MĚSTSKÁ POLICIE Zlín
Kontakty
- 575 570 571
- info@mpzlin.cz
Provozní doba
PO 08:30-09:00 13:00-14:00 18:00-19:00 hod.
ÚT 08:30-09:00 13:00-14:00 18:00-19:00 hod.
ST 08:30-09:00 13:00-14:00 hod.
SO 13:30-14:00 18:00-19:00 hod.
NE 13:30-14:00 18:00-19:00 hod.
Webové prezentace
Související firmy
Ústředí
MĚSTSKÁ POLICIE Zlín - Santražiny 3312, ZlínNejbližší pobočky
MĚSTSKÁ POLICIE Zlín - Okružní 4699, Zlín5,58 kmMĚSTSKÁ POLICIE Zlín - Lešná 138, Štípa, Zlín11,30 km
Činnosti firmy
- městská policie
Volná pracovní místa
Specialista/tka sociálních sítí
Statutární město Zlín
Anna Chomič, tel.:+420 577 630 406e-mail: AnnaChomic@zlin.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 000 Kč/měsíc |
Klíčová náplň práce: . psaní příspěvků, příprava fotek a videí a jejich následná editace, . brainstorming a prezentace kreativních nápadů na marketingové kampaně i jejich realizace, . tvorba obsahu na sociálních sítích, . vypracování strategie pro propagaci na sociálních sítích, . sledování a analýza efektivity obsahu na soc. sítích, analýza možností ke zlepšení, . sledování trendů na sociálních sítích, . interakce s designéry, fotografy, vývojáři za účelem pomoci při vytváření vizuálního obsahu. Požadavky: . VŠ vzdělání v bakalářském nebo magisterském stupni, výhodou marketingové zaměření, . zkušenosti s prací s obsahem na sociálních sítích (příklady realizovaných projektů, příspěvků, videí), . znalosti a povědomí o trendech na sociálních sítích, . copywriting a dovednosti natáčení videí, . znalost práce s editory videí a fotografií, . komunikativnost, schopnost práce pod tlakem, . kreativní řešení projektů, . uživatelská znalost MS Office. Místo výkonu práce: . Zlín. Pracovní poměr: . na dobu určitou 1 rok s perspektivnou změny na dobu neurčitou. . Platová třída: . 10. platová třída. Benefity: . 5 týdnů dovolené, . 4 dny zdravotního volna (sick days), . příspěvek na stravování, . individuální výběr benefitů v rámci systému Cafeteria, . společenské a sportovní akce pro zaměstnance, . odměny při pracovním jubileu. K přihlášce, kterou najdete na karierních stránkách www.Zlin.eu, přiložte: . životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech uvedených v požadavcích zaměstnavatele, . kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Místo, způsob a lhůta podání přihlášky: . poštou na adresu: statutární město Zlín, oddělení personální a vzdělávání, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín; podací razítko nejpozději s datem 03. 07. 2024, . do datové schránky (ID DS: 5ttb7bs) nebo osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, Zlín s datem a časem dodání nejpozději do 04. 07. 2024 do 14:00 hod. Uzavřenou obálku nebo datovou zprávu, prosím, označte „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, specialista/specialistka sociálních sítí“ a uveďte jméno a adresu uchazeče. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
REFERENT/REFERENTKA STŘEDISKA MÍSTNÍCH POPLATKŮ - Odboru životního prostředí a zemědělství
Statutární město Zlín
Anna Chomič, tel.:+420 577 630 406e-mail: AnnaChomic@zlin.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 800 Kč/měsíc do 29 000 Kč/měsíc |
Klíčová náplň práce: . zabezpečuje agendu místního poplatku za obecní systém odpadového hospodářství, místního poplatku ze psů a místního poplatku z pobytu ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, včetně kontroly, a postupuje v souladu se zákonem č. 280/2009 Sb., daňový řád. Požadavky: . vzdělání min. SŠ s maturitou, . praxe v oblasti správy daní a poplatků min. 2 roky, . zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě daní a poplatků výhodou, . schopnost týmové práce, schopnost samostatného řešení problémů, . schopnost práce pod tlakem, . dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu, administrativní dovednosti, . uživatelská znalost MS Office. Místo výkonu práce: . Zlín. Pracovní poměr: . na dobu neurčitou. Platová třída: . 8. platová třída. Benefity: . 5 týdnů dovolené, . 4 dny zdravotního volna (sick days), . příspěvek na stravování, . individuální výběr benefitů v rámci systému Cafeteria, . společenské a sportovní akce pro zaměstnance. . odměny za pracovní výročí. Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: . je státní/m občankou/em České republiky, případně cizí/m státní/m občankou/em, která/ý má v ČR trvalý pobyt, . dosáhl/a věku 18 let, . je způsobilý/á k právním úkonům, . je bezúhonný/á, tj. nebyl/a pravomocně odsouzen/a (pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy). Náležitosti přihlášky: . jméno, příjmení a titul uchazeče/ky, . datum a místo narození uchazeče/ky, . státní příslušnost uchazeče/ky, . místo trvalého pobytu uchazeče/ky, . číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizí/ho státní/ho příslušnici/íka), . adresa pro zasílání písemností, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče/ky, . datum a podpis uchazeče/ky. K přihlášce, kterou najdete na karierních stránkách www.Zlin.eu, přiložte: . životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech uvedených v požadavcích zaměstnavatele, . výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů též obdobný doklad dosvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se čestným prohlášením, . úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Místo, způsob a lhůta podání přihlášky: . poštou na adresu: statutární město Zlín, oddělení personální a vzdělávání, Odbor kanceláře tajemníka, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín; podací razítko nejpozději s datem 17. 06. 2024, . do datové schránky (ID DS: 5ttb7bs) nebo osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, Zlín s datem a časem dodání nejpozději do 18. 06. 2024 do 14:00 hod. Uzavřenou obálku nebo datovou zprávu, prosím, označte „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, referent/referentka střediska místních poplatků“ a uveďte jméno a adresu uchazeče. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
REFERENT/REFERENTKA ODDĚLENÍ PŘESTUPKOVÉHO v Odboru právním
Statutární město Zlín
Anna Chomič, tel.:+420 577 630 406e-mail: AnnaChomic@zlin.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 000 Kč/měsíc |
Klíčová náplň práce: . zajišťování komplexní přestupkové agendy (styk s občany, zapisování stížností a oznámení od občanů a jejich další zpracování), . oprávnění vést správní řízení, vydávat rozhodnutí a podepisovat rozhodnutí při řízení o přestupcích dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich. Požadavky: . minimálně vyšší odborné vzdělání – obor právní výhodou, . dobré vyjadřovací schopnosti v písemném (důraz na rychlost psaní) a mluveném projevu, . znalost zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich výhodou, . schopnost samostatného řešení problémů, . schopnost práce pod tlakem, . důslednost a samostatnost, . uživatelská znalost MS Office. Místo výkonu práce: . Zlín. Pracovní poměr: . na dobu určitou, zástup za dlouhodobě nepřítomnou zaměstnankyni. Platová třída: . 10. platová třída. Benefity: . 5 týdnů dovolené, . 4 dny zdravotního volna (sick days), . příspěvek na stravování, . individuální výběr benefitů v rámci systému Cafeteria, . společenské a sportovní akce pro zaměstnance. . odměny za pracovní výročí. Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: . je státní/m občankou/em České republiky, případně cizí/m státní/m občankou/em, která/ý má v ČR trvalý pobyt, . dosáhl/a věku 18 let, . je způsobilý/á k právním úkonům, . je bezúhonný/á, tj. nebyl/a pravomocně odsouzen/a (pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy). Náležitosti přihlášky: . jméno, příjmení a titul uchazeče/ky, . datum a místo narození uchazeče/ky, . státní příslušnost uchazeče/ky, . místo trvalého pobytu uchazeče/ky, . číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizí/ho státní/ho příslušnici/íka), . adresa pro zasílání písemností, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče/ky, . datum a podpis uchazeče/ky. K přihlášce, kterou najdete na karierních stránkách www.Zlin.eu, přiložte: . životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech uvedených v požadavcích zaměstnavatele, . výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů též obdobný doklad dosvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se čestným prohlášením, . úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Místo, způsob a lhůta podání přihlášky: . poštou na adresu: statutární město Zlín, oddělení personální a vzdělávání, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín; podací razítko nejpozději s datem 17. 06. 2024, . do datové schránky (ID DS: 5ttb7bs) nebo osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, Zlín s datem a časem dodání nejpozději do 18. 06. 2024 do 14:00 hod. Uzavřenou obálku nebo datovou zprávu, prosím, označte „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, referent/referentka oddělení přestupkového“ a uveďte jméno a adresu uchazeče. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-128661/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9021-128661/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
27-1909270277/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9005-128661/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
3048982/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
1280972/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
3049002/0800 Zveřejněn 01.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 051
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.07.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 24.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.11.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.04.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.12.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 21.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 17.03.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 18.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.12.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.04.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 18.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.06.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.05.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.02.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.05.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.06.2014Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 29.05.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.08.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.03.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.08.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.08.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.03.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.03.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.06.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 06.03.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2008Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt v realizaci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen MF-PO
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Statutární město Zlín
DIČ: CZ00283924
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 5ttb7bs
Zdroj: justice.cz
MĚSTSKÁ POLICIE Zlín
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz