKÝ KRAJ - Velká Hradební 61, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ZLÍNSKÝ KRAJ - třída Tomáše Bati 21, Zlín (Pobočka)
ODVOLACÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ - Masarykova 427/31, Brno-město, Brno (Pobočka)
SPECIALIZOVANÝ FINANČNÍ ÚŘAD - nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Holešovice, Praha (Pobočka)
Video
Činnosti firmy
- generální finanční ředitelství
Volná pracovní místa
vrchní referent (ka) / rada Oddělení vymáhací I
Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7
Bc. Petra Veselá, tel.:224043355e-mail: petra.vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc |
Prvotní kontakt petra.vesela2@fs.mfcr.cz, 224043355
Náplň práce:
- zajišťování komplexního výkonu daňové exekuce,
- zpracování podkladů pro daňová řízení (exekuční příkazy, zajišťovací příkazy),
- vymáhaní daňových nedoplatků,
- realizace dražeb movitých a nemovitých věcí.
Nabízíme:
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program a možnost zahraničních stáží
- možnost profesního růstu
https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/8852858
Odborný referent (ka) / vrchní referent (ka) Oddělení vyměřovacího I
Finanční úřad pro hl. m . Prahu - Orebitská, Praha 3
Bc. Petra Veselá, tel.:224043355e-mail: petra.vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc |
Prvotní kontakt petra.vesela2@fs.mfcr.cz, 224043355
Náplň práce:
- správu jednotlivých daní u přidělených daňových subjektů ( právnické osoby) dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů
Nabízíme:
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program a možnost zahraničních stáží
- možnost profesního růstu
https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/8850701
Odborný referent (ka) / Vrchní referent (ka) Oddělení vyměřovacího V
Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7
Bc. Petra Veselá, tel.:224043355e-mail: petra.vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc |
Prvotní kontakt petra.vesela2@fs.mfcr.cz, 224043355
Náplň práce:
- správa daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty,
- správa osobních daňových účtů,
- provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu,
- vyřizování žádostí a zpracování stanovisek.
Nabízíme:
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program a možnost zahraničních stáží
- možnost profesního růstu
https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/8850674
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2017-008699 | Z2017-008699 | nen.nipez.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Licenční podpora redakčního systému Open Text Web Site Management
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-047526 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Místem plnění jsou následující adresy zadavatele Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1, Žitná 563/12, 120 00 Praha 2.
Stanovení místa plnění nevylučuje využití vzdáleného přístupu dodavatele.
Předmětem veřejné zakázky je poskytování licenční podpory stávajících licencí redakčního systému Open Text Web Site Management, který je hlavním informačním systémem zajišťujícím zpracování a zveřejnění dat na internetových a intranetových stránkách Finanční správy České republiky.
Produktová podpora SW ALVAO Service Desk pro 16 000 uživatelů a úpravy SW dle zadavatele
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-047081 | Služby | 4 759 800,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění jsou následující adresy zadavatele Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1, Žitná 563/12, 120 00 Praha 2.
Stanovení místa plnění nevylučuje využití vzdáleného přístupu dodavatele.
Předmětem veřejné zakázky je produktová podpora software ALVAO Service Desk pro 16 000 uživatelů a dále poskytnutí individuálně hrazených prací a služeb dle požadavků zadavatele.
VZ Smilovice - rekonstrukce ubytovny - I. etapa
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-043784 | Stavebni prace | neuvedeno |
Předmětem veřejné zakázky je částečná rekonstrukce objektu ubytovny v areálu Vzdělávacího zařízení Smilovice v rozsahu:
- likvidace dešťových vod (retenční nádrže, vsaky),
- ostatní drobné stavební práce.
- rekonstrukce a zateplení střešního pláště,
- výměna výplní otvorů v obálce budovy,
- zateplení obvodového pláště,
- sanace balkonů,
- zhotovení základové desky a akustické stěny pro umístění tepelných čerpadel,
- instalace tepelných čerpadel,
- zhotovení nové otopné soustavy,
- provedení elektroinstalace k tepelným čerpadlům,
Pořízení nástroje pro podporu programování a další vývoj datového skladu - Framework
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-045043 | Dodávky | 1 711 000,00 Kč |
Místo plnění: Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka on-premises nástroje pro podporu programování a další vývoj datového skladu - Frameworku (dále jen Framework), který zajistí mapování stávajících transformačních a integračních procesů, nastavení nových procesů v prostředí Microsoft SQL Server (verze nejméně 2014) ke sjednocení a zpřehlednění datových toků, a to v rozsahu a specifikaci blíže stanovenými v Příloze č. 1 ZD Návrh smlouvy o dodávce software a v Příloze č. 2 ZD Tabulka pro splnění obecných požadavků a funkcionalit ETL nástroje, včetně veškerých licencí potřebných k jeho plnohodnotnému užívání.
Předmětem veřejné zakázky jsou dále služby v následujícím minimálním rozsahu:
zajištění bezplatného přístupu k úpravám, opravám a aktualizacím Frameworku pro 3 prostředí po dobu 4 let, poskytování služeb konzultační podpory v oblasti instalace a provozu Frameworku, jeho úprav a aktualizací po dobu 4 let,
řešení závad Frameworku po dobu 4 let
Centrální tisk a distribuce složenek k úhradě daně z nemovitých věcí od roku 2023
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-042628 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Poukázky budou předány poskytovateli poštovních služeb určenému zadavatelem k rozeslání adresátům postupem dle čl. I. odst. 1 písm. f) smlouvy.
Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení potisku poštovních poukázek A - alonž 4 (dále jen „poukázek“) s údaji pro placení daně z nemovitých věcí a jejich předání k distribuci. Součástí potisku poukázek je i uvedení QR kódu a čárového kódu určeného ke skenování u vrácených nedoručených zásilek s poukázkami, strojní vložení poukázek do obálek C5/6 s průhledem pro adresu adresáta vytištěnou na poukázce a jejich předání k rozeslání adresátům, zpracování nedoručených zásilek a skartaci.
Poskytování monitorovacích a zásahových služeb Dohledovým a poplachovým přijímacím centrem pro budovy Finanční správy ČR
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-038803 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Konkrétní místa plnění VZ jsou specifikována v Příloze č. 5 ZD - Místa plnění veřejné zakázky.
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služby nepřetržitého střežení vybraných budov Finanční správy ČR, které jsou zabezpečeny systémy technické ochrany budov, připojením na Dohledové a poplachové přijímací centrum, a to a v souladu s podmínkami uvedenými v návrzích Smluv o poskytování monitorovacích a zásahových služeb Dohledovým a poplachovým přijímacím centrem, které tvoří Přílohu č. 2 ZD (samostatný návrh smlouvy pro každou část VZ), a současně v souladu s Přílohou č. 3 ZD - Technické specifikace (samostatná technická specifikace pro každou část VZ) a s Přílohou č. 7 ZD - Technické informace (samostatná technická informace pro každou část VZ).
Zajištění úklidu v budovách Finančních úřadů v ČR v období 06/207 až 12/2018
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2016-006401 | Úklidové služby | Služby | 5 970 000,00 Kč |
Místo plnění: Benešov
Předmětem veřejné zakázky je zajištění úklidu v budovách Finančních úřadů v ČR.
Ekonomicko-organizační a procesní audit Sekce ekonomiky GFŘ
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-008347 | Poradenské služby v oblasti obchodní analýzy | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem VZ je optimalizovat zpracování a organizační uspořádání procesů, podprocesů a činností Sekce ekonomiky Generálního finančního ředitelství a útvarů provozního zabezpečení orgánů finanční správy a navrhnout optimální počty pracovníků vykonávajících jednotlivé procesy a agendy, optimalizovat a zefektivnit oběh dokladů souvisejících s výkonem jednotlivých agend, procesů, podprocesů a činností a stanovit metriky jejich hodnocení.
Zajištění kontinuity provozu a konsolidace hardware IS ADIS
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-038385 | Servery | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Praha
Předmětem plnění veřejné zakázky je pořízení nového HW, upgrade a rozšíření stávajícího HW včetně instalace a integrace těchto komponent do stávající struktury. Jedná se průřezově o veškerý HW nutný pro provoz IS ADIS a to servery, diskové pole, zálohovací zařízení, páskové knihovny, SAN directory a virtualizační zařízení SVC.
Recepční služby III. - Zajištění recepčních služeb v budově Finančního úřadu pro Ústecký kraj, ÚzP v Chomutově
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2020-007963 | Recepční služby | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Ústecký kraj
Předmětem VZ je zajištění recepčních a informačních služeb.
Zajištění podpory IS AVISME v letech 2021 - 2025
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-006484 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem veřejné zakázky je poskytování technické podpory IS AVISME v tomto rozsahu:
služby servisní podpory a hotline, školení uživatelů a školitelů, řešení servisních hlášení, profylaxe a optimalizace systémového prostředí, nutné úpravy aktuální verze systému v návaznosti na změny legislativy a jednotlivých metodik, poskytování nových verzí a opravné balíčky.
Servis hardware ADIS 2022
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-019608 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem veřejné zakázky je zajištění kompletního pozáručního servisu serverů a jejich příslušenství, na kterých je provozován informační systém ADIS.
Rozšíření serverů E980 - aktivace procesorových jader
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-033154 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem veřejné zakázky je rozšíření výkonu aplikačních serverů spočívající v aktivaci procesorových jader a doplnění potřebných síťových adaptérů.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.7.2021 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.6.2021 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
VELKÝCH DAŇOVÝCH SUBJEKTŮ A
IMPLEMENTACE INOVATIVNÍCH POSTUPŮ
DO SPRÁVY DANÍ
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013 - Projekt nedokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: p9iwj4f
Zdroj: justice.cz

GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz