Kontakty
- 771 158 180
- ubytovna@tsblatna.cz
Kontaktní osoby
- Jana Marešová - odpovědná osoba
Webové prezentace
Provozovatel
Činnosti firmy
- ubytovna
- kapacita 16 lůžek
- 8 dvoupokojových bytů
- společná kuchyň
- WIFI připojení
- možnost uložení kol
- parkoviště v blízkosti objektu
Volná pracovní místa
Referent/referentka odboru správního a živnostenského úřadu
Město Blatná
Výběrové řízeníSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Město Blatná - Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemnice Městského úřadu Blatná vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon č. 312/2002 Sb.), výběrové řízení na pracovní pozici: REFERENT/REFERENTKA ODBORU SPRÁVNÍHO A ŽIVNOSTENSKÉHO ÚŘADU Druh práce: zajišťování odborných agend v oblasti registrace a kontroly podnikatelů dle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, Místo výkonu práce: Blatná Předpokládaný termín nástupu: 1. 8. 2024 nebo dle dohody Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení: platová třída 10. (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), osobní ohodnocení po zapracování. Požadavky na uchazeče: " vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání " řidičský průkaz skupiny B Zákonné požadavky: splnění zákonných předpokladů v souladu s § 4 zákona č. 312/2002 Sb. Výhodou je: " praxe ve veřejné správě " znalost zákonů živnostenské agendy " zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku živnostenského podnikání podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků ÚSC, ve znění pozdějších předpisů, a osvědčení z příslušné agendy Osobnostní předpoklady a jiné požadavky: " analytické a organizační schopnosti, logické myšlení, samostatnost " psychická odolnost " zdravotní způsobilost " spolehlivost " výborná uživatelská znalost práce na PC/ MS Office " ochota dál se vzdělávat Přihlášku je možno předkládat pouze v písemné formě a musí obsahovat: " jméno, příjmení a titul uchazeče " datum a místo narození uchazeče " státní příslušnost uchazeče " místo trvalého pobytu uchazeče " číslo občanského průkazu " datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutné přiložit " životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených požadavků a náplně práce " výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce " úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání " souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení (příloha ke zveřejněnému výběrovému řízení) Písemné přihlášky do výběrového řízení musí být doručeny poštou nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Blatná na adrese tř. T. G. Masaryka 322, 388 01 Blatná nejpozději do 12:00 hodin dne 3. 5. 2024. Obálku označte heslem: "Výběrové řízení - úředník/úřednice OSŽÚ" a slovem NEOTEVÍRAT, dále ji opatřete jménem, příjmením a adresou odesílatele. Informace podává Mgr. Ing. Hana Baštová, vedoucí odboru správního a ŽÚ, tel. 383 416 205. Účastníci budou o dalším průběhu výběrového řízení písemně vyrozuměni nejpozději do 31. 5. 2024. Na přihlášky v obálkách neoznačených nebo označených jiným způsobem, či doručených po uvedeném termínu nebude brán zřetel. Dříve podané žádosti o zaměstnání nejsou považovány za přihlášky podle této výzvy a nebude na ně brán zřetel. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit v libovolné fázi bez udání důvodů nebo nevybrat žádného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
4192900297/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
4198900247/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
271688994/0300 Zveřejněn 17.10.2015 | |
1387692199/2700 Zveřejněn 13.06.2021 | |
2509960003/5500 Zveřejněn 21.04.2023 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 19.01.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.06.2014Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 12.10.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.09.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.11.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.11.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.11.2008Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Blatná
DIČ: CZ00250996
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: ih3bzwr
Zdroj: justice.cz
UBYTOVNA Blatná
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz