Kontakty
- 974 325 781
- mrpp.oop.plvinice.podatelna@pcr.cz
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
POLICIE ČR městské ředitelství Plzeňského kraje - Klatovská 45, PlzeňNejbližší pobočky
POLICIE ČR obvodní oddělení Plzeň 1 - Kaznějovská 1227/2, Bolevec, Plzeň2,26 kmPOLICIE ČR územní odbor Rokycany - Čelakovského 902, Nové Město, Rokycany18,26 km
POLICIE ČR územní odbor Klatovy - Plzeňská 90, Klatovy III, Klatovy40,71 km
Činnosti firmy
- policie ČR
Volná pracovní místa
Kuchař/ka, 5. PT
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Bc. Zita Žižková, tel.:974 322 701, 724 023 057 (Po-Pá 7:00-15:00h)e-mail: zita.zizkova@pcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 18 900 Kč/měsíc do 23 510 Kč/měsíc |
Dohotovování a regenerace jídel, výdej jídel a další práce v kuchyni spojené s výrobou částí jídel. Výroba běžných druhů jídel. Výroba technologicky náročných teplých jídel, specialit studené kuchyně nebo samostatná výroba jídel v souladu se závaznými výživovými normami. Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispoziční volno, příspěvek 1x za rok na letní dětskou rekreaci do výše 2.500,- Kč, příspěvek 1x za 2 roky na dovolenou 5.000,- Kč, příspěvek na produkty spoření na stáří 300,- Kč měsíčně Zaměstnanecký poměr na dobu určitou 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou.
Programátor odboru informačních a komunikačních technologií - 12. PT
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Daniel mjr. Bc. Král, tel.:602443825Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 29 450 Kč/měsíc do 42 320 Kč/měsíc |
Jedná se o pracovní místo specialisty - programátora oddělení informačních systémů odboru informačních a komunikačních technologií Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje. Hlavním popisem pracovních činností jsou zejm. hodnocení a stanovování programovacích prostředků, navrhování architektury programového vybavení, vrcholové úrovně vnějšího rozhraní a rozhraní mezi komponenty programového vybavení, vrcholové úrovně databáze a plánu komplexní integrace pro projekty vývoje informačních a komunikačních systémů, programového vybavení nebo informačních služeb. Požadavky: velmi dobrá znalost OS Windows 7 a vyšší, MS Office, programovací jazyky C#, PHP, MS SQL. Výhodou je znalost SW pro 3D modelaci a tisk. Dále je doporučeno, aby uchazeč vlastnil řidičské oprávnění pro skupinu B, v rámci plnění pracovních úkolů může být vyžadováno řízení služebních dopravních prostředků. Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, 1x ročně příspěvek na letní dětskou rekreaci, 1 x za 2 roky příspěvek na dovolenou, příspěvek na produkty spoření na stáří a další. PP nejprve na dobu určitou - předpoklad poté na neurčitou.
Technický pracovník - vedoucí skupiny, 11. PT
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Bc. Josef Harant, tel.:725 814 145 (Po-Pá 7:00-15:h)Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Jedná se o pozici manažerskou, prostřednictvím které jsou realizovány dlouhodobé cíle v organizaci v oblasti energetiky. Jako energetický manažer by měl mít nejlépe vlastní vizi, schopnost a chuť připravovat nové projekty a tím neustále realizovat další úspory v návaznosti na vydanou evropskou normu EN 16001. V rámci činností bude přímo řídit technické pracovníky v oblasti odpadového hospodářství, energetiky a vodohospodářství. Výhodou je vzdělání či praxe v oblasti energetiky, stavebnictví. Pracovní náplň energetického manažera: Energetická správa - elektřina, zemní plyn, teplo, studená voda, teplá voda, obnovitelné zdroje. Evidenční činnosti - trvalá aktualizace databáze měřících míst a médií, zvlášť fakturační a zvlášť podružné měřiče. Statistické a predikční činnosti - statistika, odběrové diagramy, rozpočty. Věcná kontrola daňových dokladů - trvalé srovnávání s historií a skutečným provozem, věcná a fyzická kontrola faktur za energie a vodu. Styk s dodavateli energií a médií - zejména technické podmínky smluv, odběrové diagramy, odběrná maxima, zřizování/ rušení odběrných míst, technické problémy odběrných míst, optimalizace smluvních podmínek, ostatní změny. Analytické činnosti: - analýza spotřeb energií a médií jednotlivých spotřebičů, kdy cílem je hledání úspor, - vyhledávání nestandardních a neobvyklých spotřeb a způsobů provozu vlivem poruch, chybných nastavení, nevhodného způsobu provozu, nevhodných smluvních podmínek. Rozúčtování - nákladů na energie a média na jednotlivé objekty a subjekty v nájmu. Energetická úsporná opatření: - drobná opatření v rámci běžné údržby, - náročná opatření (vyžadující hlubokou analýzu, projektovou dokumentaci veřejnou soutěž) pomoc při návrhu, realizaci a kontrole úsporných opatření. Konzultační činnost při přípravě investic - připomínky k projektové dokumentaci, posuzování variantních návrhů, nabídek apod. Ostatní činnosti - ostatní drobné činnosti spojené s výkonem funkce energetického manažera, jinde nespecifikované, o nichž je možné předpokládat, že s ohledem na odborné znalosti EM budou při řádném plnění jeho činnosti uplatňovány. Je vyžadováno, aby uchazeč vlastnil řidičské oprávnění pro skupinu B, v rámci plnění pracovních úkolů bude vyžadováno řízení služebních dopravních prostředků. Zaměstnanecké výhody: Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, 1x ročně příspěvek na letní dětskou rekreaci, 1 x za 2 roky příspěvek na dovolenou, příspěvek na produkty spoření na stáří a další. PP na dobu určitou - po roce možnost na neurčitou.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
8246881/0710 Zveřejněn 01.04.2013 | |
19-8246881/0710 Zveřejněn 01.04.2013 | |
107-8246881/0710 Zveřejněn 01.04.2013 | |
10022-8246881/0710 Zveřejněn 01.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 12.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.09.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.02.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.12.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.12.2011Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.07.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
DIČ: CZ75151529
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 5ixai69
Zdroj: justice.cz
POLICIE ČR obvodní oddělení Plzeň-Vinice
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz