POLICIE ČR územní odbor Plzeň-venkov
Kontakty
- 974 326 229
- 974 327 349 - oddělení hospodářské kriminality
- 974 327 207 - oddělení tisku a prevence
- px.podatelna@pcr.cz
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
POLICIE ČR krajské ředitelství Plzeňského kraje - Nádražní 2437/2, Východní Předměstí, PlzeňPobočky
POLICIE ČR obvodní oddělení Blovice - Hradišťská 136, BlovicePOLICIE ČR obvodní oddělení Dobřany - Lipová 456, Dobřany
POLICIE ČR obvodní oddělení Kaznějov - Školní 478, Kaznějov
POLICIE ČR obvodní oddělení Kralovice - Manětínská 396, Kralovice
POLICIE ČR obvodní oddělení Město Touškov - Dolní náměstí 1, Město Touškov
POLICIE ČR obvodní oddělení Nepomuk - Nádražní 292, Nepomuk
POLICIE ČR obvodní oddělení Nýřany - Křižíkova 394, Nýřany
POLICIE ČR obvodní oddělení Přeštice - Masarykovo nám. 105, Přeštice
POLICIE ČR obvodní oddělení Stod - Hradecká 320, Stod
POLICIE ČR obvodní oddělení Úněšov - Úněšov č. 70
POLICIE ČR policejní stanice Manětín - Manětín č. 248
POLICIE ČR územní odbor Plzeň-venkov - Slovanská alej 2046/26, Východní Předměstí, Plzeň
Činnosti firmy
- policie ČR
Volná pracovní místa
Referent majetkové správy - 9. PT
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Josef Pöhnle-mail: josef.pohnl@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 910 Kč/měsíc do 34 020 Kč/měsíc |
Kontakt: e-mailem zasílejte žádost o pozici revizní technik + životopis:josef.pohnl@pcr.cz Charakteristika pozice: " komplexní zajišťování jednotlivé věcně a právně složité formy dispozice s rozsáhlými a různorodými majetkovými soubory " účast na zpracování plánů materiálně technického zabezpečení v rozsahu materiálových tříd, pro které je určen jako materiálový kompetent " zajišťování pořízení majetku v rozsahu materiálových tříd, pro které je určen jako materiálový kompetent " spolupodílení se na zadávání veřejných zakázek, zejména zajištěním podkladů pro zadání veřejné zakázky a posouzením úplnosti a správnosti všech podkladů a údajů potřebných k uzavření smluvních vztahů " odpovědnost za kontrolu věcné správnosti účetních dokladů a dokumentů " odpovědnost za samostatné včasné, úplné, přesné a správné plnění stanovených úkolů v oblasti plánování a pořizování majetku v rozsahu materiálových tříd, pro které je určen jako materiálový kompetent " odpovědnost za včasné zpracování účetních dokladů za pořízený majetek a služby a jejich předání k zaúčtování " práce s výpočetní technikou Další požadavky: " bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů) " spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci " vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání " uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Windows, Internet) " řidičské oprávnění skupiny "B" Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, čerpání prostředků z FKSP (produkty spoření na stáří, rekreace, letní dětská rekreace, zápůjčky na bytové účely, sociální zápůjčky, sociální výpomoc, dary na pracovní výročí). Zaměstnanecký poměr na dobu určitou 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou.
Provozní elektrikář, 7. PT
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Mgr. Bc. Markéta Cafourková, tel.:606 799 430e-mail: marketa.cafourkova@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 18 900 Kč/měsíc do 27 260 Kč/měsíc |
Kontakt: e-mailem zasílejte žádost o pozici provozní elektrikář + životopis: marketa.cafourkova@pcr.cz Elektrikářské práce v rozsahu 230 - 380 V Zkouška z odborné způsobilosti v elektrotechnice dle nařízení vlády (dříve vyhl. č. 50) Provádění běžné údržby ve vnitřních a venkovních prostorách Opravy a údržba elektroinstalace v objektech, el. strojů a zařízení, instalace el. rozvodů, bleskosvodných soustav. Řidičské oprávnění sk. B (sk. C výhodou) Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, čerpání prostředků z FKSP (produkty spoření na stáří, rekreace, letní dětská rekreace, zápůjčky na bytové účely, sociální zápůjčky, sociální výpomoc, dary na pracovní výročí). Zaměstnanecký poměr na dobu určitou 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou.
Bezpečnostní referent - technik požární ochrany - 10. PT
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Životopise-mail: josef.svec2@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 590 Kč/měsíc do 36 570 Kč/měsíc |
ŽIVOTOPIS zasílejte na e-mail: josef.svec2@pcr.cz Charakteristika pozice: " plnění povinností vyplývajících ze zákona o požární ochraně a prováděcích předpisů " kontrola dodržování předpisů o požární ochraně na pracovišti " zabezpečení objektů vybavením požární technikou a jiným požárně-bezpečnostním zařízením (např. hasicí přístroje, požární vodovody, EPS) + zajištění pravidelných revizí a kontrol všech těchto zařízení (dodavatelsky) " kontrola revizních zpráv " příprava a kontrola účetních dokladů, ověřování formální správnosti a úplnosti účetních dokladů " provádění kontrol objektů nebo požárně-bezpečnostních zařízení (např. nouzové osvětlení, požární uzávěry s požární odolností, ucpávky ve stavebních konstrukcích, přetlaková ventilace v požárních schodištích) " označení pracoviště bezpečnostními značkami " zpracování, vedení a pravidelné aktualizace dokumentace požární ochrany objektů " zpracování další dokumentace objektů: Požární poplachová směrnice, Požární evakuační plán, Požární řád, Operativní karta objektu " provádění školení vedoucích zaměstnanců o požární ochraně, provádění školení a odborné přípravy preventistů požární ochrany a zaměstnanců, kteří jsou zařazeni do preventivních požárních hlídek " zpracování interních aktů řízení na úseku požární ochrany + zajištění aktualizace těchto dokumentů " v rámci stavebních akcí: vyjádření ke stavebnímu řízení, kontrola stavby, přejímka stavby a dokladů od zhotovitele (týkající se požární ochrany) " práce s výpočetní technikou Další požadavky: " Osvědčení o odborné způsobilosti podle § 11 zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně " bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů) " znalost právních předpisů v oblasti požární ochrany " orientace v oblasti veřejné správy " spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci " vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání " uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Windows, Internet) " řidičské oprávnění skupiny "B" Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, čerpání prostředků z FKSP (produkty spoření na stáří, rekreace, letní dětská rekreace, zápůjčky na bytové účely, sociální zápůjčky, sociální výpomoc, dary na pracovní výročí).
Programátor odboru informačních a komunikačních technologií - 12. PT
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Daniel mjr. Bc. Král, tel.:602443825 (po-pá 8-14 h)Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 29 450 Kč/měsíc do 42 320 Kč/měsíc |
Jedná se o pracovní místo specialisty - programátora oddělení informačních systémů odboru informačních a komunikačních technologií Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje. Hlavním popisem pracovních činností jsou zejm. hodnocení a stanovování programovacích prostředků, navrhování architektury programového vybavení, vrcholové úrovně vnějšího rozhraní a rozhraní mezi komponenty programového vybavení, vrcholové úrovně databáze a plánu komplexní integrace pro projekty vývoje informačních a komunikačních systémů, programového vybavení nebo informačních služeb. Požadavky: velmi dobrá znalost OS Windows 7 a vyšší, MS Office, programovací jazyky C#, PHP, MS SQL. Výhodou je znalost SW pro 3D modelaci a tisk. Dále je doporučeno, aby uchazeč vlastnil řidičské oprávnění pro skupinu B, v rámci plnění pracovních úkolů může být vyžadováno řízení služebních dopravních prostředků. Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, 1x ročně příspěvek na letní dětskou rekreaci, 1 x za 2 roky příspěvek na dovolenou, příspěvek na produkty spoření na stáří a další. PP nejprve na dobu určitou - předpoklad poté na neurčitou.
Investiční referent, 10. PT
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Bc. Josef Harant, tel.:725 814 145 (Po-Pá 7:00-15:30h)Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 590 Kč/měsíc do 36 570 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovního místa: zajišťování komplexní přípravy a realizace investičních stavebních akcí financovaných ze zdrojů zřizovatele tj. MV ČR a z dotačních programů (např. OPŽP, SFŽP) a to včetně dozorování průběhu realizace stavebních investic, administrativní zpracování dokumentace veřejných zakázek (výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby), vypracování příslušných smluvních dokumentů (návrhů smluv o dílo, dodatků ke smlouvám o dílo) , kontrola krycích listů rozpočtu, kontrola fakturací a zpracování podkladů k proplácení faktur, příprava, realizace, financování a vyhodnocení realizovaných investičních akcí v rámci programového financování v module EDS/SMVS. Požadavky na uchazeče: vzdělání stavebního směru, praxe v oblasti stavebně technické nebo ve stavebnictví výhodou, orientace v pasportizačních plánech objektů, v projektové dokumentaci, znalost stavebního řízení, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, schopnost kooperace, rychlé, věcné a konstruktivní jednání, administrativní dovednost, ekonomické a právní povědomí, znalost práce s PC (MS Office), řidičský průkaz skupiny B. Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, 1x ročně příspěvek na letní dětskou rekreaci, 1 x za 2 roky příspěvek na dovolenou, příspěvek na produkty spoření na stáří a další.
Kuchař/ka, 5. PT
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Bc. Zita Žižková, tel.:974 322 701, 724 023 057 (Po-Pá 7:00-15:00h)e-mail: zita.zizkova@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 3. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 18 900 Kč/měsíc do 23 510 Kč/měsíc |
Dohotovování a regenerace jídel, výdej jídel a další práce v kuchyni spojené s výrobou částí jídel. Výroba běžných druhů jídel. Výroba technologicky náročných teplých jídel, specialit studené kuchyně nebo samostatná výroba jídel v souladu se závaznými výživovými normami. Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispoziční volno, příspěvek 1x za rok na letní dětskou rekreaci do výše 2.500,- Kč, příspěvek 1x za 2 roky na dovolenou 5.000,- Kč, příspěvek na produkty spoření na stáří 300,- Kč měsíčně Zaměstnanecký poměr na dobu určitou 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
8246881/0710 Zveřejněn 01.04.2013 | |
19-8246881/0710 Zveřejněn 01.04.2013 | |
107-8246881/0710 Zveřejněn 01.04.2013 | |
10022-8246881/0710 Zveřejněn 01.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 12.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.09.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.02.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.12.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.12.2011Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.07.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
DIČ: CZ75151529
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 5ixai69
Zdroj: justice.cz
POLICIE ČR územní odbor Plzeň-venkov
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz