TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM
Kontakty
- 469 645 821
- info@chrudim-city.cz
Provozní doba
PO 08:00-12:00 12:30-16:00 hod.
ÚT 08:00-12:00 12:30-16:00 hod.
ST 08:00-12:00 12:30-16:00 hod.
ČT 08:00-12:00 12:30-16:00 hod.
PÁ 08:00-12:00 12:30-16:00 hod.
červen-září
PO 08:00-12:00 12:30-17:00 hod.
ÚT 08:00-12:00 12:30-17:00 hod.
ST 08:00-12:00 12:30-17:00 hod.
ČT 08:00-12:00 12:30-17:00 hod.
PÁ 08:00-12:00 12:30-17:00 hod.
Kontaktní osoby
- Mgr. Simona Klasová - vedoucí
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
MĚSTO Chrudim - Resselovo náměstí 77, Chrudim I, ChrudimNejbližší pobočka
MĚSTO Chrudim - Pardubická 67, Chrudim IV, Chrudim402 mČinnosti firmy
- turistické informační centrum
Volná pracovní místa
Koordinátor pro spolupráci s invetory - kancelář starosty
Městský úřad Chrudim
Bc. Zuzana DundáčkováSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona: - státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka - bezúhonnost Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání, případně maturitní zkouška + 3 roky praxe technického nebo stavebního zaměření - velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, velmi dobrý písemný projev - znalost práce na PC (MS office) - schopnost týmové práce - řidičský průkaz sk. B - orientace v prostředí veřejné správy vítána - místní znalost správního obvodu úřadu obce s rozšířenou působností Chrudim vítána Náplň práce - koordinuje činnosti vyplývající ze Zásad města pro spolupráci s investory - v souladu se Zásadami koordinuje postup přípravy investičních záměrů mezi městem a konkrétními investory - spolupracuje s jednotlivými odbory, koordinuje posouzení projektových dokumentací - iniciuje a připravuje jednání s investory - připravuje návrhy smluv o spolupráci a o investičním příspěvku, předkládá je ke schválení RM, ZM - vede evidenci žádostí - svolává pracovní tým pro implementaci zásad pro spolupráci s investory - zajišťuje evidenci smluv včetně jejich zveřejnění v Registru smluv a Centrální evidenci smluv - sleduje plnění závazků vyplývajících ze smluv o spolupráci nebo smluv o investičním příspěvku - v případě nepřítomnosti koordinátora závazných stanovisek ho zastupuje v plném rozsahu Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny) - 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele 70 Kč na 1 jídlo - příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců - možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu - program zaměstnaneckých benefitů Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození uchazeče - státní příslušnost uchazeče - místo trvalého pobytu uchazeče - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana - datum a podpis uchazeče - telefonní nebo e-mailový kontakt K přihlášce je nutno připojit: - životopis, obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud domovský stát takový doklad nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením); - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 31 .7 .2024 a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova MěÚ v Pardubické ul. 67, I. patro, č. dveří 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – Koordinátor pro spolupráci s investory“) na adresu: Městský úřad Chrudim Bc. Zuzana Dundáčková vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Pardubická 67 537 16 Chrudim Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu.
Referent oddělení školství Odboru školství, kultury a sportu
Městský úřad Chrudim
Bc. Zuzana DundáčkováSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Náplň práce: - řešení agendy nadaných žáků základních škol (příjem žádostí, zpracování materiálů pro jednání rady města), - komunikace s řediteli škol a školských zařízení, - kontrola čerpání rozpočtu škol, - kontrola mzdových a výkonových výkazů (o MŠ, ZŠ …..). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona: - státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR; - dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka; - bezúhonnost. Další požadavky zaměstnavatele: - středoškolské, případně vysokoškolské vzdělání; - základní orientace v právních předpisech v oblasti školství, především v zákoně č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) ve znění pozdějších předpisů + v souvisejících právních přepisech (vyhláška č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání ve znění pozdějších předpisů, vyhláška č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky ve znění pozdějších přepisů, vyhláška č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů) a § 10a – § 10 d zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů ve znění pozdějších předpisů; - zvláštní odborná způsobilost v oblasti školství výhodou, pedagogická praxe vítána - praxe v práci s nadanými dětmi výhodou - spolehlivost, samostatnost, ochota učit se novým věcem, týmový duch, - schopnost jednání s lidmi - znalost práce na PC (MS Word, MS Excel) - řidičské oprávnění pro skupinu B výhodou Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny) - pružnou pracovní dobu - 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele 80 Kč na 1 jídlo - příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců - možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu - program zaměstnaneckých benefitů Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče, - telefonní nebo e-mailový kontakt. K přihlášce je nutno připojit: - životopis, obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních, o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud domovský stát takový doklad nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením); - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 1. 8. 2024, a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova Městského úřadu Chrudim, Pardubické ul. 67, I. patro, č. kanceláře 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – oddělení školství“) na adresu: Městský úřad Chrudim Bc. Zuzana Dundáčková vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Pardubická 67 537 16 Chrudim Bližší informace na webové stránce města www.chrudim.eu.
REFERENT ODDĚLENÍ VODNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ A STAVEBNÍHO ÚŘADU ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Městský úřad Chrudim
Bc. Zuzana DundáčkováSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona: - státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka - bezúhonnost Další požadavky zaměstnavatele: - středoškolské vzdělání - řidičský průkaz skupiny B (nutnost řídit služební vozidlo) - orientace ve vodním zákoně a stavebním zákoně a ve správním řádu vítána - praxe ve veřejné správě a znalost GIS vítána - znalost práce na PC (MS Office, internet) - aktivní přístup k vykonávané činnosti a ochota k dalšímu vzdělávání - Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození uchazeče - státní příslušnost uchazeče - místo trvalého pobytu uchazeče - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana - datum a podpis uchazeče - telefonní nebo e-mailový kontakt. K přihlášce je nutno připojit: - životopis, obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud domovský stát takový doklad nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením); - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 31. 7. 2024, a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova Městského úřadu Chrudim, Pardubické ul. 67, I. patro, číslo kanceláře 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – oddělení vodního hospodářství“) na adresu: Městský úřad Chrudim Bc. Zuzana Dundáčková vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Pardubická 67 537 16 Chrudim Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu.
Referent Stavebního odboru
Městský úřad Chrudim
Bc. Zuzana DundáčkováSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovní pozice: - zabezpečuje výkon přenesené působnosti na úseku stavebního řádu zejména: . vede řízení o záměru a vydává příslušné povolení . vykonává další činnosti podle stavebního zákona pro stavební a nestavební záměry, provádí kontrolní prohlídky a kontroly plnění povinností vyplývajících ze stavebního zákona, jiných právních předpisů a z rozhodnutí a opatření . vykonává působnost obecního stavebního úřadu obce s rozšířenou působností ve věcech záměrů uvedených v § 34a odst. 2 stavebního zákona . provádí přestupkové řízení podle stavebního zákona Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona: - státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka - bezúhonnost Požadavky zaměstnavatele: - kvalifikace dle § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavebního zákona, tj. a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo e) fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. 2 - znalost příslušných právních norem: výhodou znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon (nový stavební zákon) a prováděcích předpisů k tomuto zákonu; zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel), práce v aplikaci ISSŘ (Informační system stavebního řízení) - není podmínkou - organizační a komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, schopnost samostatného rozhodování a vysokého pracovního nasazení, zvládání konfliktních situaci, ochota k dalšímu vzdělávání - řidičský průkaz skupiny B – nutnost řídit služební vozidlo - zkouška zvláštní odborné způsobilosti vítána, není podmínkou Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny) - 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele 80 Kč na 1 jídlo - příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců - možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu - program zaměstnaneckých benefitů Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče,- datum a místo narození uchazeče,- státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče, - telefonní nebo e-mailový kontakt. K přihlášce je nutno připojit: - životopis, obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud domovský stát takový doklad nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením); - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 12. 8. 2024, a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova Městského úřadu Chrudim, Pardubická ul. 67, I. patro.
Úklid
Městský úřad Chrudim
Aleš Petráň, tel.:603 803 329e-mail: ales.petran@chrudim-city.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 10 631 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Chrudim Jedná se o práci na zkrácený pracovní poměr úklidové práce v budovách Městského úřadu Chrudim Pracovní doba: pondělí - pátek od 14:00 hod do 18:30 hod, tj. 4,5 hodiny denně Platové ohodnocení: 10.631 Kč, při mimořádných pracích jsou hrazeny všechny odpracované hodiny nad stanovený pracovní úvazek, po uplynutí zkušební doby osobní ohodnocení, stravenky, mimořádné odměny Předpokládaný nástup: nástup možný okamžitě, případně dle dohody . Požadavky na uchazeče o pracovní pozici: " bezúhonnost " časová flexibilita (pro případ mimořádných prací) " zkušenosti s úklidem administrativních prostor vítány " zodpovědnost, spolehlivost Zaměstnanecké výhody: stravenky Přihláška na obsazovanou pracovní pozici musí obsahovat: " jméno a příjmení uchazeče " datum, místo narození " místo trvalého pobytu " telefonní nebo e-mailový kontakt " datum a podpis uchazeče K přihlášce je třeba připojit: " stručný životopis " výpis z evidence Rejstříku trestů Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 30. 7. 2024 osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova MěÚ na Pardubické ul. 67, I. patro, kancelář č. 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte "Úklid" na adresu: Městský úřad Chrudim Bc. Zuzana Dundáčková vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Resselovo nám. 77 537 16 Chrudim Bližší informace o obsazované pracovní pozici, případně i prohlídku prostor k úklidu zajistí pan Aleš Petráň, telefon 469 657 151, mobil 603 803 329.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
324531/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
19-324531/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
104109190/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
104109545/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
104109895/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
78-9198960277/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
43-2736100257/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
104110335/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1141606369/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
9005-420531/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 30.01.2024Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.03.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.06.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.07.2021Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.02.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 09.08.2019Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 06.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.11.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.02.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.09.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.05.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.07.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.01.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 19.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.10.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.10.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.11.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.10.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 13.10.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 25.03.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 27.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 02.10.2008Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt v realizaci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Chrudim
DIČ: CZ00270211
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 3y8b2pi
Zdroj: justice.cz
![Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení](/images/info.jpg)
TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz