Kontakty
- 387 724 111
- 387 724 251 - ředitel
- podatelna.ceskebudejovice@uzsvm.cz
- pavel.bednarik@uzsvm.cz
- podatelna@uzsvm.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-09:30 13:00-15:00 hod.
ÚT 09:00-10:00 hod.
ST 08:00-10:00 13:00-15:00 hod.
ČT 09:00-10:00 13:00-14:00 hod.
podatelna
PO 07:30-16:00 hod.
ÚT 07:30-16:00 hod.
ST 07:30-16:00 hod.
ČT 07:30-16:00 hod.
Kontaktní osoby
- Mgr. Pavel Bednařík - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH - Rašínovo nábřeží 390/42, Nové Město, PrahaNejbližší pobočky
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Plzeň - Radobyčická 1313/14, Jižní Předměstí, Plzeň117,15 kmÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Střední Čechy - Rašínovo nábřeží 390/42, Nové Město, Praha122,36 km
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště Brno - Příkop 818/11, Zábrdovice, Brno157,32 km
Nejbližší odlouč. pracoviště
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH oddělení pracoviště Písek - Otakara Ševčíka 1943, Budějovické Předměstí, PísekÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH oddělení Prachatice - Hradební 435, Prachatice II, Prachatice
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Jindřichův Hradec - Na Hradbách 43, Jindřichův Hradec I, Jindřichův Hradec
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Pelhřimov - Pražská 127, Pelhřimov
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Strakonice - Velké náměstí 216, Strakonice I, Strakonice
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH odloučené pracoviště Tábor - Roháčova 2614, Tábor
Youtube video
Činnosti firmy
- Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Volná pracovní místa
REFERENT/KA KONTROLY
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - Prokišova
Dana Němcováe-mail: dana.nemcova@uzsvm.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Kontrolní činnost zaměřená na dodržování povinností, pravidel a postupů stanovených právními a vnitřními předpisy ÚZSVM (oblast nakládání s majetkem, s nímž je Úřad příslušný hospodařit). Přezkoumávání a vyhodnocování vnitřního kontrolního systému se zaměřením zejména na dodržování právních předpisů, rizik a opatření k jejich zmírnění či odstranění, hodnocení účinnosti vnitřního kontrolního systému v působnosti územního pracoviště. Komplexní koordinace kontrol v celém rozsahu činnosti územního pracoviště. Přijímání a evidování stížností, oznámení a podnětů občanů. Zajišťování jejich prošetření, vyřizování a kontroly nápravných opatření v působnosti územního pracoviště. Zabezpečování úkolů územního pracoviště vyplývajících ze zákona o zpracování osobních údajů. Zabezpečování krizového řízení v působnosti územního pracoviště, zpracovávání Plánu krizové připravenosti. Zajišťování plnění úkolů v oblasti krizového řízení. Požadujeme: - předchozí výkon kontrolní činnosti a vyřizování stížnostní agendy výhodou - obor vzdělání právní nebo ekonomický výhodou - orientace v legislativě, především znalost zákona č.219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve vybraných ustanovení občanského zákoníku vztahujících se k majetkovým dispozicím a zákona č.320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě - zkušenosti ve státní správě nebo samosprávě v oblasti majetkoprávní výhodou - výborná znalost českého jazyka slovem i písmem - samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizování práce, loajalita, proaktivní přístup k řešení problémů - vysoká odbornost a profesionalita - znalost práce s PC (MS Office, ASPI, Internet) - trestní bezúhonnost - splnění ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. - řidičský průkaz sk.B, aktivní řidič výhodou - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru - při nástupu do pracovního poměru požadujeme čistý výpis z rejstříku trestů Životopis s průběhem praxe, motivační dopis zašlete mailem nebo poštou na níže uvedenou adresu nejpozději do 28.4.2024 (předmět mailu nebo dopisu: VŘ ref kontrola). Pohovor výběrového řízení, složený z ústní části a písemného testu, se uskuteční v budově Územního pracoviště České Budějovice 2.5.2024, čas bude upřesněn telefonicky. Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům, kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 8upftbv
Zdroj: justice.cz
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH územní pracoviště České Budějovice
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz