Kontakty
- 221 921 111
- posta@mpsv.cz
- tisk@mpsv.cz - pro novináře
Úřední hodiny
PO 07:30-17:00 hod.
ÚT 07:30-16:15 hod.
ST 07:30-17:00 hod.
ČT 07:30-16:15 hod.
Kontaktní osoby
- Ing. Marian Jurečka - ministr
Webové prezentace
Sociální sítě
Činnosti firmy
- Ministerstvo práce a sociálních věcí
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2016-004339 | Z2016-004339 | nen.nipez.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Odborné služby metodika spisové služby při nasazování RESSS do prostředí resortních organizací
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-015338 | Služby | 20 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místo plnění veřejné zakázky jsou prostory v sídle zadavatele, sídla resortních organizací zadavatele.
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou odborné služby metodika spisové služby při nasazování resortního elektronického systému spisové služby (dále jen „RESSS“) do prostředí resortních organizací prováděného v rámci prováděcích smluv k Rámcové smlouvě o dodávce SW řešení resortního elektronického systému spisové služby, podpoře a rozvoji a o poskytování souvisejících služeb, uzavřené zadavatelem s dodavatelem RESSS.
Upgrade systému Open Scape Voice (OSV) včetně maintenance v resortu MPSV
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-014255 | Služby | 32 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místo plnění veřejné zakázky je v datových centrech MPSV DDCA (Sokolovská 855/225, Praha 9) a DDCB (Na Poříčním právu 1, Praha 2).
Předmětem této veřejné zakázky je zajištění aktualizace systému hlasové telefonie, který zajišťuje hlasové služby pro MPSV (včetně Kontaktního centra IT podpory MPSV), ÚP ČR (včetně Call Centra ÚP ČR) a SÚIP a to v následujícím rozsahu: - Upgrade OSV (všech SW licencí) na aktuální verzi (V10) včetně maintenance Více viz ZD a její přílohy. CPV kody: 64200000-8; 50330000-7; 71316000-6 K bodu II.1.5) Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: 32 000 000,- Kč bez DPH (z toho vyhrazená změna závazku v hodnotě 16 000 000,- Kč bez DPH, tj. předpokládaná hodnota veřejné zakázky bez vyhrazené změny závazku činí 16 000 000,- Kč bez DPH).
Úklidové služby objektů MPSV v Praze (2023 - 2026)
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-012168 | Služby | 20 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky jsou budovy zadavatele v Praze (objekty: Na Poříčním právu 1, Podskalská 19 a Karlovo náměstí 1).
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění ekologických úklidových služeb a dodávek ekologicky šetrného a zdravotně nezávadného spotřebního zboží a materiálu v objektech MPSV v Praze (Na Poříčním právu 1, Podskalská 19 a Karlovo náměstí 1). Předmět plnění je rozdělen na paušální služby, které bude zadavatel hradit dodavateli měsíčně a dále na další služby a dodávky čistících prostředků a hygienického spotřebního materiálu, které bude zadavatel hradit dodavateli dle jejich skutečné spotřeby.
Nákup přenosných počítačů a příslušenství pro potřeby projektů ESF a ESF+
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-008568 | Dodávky | 13 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je území České republiky. Podrobná specifikace místa plnění, resp. míst plnění, je uvedena v příloze č. 3 závazného vzoru návrhu rámcové dohody - Seznam míst plnění.
Předmětem plnění centralizovaně zadávané veřejné zakázky jsou dodávky 1 typu sestavy přenosného počítače a jemu odpovídající dokovací stanice, 2 typů monitorů a příslušenství, konkrétně mechaniky paměťových médií, externího kurzorového ovladače (myši), externí klávesnice, paměti USB, headsetu, propojovacího kabelu HDMI a poskytnutí souvisejících služeb (zejména zajištění záručního servisu), a to dle aktuálních potřeb centrálního zadavatele a pověřujícího zadavatele.
LED osvětlení v objektech MPSV v Praze - realizace
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-006998 | Stavební práce | 9 710 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky jsou budovy zadavatele na adrese Karlovo nám. 1359/1, 128 00 Praha 2, Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2, Podskalská 1290/19, 128 00 Praha 2.
Předmětem plnění této veřejné zakázky je instalace nových LED osvětlení v objektech MPSV, Na Poříčním právu 1, Podskalská 19 a Karlovo náměstí 1 v rámci energetických úsporných opatřeních. Jedná se o výměnu všech stávajících svítidel v objektech včetně revizních zpráv.
Testování kybernetické bezpečnosti
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-048388 | Služby | 48 248 702,00 Kč |
Místo plnění: Místo plnění veřejné zakázky je podrobně specifikováno v Příloze B zadávací dokumentace - Rámcová dohoda.
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající v komplexním zajištění bezpečnostního testování ICT prostředí resortu MPSV a jeho technických i netechnických součástí, a to buď v tomto prostředí, nebo za předem dohodnutých podmínek v prostředí dodavatele s tím, že výstupy poskytnuté z prostředí dodavatele musí být relevantní pro prostředí MPSV. Služby budou poskytovány na vyžádání a dle aktuálních potřeb zadavatele (testování dostupnosti, penetrační testování, testování bezpečnosti aplikací, testování metodami sociálního inženýrství apod.). Bližší specifikace plnění je součástí zadávacích podmínek. Zadavatel v souladu s ustanovením § 131 a násl. ZZVZ uzavře Rámcovou dohodu s jedním účastníkem na dobu určitou 4 roky, na jejímž základě budou uzavírány dílčí objednávky na poskytování služeb.
Strategické poradenství v ICT II
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-048667 | Služby | 160 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místo plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele.
Předmětem veřejné zakázky jsou služby poskytované prostřednictvím kapacit odborníků v rámci následujících oblastí: • management consulting; strategické poradenství; podpora vedení zadavatele při vytváření strategické agendy zadavatele; podpora při řízení vybraných týmů a projektů; podpora při implementaci strategické agendy zadavatele; poradenství při integraci činností jednotlivých organizací v resortu zadavatele; a • poskytování benchmarků, případových studií a příkladů nejlepších praxí; analytické podpory při řešení specifických úloh.
Privátní cloud MPSV_opakované vyhlášení
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-048291 | Dodávky | 120 584 000,00 Kč |
Místo plnění: Místo plnění veřejné zakázky je na adresách zadavatele Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2 a Sokolovská 855/225, 190 00 Praha 9.
Předmětem veřejné zakázky je dodávka, instalace a implementace technologií datových center v souladu se záměrem zadavatele ohledně implementace prostředků softwarově definovaného (SDDC) datového centra a zavedení přístupu k infrastruktuře jako službě („Infrastructure as a Service“). Informační prostředí MPSV bude současně otevřeno novým typům architektur agendových systémů díky zavedení kontejnerizace a pokročilých nástrojů automatizace a orchestrace. SDDC bude implementováno v rámci stávajících datových center na adrese Praha Sokolovská a Praha Na Poříčním právu jako logicky samostatný funkční celek. Bližší požadavky na předmět plnění jsou uvedeny v závazném návrhu Smlouvy, který tvoří Přílohu B zadávací dokumentace. Účastník doplní tabulky v příloze č. 1 Smlouvy Technická specifikace předmětu plnění, za účelem prokázání splnění požadovaných vlastností a funkcionalit.
IT delivery II
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-048021 | Služby | 480 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místo plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele.
Předmětem veřejné zakázky je zajištění potřebných kapacit IT odborníků pro realizaci implementačních služeb pro zákaznické informační systémy včetně integračních a backendových částí. Zadavatel bude na základě rámcové dohody objednávat plnění vždy v čase a v rozsahu dle své aktuální potřeby. Implementační služby budou poskytovány: - při vývoji a implementaci nových informačních systémů včetně odpovídajícího procesního poradenství, - při rozvoji nebo změnách stávajících informačních systémů, - při realizaci upgrade informačních systémů na vyšší verze, - při vývoji a úpravách nových a stávajících integrací v rámci informačních systémů a také na externí systémy provozované objednatelem, resp. při řešení IS/IT architektury k zajištění jejich efektivního provozování.
Snížení energetické náročnosti objektu MPSV Karlovo nám. 1 - Výměna a repase oken, dveří a vrat na budově MPSV - opětovné vyhlášení
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-045207 | Dodávky | 12 266 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je budova zadavatele na adrese Karlovo nám. 1359/1, 128 00 Praha 2.
Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou dodávky, spočívající ve výměně a repasi oken, dveří a vrat v objektu MPSV, Karlovo nám. 1.
Poskytování právních služeb v oblasti ICT
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-043269 | Služby | 80 000 000,00 Kč |
Místo plnění: sídlo zadavatele
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování právních služeb zejména v oblasti práva ICT a rovněž v oblasti práva zadávání veřejných zakázek, a to pro účely řešení projektů a veřejných zakázek zadavatele, které vyžadují úzkou právní specializaci a je v jejich případě nezbytné zajistit dostatečnou ochranu práv a oprávněných zájmů zadavatele. Jedná se zpravidla o projekty mnohdy také velmi rozsáhlé a právní poradenství je nutné koncentrovat do krátkého časového období, v němž není kapacitně možno zajistit potřebnou právní podporu interními zaměstnanci zadavatele. Bude se jednat o celou šíři právních služeb potřebných pro výkon činností v působnosti zadavatele v oblasti ICT, od přípravy zadávacích podmínek veřejných zakázek, zastupování zadavatel před soudy a jinými orgány a institucemi, až po právně poradenské služby (tzn. činnosti stanovené zákonem č. 85/1996 o advokacii, ve znění pozdějších předpisů). Zadavatel má v úmyslu uzavřít rámcovou dohodu s třemi (3) účastníky.
Podpora, nutný rozvoj a ukončení OKaplikací rezortu MPSV
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-013326 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Místo plnění veřejné zakázky je podrobně specifikováno v návrhu smlouvy, který je součástí zadávací dokumentace.
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění provozu a podpory funkčního celku - skupiny aplikací souhrnně pojmenovaných jako OKaplikace (souhrnně jako „OKaplikace“), které zahrnuje zejména provedení následujících činností: • služby převzetí stávajících OKaplikací; • služby podpory provozu OKaplikací (Služeb S1 - S3) na nezbytně dlouhou dobu před nasazením náhrady realizované v rámci programu JISPSV; • služby rozvoje OKaplikací omezené na nezbytně nutný rozvoj v rámci legislativních změn a kritických změnových požadavků; • služby ukončení plnění realizované postupným exitem OKaplikací, případně jejich částí. Tento požadavek s sebou nese i podporu přechodných architektur. Detailní specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je uvedena v Příloze B zadávací dokumentace, kterou tvoří závazný vzor smlouvy.
Bezpečnostní testování ICT prostředí resortu MPSV
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-004949 | Služby | 150 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika
CPV kody: 72226000-5; 72254000-0; 72254100-1; 72800000-8 Předmětem plnění veřejné zakázky bude zajištění bezpečnostního testování ICT prostředí resortu MPSV, jeho technických i netechnických součástí, a to buď v tomto prostředí, nebo za předem dohodnutých podmínek v prostředí dodavatele s tím, že výstupy poskytnuté z prostředí dodavatele musí být relevantní pro ICT prostředí resortu MPSV. Účelem realizace předmětu plnění veřejné zakázky je splnění požadavků zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a o změně souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů; vyhlášky č. 316/2014 Sb., o bezpečnostních opatřeních, kybernetických bezpečnostních incidentech, reaktivních opatřeních a o stanovení náležitostí podání v oblasti kybernetické bezpečnosti, ve znění pozdějších předpisů; a zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Informační a náborová kampaň
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-023797 | Služby | 15 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Kampaň bude realizována ve dvou rovinách – na úrovni celostátní a rovněž regionální a lokální.
Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace informační a náborové kampaně zaměřené na oblasti práce s ohroženými rodinami a dětmi. Základními cíli informační a osvětové kampaně je posílit zejména u odborné veřejnosti společnosti myšlenku/povědomí o aktérech sítě služeb, bez jejichž spolupráce nelze efektivně pomáhat dětem a rodinám v ohrožení. Jedná se především o práci se školami a zdravotnickými zařízeními, posílení odbornosti a sebevědomí zaměstnanců OSPOD v oblasti trendů v péči o ohrožené rodiny a děti, budování povědomí široké veřejnosti o její roli při pomoci ohroženým rodinám a dětem (z pohledu komunity). Dále se jedná o celkové zlepšení image pěstounů a pracovníků OSPOD, kteří se věnují problematice náhradní rodinné péče a získání konsensu v otázce definování dětí se specifickými potřebami a podpoře zajištění pěstounské péče pro tyto děti.
Outsourcing kontrol veřejných zakázek pro OPZ
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-019887 | Služby | 17 436 000,00 Kč |
Předmětem plnění veřejné zakázky budou kontroly veřejných zakázek, zejména ex ante a ex post kontroly zakázek vyhlašovaných v režimu zákona. Rámcová dohoda bude uzavřena na 4 roky na období 2018 – 2021.
Podpora a rozvoj datových skladů resortu MPSV
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-021336 | Služby | 116 085 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika
CPV: 72200000-7; 72222300-0; 48810000-9; 72253200-5 Předmětem plnění veřejné zakázky je podpora a rozvoj Datových skladů resortu MPSV na platformě SAP BW (dále jen Systému), nezbytných k podpoře reportingu agendových, ekonomických a jiných procesů vykonávaných zadavatelem. Podrobněji specifikované požadované činnosti jsou uvedeny níže.
Analýza užívání bytů podle právních titulů k bytu, včetně nákladů na bydlení v roce 2016 a 2017
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-025568 | Služby | 578 000,00 Kč |
Místo plnění: Zadavatel nestanoví konkrétní místo plnění zakázky. Vybraný dodavatel je povinen předat veškeré hmotné výstupy plnění v budově Ministerstva práce a sociálních věcí, Karlovo nám. 1, Praha 2.
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve zpracování analýzy užívání bytů podle právních titulů k bytu, včetně nákladů na bydlení v roce 2016 a 2017. Analýza musí zmapovat dostupná statistická data o užívání bytů podle právních titulů užívání v jednotlivých krajích ČR a popsat jejich aktuálnost a případnou periodicitu jejich zjišťování. Analýza bude obsahovat i odhady četnosti užívání bytů podle právních titulů v roce 2016 a 2017. Dále analýza zmapuje výši nákladů spojených s bydlením v roce 2016 a 2017 podle struktury právních titulů. Náklady na bydlení budou rozděleny na jednotlivé položky. Součástí bude porovnání nákladů na bydlení při rozdílné formě užívání bytu. Analýza popíše a stanoví ekonomické a nákladové nájemné v roce 2016 a 2017.
ANALÝZA DOBRÉ PRAXE VE STÁTNÍ SPRÁVĚ
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-028856 | Služby | 2 727 273,00 Kč |
Obsahem veřejné zakázky bude zmapování dobré praxe v oblasti finančního řízení, a to s využitím controllingových přístupů v institucích státní správy (v rámci České republiky a také v zahraničí). Dále bude součástí provedení analýzy současného stavu finančního řízení MPSV a vytvoření návrhu systému ukazatelů a analytických reportů, které umožní zvýšit efektivnost systému finančního řízení provozních výdajů MPSV. Veřejná zakázka „Analýza dobré praxe ve státní správě“ bude složena ze tří dílčích aktivit.
Docházkový systém resortu MPSV
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-026261 | Služby | 130 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika.
CPV: 72200000-7; 72263000-6; 48810000-9; 72261000-2; 72611000-6. Podrobně bude uvedeno v Zadávací dokumentaci. Předmětem veřejné zakázky je vybudování jednotného resortního docházkového systému resortu MPSV ve vlastnictví zadavatele (tzn., že dodavatel poskytne neomezenou licenci na jím dodávané části řešení) a zajištění jeho následné podpory provozu a rozvoje. Implementace nového resortního docházkového systému bude probíhat v rámci resortu postupně v jednotlivých etapách, a to: • implementace a předání do provozu ReDos na MPSV, • implementace a předání do provozu ReDos na ÚP ČR, • implementace a předání do provozu ReDos na UMPOD, • implementace a předání do provozu ReDos na ČSSZ, • implementace a předání do provozu ReDoS na SÚIP, • implementace a předání do provozu ReDoS na FDV.
Podpora vyhledávání nových uchazečů pro MPSV
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-029750 | Služby | 2 000 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky (dále jen „VZ“) bude využití personální agentury (dále jen „PA“) jako zprostředkovatele získávání uchazečů o zaměstnání a realizace personálního marketingu pro podpoření procesu získávání nových zaměstnanců MPSV zejména na pozice zabývající se zabezpečením činností v oblasti administrace projektů Operačního programu zaměstnanost (dále jen „OPZ“) a dalších činností v oblasti implementace OPZ.
Návrh optimalizace identifikovaných procesů oběhu dokumentů v resortu MPSV II.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-033000 | Služby | 2 231 405,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je návrh optimalizace identifikovaných procesů na základě analýz současného stavu existujících procesů v jednotlivých organizacích resortu MPSV včetně grafického znázornění, které bude MPSV provádět interně. Cílem optimalizace existujících procesů je jejich maximální možné sjednocení a zjednodušení, a to včetně grafického zpracování a detailního popisu rolí, odpovědností, pravomocí a návrhu na využití a rozvoj dalších podpůrných ICT nástrojů v oblasti písemné komunikace. Součástí VZ je i školení vybraných uživatelů a vytvoření e-Learningu.
Resortní elektronický systém lékařské posudkové služby
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-023563 | Služby | 146 100 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika
CPV: 72000000-5; 48311100-2; 72263000-6; 72268000-1; 72261000-2; 72611000-6; 30213100-6; Předmětem veřejné zakázky bude dodávka a implementace komplexního SW řešení resortního elektronického systému lékařské posudkové služby (dále jen „RSLPS“) a následná podpora, provoz a rozvoj RSLPS v prostředí MPSV a jemu podřízených organizačních složek, včetně poskytování služeb školení, a to vše v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami. Pokračování viz níže.
Ekonomická analýza dopadů Gender Pay Gap (GPG) v České republice
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-018398 | Služby | 1 652 893,00 Kč |
Místo plnění: Zadavatel nestanoví konkrétní hlavní místo plnění zakázky.
Cílem veřejné zakázky je provedení komplexní ekonomické analýzy dopadů genderových nerovností na trhu práce a s tím souvisejícího rozdílu ve výdělcích mužů a žen (gender pay gap – dále jen „GPG“), a vypracování několika scénářů budoucího vývoje za předpokladu snížení dílčích genderových nerovností v ČR. Analýza se bude věnovat souvislostem genderových nerovností s růstem ekonomiky ČR, zaměstnaností a se zohledněním specifik hospodářského modelu ČR, udržitelností systému veřejných financí, ekonomickou situací jednotlivců a domácností a náklady zaměstnavatelů na řízení lidských zdrojů. Vše by mělo být zasazeno do širšího evropského kontextu a kontextu vyspělých zemí OECD.
Stěhovací služby pro MPSV
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-034044 | Služby | 4 000 000,00 Kč |
Místo plnění: všechny objekty v rámci MPSV
Cílem zakázky jsou stěhovací práce a s nimi související služby ve všech objektech MPSV. Jedná se o stěhování kancelářského nábytku, výpočetní techniky a dokumentů mezi objekty MPSV. Součástí plnění veřejné zakázky je rovněž zajištění ochrany stěhovaných věcí při převozu, převoz stěhovaných věcí ze stávajících prostor do stanovených nových objektů a vyložení a umístění dle pokynů zadavatele. Dále je předmětem veřejné zakázky dodávka krabic na PC, stěhovacích krabic standart a obalového materiálu.
Dodávky potravinové a materiální pomoci
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-005914 | Dodávky | 280 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky jsou distribuční místa partnerských organizací projektu v rámci ČR.
Pořízení potravinové a materiální pomoci (potravin, hygienických potřeb, textilu, stanů a spacáků) pro partnerské organizace, které následně zajistí distribuci této pomoci osobám z cílové skupiny. Cílovou skupinou jsou materiálně deprivované rodiny s dětmi, osoby bez domova, osoby ohrožené ztrátou bydlení, neúplné rodiny s nízkou pracovní intenzitou, a další osoby ve vážné sociální nouzi. Předpokládaná hodnota: potraviny 110.000.000,- Kč bez DPH, hygiena 90.000.000,- Kč bez DPH, textil 50.000.000,- Kč bez DPH, stany/spacáky 30.000.000,- Kč bez DPH.
Audity rovného odměňování
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-032527 | Služby | 90 000 000,00 Kč |
Plnění spočívá v realizaci auditů rovného odměňování a poradenství u zaměstnavatelů. Je součástí systémového projektu Rovná odměna, jehož hlavním předmětem a záměrem je nastavení efektivních a provázaných systematických opatření a postupů na podporu transparentnosti systémů odměňování a zvýšení vymahatelnosti rovné odměny za práci stejné hodnoty a stejnou práci u žen i mužů. Intenzivní podpora bude věnována zejména zaměstnavatelům při analyzování systémů odměňování nástrojem Logib a při návrzích a poradenství a podpoře při implementaci vhodných opatření vedoucích k podpoře rovného odměňování. Cílem těchto aktivit je snižovat rozdíly v odměňování definované mezinárodně standardizovaným souhrnným ukazatelem nazývaným Gender Pay Gap (zkracováno na GPG) a metodicky vést zaměstnavatele k nastavení takových systémů odměňování, které budou eliminovat nevědomé a nezáměrné nerovnosti v odměňování. Zároveň bude podpořen systém relevantních institucí a osvěta o předmětné problematice.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
31. mezinárodní stavební veletrh
22.09.2020 - 26.09.2020
stánek 1/H117
Veletrh rehabilitačních, kompenzačních, protetických a ortopedických pomůcek
29.10.2019 - 01.11.2019
stánek PAV A1 / 006
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
29.05.2019 - 01.06.2019
stánek PAV F / 011
9. veletrh potřeb pro děti a kojence
25.10.2018 - 28.10.2018
stánek 1 /B23
17. mezinárodní průmyslový veletrh
15.05.2018 - 18.05.2018
stánek 2/D23
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 012, PAV A2 / 008
Veletrh rehabilitačních, kompenzačních, protetických a ortopedických pomůcek
19.09.2017 - 22.09.2017
stánek PAV A1 / 030
16. mezinárodní veletrh strojírenských technologií
09.05.2017 - 12.05.2017
stánek 3/C02
3. veletrh technologií pro svařování, pájení a lepení
09.05.2017 - 12.05.2017
stánek 3/C02
Prodejně-kontraktační veletrh potřeb pro dítě
23.03.2017 - 26.03.2017
stánek PAV B-I / G004
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.05.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.02.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2021Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 05.01.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.12.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2015Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.04.2015Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.12.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.12.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.09.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.08.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.08.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.06.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.06.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.06.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.06.2014Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2014Projekt v realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.11.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.09.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.08.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.06.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.03.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 03.10.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.09.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.09.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.04.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.12.2011Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.08.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.07.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.05.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.05.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.04.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.03.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.03.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.01.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.12.2010Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.12.2010Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.12.2010Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.11.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.10.2010Projekt v realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.09.2010Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.07.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.06.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.05.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.05.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.04.2010Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.04.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.03.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.02.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 08.01.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.12.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.12.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.12.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.10.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.08.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.08.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.07.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.07.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2009Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 09.04.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.03.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.03.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.03.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.01.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 03.12.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.11.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.11.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.11.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.11.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.11.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.11.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.08.2008Projekt dokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Telekomunikace
Přidělená čísla a kódy
9501Zdroj: Český telekomunikační úřad
Oficiální údaje: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: rc5un7g
Zdroj: justice.cz
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz