Kontakty
- 774 423 414 - sekratariát
- 774 341 170 - informace o sociálních službách PO-PÁ 8:00-16:00 hod.
- 773 503 087 - informace o sociálních službách PO-PÁ 8:00-16:00 hod.
- 725 447 327 - informace o sociálních službách PO-PÁ 8:00-16:00 hod.
- sekretariat@spokojeny-domov.cz
Provozní doba
ÚT Zavřeno
ST Zavřeno
ČT 09:00-16:00 hod.
Kontaktní osoby
- Bc. Kamila Sedláková - ředitelka
- Helena Patřičná - kontaktní osoba
Webové prezentace
Sociální sítě
Pobočky
SPOKOJENÝ DOMOV o.p.s. - Palackého 1327, Mladá Boleslav II, Mladá Boleslav
SPOKOJENÝ DOMOV o.p.s. - Zborovská 519, Turnov
Činnosti firmy
- poskytování
- sociální a pečovatelské služby
- semináře
- trénování paměti
Volná pracovní místa
Administrativní pracovník/ce
Spokojený domov, o.p.s. Veselá
Bc. Kateřina Lachorová, tel.:777831749e-mail: personalni@spokojeny-domov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 6. 3. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 200 Kč/měsíc do 26 200 Kč/měsíc |
Prvotní kontakt: e-mailem: personalni@spokojeny-domov.cz telefonicky: 777 831 749 8-15 Po-Pá Upřesňujicí informace: Administrativní pracovník/ce Do našeho týmu bychom rádi přivítali vysoce motivovanou, příjemnou a samostatnou osobnost s organizačními a komunikačními schopnostmi, která se nezalekne pracovních výzev, mnohdy nejednoduché denní operativy i stále se měnících podmínek v sociálních službách. Co Vás čeká a nemine: Všeobecné administrativní práce - kopírování, scan, tisk, příprava tiskopisů atd. Práce v Excelu, Wordu a Google Workspace Správa veškeré majetkové agendy organizace Administrativa spojená s půjčováním kompenzačních pomůcek Telefonická, e-mailová a osobní komunikace s veřejností v rámci půjčovny kompenzačních pomůcek - práce s pokladnou za kompenzační pomůcky - evidence, doklady, měsíční uzávěrky aj. - participace na správě vozového parku - spolupráce s účetním oddělením Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít: - min. SŠ vzdělání - uživatelskou znalost práce na PC - velmi dobrou znalost MS OFFICE - schopnost samostatného řešení úkolů, koncepční a analytické myšlení - velmi dobré organizační a komunikační dovednosti - pečlivost, spolehlivost odpovědnost - flexibilitu, ochotu učit se - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič Velkou výhodou bude: - zkušenost v oblasti správy majetku Zaměstnanecké výhody: Co Vám můžeme nabídnout: - hlavní pracovní poměr - možnost občasné práce z domova - menší kolektiv a zázemí organizace rodinného charakteru - jistotu práce danou zaměřením organizace - slevy na regenerační služby - mobilní telefon a notebook - příspěvek na stravování - 25 dní dovolené - 3 Sick days
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Spokojený domov, o.p.s.
Právní forma: Obecně prospěšná společnost
Datová schránka: 7jj8mqe
Zdroj: justice.cz
SPOKOJENÝ DOMOV o.p.s.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz