SANTAL spol. s r. o.
Kontakty
- 777 486 491 - PO-PÁ 8:00-16:00 hod.
- katerina.kristkova@santal.cz
- fakturace@santal.cz
Kontaktní osoby
- Ing. Jiří Škopek - jednatel
- Kateřina Křístková
- Jiří Škopek, ml. - obchodní ředitel, jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Reference
Činnosti firmy
- výroba a prodej
- školní nábytek
Volná pracovní místa
konstruktér
SANTAL spol. s r.o.
Bc. Michaela Houdková, tel.:777497990e-mail: michaela.houdkova@santal.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 10. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
KONTAKT: E-MAILEM NÁPLŇ PRÁCE: - samostatná práce při konstrukčním a designovém navrhování nábytku - vizualizace návrhových studií pro nabídky - tvorba balících předpisů a technologických postupů - aktivní spolupráce v rámci oddělení firmy - sledování vývojových trendů v oboru POŽADUJEME: - SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření - pokročilá znalost práce v 3D CAD programu SolidWorks - výborná orientace v technické a výkresové dokumentaci - tvůrčí myšlení, proaktivní přístup, samostatnost - schopnost přizpůsobovat se rychlým a častým změnám - znalost AJ nebo NJ výhodou NABÍZÍME: - stabilní zázemí rodinné firmy - možnost odborného a profesního rozvoje - moderní pracovní prostředí - příjemný pracovní kolektiv - pozici na plný pracovní úvazek - možnost prodloužení pracovní smlouvy po odpracovaném roce na dobu neurčitou - termín nástupu: ihned/dohodou - místo výkonu práce: Třeboň
vedoucí nákupu a logistiky
SANTAL spol. s r.o.
Bc. Michaela Houdková, tel.:777497990e-mail: michaela.houdkova@santal.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 10. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
KONTAKT: E-MAILEM nebo TELEFONICKY Co vás čeká: - Vedení a rozvoj týmu logistiky a nákupu - Plánování, řízení a optimalizace logistických procesů - Řízení a plánování montáží - Pravidelný reporting - Zodpovědnost za soulad dostupných kapacit a navrženého výrobního plánu - Zodpovědnost za komunikaci plnění zákaznických objednávek - Hledání úspor v oblasti nákupu - zodpovědnost za výběr nových dodavatelů - Zajištění efektivního nákupu materiálů a služeb - Zodpovědnost za udržování správných nákupních dat v IS Jaké znalosti a dovednosti od Vás očekáváme: praxe v oddělení logistiky, plánování či nákupu, vzdělání min. SŠ s maturitou, systematický přístup k práci, uživatelská znalost MS Office,řidičský průkaz skupiny B, komunikativní znalost AJ (NJ výhodou), schopnost samostatné i týmové práce, komunikační a vyjednávací schopnosti, odolnost vůči stresu, energický přístup, schopnost efektivního řešení problémů, zájem o profesní rozvoj Co vám můžeme nabídnout: práci v rozvíjející se rodinné společnosti, přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí, odpovídající mzdové ohodnocení, příspěvek na stravování, sužebí telefon, zaměstnanecké slevy na výrobky firmy, částečně flexibilní pracovní doba, vzdělávání se v oblastech IT dovedností, manažerských a jazykových schopnostech, po prvním roce možnost prodloužení smlouvy na dobu neurčitou
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2019-009603 | Z2019-009603 | www.e-zakazky.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
214948251/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
CZ3001000000437238390207 Zveřejněn 24.10.2023 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 28.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 20.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 22.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 02.12.2014Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 07.02.2013Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: SANTAL spol. s r. o.
DIČ: CZ42408121
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: v9jy5ip
Zdroj: justice.cz
SANTAL spol. s r. o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz