UFIR PARDUBICE s.r.o.
Kontakty
- 704 354 724
- info@ufir.cz
Provozní doba
Webové prezentace
Sociální sítě
Činnosti firmy
- provádí
- úklidové služby
- pravidelný i jednorázový úklid (kanceláře, obchodní a výrobní prostory, haly, skladovací prostory, ordinace, domácnosti, porekonstrukční úklid i stavební) tlakové čištění
- střechy (ošetření proti mechu, dlažby a fasády i impregnace, hloubkové čištění podlah, impregnace kamene) čištění
- exteriéry mytí
- okna
- mytí, čištění, leštění
- automobily
- čištění, dezinfekce
- klimatizace
- čištění
- koberce
Volná pracovní místa
Koordinátor/ka
UFIR Pardubice s.r.o.
Ing. Blanka Imramovská, tel.:773 294 445e-mail: imramovska@ufir.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 12 000 Kč/měsíc do 16 000 Kč/měsíc |
Hledáme Koordinátora do úklidové firmy UFIR. Jsme mladá, ale rychle rostoucí úklidová firma UFIR, která poskytuje kvalitní úklidové služby pro firmy i domácnosti. Naším cílem je nejen udržovat čisté a příjemné prostředí pro naše klienty, ale také vytvořit pozitivní pracovní prostředí pro naše zaměstnance. Jsme hrdi na přátelský kolektiv ve firmě a nabízíme individuální přístup ke každému zákazníkovi i zaměstnanci. Protože stále rosteme, hledáme k nám do týmu do Pardubic člověka, který rád plánuje a zařizuje různé aktivity, láká ho různorodá náplň práce, umí komunikovat s lidmi v týmu i se zákazníky. Je samostatný, umí se rozhodovat a zároveň se nebojí vést a motivovat lidi. Kromě práce v terénu, ke které bude potřebovat řidičský průkaz, je třeba sednout i k počítači a pracovat s ním – jedná se však pouze o základní uživatelské znalosti. Našli jste se v tom? Tak čtěte dál a zjistíte, co bude náplní Vaší práce. Úzká spolupráce s vedoucím úklidu, který Vám bude zadávat jednotlivé činnosti a Vy budete jeho pravou rukou. Organizování a koordinace úklidových činností, vedení týmu pracovníků, plánování a rozdělování úkolů, zajištění hladkého průběhu úklidových akcí, zaškolování nových kolegů, komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků. Zaujal Vás náš inzerát? Láká Vás stát se součástí rostoucí firmy s jasným cílem a hodnotami, dejte nám o sobě vědět na tel. č. 773 294 445 nebo na e-mail imramovska@ufir.cz.
Skladník/skladnice pro OZP / OZZ
UFIR Pardubice s.r.o.
Ing. Blanka Imramovská, tel.:773 294 445e-mail: imramovska@ufir.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Bez vzdělání |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 10 920 Kč/měsíc do 12 600 Kč/měsíc |
Jsme mladá, ale rychle rostoucí úklidová firma UFIR, která poskytuje kvalitní úklidové služby pro firmy i domácnosti. Naším cílem je nejen udržovat čisté a příjemné prostředí pro naše klienty, ale také vytvořit pozitivní pracovní prostředí pro naše zaměstnance. Jsme hrdi na přátelský kolektiv ve firmě a nabízíme individuální přístup ke každému zákazníkovi i zaměstnanci. Protože stále rosteme, hledáme k nám do týmu do Pardubic skladníka, kterého baví práce ve skladu, rád udržuje pořádek a systém ve svěřených věcech. Umí pořádně vzít za práci, a to nejen ve skladu. Ke své práci budete potřebovat i řidičský průkaz a ochotu pohybovat se i mimo Pardubice. Stejně tak práce s počítačem Vám nemůže být úplně cizí, ale nejedná se o nic složitého, stačí pouze základní uživatelské znalosti. Tato pozice je vhodná pro OZP / OZZ, je možná na zkrácený pracovní úvazek. Našli jste se v tom? Tak čtěte dál a zjistíte, co bude náplní Vaší práce. Úzká spolupráce s vedoucím úklidu, který Vám bude zadávat jednotlivé činnosti a Vy budete jeho pravou rukou ve skladu i mimo něj. Budete zajišťovat příjem, výdej zboží, pořádek ve skladu. Rozvoz zboží po provozech a někdy nákladku u dodavatelů. Když bude třeba někam zajet, něco zařídit, počítáme s Vámi. Zaujal Vás náš inzerát? Láká Vás stát se součástí rostoucí firmy s jasným cílem a hodnotami, dejte nám o sobě vědět na tel. č. 773 294 445 nebo na e-mail imramovska@ufir.cz
Koordinátor/ka pro OZZ / OZP
UFIR Pardubice s.r.o.
Ing. Blanka Imramovská, tel.:773 294 445e-mail: imramovska@ufir.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 12 000 Kč/měsíc do 16 000 Kč/měsíc |
Jsme mladá, ale rychle rostoucí úklidová firma UFIR, která poskytuje kvalitní úklidové služby pro firmy i domácnosti. Naším cílem je nejen udržovat čisté a příjemné prostředí pro naše klienty, ale také vytvořit pozitivní pracovní prostředí pro naše zaměstnance. Jsme hrdi na přátelský kolektiv ve firmě a nabízíme individuální přístup ke každému zákazníkovi i zaměstnanci. Protože stále rosteme, hledáme k nám do týmu do Pardubic člověka, který rád plánuje a zařizuje různé aktivity, láká ho různorodá náplň práce, umí komunikovat s lidmi v týmu i se zákazníky. Je samostatný, umí se rozhodovat a zároveň se nebojí vést a motivovat lidi. Kromě práce v terénu, ke které bude potřebovat řidičský průkaz, je třeba sednout i k počítači a pracovat s ním – jedná se však pouze o základní uživatelské znalosti. Tato pozice je vhodná pro OZP / OZZ, je možná na zkrácený pracovní úvazek. Našli jste se v tom? Tak čtěte dál a zjistíte, co bude náplní Vaší práce. Úzká spolupráce s vedoucím úklidu, který Vám bude zadávat jednotlivé činnosti a Vy budete jeho pravou rukou. Organizování a koordinace úklidových činností, vedení týmu pracovníků, plánování a rozdělování úkolů, zajištění hladkého průběhu úklidových akcí, zaškolování nových kolegů, komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků. Zaujal Vás náš inzerát? Láká Vás stát se součástí rostoucí firmy s jasným cílem a hodnotami, dejte nám o sobě vědět na tel. č. 773 294 445 nebo na e-mail imramovska@ufir.cz
Administrativní pracovnice / pracovník pro OZP / OZZ
UFIR Pardubice s.r.o.
Ing. Blanka Imramovská, tel.:773 294 445e-mail: imramovska@ufir.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 10 920 Kč/měsíc do 12 600 Kč/měsíc |
Jsme mladá, ale rychle rostoucí úklidová firma UFIR, která poskytuje kvalitní úklidové služby pro firmy i domácnosti. Naším cílem je nejen udržovat čisté a příjemné prostředí pro naše klienty, ale také vytvořit pozitivní pracovní prostředí pro naše zaměstnance. Jsme hrdi na přátelský kolektiv ve firmě a nabízíme individuální přístup ke každému zákazníkovi i zaměstnanci. Protože stále rosteme, hledáme k nám do týmu do Pardubic člověka, kterého baví práce s počítačem, rád organizuje činnosti v kanceláři, láká ho pestrá náplň práce, je samostatný a dokáže převzít zodpovědnost za svoji práci. Důležitá je pro nás příjemná a bezproblémová komunikace uvnitř firmy, ale i s klienty. Ideální je řidičský průkaz, když je třeba vyřídit něco mimo kancelář. Tato pozice je vhodná pro OZP / OZZ a je možná na zkrácený pracovní úvazek. Našli jste se v tom? Tak čtěte dál a zjistíte, co bude náplní Vaší práce. Administrativní činnost spojená s fungování firmy, zajišťování podkladů pro nové zakázky, zadávání do systému, fakturace, vedení skladového hospodářství, administrativa spojena s náborem lidí a jejich zaškolování. Zároveň pravá ruka (někdy i lévá) pro vedení firmy. Zaujal Vás náš inzerát? Láká Vás stát se součástí rostoucí firmy s jasným cílem a hodnotami, dejte nám o sobě vědět na tel. č. 773 294 445 nebo na e-mail imramovska@ufir.cz.
Pomocná/ý účetní pro OZP / OZZ
UFIR Pardubice s.r.o.
Ing. Blanka Imramovská, tel.:773 294 445e-mail: imramovska@ufir.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 10 920 Kč/měsíc do 12 600 Kč/měsíc |
Jsme mladá, ale rychle rostoucí úklidová firma UFIR, která poskytuje kvalitní úklidové služby pro firmy i domácnosti. Naším cílem je nejen udržovat čisté a příjemné prostředí pro naše klienty, ale také vytvořit pozitivní pracovní prostředí pro naše zaměstnance. Jsme hrdi na přátelský kolektiv ve firmě a nabízíme individuální přístup ke každému zákazníkovi i zaměstnanci. Protože stále rosteme, hledáme k nám do týmu do Pardubic pomocnou/pomocného účetní, kterou/kterého baví práce s čísly, účetnictví ji/mu není cizí, ale nemusí být úplným odborníkem – vše potřebné Vás naučíme. Důležité je nadšení pro tento obor a ochota učit se novým věcem. Důležitá je pro nás příjemná a bezproblémová komunikace uvnitř firmy, ale i s klienty, úřady. Ideální je řidičský průkaz, když je třeba vyřídit něco mimo kancelář, ale není podmínkou. Tato pozice je vhodná pro OZP / OZZ a je možná na zkrácený pracovní úvazek. Našel / našla jste se v tom? Tak čtěte dál a zjistíte, co bude náplní Vaší práce. Administrativní činnost spojená s účetnictvím, ale nejenom s ním, práce se skladovým systémem a vedení skladového hospodářství, fakturace, administrativa spojena s náborem lidí a jejich zaškolování. Budete pravou rukou naší hlavní účetní, od které se můžete mnohé naučit. Zaujal Vás náš inzerát? Láká Vás stát se součástí rostoucí firmy s jasným cílem a hodnotami, dejte nám o sobě vědět na tel. č. 773 294 445 nebo na e-mail imramovska@ufir.cz.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
2701814954/2010 Zveřejněn 24.09.2020 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Oficiální údaje: UFIR Pardubice s.r.o.
DIČ: CZ09186701
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: gsy7yau
Zdroj: justice.cz
UFIR PARDUBICE s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz