Kontakty

Kontaktní osoby

  • Martina Zitová - ředitelka

Webové prezentace

Sociální sítě

Činnosti firmy  

  • základní škola

Přehled škol a školských zařízení

IZOZařízeníKapacita
181069059Základní škola90
181079810Školní družina50
181079828Školní jídelna - výdejna90
OborFormaDélkaKapacita
79-01-C/01 - Základní školaDenní forma vzděl.devět90

Zdroj: MŠMT

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Inovativní vzdělávání v ZŠ Prameny
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 12.04.2023Projekt v realizaci
Šablony III pro ZŠ Prameny
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2021Projekt finálně uzavřen
Šablony II pro ZŠ Prameny
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2019Projekt finálně uzavřen
Podpora pro ZŠ Krasohled
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finálně uzavřen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Základní škola Prameny

IČ: 04084454
Právní forma: Školská právnická osoba
Datová schránka: c95mbap

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
ZŠ PRAMENY

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: prameny@zsprameny.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Tyršova 224/16
Rousínov
683 01 Rousínov u Vyškova
3. patro
navigovat
Další firmy z oboru:
Základní školy

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.

   
Nejčastější právní formou je s.r.o. - 190.000 ověřených firem