Kontakty
- 491 433 555 - objednávky
- 491 480 048 - obchodní odd.
- objednavky.cz@wimex.eu
- info.cz@wimex.eu
- export@wimex.eu
Provozní doba
PO 07:30-17:30 hod.
ÚT 07:30-17:30 hod.
ST 07:30-17:30 hod.
ČT 07:30-17:30 hod.
obchodní oddělení
PO 07:30-15:30 hod.
ÚT 07:30-15:30 hod.
ST 07:30-15:30 hod.
ČT 07:30-15:30 hod.
Kontaktní osoby
- Marek Hanzl - jednatel
- Michal Vlček - jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Činnosti firmy
- dovoz
- nádobí (papírové, plastové, hliníkové)
- výroba
- nádobí (papírové, plastové, hliníkové)
- distribuce
- nádobí (papírové, plastové, hliníkové)
Volná pracovní místa
VŠEOBECNÝ / VŠEOBECNÁ ÚČETNÍ - SPECIALISTA CONTROLLINGU
WIMEX s.r.o.
Petra Kosováe-mail: zamestnani@wimex.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 57 000 Kč/měsíc |
Vhodné pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní náplň: denní zpracování a kontrola účetních dokladů; zpracování výpisů, provádění úhrad v Kč i cizích měnách; kontrola faktur po splatnosti, správa agendy pohledávek podle interního systému; evidence majetku, odpisy; sestavování účetních výkazů; zpracování přiznání k DPH a KH; příprava účetní závěrky; spolupráce s auditorem a daňovým poradcem; zavedení a tvorba firemní metodiky Controllingu a Reportingu podle středisek; návrhy pro zvyšování efektivity hospodaření společnosti; provádění finanční analýzy firmy; reporting ukazatelů společnosti; poradenství a metodická podpora vedení společnosti Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického zaměření; znalost podvojného účetnictví, ekonomiky podniku a ekonomických ukazatelů; praxe s vedením podvojného účetnictví v obchodní společnosti se zahraniční problematikou; zkušenosti a orientace v oblasti controllingu; samostatnost, pečlivost, schopnost týmové práce, vynikající komunikační a organizační schopnosti; znalost programu Helios iNuvio výhodou Zaměstnavatel nabízí: zajímavou práci a zázemí silné a stabilní společnosti; pracovní smlouvu na dobu neurčitou; průměrnou hrubou měsíční mzdu 57.000,-; osobní ohodnocení, projektové prémie; dovolenou navíc v rámci věrnostního systému; flexibilní začátek/konec pracovní doby; dlouhodobou spolupráci, komplexní zaškolení, vzdělávací kurzy, firemní akce, přátelský kolektiv; podnikové stravování s příspěvkem 55 %, (možnost e-stravenky); řadu benefitů např.: příspěvek na Dovolenou ve výši 50% hrubé mzdy, příspěvek na Vánoce ve výši 100 % hrubé mzdy, roční příspěvek do Cafetérie 7.000,- Kč, Sick days, kvalitní dotovaná káva, cenově výhodné občerstvení na pracovišti, parkování pro zaměstnance v areálu firmy a řadu dalších benefitů na www.wimex.eu/kariera V případě zájmu o tuto pozici zašlete životopis na e-mail: zamestnani@wimex.eu
REFERENT / REFERENTKA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU na dohodu o pracovní činnosti
WIMEX s.r.o.
E-mail: zamestnani@wimex.euSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Dohoda o pracovní činnosti |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 156 Kč/hod. |
Pracovní náplň: zpracování objednávek odběratelů, potvrzování termínu dodání; vystavování faktur a přepravních dokladů, zadávání zásilek do systémů logistických partnerů; organizace tuzemských přeprav; komunikace s odběrateli a zákaznická podpora. Požadavky: - spolupráce na dohodu o pracovní činnosti podle potřeby firmy v rozmezí PO až PÁ, - pracovní doba v každém vybraném dni 5 - 8 hodin, - flexibilita při rozvrhu pracovních doby v rozmezí 07.00 - 20.00 (spíše odpolední směny), - znalost programu Helios (není podmínkou), - pečlivost, samostatnost, velmi dobré komunikační schopnosti, - aktivní a loajální přístup k potřebám firmy, potřebám týmu a k pracovní problematice, - středoškolské vzdělání obchodního nebo ekonomického směru. Zaměstnavatel nabízí: dlouhodobý přivýdělek nejen pro studenty/studentky, ale také pro aktivní důchodce/důchodkyně; hodinová mzda 156 Kč po zaučení + osobní ohodnocení; možnost realizovat praxi ve společnosti v rámci studia; komplexní zaškolení, firemní akce, přátelský kolektiv; dlouhodobou spolupráci; zaměstnanecké benefity - dotace od zaměstnavatele na podnikové stravování ve výši 55 % (nevyčerpaný nárok na dotaci bude převeden na e-stravenku), kvalitní dotovaná káva, cenově výhodné občerstvení na pracovišti, parkování pro zaměstnance v areálu firmy a řada dalších benefitů. V případě zájmu o tuto pozici zašlete životopis na e-mail: zamestnani@wimex.eu a do předmětu uveďte název pozice.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
274253603/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
239561168/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
274253363/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
224924202/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
PL23102051120000760201581131 Zveřejněn 23.08.2019 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Oficiální údaje: WIMEX s.r.o.
DIČ: CZ49286081
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: g9ebzvz
Zdroj: justice.cz
WIMEX s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz