Kontakty
- 585 957 230 - obecní úřad
- 585 750 663 - stavební úřad
- 734 578 219 - starosta
- ou@trsice.cz
Úřední hodiny
ÚT Zavřeno
ST 08:00-12:00 13:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Pavel Kováček - starosta
- Ing. Radomír Ohera - místostarosta
Webové prezentace
Provozovna
Činnosti firmy
- obecní úřad
Volná pracovní místa
Samostatný/á referent/ka Stavebního úřadu Obecního úřadu v Tršicích
Obec Tršice - Tršice, Doloplazy, Suchonice
Jen písemněSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové zařazení: 9. platová třída - zařazení, odpovídající druhu práce podle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě, odměňování podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění Termín nástupu: 1. června 2024 nebo dle dohody Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru státní občanství ČR, u fyzické osoby, která je cizím státními občanem, trvalý pobyt v České republice dosažení věku 18 let bezúhonnost znalost jednacího jazyka Kvalifikační požadavky: (§ 13a zákona č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu ve znění účinném do 31.12.2023 ve spojení s ustanovením §313 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů) vysokoškolské vzdělání ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví Požadavky: znalost práce na PC ochota ke stálému prohlubování kvalifikace dobré komunikační dovednosti, spolehlivost, flexibilita Výhodou bude: znalost zákonů č. 128/2000 Sb., o obcích, č. 500/2004 Sb., správní řád a č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) řidičský průkaz sk. B praxe ve státní správě nebo samosprávě, zkouška odborné způsobilosti Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče datum a místo narození uchazeče státní příslušnost uchazeče místo trvalého pobytu uchazeče číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana datum a podpis uchazeče e-mailové a telefonní spojení K přihlášce je nutné připojit tyto doklady: životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně další listiny k prokázání kvalifikačních požadavků vzdělání Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené a 4 dny indispozičního volna, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek, příspěvek na výuku anglického jazyka, příspěvek na volnočasové aktivity Lhůta podání přihlášky: 3.5.2024 do 12:00 hodin Místo a způsob podání přihlášky: Uchazeč podá písemnou přihlášku, včetně požadovaných dokladů, na podatelně Obecního úřadu v Tršicích nebo poštou na adresu Obecní úřad Tršice, 783 57 Tršice čp. 50 Obálku opatřit nápisem: "Výběrové řízení - samostatný/á referent/ka SÚ"
Samostatný referent/samostatná referentka obecního úřadu
Obec Tršice
Pavel Kováček, tel.:734 578 219, 585 957 230e-mail: ou@trsice.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané práce: komplexní zajištění činnosti pracovníka obecního úřadu - výkon státní správy na úseku místních poplatků - evidence poplatníků a plateb, vyměřování místních poplatků a vymáhání nedoplatků na nich dle daňového řádu - vedení ucelené agendy odpadového hospodářství - evidence jednotlivých odpadů, hlášení, zajišťování svozů, spolupráce se svozovou firmou, propagace - evidence objednávek, poptávková řízení - hlášení místního rozhlasu - spolupráce při přípravě a organizování kulturních akcí obce - další úkoly spojené s pracovní pozicí Pracovní poměr: na dobu neurčitou, se zkušební lhůtou 3 měsíců Termín nástupu: 1. srpna 2024 nebo dle dohody Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru: - státní občan ČR, popřípadě fyzické osoby, které jsou cizími státními občany a mají v České republice trvalý pobyt - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka - splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele: - střední vzdělání s maturitou - orientace v oblasti veřejné správy - výhodou - absolvování vstupního vzdělávání úředníka ÚSC - výhodou - praxe ve veřejné správě, vč. zkoušky zvláštní odborné způsobilosti (po uzavření pracovní smlouvy do 18 měsíců absolvování školení a zkoušky) - velmi dobrá uživatelská znalost PC (Windows, MS Office, Internet Explorer, Outlook, spisová služba, výhodou s programem GORDIC) - výhodou řidičský průkaz sk. B - samostatnost, flexibilita, ochota dále se vzdělávat - kultivovanost a úroveň projevu Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození uchazeče - státní příslušnost uchazeče - místo trvalého pobytu uchazeče - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana - datum a podpis uchazeče - e-mailové a telefonní spojení K přihlášce je nutné připojit tyto doklady: - strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností - motivační dopis - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně další listiny k prokázání kvalifikačních požadavků vzdělání Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené a 4 dny indispozičního volna, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek, příspěvek na volnočasové aktivity Lhůta podání přihlášky: Poslední den pro doručení přihlášky s požadovanými přílohami je 10.5.2024 do 12:00 hodin Místo a způsob podání přihlášky : Uchazeč podá písemnou přihlášku, včetně požadovaných dokladů, na podatelně Obecního úřadu v Tršicích, nebo poštou na adresu Obecní úřad Tršice, 783 57 Tršice čp. 50 Obálku opatřit nápisem: "Veřejná výzva - samostatný referent - neotvírat" Bližší informace podá starosta obce Tršice Pavel Kováček, tel: 734 578 219, e-mail ou@trsice.cz nebo Vladimíra Vybíralová, asistentka starosty obce, tel.: 585 957 230
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2012-374464 | 60058191 | www.kdv.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
1801708329/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
244724427/0300 Zveřejněn 01.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.08.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.05.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.10.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.08.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Obec Tršice
DIČ: CZ00299588
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: wsvbawp
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
OBEC Tršice
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz