MĚSTSKÁ POLICIE Týn nad Vltavou
Kontakty
- 800 152 252
- 778 468 070
- mestskapolicie@tnv.cz
Provozní doba
ÚT 12:30-14:30 hod.
ST 12:30-14:30 hod.
ČT 12:30-14:30 hod.
Kontaktní osoby
- Martin Macháček
Webové prezentace
Sociální sítě
Provozovatel
Činnosti firmy
- městská policie
Volná pracovní místa
SAMOSTATNÝ REFERENT/KA krizového řízení
Město Týn nad Vltavou
Bc. Karel Hladeček, tel.:385 772 201e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. Za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena: a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena. Předpokládaný vznik pracovního poměru: ihned Pracovní poměr: na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program 2. znalosti oboru - znalost zákonů řešících oblasti krizového řízení Krizové řízení zahrnuje souhrn řídících činností věcně příslušných orgánů zaměřených na analýzu a vyhodnocení bezpečnostních rizik, plánování, organizování, realizaci a kontrolu činností prováděných v souvislosti s řešením krizové situace v rámci správního obvodu ORP. Praxe při výkonu ve veřejné správě v oblasti krizového řízení výhodou Další znalosti, dovednosti a předpoklady - dovednost pracovat na PC . schopnost analyticky a koncepčně myslet . samostatnost, spolehlivost . ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), dobrá znalost českého jazyka . žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy po celé ČR Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou: . jméno, příjmení, titul . datum a místo narození . státní příslušnost . místo trvalého pobytu . číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) . datum a podpis uchazeče K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit: . strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností . výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčujících bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením) . ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání . souhlas se zpracováním osobních údajů Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou. lhůta pro podání přihlášky: do 17.6.2024 Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – krizové řízení“ Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. https://www.tnv.cz/oznameni%2Do%2Dvyhlaseni%2Dvyberoveho%2Drizeni/d-25944
ODBORNÝ ZAMĚSTNANEC NA ODBORU REGIONÁLNÍHO ROZVOJE MĚSTSKÉHO ÚŘADU - REFERENT NA ÚSEKU ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Město Týn nad Vltavou, 001
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 26. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe splňuje autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro odbor územní plánování nebo bez specializace oboru podle zvláštního právního předpisu. 2. dosažené vzdělání a) vysokoškolské – uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě b) vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní plánování nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením a nejméně 3 roky odpovídající praxe c) vysokoškolské vzdělání v dalších oborech souvisejících s územním plánováním, jejichž seznam určí ministerstvo prováděcím právním předpisem a nejméně 3 roky odpovídající praxe d) připouští se i vyšší odborné nebo střední s maturitou ve stavebním či technickém směru nebo oboru s územním plánováním (např. regionální rozvoj a veřejná správa) a nejméně 5 let odpovídající praxe znalosti oboru: - znalost zákonů řešící oblast stavebních oborů a příslušných prováděcích vyhlášek v části územního plánování především: - zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) ve znění pozdějších předpisů - zákon č. 184/2006 Sb., o odnětí nebo omezení vlastnického práva k pozemku nebo ke stavbě (zákon o vyvlastnění) ve znění pozdějších předpisů - zákon č. 186/2006 Sb., o změně některých zákonů souvisejících s přijetím stavebního zákona a zákona o vyvlastnění ve znění pozdějších předpisů - zákon č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů.....a další 3. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost) - výhodou 4. Jazykové znalosti - základní znalost angličtiny či němčiny výhodou 5. Praxe - Praxe při výkonu územně plánovacích činností či ve veřejné správě výhodou 8. Další znalosti, dovednosti a předpoklady: dovednost pracovat na PC; schopnost analyticky a koncepčně myslet; ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy po celé ČR; výhodou je znalost práce s grafickými programy (tvorba a ukládání údajů do GIS) Nabízíme: pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty; příspěvek na kulturní a volnočasové aktivity; příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života Pracovní poměr: na dobu neurčitou platovou třídu odpovídající druhu práce: 10. platová třída lhůtu pro podání přihlášky : do 24. května 2024 místo a způsob podání přihlášky písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo prostřednictvím pošty adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad Vltavou, 375 01. Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo narození uchazeče, c) státní příslušnost uchazeče, d) místo trvalého pobytu uchazeče, e) číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, f) datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, Město Týn nad Vltavou, náměstí Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou, tel: 385 772 200, fax: 385 731 624; posta@tnv.cz, www.tnv.cz, ID tn8b4c3, IČO: 00245585, DIČ: CZ00245585 c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. d) souhlas se zpracováním osobních údajů. Kontakt:Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
218633601/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218650217/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218650268/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218650196/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218633337/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218650321/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218633556/0300 Zveřejněn 30.08.2013 | |
296001781/0300 Zveřejněn 24.04.2021 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.07.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.08.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.04.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 14.02.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.04.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Týn nad Vltavou
DIČ: CZ00245585
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: tn8b4c3
Zdroj: justice.cz
MĚSTSKÁ POLICIE Týn nad Vltavou
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz