MĚSTO Týn nad Vltavou
Kontakty
- 385 772 200 - spojovatelka
- 385 772 201 - starosta
- 385 772 202 - místostarosta
- 385 772 282 - odbor dopravy a silničního hospodářství
- 385 772 257 - finanční odbor
- 385 772 261 - odbor hospodářské správy
- 385 772 298 - odbor školství a dopravy
- 385 772 296 - odbor sociálních věcí
- 385 772 242 - živnostenský úřad
- 385 772 221 - odbor vnitřních věcí
- 385 772 271 - odbor životního prostředí
- 778 466 222
- posta@tnv.cz
- karel.hladecek@tnv.cz
- jana.frejlachova@tnv.cz
Úřední hodiny
ÚT Zavřeno
ST 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Bc. Karel Hladeček - starosta
- Ondřej Bouška, DiS. - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Pobočky
MĚSTO Týn nad Vltavou - Horní Brašov 24, Týn nad VltavouMĚSTO Týn nad Vltavou - náměstí Míru 37, Týn nad Vltavou
Provozovny
INFORMAČNÍ CENTRUM Týn nad Vltavou - náměstí Míru 37, Týn nad VltavouKINO SOKOLOVNA TÝN NAD VLTAVOU - Týn nad Vltavou č. 424
MĚSTSKÁ KNIHOVNA Týn nad Vltavou - náměstí Míru 1, Týn nad Vltavou
MĚSTSKÁ POLICIE Týn nad Vltavou - náměstí Míru 37, Týn nad Vltavou
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
SAMOSTATNÝ REFERENT/KA krizového řízení
Město Týn nad Vltavou
Bc. Karel Hladeček, tel.:385 772 201e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. Za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena: a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena. Předpokládaný vznik pracovního poměru: ihned Pracovní poměr: na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program 2. znalosti oboru - znalost zákonů řešících oblasti krizového řízení Krizové řízení zahrnuje souhrn řídících činností věcně příslušných orgánů zaměřených na analýzu a vyhodnocení bezpečnostních rizik, plánování, organizování, realizaci a kontrolu činností prováděných v souvislosti s řešením krizové situace v rámci správního obvodu ORP. Praxe při výkonu ve veřejné správě v oblasti krizového řízení výhodou Další znalosti, dovednosti a předpoklady - dovednost pracovat na PC . schopnost analyticky a koncepčně myslet . samostatnost, spolehlivost . ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), dobrá znalost českého jazyka . žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy po celé ČR Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou: . jméno, příjmení, titul . datum a místo narození . státní příslušnost . místo trvalého pobytu . číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) . datum a podpis uchazeče K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit: . strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností . výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčujících bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením) . ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání . souhlas se zpracováním osobních údajů Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou. lhůta pro podání přihlášky: do 17.6.2024 Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – krizové řízení“ Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. https://www.tnv.cz/oznameni%2Do%2Dvyhlaseni%2Dvyberoveho%2Drizeni/d-25944
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2015-560278 | 506318 | zakazky.tnv.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
218633601/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218650217/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218650268/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218650196/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218633337/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218650321/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218633556/0300 Zveřejněn 30.08.2013 | |
296001781/0300 Zveřejněn 24.04.2021 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.07.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.08.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.04.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 14.02.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.04.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Týn nad Vltavou
DIČ: CZ00245585
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: tn8b4c3
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MĚSTO Týn nad Vltavou
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz