TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Klášterec nad Ohří
Kontakty
- 474 359 687
- icklasterec@muklasterec.cz
Provozní doba
PO 08:30-17:00 hod.
ČT 08:30-17:00 hod.
PÁ 08:30-17:00 hod.
SO 09:00-17:00 hod.
říjen-duben
PO 08:30-17:00 hod.
ČT 08:30-17:00 hod.
PÁ 08:30-17:00 hod.
Webové prezentace
Provozovatel
Reference
Činnosti firmy
- turistické informační centrum
- městská galerie KRYT
Volná pracovní místa
Referent/referentka odboru místního hospodářství, dopravy a životního prostředí
Město Klášterec nad Ohří
Ing. Libor Kocáb, tel.:474 359 645e-mail: kocab@muklasterec.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 000 Kč/měsíc do 28 000 Kč/měsíc |
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Městského úřadu v Klášterci nad Ohří (dále jen tajemník MěÚ) v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo: referent odboru místního hospodářství, dopravy a životního prostředí Místo výkonu práce: Městský úřad Klášterec nad Ohří nám. Dr. Eduarda Beneše 85, Klášterec nad Ohří Platová třída: 9 (dle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění) Pracovní poměr na dobu: neurčitou Předpokládaný nástup: 07/2024 Náplň práce: - primárně: odpovědnost za správu a údržbu města a za výkon státní správy v oblasti odpadového hospodářství, - sekundárně (výběrově dle zkušeností uchazeče a potřeb zaměstnavatele): odpovědnost za správu a údržbu města v oblastech veřejného osvětlení, dopravy a silničního hospodářství, veřejné zeleně, lesního hospodářství nebo péče o mobiliář a dětská hřiště, případně zajištění dalších činností odboru, - zajištění přípravy, realizace a kontroly činností ve svěřené oblasti, jednání s dodavateli, - zajištění komunikace s občany, příjem, vyhodnocování a zpracovávání podnětů a zajištění odpovědí na tyto podněty, - příprava podkladů a návrhů pro rozhodování orgánů samosprávy (rady a zastupitelstva města), - plánování a realizace nových projektů, spolupráce s ostatními odbory, - úzká spolupráce v rámci menšího týmu. Základní předpoklady pro výkon funkce: - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, - občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk, - způsobilost k právním úkonům, - bezúhonnost ve smyslu § 4 zákona č. 312/2002 Sb., - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, - ovládání jednacího jazyka. Další požadavky: - povědomí o principech fungování státní správy a samosprávy, - zkušenosti se správou a údržbou města v oblasti odpadového hospodářství velkou výhodou, - zvláštní odborná způsobilost v oblasti odpadového hospodářství velkou výhodou, - zkušenosti se správou a údržbu města v oblastech veřejného osvětlení, dopravy a silničního hospodářství, veřejné zeleně, lesního hospodářství nebo péče o mobiliář a dětská hřiště výhodou, - samostatnost, proaktivní přístup, - řidičské oprávnění skupiny B výhodou. Podání přihlášky: Písemnou přihlášku, včetně příloh, je nutno doručit v zalepené obálce označené heslem "VŘ Referent OMH - neotvírat" nejpozději do 05. 06. 2024 (včetně) do 10:00 hodin na podatelnu Městského úřadu Klášterce nad Ohří na adrese: Městský úřad Klášterec nad Ohří, nám. Dr. Eduarda Beneše 85, 431 51 Klášterec nad Ohří. V případě dotazů je možno se obrátit na Ing. Libora Kocába, tajemníka městského úřadu, tel. 474 359 645, e-mail: libor.kocab@muklasterec.cz Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození, - státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - kontaktní spojení, - datum a podpis uchazeče. Přílohy přihlášky povinné: - průvodní motivační dopis (max. 1 strany A4), - životopis, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, nepovinné: - kopie dokladů, které osvědčují další znalosti. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a stejně tak si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-8186130247/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
27-4429420217/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
27-4429430247/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
35-6905910217/0100 Zveřejněn 02.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
32. ročník mezinárodního veletrhu cestovního ruchu a regionální turistiky
15.03.2024 - 17.03.2024
stánek Hala 3 - A 3k
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 31.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.12.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.12.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.10.2015Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 16.10.2014Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.05.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.08.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 11.11.2008Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Klášterec nad Ohří
DIČ: CZ00261939
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 6dqbymc
Zdroj: justice.cz
TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Klášterec nad Ohří
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz