Chvaletice
533 12 Chvaletice

Kontakty
- 466 985 890
- 466 985 891
- 466 985 892
- 602 661 103
- 466 985 367
- office@phhp.cz
Provozní doba
ČT 07:00-15:30 hod.
PÁ 07:00-15:30 hod.
Kontaktní osoby
- Zdeněk Pavliš - jednatel
- Marta Hartmannová - jednatelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Činnosti firmy
- výroba, prodej
- požární a hasičská technika
- výroba, prodej
- hydrantové systémy
- výroba
- čerpadla (přenosná plovoucí, kalová)
- prodej
- čerpadla (přenosná plovoucí, kalová)
- e-shop
- požární a hasičská technika
- hydrantové systémy
- čerpadla (přenosná plovoucí, kalová)
Volná pracovní místa
Ekonom/ka
Pavliš a Hartmann, spol. s r.o
Mgr. Petr Kmošek, tel.:605733267e-mail: hartmann@kmosek.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 3. 2021 |
Mzdové rozpětí: | od 45 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
Jsme čistě česká společnost s více než 20letou historií ve výrobě hasičské techniky. Základním kamenem našeho výrobního programu jsou motorové stroje nejen pro hasiče (čerpadla, stříkačky, ventilátory), hydrantové systémy, požární armatury a příslušenství požárních vodovodů. V neposlední řadě je to náš další závod na výrobu požárních hadic.
Více o nás na webu: https://www.phhp.cz/
Aktuálně hledáme do našeho týmu pozici:
Ekonom/ka
Co od Vás očekáváme:
•úzkou spolupráci účetního oddělení
•porovnávání a vyhodnocování výrobních, provozních a marketingových nákladů
•přípravu a aktualizaci rozpočtů
•přípravu požadovaných analýz
•tvorbu a realizaci firemní metodiky a kontrolních mechanismů a nástrojů
•analýza profitability obchodních zakázek a středisek
•kontrola nákladů a sledování hospodaření jednotlivých zakázek a středisek
•plánování a reporting cash-flow, sledování čerpání investičních akcí
•tvorba směrnic a metodických pokynů
Co požadujeme:
•VŠ popřípadě SŠ ekonomického směru
•praxe na pozici auditor nebo ekonom min. 5 let
•znalost všeobecného účetnictví, daní, DPH a souvisejících procesů
•znalost mzdové a personální problematiky výhodou (mzdy zpracovává externí firma)
•znalost výrobní nebo strojírenské firmy z pohledu ekonomického řízení
•pokročilejší znalost MS Excel
•ŘP sk.B
Co nabídneme my Vám:
•zázemí stabilní a prestižní české společnosti, lídra v oboru
•přátelský kolektiv
•motivující finanční ohodnocení a benefity
•nástup ideálně co nejdříve či dohodou
Platové ohodnocení:
-základní plat 45 000,- - 60 000,- Kč včetně osobního ohodnocení
V případě Vašeho zájmu o naši pozici mě kontaktujte na emailu: info@kmosek.com. Těším se na vaše reakce. Kontakt: Mgr. Petr Kmošek, HR interim manager +420 605 733 267
Asistentka obchodu a managementu
Pavliš a Hartmann, spol. s r.o
Mgr. Petr Kmošek, tel.:605733267e-mail: hartmann@kmosek.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 3. 2021 |
Mzdové rozpětí: | od 23 000 Kč/měsíc do 27 000 Kč/měsíc |
Jsme čistě česká společnost s více než 20letou historií ve výrobě hasičské techniky. Základním kamenem našeho výrobního programu jsou motorové stroje nejen pro hasiče (čerpadla, stříkačky, ventilátory), hydrantové systémy, požární armatury a příslušenství požárních vodovodů. V neposlední řadě je to náš další závod na výrobu požárních hadic.
Více o nás na webu: https://www.phhp.cz/
Aktuálně hledáme do našeho týmu pozici:
Asistentka obchodu a managementu
Co od Vás očekáváme:
•podpora obchodního oddělení a managementu společnosti
•organizační a administrativní podpora obchodních aktivit firmy
•tvorba, evidence a správa dokumentů
•zadávání dat do informačních systému a jejich editování
•podpora chodu kanceláře a její správa
•příprava reportů a analýz pro vedení společnosti
Co požadujeme:
•SŠ
•znalost práce na PC a programů MS Office
•velmi dobré organizační schopnosti
•komunikativnost, mluvený i písemný projev na vysoké úrovni
•samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost
•ŘP sk.B
•AJ na komunikativní úrovni podmínkou, případně další jazyk výhodou
Co nabídneme my Vám:
•zázemí stabilní a prestižní české společnosti, lídra v oboru
•přátelský kolektiv
•motivující finanční ohodnocení a benefity
•nástup ideálně co nejdříve či dohodou
Platové ohodnocení:
-Základní plat 23 000,- - 27 000,- Kč včetně osobního ohodnocení
V případě Vašeho zájmu o naši pozici mě kontaktujte na emailu: info@kmosek.com. Těším se na vaše reakce. Kontakt: Mgr. Petr Kmošek, HR interim manager +420 605 733 267
Finanční manažer/ka
Pavliš a Hartmann, spol. s r.o
Mgr. Petr Kmošek, tel.:605733267e-mail: hartmann@kmosek.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 2. 2021 |
Mzdové rozpětí: | od 45 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
Jsme čistě česká společnost s více než 20letou historií ve výrobě hasičské techniky. Základním kamenem našeho výrobního programu jsou motorové stroje nejen pro hasiče (čerpadla, stříkačky, ventilátory), hydrantové systémy, požární armatury a příslušenství požárních vodovodů. V neposlední řadě je to náš další závod na výrobu požárních hadic.
Více o nás na webu: https://www.phhp.cz/
Aktuálně hledáme do našeho týmu pozici:
Finanční manažer/ ka
Co od Vás očekáváme:
•úzkou spolupráci účetního oddělení
•porovnávání a vyhodnocování výrobních, provozních a marketingových nákladů
•přípravu a aktualizaci rozpočtů
•přípravu požadovaných analýz
•tvorbu a realizaci firemní metodiky a kontrolních mechanismů a nástrojů
•analýza profitability obchodních zakázek a středisek
•kontrola nákladů a sledování hospodaření jednotlivých zakázek a středisek
•plánování a reporting cash-flow, sledování čerpání investičních akcí
•tvorba směrnic a metodických pokynů
Co požadujeme:
•VŠ popřípadě SŠ ekonomického směru
•praxe na pozici auditor nebo ekonom min. 5 let
•znalost všeobecného účetnictví, daní, DPH a souvisejících procesů
•znalost mzdové a personální problematiky výhodou (mzdy zpracovává externí firma)
•znalost výrobní nebo strojírenské firmy z pohledu ekonomického řízení
•pokročilejší znalost MS Excel
•ŘP sk.B
Co nabídneme my Vám:
•zázemí stabilní a prestižní české společnosti, lídra v oboru
•přátelský kolektiv
•motivující finanční ohodnocení a benefity
•nástup ideálně co nejdříve či dohodou
Platové ohodnocení:
-základní plat 45 000,- - 60 000,- Kč včetně osobního ohodnocení
V případě Vašeho zájmu o naši pozici mě kontaktujte na emailu: info@kmosek.com. Těším se na vaše reakce. Kontakt: Mgr. Petr Kmošek, HR interim manager +420 605 733 267
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
9706503524/0600 Zveřejněn 2.4.2013 | ![]() |
137672/0800 Zveřejněn 24.4.2013 | ![]() |
CZ9408000000000000952722 Zveřejněn 23.4.2013 | ![]() |
CZ8808000000000005716112 Zveřejněn 4.12.2013 | ![]() |
253736294/0300 Zveřejněn 11.5.2019 | ![]() |
CZ9003000000000273705890 Zveřejněn 11.5.2019 | ![]() |
Zdroj: Registr plátců DPH
výroba, prodej
- požární technika

Oficiální údaje: Pavliš a Hartmann, spol. s r.o.
DIČ: CZ60934000
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: sg4sjrc
Zdroj: justice.cz

PAVLIŠ A HARTMANN, spol. s r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz