ZDRAVOTNÍ ÚSTAV SE SÍDLEM V OSTRAVĚ Ostrava
Kontakty
- 596 200 111 - infolinka
- 596 200 420 - ředitel
- 596 200 266 - zástupkyně ředitele
- 596 200 461 - příjem biologického materiálu
- 596 200 330 - příjem hygienických laboratoří
- 603 535 749
- 731 691 568
- podatelna@zuova.cz
- alena.kloudova@zuova.cz
Kontaktní osoby
- Ing. Eduard Ježo - ředitel
- RNDr. Alena Kloudová - zástupkyně ředitele
- Ing. Pavel Jurčík - zástupce obchodní
Webové prezentace
Sociální sítě
Pobočky
Bruntál - Zahradní 885/5, Bruntál
Frýdek-Místek - Palackého 122, Místek, Frýdek-Místek
Havířov - Dělnická 1132/24, Město, Havířov
Havlíčkův Brod - Štáflova 2003, Havlíčkův Brod
Jihlava - Vrchlického 2497/57, Jihlava
Karviná - tř. Těreškovové 2206/38, Mizerov, Karviná
Nový Jičín - Štefánikova 1977/9, Nový Jičín
Olomouc - Wolkerova 74/6, Nová Ulice, Olomouc
Opava - Lepařova 2938/6a, Předměstí, Opava
Šumperk - Nemocniční 1852/53, Šumperk
Třebíč - Bráfova tř. 456/31, Horka-Domky, Třebíč
Ústí nad Orlicí - Tvardkova 1191, Ústí nad Orlicí
Vsetín - 4. května 287, Vsetín
Vyškov - Masarykovo náměstí 165/16, Vyškov-Město, Vyškov
Zlín - Havlíčkovo nábřeží 600, Zlín
Žďár nad Sázavou - Tyršova 623/3, Žďár nad Sázavou 1, Žďár nad Sázavou
Činnosti firmy
- hygienická laboratoř
- analýzy vod, odpadů, ovzduší, potravin, zemin a kalů, ...
- měření fyzikálních faktorů
- testování sterilizátorů klinická laboratoř
- vyšetření biologického materiálu (bakteriologický, imunologický, virologický a parazitologický)
- imunologická a alergologická ambulance
- fyziologie a psychologie práce
- provádí
- mikrobiologické rozbory vzorků vody
- provádí
- měření fyzikálních faktorů
- testování sterilizátorů
- imunologická a alergologická ambulance
- pneumologická ambulance
- provádí
- očkování do zahraničí
Volná pracovní místa
Všeobecná sestra (25-30 hodin týdně)
Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě
Mgr. Veronika Ticháe-mail: veronika.ticha@zuova.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 3. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 17 713 Kč/měsíc do 31 335 Kč/měsíc |
Očekáváme: - odbornou způsobilost k výkonu povolání všeobecné sestry dle zákona č. 96/2004 Sb. - zdravotní způsobilost - empatii, komunikativnost, příjemné vystupování, spolehlivost Pracovní náplň: odběry biologického materiálu a odběry žilní a kapilární krve Nabízíme: - pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení - finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., uvedený plat je při zkráceném úvazku - zkrácený pracovní úvazek, pondělí-pátek 5-6 hodin denně - pouze denní směny - 5 týdnů dovolené - 3 dny zdravotního volna / rok - příspěvek na stravování Termín nástupu: dle dohody
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2012-347184 | 225230 | www.egordion.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Servis a opravy výtahů
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-057601 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě, pracoviště Ostrava, Partyzánské nám. 2633/7, 702 00 Ostrava
Předmětem plnění veřejné zakázky je provádění komplexní servisní činnosti výtahů, provádění pravidelné a preventivní údržby, odborných prohlídek, zajištění inspekčních prohlídek, odstraňování běžných provozních poruch a/nebo závad výtahů a dalších vedlejších služeb souvisejících s provozem výtahů dle požadavku průvodní dokumentace, právních a ostatních předpisů pro zadavatele a jeho pracoviště: Ostrava, Jihlava, Brno a Vyškov.
Dynamický nákupní systém na dodávky kultivačních půd a suplementů
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-055677 | Dodávky | 25 104 276,00 Kč |
Místo plnění: a) Partyzánské náměstí 2633/7, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, b) Gorkého 56/6, Brno-střed, Veveří, 602 00 Brno, c) Vrchlického 57, 586 01 Jihlava, d) Wolkerova 74/ 6, Nová Ulice, 779 11 Olomouc.
Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných v DNS budou dodávky dehydratovaných základů pro přípravu pevných a tekutých kultivačních půd (agar a broth), hotových kultivačních půd (v Petriho miskách, zkumavkách a lahvičkách) i suplementů pro přípravu pevných a tekutých kultivačních půd pro zadavatele v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami a jednotlivými výzvami k podání nabídek v DNS podle § 141 ZZVZ. Součástí dodávek dehydratovaných základů pro přípravu pevných a tekutých kultivačních půd (agar a broth), hotových kultivačních půd (v Petriho miskách, zkumavkách a lahvičkách) i suplementů pro přípravu pevných a tekutých kultivačních půd bude i balné, doprava do místa plnění, pojistné za pojištění dodávek během dopravy do místa plnění, roznos do zadavatelem určených prostor v místě plnění, celní, daňové a případné veškeré další poplatky spojené s realizací plnění předmětu veřejných zakázek. Žádosti o účast mohou být podány do jedné, více či všech kategorií tohoto zaváděného DNS. Konkrétní technické požadavky a parametry na předmět plnění veřejných zakázek, obchodní a platební podmínky, požadavky zadavatele na termín a místo plnění u veřejných zakázek, které budou zadávány v rámci DNS, bude zadavatel specifikovat vždy v rámci výzvy k podání nabídek. Zadavatel bude veřejné zakázky v rámci DNS zadávat dle svých provozních potřeb v předem neurčených a nepravidelných intervalech. DNS je rozdělen do tří kategorií takto: 1. Dehydratované základy pro přípravu pevných a tek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
3235761/0710 Zveřejněn 01.04.2013 | |
86-5235160247/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
30007-3235761/0710 Zveřejněn 11.06.2019 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.02.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.12.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.12.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.12.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 25.09.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2012Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.04.2011Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 12.08.2010Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě
DIČ: CZ71009396
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: pubj9r8
Zdroj: justice.cz
ZDRAVOTNÍ ÚSTAV SE SÍDLEM V OSTRAVĚ Ostrava
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz