Kontakty
- 585 209 540 - operační středisko
- 585 209 511 - demontáž technického zařízení z vozidla
- 585 209 531 - velitel odd. pořádkové služby
- prijem.podani@mp-olomouc.cz
Kontaktní osoby
- Mgr. Pavel Skalický - ředitel
- Mgr. Tomáš Musil - zástupce ředitele
Webové prezentace
Související firmy
Provozovatel
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Horní náměstí 583, OlomoucPobočka
MĚSTSKÁ POLICIE Olomouc - nám. Sadové 26/16, Svatý Kopeček, OlomoucČinnosti firmy
- městská policie
Volná pracovní místa
Administrátor/administrátorka informačního systému Digitalizace stavebního řízení a Jednotného environmentálního stanoviska
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/47 Druh práce: koordinační, metodické a jiné systémové práce na odboru životního prostředí Magistrátu města Olomouce. Pracovní poměr: doba neurčitá Co Vám můžeme nabídnout: -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -příspěvek na stravné, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Flexi Passy, -příspěvek na volnočasové pohybové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, Bližší specifikace pracovní činnosti: -práce v prostředí digitalizovaného stavebního řízení a digitalizovaného Jednotného environmentálního stanoviska dle platné právní úpravy. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání. Jiné požadavky: -znalost procesů spojených s vydáváním Jednotného environmentálního stanoviska a jeho zapojení do státní stavební správy ponechané na obcích, orientace v principech digitalizace státní správy -základní znalost zákona č. 148/2023 Sb. -znalost spisové služby, systému typu Agendio apod. -adaptabilita a analytické schopnosti -dobré komunikační schopnosti -uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel), -řidičský průkaz skupiny B, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. -zpracování návrhu struktury JES k 1.7.2024 dle aktuální náplně Odboru životního prostředí MMOL v rozsahu max. 3 strany formátu A4. Lhůta pro podání přihlášky: 6. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Odborný stavební referent/referentka do oddělení dopravních a technických staveb a úřadů v dopravě
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/50 Druh práce: koordinace činnosti stavebního úřadu a komplexní výkon státní správy na úseku stavebního řádu v odboru stavebním Magistrátu města Olomouce. Pracovní poměr: doba neurčitá Co Vám můžeme nabídnout: -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -příspěvek na stravné, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Flexi Passy, -příspěvek na volnočasové pohybové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, Bližší specifikace pracovní činnosti: -posuzování a povolování stavebních záměrů technické infrastruktury, zejména vodních děl (např. vodovodní a kanalizační řady, studny, čistírny odp. vod, apod.), -kolaudace staveb, -vedení správních řízení o odstraňování staveb, nařízení nezbytných úprav, zabezpečovacích prací, -provádění technickobezpečnostního dohledu nad vodovodními díly a provádění kontrolních prohlídek staveb, -konzultace se stavebníky ve věcech týkajících se jejich stavebních záměrů Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu náležejícím do oblasti architektura, stavebnictví nebo právo -vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví -střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví -1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě Jiné požadavky: -základní orientace v zákoně č. 283/2021 Sb. -základní orientace v zákoně č. 254/2021 Sb. -základní orientace v zákoně č. 274/2021 Sb. -základní orientace v zákoně č. 500/2024 Sb. -samostatnost, spolehlivost, schopnost jednat s lidmi -uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel), -řidičský průkaz skupiny B výhodou, Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 6. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Právník/Právnička
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Informace, tel.:585 513 204/294/295/298Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Výběrová řízení č. 2024/48 Druh práce: právo v životním prostředí, ochrana složek životního prostředí a kontrola jejich dodržování, vedení přestupkového řízení za jejich porušování v působnosti odboru životního prostředí Magistrátu města Olomouce zařazených v odboru životního prostředí. Pracovní poměr: doba neurčitá Co Vám můžeme nabídnout: -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na stravné, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Flexi Passy, -příspěvek na volnočasové pohybové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům, Bližší specifikace pracovní činnosti: -výkon přestupkové agendy Odboru životního prostředí -ochrana složek životního prostředí (právo v životním prostředí) -úkony plynoucí z Jednotného environmentálního stanoviska (JES přestupky, tzn. skutková podstata přestupku podle § 17 zákona o JES) ve vztahu k státní stavební správě ponechané na obcích -zajistí právní úkony vyplývající ze samosprávných činností odboru Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Obor: právo v životním prostředí. Praxe v agendě výhodou. Jiné požadavky: -velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office), -schopnost koncepční a samostatné práce, -adaptabilita a analytické schopnosti, -dobré organizační a komunikační schopnosti, -flexibilita, -schopnost jednat s lidmi, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 6. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Stavebně právní referent/referentka do oddělení dopravních a technických staveb a úřadů v dopravě
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Informace, tel.:585 513 204/294/295/298Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/49 Druh práce: koordinace činnosti stavebního úřadu a komplexní výkon státní správy na úseku stavebního řádu v odboru stavebním Magistrátu města Olomouce. Pracovní poměr: doba neurčitá Co Vám můžeme nabídnout: -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -příspěvek na stravné, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Flexi Passy, -příspěvek na volnočasové pohybové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, Bližší specifikace pracovní činnosti: -posuzování a povolování stavebních záměrů technické infrastruktury, zejména vodních děl (např. distribuční soustavy elektrické energie, plynu, elektronických komunikací apod.), -kolaudace staveb, -vedení správních řízení o odstraňování staveb, nařízení nezbytných úprav, zabezpečovacích prací, -výkon státního dozoru ve věcech územního plánování a stavebního řádu a provádění kontrolních prohlídek staveb, -konzultace se stavebníky ve věcech týkajících se jejich stavebních záměrů Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu náležejícím do oblasti architektura, stavebnictví nebo právo -vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví -střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví -1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě Jiné požadavky: -základní orientace v zákoně č. 283/2021 Sb. -základní orientace v zákoně č. 416/2009 Sb. -základní orientace v zákoně č. 500/2024 Sb. -samostatnost, spolehlivost, schopnost jednat s lidmi -uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel), -řidičský průkaz skupiny B výhodou, Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 6. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Ředitele/ředitelky příspěvkové organizace Hřbitovy města Olomouce
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
1.Požadavky na uchazeče: a)Obecné předpoklady: občan ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk, občanská a morální bezúhonnost, manažerské a organizační schopnosti. b)Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání, praxe v příspěvkové organizaci územního samosprávního celku v délce minimálně 3 let výhodou, znalost zákona o obcích a související legislativy, principu rozpočtového financování a řízení cash-flow, zkušenosti a znalosti v oblasti pohřebnictví výhodou, analytické schopnosti, strategické plánování, komunikativnost, schopnost vést a motivovat lidi, proaktivní přístup k práci, koncepční myšlení, znalost práce na PC (Word, Excel), orientace v elektronických databázích, základní znalost cizího jazyka výhodou, řidičský průkaz skupiny B. Předpokládaný nástup do funkce:1. 7. 2024 Platová třída: 12. platová třída (27.250 - 40.120,- Kč), příplatek za vedení a osobní příplatek Pracovní poměr: doba neurčitá Zaslání přihlášek nejpozději do:2. 5. 2024 Způsob podání přihlášky: Poštou: Magistrát města Olomouce Odbor strategie a řízení oddělení řízení a kontrolingu městských firem Horní náměstí č. p. 367/5 779 00 Olomouc Osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Datovou schránkou (ID: kazbrzri) Na obálku uveďte: "NEOTVÍRAT, výběrové řízení na pozici ředitel/ředitelka příspěvkové organizace Hřbitovy města Olomouce" Později zaslané přihlášky nebudou zařazeny do výběrového řízení. Další informace k výběrovému řízení naleznete: https://kariera.olomouc.eu
Odborný referent/referentka do oddělení krajinné zeleně (2 místa)
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÝCH ŘÍZENÍ č. 2024/45,46 Co Vám můžeme nabídnout: 5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna (personal days) a 1 den osobního volna na dobrovolnickou činnost, pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, Flexi Passy, příspěvek na volnočasové pohybové aktivity, možnost jednorázové sociální výpomoci, bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům, služební mobilní telefon, možnost využít benefitní program mobilních operátorů, finanční a věcné dary, možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma, permanentky do Moravského divadla, do ZOO a na hokej, interní jazykové kurzy skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti, možnost kratší pracovní doby a jiné úpravy pracovní doby, možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu, jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž, zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv. Bližší specifikace pracovní činnosti: zajištění komplexní správy zeleně přírodního charakteru ve volné krajině, například vizuální kontrola zdravotního stavu porostů dřevin, provádění konzultační a poradenské činnosti v jednotlivých složkách správy krajinné zeleně, pořizování a realizace projektů výsadeb nové krajinné zeleně, vypracování stanovisek k zásahům do krajinné zeleně, projektovým dokumentacím pro stavební úřad a revitalizaci vegetačních ploch v krajině, komunikace s dotčenými orgány státní správy, navrhování veřejnoprávních smluv podle šablony zpracované právníky, včetně navrhování změn těchto smluv a dodatků, výpovědí a zrušení. Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání. Obor: v oblasti - krajinného inženýrství a managementu krajiny nebo ekologie, ochrany a tvorby krajiny Praxe: praxe v oblasti problematiky krajinné zeleně výhodou. Jiné požadavky: znalost problematiky péče o krajinnou zeleň, znalost problematiky kácení dřevin rostoucích mimo les, náhradních výsadeb, ochrany přírody a krajiny, znalost přípravy a realizace projektů krajinné zeleně a způsobů jejich financování, schopnost samostatné práce, znalost práce na PC (Word, Excel), dobré organizační a komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B, flexibilita, schopnost jednat s lidmi, ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Lhůta pro podání přihlášky: 3. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), datovou schránkou (ID: kazbzri), osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: : https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Vedoucí odboru informatiky
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 29 400 Kč/měsíc do 43 370 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/43 Bližší specifikace pracovní činnosti: -zajišťuje plnění úkolů v samostatné působnosti magistrátu uložené úřadu radou nebo zastupitelstvem města v souladu s vymezenou působností odboru podle organizačního řádu, -zodpovídá za provoz IT Magistrátu města Olomouce, -zajišťuje rozvoj IT Magistrátu města Olomouce, -zajišťuje koordinaci projektů vývoje informačních systémů, zpracování plánů, norem a postupů rozvoje IT, -metodicky zodpovídá za procesy v oblasti informačních standardů (technických, aplikačních). Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu. Obor: vzdělání v oboru IT, technické zaměření apod. Praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -zkušenosti s vedením kolektivu, -zkušenosti s řízením IT projektů, -schopnost strategického a koncepčního řízení provozu a rozvoje ICT v organizaci, -praxe v oblasti analýz krátkodobých a dlouhodobých potřeb v oblasti IT, -zkušenost s přípravou koncepčních, strategických nebo obdobných dokumentů, -znalost problematiky ICT v oblasti výkonu státní správy a samosprávy výhodou, -organizační, řídící a koncepční schopnosti, -adaptabilita a analytické schopnosti, -dobré komunikační schopnosti, -znalost problematiky přípravy a realizace projektů na nákup nových technologií výhodou, -dobrý přehled v oblasti síťové a serverové infrastruktury, rovněž tak v oblasti aplikačního prostředí výhodou, -znalost anglického jazyka na komunikační úrovni výhodou, -řidičský průkaz skupiny B výhodou, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971, -je možno přiložit Vaše představy o finančním ohodnocení a pracovních podmínkách. Lhůta pro podání přihlášky: 4. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9021-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
27-4180790297/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
35-5946560247/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
27-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
19-1146160247/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
107-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
20108-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
6015-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
43-4851340247/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
29022-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
2006-6127811/0710 Zveřejněn 01.04.2013 | |
94-6127811/0710 Zveřejněn 01.04.2013 | |
34534-10919811/0710 Zveřejněn 31.05.2014 | |
5597192/0800 Zveřejněn 09.06.2014 | |
107-8297990207/0100 Zveřejněn 23.11.2016 | |
107-9442970267/0100 Zveřejněn 23.11.2016 | |
7427832/0800 Zveřejněn 05.08.2017 | |
7432332/0800 Zveřejněn 05.08.2017 | |
7188712/0800 Zveřejněn 19.05.2020 | |
115-3673840227/0100 Zveřejněn 29.05.2020 | |
115-6668480267/0100 Zveřejněn 29.05.2020 | |
8960612/0800 Zveřejněn 23.06.2021 | |
9085442/0800 Zveřejněn 01.07.2021 | |
9271042/0800 Zveřejněn 15.12.2021 | |
8993932/0800 Zveřejněn 29.01.2022 | |
123-5410710227/0100 Zveřejněn 02.03.2022 | |
9789562/0800 Zveřejněn 02.08.2022 | |
10364932/0800 Zveřejněn 11.02.2023 | |
131-150950247/0100 Zveřejněn 29.04.2023 | |
10562402/0800 Zveřejněn 05.05.2023 | |
10562672/0800 Zveřejněn 05.05.2023 | |
10562592/0800 Zveřejněn 05.05.2023 | |
10609952/0800 Zveřejněn 01.06.2023 | |
11043612/0800 Zveřejněn 28.09.2023 | |
11030942/0800 Zveřejněn 28.09.2023 | |
11806712/0800 Zveřejněn 13.03.2024 | |
11902122/0800 Zveřejněn 09.04.2024 | |
11902042/0800 Zveřejněn 09.04.2024 | |
11915572/0800 Zveřejněn 09.04.2024 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
63. pokračování stavebního a technického veletrhu.
02.11.2023 - 04.11.2023
stánek , ,
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 089
56. pokračování stavebního a technického veletrhu.
08.11.2018 - 10.11.2018
stánek
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
54. pokračování stavebního a technického veletrhu.
09.11.2017 - 11.11.2017
stánek
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 123A
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 053
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.11.2021Projekt fyzicky ukončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 10.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2021Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 08.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 05.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2019Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2018Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 21.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.08.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.05.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 07.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.12.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.11.2015Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.08.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.06.2015Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 12.06.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 02.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.01.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.07.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.06.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.01.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.06.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.09.2010Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt v realizaci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Statutární město Olomouc
DIČ: CZ00299308
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: kazbzri
Zdroj: justice.cz
MĚSTSKÁ POLICIE Olomouc
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz