Lazarská 15/7
Nové Město
Praha
110 00 Praha 1
navigovat

Kontakty

Úřední hodiny  

podatelna
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.

tiskový mluvčí
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Odeslat poptávku

Kontaktní osoby

  • Petr Habáň - tiskový mluvčí

Webové prezentace

Sociální sítě

Související firmy

FINANČNÍ ÚŘAD PRO HLAVNÍ MĚSTO PRAHU - Štěpánská 619/28, Nové Město, Praha  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOČESKÝ KRAJ - Mánesova 1803/3a, České Budějovice 7, České Budějovice  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOMORAVSKÝ KRAJ - náměstí Svobody 98/4, Brno-město, Brno  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KARLOVARSKÝ KRAJ - Krymská 2011/2a, Karlovy Vary  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KRAJ VYSOČINA - Tolstého 1455/2, Jihlava  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ - Horova 824/17, Pražské Předměstí, Hradec Králové  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO LIBERECKÝ KRAJ - 1. máje 97/25, Liberec III-Jeřáb, Liberec  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - Na Jízdárně 3162/3, Moravská Ostrava, Ostrava  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO OLOMOUCKÝ KRAJ - Lazecká 545/22, Lazce, Olomouc  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO PARDUBICKÝ KRAJ - Boženy Němcové 2625, Zelené Předměstí, Pardubice  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO PLZEŇSKÝ KRAJ - Hálkova 2790/14, Jižní Předměstí, Plzeň  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO STŘEDOČESKÝ KRAJ - Na Pankráci 1685/17, Nusle, Praha  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ÚSTECKÝ KRAJ - Velká Hradební 61, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem  (Pobočka)
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ZLÍNSKÝ KRAJ - třída Tomáše Bati 21, Zlín  (Pobočka)
ODVOLACÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ - Masarykova 427/31, Brno-město, Brno  (Pobočka)
SPECIALIZOVANÝ FINANČNÍ ÚŘAD - nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Holešovice, Praha  (Pobočka)
více souvisejících firem

Činnosti firmy  

  • generální finanční ředitelství

Volná pracovní místa

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Pracoviště a kontakty

GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ Drahobejlova 945/48, 190 21 Praha 9

Ing. Jitka Zemanová, tel.:283 018 347
e-mail: Jitka.Zemanova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2020
Mzdové rozpětí:od 19 730 Kč/měsíc do 28 920 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce:
- provádění úkonů, postupů a řízení dle daňového řádu,
- správu daně z příjmů fyzických osob u přidělených daňových subjektů,
- vedení spisů a vyřizování žádostí,
- správu osobních daňových účtů.

Požadujeme:
- schopnost samostatné práce, pečlivost, spolehlivost
- aktivní znalost práce s PC ( Word, Excel, Outlook)
- odpovědnost, psychická odolnost
- analytické myšlení, dobrý písemný i ústní projev
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost????
Zaměstnanecké výhody4):- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program a možnost zahraničních stáží
- možnost profesního růstu

202842 - Referent/ka Oddělení registračního II

Pracoviště a kontakty

GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ Drahobejlova 945/48, 190 21 Praha 9

Ing. Josef Brůna, tel.:283 018 302
e-mail: Josef.Bruna@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2020
Mzdové rozpětí:od 19 730 Kč/měsíc do 28 920 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce:
- provádění úkonů, postup a řízení o registraci a rušení registrace daňových subjektů dle daňového řádu s využitím údajů ze základních registrů veřejné správy a znalostí příslušných souvisejících zákonů (zákon o dani z příjmů, účetnictví apod.),
- provádění místních šetření ?

Požadujeme:
- schopnost samostatné práce, pečlivost, spolehlivost
- aktivní znalost práce s PC ( Word, Excel, Outlook)
- odpovědnost, psychická odolnost
- analytické myšlení, dobrý písemný i ústní projev
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost????
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program a možnost zahraničních stáží
- možnost profesního růstu

201716 - Referent/ka Oddělení vyměřovací IV

Pracoviště a kontakty

GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ Drahobejlova 945/48, 190 21 Praha 9

Zemanová Jitka, Ing., tel.:283018347
e-mail: Jitka.Zemanova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2020
Mzdové rozpětí:od 19 730 Kč/měsíc do 28 920 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

MÍSTOVÝKONU: Drahobejlova 945/48, 190 21 Praha 9
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM Jitka.Zemanova@fs.mfcr.cz

Náplň práce:
- provádění úkonů, postupů a řízení dle daňového řádu,
- správu daně z příjmů fyzických osob u přidělených daňových subjektů,
- vedení spisů a vyřizování žádostí,
- správu osobních daňových účtů.

Požadujeme:
- schopnost samostatné práce, pečlivost, spolehlivost
- aktivní znalost práce s PC ( Word, Excel, Outlook)
- odpovědnost, psychická odolnost
- analytické myšlení, dobrý písemný i ústní projev
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost

Zaměstnanecké výhody :
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program a možnost zahraničních stáží
- možnost profesního růstu

202842 - Referent/ka Oddělení registračního II

Pracoviště a kontakty

GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ Drahobejlova 945/48, 190 21 Praha 9

Brůna Josef, Ing., tel.:283018302
e-mail: Josef.Bruna@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2020
Mzdové rozpětí:od 19 730 Kč/měsíc do 28 920 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

MÍSTOVÝKONU: Drahobejlova 945/48, 190 21 Praha 9
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM Josef.Bruna@fs.mfcr.cz

Náplň práce:
- provádění úkonů, postup a řízení o registraci a rušení registrace daňových subjektů dle daňového řádu s využitím údajů ze základních registrů veřejné správy a znalostí příslušných souvisejících zákonů (zákon o dani z příjmů, účetnictví apod.),
- provádění místních šetření ?

Požadujeme:
- schopnost samostatné práce, pečlivost, spolehlivost
- aktivní znalost práce s PC ( Word, Excel, Outlook)
- odpovědnost, psychická odolnost
- analytické myšlení, dobrý písemný i ústní projev
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost????


Zaměstnanecké výhody :
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program a možnost zahraničních stáží
- možnost profesního růstu

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky

Profil zadavatele
Číslo formulářeČíslo profiluWeb
F2017-008699Z2017-008699nen.nipez.cz
Vyhlášené veřejné zakázky

Rotomaty pro ÚzP pro Prahu 2 - II.

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-046135Karuselové systémy Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Hl. m. Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka 4 kusů nových páternosterových kartotéčních regálů, automatizovaných kovových skříní s elektrickým ovládáním, s vertikálně se pohybujícími policemi pro uložení písemností, a to dle podmínek stanovených v Příloze č. 1 ZD a Příloze č. 2 ZD, včetně dopravy rotomatů do místa plnění dle ZD, instalace, uvedení do provozu, zaškolení 12 pracovníků zadavatele, provedení výchozí revize a pravidelných revizí včetně autorizovaného servisu a doložení technické dokumentace, likvidace veškerého odpadu a obalového materiálu, včetně veškerých dalších nákladů, rizik a vlivů souvisejících s dodáním. Předmětem veřejné zakázky je zároveň demontáž stávajících 4 kusů rotomatů a jejich ekologická likvidace.

Přístup do celosvětové databáze ekonomických subjektů pro roky 2021 - 2023

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-046188Služby informačních technologiíSlužbyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele, tj. ČR Generální finanční ředitelství, Lazarská 15/7, 117 22 Praha.

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění on-line webového přístupu do celosvětové databáze ekonomických subjektů.

Úpravy interaktivních formulářů PDF

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-040871Služby informačních technologiíSlužbyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je aktualizace a úpravy interaktivních formulářů ve formátu Portable Document Format v souladu s požadavky platné legislativy a metodiky, vytvoření nových interaktivních formulářů nebo formulářových příloh ve formátu PDF, aktualizace datové struktury stávajících interaktivních formulářů ve formátu PDF, rozšíření zadavatelem specifikovaných interaktivních formulářů o elektronickou komunikaci se systémy ADIS EPO a ISDS včetně formální kontroly správnosti dat, u vybraných interaktivních formulářů ve formátu PDF zajištění ostatních způsobů elektronické komunikace (např. pro daňové subjekty bez datových schránek), více viz zadávací dokumentace.

Závodní stravování v budově Generálního finančního ředitelství, Lazarská 15/7, Praha 1

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-030701Provozování závodních jídelenSlužbyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb závodního stravování zaměstnancům zadavatele formou vyhotovení, dovozu a výdeje jídel ve vlastní výdejně zadavatele a doplňkový prodej v bufetu k závodnímu stravování v sídle zadavatele - Generálního finančního ředitelství, Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1.

Pojištění služebních vozidel Finanční správy ČR

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-040840Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem motorového vozidla Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je pojištění odpovědnosti z provozu vozidla a o havarijním pojištění pro vozidla zadavatele uvedených v Příloze č. 1, a to na dobu určitou od 1. 3. 2021 do 28. 2. 2025.


Závodní stravování v budově Finančního úřadu pro Královéhradecký kraj, Územní pracoviště v Hradci Králové - II

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-039783Provozování závodních jídelenSlužbyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je budova Finančního úřadu pro Královéhradecký kraj, Územní pracoviště v Hradci Králové, se sídlem U Koruny 1632, 502 00 Hradec Králové.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb závodního stravování zaměstnancům zadavatele formou výdeje dovážených hotových jídel (obědů) v jídelně, resp. výdejně jídel v objektu zadavatele (v budově Finančního úřadu pro Královéhradecký kraj, Územní pracoviště v Hradci Králové, U Koruny 1632, 502 00 Hradec Králové).

Centrální tisk a distribuce složenek k úhradě daně z nemovitých věcí

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-039904Služby v oblasti tisku a jeho doručování Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení potisku poštovních poukázek A s alonží s údaji pro placení daně z nemovitých věcí a jejich předání k distribuci. Součástí potisku poukázek je i uvedení QR kódu a čárového kódu určeného ke skenování u vrácených nedoručených poukázek, strojní vložení poukázek do obálek C5/6 s průhledem pro adresu adresáta vytištěnou na poukázce a jejich předání k rozeslání adresátům.

Nákup HW pro ADIS - Portál MOJE daně

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-024289ServeryDodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Hl. m. Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka HW k rozšíření infrastruktury pro Automatizovaný daňový informační systém - Portál MOJE daně a instalace zboží, jehož specifikace, množství zboží, přesné požadavky na instalaci zboží jsou uvedeny v Příloze č. 3 ZD.

Dodávka referentských mobilních telefonů a paměťových karet pro FS 2020 - II

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-037999Mobilní telefony Dodávky4 323 485,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je pořízení 800 kusů nových mobilních telefonů včetně příslušenství a baterií a 500 kusů paměťových karet, vč. dopravy zboží do místa plnění. Zadavatel požaduje dodání nového a nepoužitého zboží, a to včetně veškerého potřebného příslušenství. Zboží bude dodáno v originálním balení od výrobce, včetně originální baterie. Zboží zadavatel požaduje dodat v jedné typové variantě a jednotném barevném provedení. Zadavatel požaduje, aby nabízené zboží bylo určené pro český trh, podporováno autorizovaným servisním střediskem výrobce na území České republiky, a aby mělo plnou českou lokalizaci. Zadavatel požaduje, aby nabízené zboží bylo nejpozději ke dni, kdy končí lhůta pro podání nabídek běžně dostupné k zakoupení na českém trhu.

Rámcová dohoda na dodávky kuchyňských přístrojů

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-035642Domácí spotřebičeDodávky4 600 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je uzavření Rámcové dohody (dále též „Dohody“) na dodávky nových kuchyňských přístrojů (dále též „zboží“), dle technických podmínek, a to včetně dodání zboží do odběrného místa, umístění zboží do prostor zadavatele, montáže zboží (je-li potřeba) a likvidace odpadů a obalového materiálu.

Výsledkem zadávacího řízení bude uzavření Dohody s jedním vybraným dodavatelem, jejímž předmětem plnění bude úprava podmínek při zajištění dodávek zboží.

Dohoda bude s vybraným dodavatelem uzavřena na dobu 36 měsíců. Dohoda skončí uplynutím doby, na kterou je sjednána nebo dosáhne-li součet všech dílčích objednávek výše předpokládané hodnoty veřejné zakázky podle toho, která ze skutečností nastane dříve.

Servis hardware ADIS 2021

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-024297Opravy a údržba zařízení pro informační technologieSlužbyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Hl. m. Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je provádění servisu hardware, na kterém je provozován Automatizovaný daňový informační systém (dále jen „ADIS“), jehož seznam servisovaných zařízení je specifikován v Příloze č. 3 ZD.

V rámci servisu hardware ADIS budou prováděny následující činnosti:
- servisní zásahy, na základě nahlášení zadavatelem, jejichž výsledkem bude plně funkční hardware, na kterém je provozovaný informační systém ADIS,
- instalace aktuálních verzí firmware na jednotlivá konkrétní zařízení,
- vzdálená proaktivní podpora s garantovanou dobou odezvy do 30 min. 7x24 pro kritické problémy,
- dodávky náhradních dílů dle potřeb servisu.

Hygienické, čisticí, dezinfekční a úklidové prostředky pro Finanční správu ČR

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-030037Prostředky péče o ruce Dodávky16 260 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávek hygienických, čisticích, dezinfekčních a úklidových prostředků pro orgány Finanční správy.

Úklidy a údržba IV. - Zajištění úklidových a údržbářských služeb v budovách Finančních úřadů v ČR

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-025520Úklidové službySlužbyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Litoměřice

Popis veřejné zakázky

Zajištění úklidových a údržbářských služeb v budovách Finančních úřadů v ČR

Recepční služby III. - Zajištění recepčních služeb v budově Finančního úřadu pro Ústecký kraj, ÚzP v Chomutově

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-007963Recepční službySlužbyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Ústecký kraj

Popis veřejné zakázky

Předmětem VZ je zajištění recepčních a informačních služeb.

Zajištění servisní a technické podpory hardware serverové virtualizační farmy

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-036562Opravy a údržba zařízení pro informační technologieSlužbyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Hl. m. Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění standardizované servisní a technické podpory serverových zařízení a společného diskového pole, na kterých jsou provozovány ve virtualizačním prostředí datová úložiště, vnitřní a infrastrukturní systémy určené pro zaměstnance finanční správy.

Technická podpora a rozvoj aplikace elektronických dražeb APED

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-038925Služby informačních technologiíSlužbyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění technické podpory APED a potřebných úprav aplikace souvisejících především se zajištěním souladu s platnými právními normami. Technická podpora bude sloužit k odstranění chyb, poruch či selhání aplikace v režimu až 7x24 a k vyřízení dalších souvisejících požadavků, poradenství a konzultací.

více veřejných zakázek

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Bankovní účty určené ke zveřejnění

11122011/0710
Zveřejněn 2.4.2013
107-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
6015-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
19-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
107-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
19-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
107-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
6015-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
6015-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
6015-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
6015-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
19-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
107-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
19-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
6015-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
107-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
107-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
19-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
107-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
19-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
123-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
6015-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
107-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
6015-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
19-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
CZ0807100345340190156021
Zveřejněn 13.11.2014
98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
19-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
19-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
107-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
6015-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
více bankovních účtů

Zdroj: Registr plátců DPH

Realizované projekty podpořené z fondů EU

SYSTÉM EFEKTIVNÍ FINANČNÍ SPRÁVY
VELKÝCH DAŇOVÝCH SUBJEKTŮ A
IMPLEMENTACE INOVATIVNÍCH POSTUPŮ
DO SPRÁVY DANÍ

OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013 - Projekt nedokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství

IČ: 72080043
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: p9iwj4f

Zdroj: justice.cz

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ

Zadejte poptávku nebo dotaz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Beru na vědomí, že tento web používá k vylepšování služeb soubory cookies. Více informací.
15% kontaktních osob má titul Ing.