MĚSTSKÁ POLICIE Pardubice
Kontakty
- 466 859 220
- 156 - tísňová linka
- 605 206 251 - GSM brána
- 732 138 290 - pro neslyšící a osoby s vadou řeči
- sekretariat@mppardubice.cz
Kontaktní osoby
- Bc. Rostislav Hübl - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Provozovatel
Činnosti firmy
- městská policie
Volná pracovní místa
Referent/ka Úseku terénní sociální práce Oddělení sociálně právní ochrany dětí Odboru sociálních věcí Magistrátu města Pardubic
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Platové zařazení: 11. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu neurčitou Charakteristika vykonávané činnosti: - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - samostatný výkon náročných specializovaných agend péče o osoby, rodiny a skupiny v nepříznivé sociální situaci - zajišťování sociálně právního poradenství - poskytování soustavné sociální pomoci v přímém styku s osobami nebo rodinami, které se dostaly do nepříznivé sociální situace Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské (obor sociální politika, sociální práce, speciální pedagogika apod.) vše v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění, - zvláštní odborná způsobilost na úseku sociálně právní ochrany dětí výhodou, - dobré komunikační schopnosti, - organizační schopnosti, zodpovědnost, schopnost práce v týmu, - ochota přizpůsobit pracovní dobu potřebám úřadu, - praxe v oboru vítána, Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny -pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Referent/ka Oddělení stavebního úřadu I Stavebního úřadu Magistrátu města Pardubic
Magistrát města Pardubic - Štrossova
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Platové zařazení: 11. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu neurčitou Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon státní správy na úseku stavebního řádu, - umísťování a povolování staveb Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání dle § 13a odst. 2 stavebního zákona: a) vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, b) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo c) střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví. - znalost zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon a související předpisy - zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - reprezentativní a profesionální vystupování - výborné komunikační schopnosti Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 45 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Vedoucí Oddělení rozpočtu Odboru ekonomického Magistrátu města Pardubic
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Platové zařazení: 11. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu neurčitou Charakteristika vykonávané činnosti: - komplexní zpracování návrhu rozpočtu města - zajištění rozpočtových opatření - vypracování vyhodnocení hospodaření města - příprava podkladů pro jednání finančního výboru - rozpis schváleného rozpočtu - zpracování analytických ekonomických rozborů - komunikace s ekonomy odborů a s ekonomy městských obvodů - finanční vypořádání se státním rozpočtem - finanční vypořádání s městskými obvody Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vysokoškolské vzdělání – ekonomického zaměření výhodou - znalost zákonů č. 128/2000 Sb., o obcích, č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, č. 243/2000 Sb., o rozpočtovém určení daní, č. 23/2017 Sb., o pravidlech rozpočtové odpovědnosti - znalost vyhlášky MF ČR č. 348/2023 Sb., o rozpočtové skladbě - praxe v oblasti finančního hospodaření územního samosprávného celku (ÚSC) výhodou - zvláštní odborná způsobilost v oblasti finančního hospodaření ÚSC výhodou - reprezentativní vystupování, komunikativnost - praxe ve veřejné správě výhodou Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 50 000,- Kč hrubého/měsíc) - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Právník/čka Právního oddělení Kanceláře tajemníka Magistrátu města Pardubic
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Platové zařazení: 11. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon komplexních právních činností v jednotlivých oborech územní státní správy nebo činnosti územních samosprávných celků včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech, se zaměřením zejména na problematiku pronájmu prostor sloužících k podnikání. Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vysokoškolské právnické vzdělání - komplexní orientace ve veřejném i soukromém právu - dobré komunikační dovednosti - zodpovědnost, schopnost práce v týmu Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 45 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem.
Projektový/á manažer/ka a referent/ka projektového řízení Oddělení strategického plánu a projektového managementu Odboru rozvoje a strategie Magistrátu města Pardubic
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - řízení projektu ve všech jeho fázích - stanovení časového a finančního plánu realizace projektu - sestavení, vedení a řízení projektového týmu - řízení finančních zdrojů, nákladů a výnosů - koordinace postupů prací a návazností činností v jednotlivých úkolech - řízení komunikace v projektu - řízení a kontrola kompletní dokumentace k projektu - analýza a řízení rizik a příležitostí v projektu - řízení kvality projektu a všech dostupných zdrojů projektu, změn projektu - koordinace a spolupráce při tvorbě vstupních analýz předmětu a cílů projektu - spolupráce na výběrovém řízení a smluvním zabezpečení projektu - kontrola dodržování harmonogramu prací a výstupů z projektu - zpracovávání podkladů pro jednání rady a zastupitelstva - vyjadřování se k podkladům pro zpracování, posouzení a schválení jednotlivých stupňů projektové dokumentace - reportování stavu realizace projektu směrem dovnitř projektového týmu i směrem ven na stranu zadavatele projektu Kvalifikační předpoklady a požadavky: - min. středoškolské vzdělání s maturitou, vysokoškolské vzdělání výhodou - praxe min. 2 roky v projektovém týmu nebo logistice (ve stavebnictví výhodou) - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi (zákon č.183/2006 Sb., stavební zákon, včetně prováděcích vyhlášek, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích), - velmi dobré komunikativní a organizační schopnosti, manažerské dovednosti - analytické myšlení, schopnost operativního řešení problémů - praxe ve veřejné správě výhodou, - znalosti v oboru projektového řízení výhodou - zodpovědnost a schopnost práce v týmu, Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Vedoucí Kanceláře primátora Magistrátu města Pardubic
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Platové zařazení: 12. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu neurčitou Charakteristika vykonávané činnosti: - zajišťování informační, organizační a případně další podpory pro činnost zastupitelstva města, rady města a magistrátu města - zajišťování komunikace města a magistrátu s veřejností a dalšími subjekty - zajišťování oblasti partnerských a zahraničních vztahů města, včetně spolupráce na mezinárodních projektech - zajišťování úkolů magistrátu města v krizovém a havarijním plánování včetně podpory činností ostatních subjektů a orgánů v systému krizového řízení města Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vysokoškolské vzdělání - organizační a řídící schopnosti - praxe ve veřejné správě výhodou - zvláštní odborná způsobilost v oblasti krizového řízení výhodou - aktivní znalost světového jazyka slovem i písmem výhodou -velmi dobré manažerské a komunikační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování - zkušenosti s vedením kolektivu výhodou Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 70 000,- Kč hrubého/měsíc) - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné benefitní telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
182-326561/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
6015-326561/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
19-326561/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9005-326561/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
8010-326561/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
43-9656490277/0100 Zveřejněn 30.04.2014 | |
326561/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
107-3674540277/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145760247/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145770277/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145730267/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374030297/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374040217/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374020267/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
181632639/0300 Zveřejněn 02.04.2013 | |
181632479/0300 Zveřejněn 02.04.2013 | |
181632022/0300 Zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205459389/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205459389/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
181570036/0300 Zveřejněn 02.04.2013 | |
181568024/0300 Zveřejněn 02.04.2013 | |
181570255/0300 Zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205456399/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205456399/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
1205456399/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205458319/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205458319/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
1205458319/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
182-1205458319/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
1205484349/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2379850227/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
1205459389/0800 Zveřejněn 04.04.2013 | |
2701272235/2010 Zveřejněn 11.09.2018 | |
107-1205458319/0800 Zveřejněn 11.09.2018 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 057
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 02.01.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.08.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 07.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2015Projekt dokončen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 06.05.2015Projekt fyzicky ukončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 19.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.03.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.01.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.03.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.07.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.05.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Statutární město Pardubice
DIČ: CZ00274046
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: ukzbx4z
Zdroj: justice.cz
MĚSTSKÁ POLICIE Pardubice
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz