VYDAVATELSTVÍ A NAKLADATELSTVÍ ALEŠ ČENĚK, s.r.o.

Řipská 542/23
Vinohrady
Praha
130 00 Praha 3
navigovat

Kontakty

Provozní doba

PO 09:00-17:00 hod.
ÚT 09:00-17:00 hod.
ST 09:00-17:00 hod.
ČT 09:00-17:00 hod.
PÁ 09:00-17:00 hod.
odeslat poptávku

Webové prezentace

Související firmy

VYDAVATELSTVÍ A NAKLADATELSTVÍ ALEŠ ČENĚK , s.r.o. - Kardinála Berana 1157/32, Jižní Předměstí, Plzeň  (Ústředí)

Činnosti firmy

    velkoobchod, distribuce
  • odborná literatura
  • právnická
  • ekonomická
  • psychologická
  • filosofická
  • lékařská
  • jazyková
  • počítačová
  • humanitní, ...

Oficiální údaje: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o.

IČ: 26367530
DIČ: CZ26367530
Počet zaměstnanců: 10 - 19
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: kn7bgfr

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Optimalizace procesů expandující firmy Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, spol s r.o.
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 30.5.2012 - Ukončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Ekonomické činnnosti dle NACE

  • 56100 - Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních
  • 581 - Vydávání knih, periodických publikací a ostatní vydavatelské činnosti
  • Zdroj: Registr ekonomických subjektů

Bankovní účty určené ke zveřejnění

Bankovní účetBankaDatum zveřejnění
2200539608/2010Fio banka, a.s.27.9.2014
35-63590247/0100Komerční banka, a.s.1.4.2013
Zdroj: Registr plátců DPH

Volná pracovní místa

Specialisté v oblasti prodeje a nákupu ostatních produktů (kromě informačních a komunikačních technologií)

Pracoviště a kontakty

Řipská 542, Vinohrady, 130 00 Praha 3, Praha

Jana Lovecká
e-mail: redakce.lovecka@alescenek.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovní úvazek:
Pracovněprávní vztah:
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní poměr:od 1.3.2017
Mzdové rozpětí:od 19900 do 25000
Poznámka k volnému místu

místo výkonu práce: Řipská č.p. 542/23, Vinohrady
kontak: Lovecká Jana, e-mail: redakce.lovecka@alescenek.cz
Pracovní náplň
o Zodpovídá za organizaci obchodního oddělení, nákup publikací, stav zásob atd.
o Dále zodpovídá za optimální skladové hospodářství, efektivní tvorbu objednávek českých i zahraničních publikací a plnění plánu prodejů.
o Zajišťuje vysoce kvalifikovaný informační servis o odborných publikacích - především VIP zákazníkům a pravidelným odběratelům.

Hlavní zodpovědnosti:
o vystavuje faktury,
o koordinuje včasné zásobování poboček (Praha, Plzeň, Brno, Slovensko),
o zabezpečuje prodej velkoodběratelům (knihkupectví, instituce, knihovny…),
o kontroluje plný stav zásob ve skladu (připravuje objednávky na doplnění zboží, naskladňuje nové zboží),
o komunikuje s dodavateli a odběrateli (vyjednává způsoby dodání a koordinuje s distribucí a pobočkami, expeduje zásilky na poštu).

Požadujeme:
o vynikající prodejní a komunikační dovednosti,
o psaní všemi deseti,
o základní orientace v účetnictví (zkušenosti s účetním programem Helios výhodou),
o aktivní přístup k práci, pečlivost,
o schopnost organizace činností a koordinace toků zboží,
o nástup ihned.

Nabízíme:
o práci v kolektivu mladých lidí,
o zázemí stabilní české společnosti,
o možnost ovlivnit výši platu (motivační složka),
o příspěvek na stravování (stravenky).

Řídící pracovníci v kavárnách a barech

Pracoviště a kontakty

Řipská 542, Vinohrady, 130 00 Praha 3, Praha

Jana Lovecká
e-mail: redakce.lovecka@alescenek.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovní úvazek:
Pracovněprávní vztah:
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní poměr:od 1.3.2017
Mzdové rozpětí:od 19900 do 25000
Poznámka k volnému místu

místo výkonu práce: Řipská č.p. 542/23, Vinohrady
kontak: Lovecká Jana, e-mail: redakce.lovecka@alescenek.cz
Pracovní náplň:
Pracovník poskytuje vysoce kvalifikovaný informační servis o odborných publikacích přímému zákazníkovi (vysokoškolští studenti, advokáti, podnikatelé…). Zodpovídá za chod kavárny (obsluha zákazníků, příprava akcí - křty knih, vernisáže), dále za prodej publikací, stav zásob na prodejně i ve skladu. Vyřizuje objednávky z internetového obchodu, aktualizuje informace o publikacích na webových stránkách firmy.
Hlavní zodpovědnosti:
zajišťuje profesionální prodej přímému zákazníkovi (informační servis, práce s penězi),
zabezpečuje vyřízení objednávek učiněných z internetového obchodu (příprava zboží, fakturace, dobírky),
kontroluje plný stav zásob na prodejně i ve skladu (připravuje objednávky na doplnění zboží, naskladňuje nové zboží, oceňuje a vystavuje knihy na prodejní ploše).
Požadujeme:
základní orientaci v účetních záležitostech (znalost Heliosu výhodou),
prodejní a komunikační dovednosti (orientace na zákazníka),
znalost distribučních požadavků v rámci maloobchodu,
aktivní přístup k práci, samostatnost, pečlivost,
psaní všemi deseti, uživatelská znalost PC.
Nabízíme:
samostatnou a různorodou práci dlouhodobého charakteru,
zázemí stabilní české společnosti,
možnost ovlivnit výši platu + motivační složka mzdy.

Obchodní zástupci

Pracoviště a kontakty

Řipská 542, Vinohrady, 130 00 Praha 3, Praha

Jana Lovecká
e-mail: redakce.lovecka@alescenek.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovní úvazek:
Pracovněprávní vztah:
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní poměr:od 1.3.2017
Mzdové rozpětí:od 16200 do 25000
Poznámka k volnému místu

místo výkonu práce: Řipská č.p. 542/23, Vinohrady
kontak: Lovecká Jana, e-mail: redakce.lovecka@alescenek.cz
Pracovní náplň
Pracovník je zodpovědný za profesionální péči o stávající i nové zákazníky, dopravu a zásobování vlastních poboček (Praha, Plzeň, Brno, SR), distribuci odborné literatury v rámci České republiky. Jeho klíčovým úkolem je zvyšování kvality a profesionality kontaktu se zákazníky.
Hlavní zodpovědnosti:
zajišťuje péči o zákazníky tak, aby služby byly profesionální, včasné, kompletní (nabízí knižní novinky, kontroluje stav zásob u zákazníka, poskytuje aktuální informační servis o knižním trhu …);
zabezpečuje pravidelné toky zboží (závoz zboží od odběratelů pro centrálu, rozvoz zboží zákazníkům, zásobování vlastních poboček);
spolupodílí se na provozu centrálního skladu tak, aby byl efektivní (koordinace objednávek zboží do skladu, distribuce a rozvoz zákazníkům, pobočkám); neustále hledá možnosti zlepšení;
pravidelně plánuje kapacity a sezónní události (prodejní akce, výstavy…).
Požadujeme:
příjemné a profesionální vystupování,
orientace na zákazníka, cit pro obchod,
znalost distribučních požadavků v rámci maloobchodu,
výborné komunikační schopnosti,
velmi dobré plánovací a organizační dovednosti,
schopnost vyhledávat nové příležitosti u stávajících i nových zákazníků,
řidičský průkaz sk. B. (aktivní řidič).
Nabízíme:
samostatnou a zajímavou práci,
zázemí stabilní české společnosti,
práci v kolektivu mladých lidí,
možnost ovlivnit výši platu (motivační složka mzdy),
firemní automobil, mobilní telefon, sezónní volno, stravenky

Řídící pracovníci v oblasti obchodu, marketingu a v příbuzných oblastech

Pracoviště a kontakty

Řipská 542, Vinohrady, 130 00 Praha 3, Praha

Jana Lovecká
e-mail: redakce.lovecka@alescenek.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovní úvazek:
Pracovněprávní vztah:
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní poměr:od 1.3.2017
Mzdové rozpětí:od 25000 do 40000
Poznámka k volnému místu

místo výkonu práce: Řipská č.p. 542/23, Vinohrady
kontak: Lovecká Jana, e-mail: redakce.lovecka@alescenek.cz
Obchodní ředitel koordinuje a zodpovídá za implementaci a rozvoj obchodní a prodejní strategie společnosti. Organizuje chod jednotlivých poboček a činnost obchodních zástupců.

Typické činnosti a pracovní náplň
vytváří a implementuje obchodní strategii firmy,
rozhodováním o využití jednotlivých typů prodejních kanálů nastavuje efektivní prodejní koncept,
koordinuje jednotlivé pobočky a stanovuje jejich cíle a priority
reprezentuje společnost při vytváření a udržování obchodních vztahů a jednání s partnery,
nastavuje a měří klíčové indikátory výkonu (KPI) v prodejní síti,
motivuje, hodnotí a kontroluje zaměstnance (prodejce a obchodní zástupce)
sjednává strategická partnerství v oblasti prodeje s jinými firmami,
nastavuje prodejní cíle a plánuje výši tržeb firmy.

Zkušenosti vhodné pro tuto pozici
komplexní myšlení,
přizpůsobivost (flexibilita),
zvládání zátěžových situací,
komunikační dovednosti,
prezentační dovednosti,
vyjednávací schopnosti,
kritický pohled,
organizační schopnosti,
vnímání příležitostí a jejich kritické hodnocení,
důvěra ve schopnosti ostatních,
schopnost motivovat druhé,
orientace na knižním trhu
nadstandardní znalosti PC

Zdroj: Úřad práce

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
VYDAVATELSTVÍ A NAKLADATELSTVÍ ALEŠ ČENĚK, s.r.o.

Zadejte poptávku nebo dotaz

distribuce@alescenek.cz
DEVĚT + DEVĚT =    doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

U firem evidujeme více než 70.000 poboček