MĚSTO Týn nad Vltavou

00245585DIČ CZ00245585
OFICIÁLNÍ NÁZEV Město Týn nad Vltavou
Spolehlivá firma
Kontakty
  • 385 772 200 - spojovatelka
  • 385 772 201 - starosta
  • 385 772 202 - místostarosta
  • 385 772 282 - odbor dopravy a silničního hospodářství
  • 385 772 257 - finanční odbor
  • 385 772 261 - odbor hospodářské správy
  • 385 772 298 - odbor školství a dopravy
  • 385 772 296 - odbor sociálních věcí
  • 385 772 242 - živnostenský úřad
  • 385 772 221 - odbor vnitřních věcí
  • 385 772 271 - odbor životního prostředí
  • 778 466 222
  • posta@tnv.cz
  • karel.hladecek@tnv.cz
  • jana.frejlachova@tnv.cz
Úřední hodiny  
PO 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
  • Bc. Karel Hladeček - starosta
  • Ondřej Bouška, DiS. - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
218633601/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
218650217/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
218650268/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
218650196/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
218633337/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
218650321/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
218633556/0300
DPH účet, zveřejněn 30.08.2013
0300
296001781/0300
DPH účet, zveřejněn 24.04.2021
0300
více bankovních účtů
Pobočky
MĚSTO Týn nad Vltavou - Horní Brašov 24, Týn nad Vltavou
MĚSTO Týn nad Vltavou - náměstí Míru 37, Týn nad Vltavou
Provozovny
INFORMAČNÍ CENTRUM Týn nad Vltavou - náměstí Míru 37, Týn nad Vltavou
KINO SOKOLOVNA TÝN NAD VLTAVOU - Týn nad Vltavou č. 424
MĚSTSKÁ KNIHOVNA Týn nad Vltavou - náměstí Míru 1, Týn nad Vltavou
MĚSTSKÁ POLICIE Týn nad Vltavou - náměstí Míru 37, Týn nad Vltavou
Činnosti firmy  
Volná pracovní místa
ODBORNÝ ZAMĚSTNANEC NA ODBORU REGIONÁLNÍHO ROZVOJE MĚSTSKÉHO ÚŘADU - REFERENT NA ÚSEKU ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Pracoviště a kontakty

Město Týn nad Vltavou, 001

Bc. Karel Hladeček, tel.:385 772 201
e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 12. 9. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pracovní poměr: na dobu neurčitou platovou třídu odpovídající druhu práce: 11. platová třída lhůtu pro podání přihlášky : do 7. října 2024 místo a způsob podání přihlášky písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo prostřednictvím pošty adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad Vltavou, 375 01. Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo narození uchazeče, c) státní příslušnost uchazeče, d) místo trvalého pobytu uchazeče, e) číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, f) datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. d) souhlas se zpracováním osobních údajů. Kontakt: Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201; e-mail: karel.hladecek@tnv.cz

SAMOSTATNÝ REFERENT/KA krizového řízení
Pracoviště a kontakty

Město Týn nad Vltavou

Bc. Karel Hladeček, tel.:385 772 201
e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 12. 9. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Předpokládaný vznik pracovního poměru: ihned Pracovní poměr: na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program; 2. znalosti oboru znalost zákonů řešících oblasti krizového řízení, Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou: jméno, příjmení, titul;. datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana); datum a podpis uchazeče K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit: . strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností . výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčujících bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením) . ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání . souhlas se zpracováním osobních údajů Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou. lhůta pro podání přihlášky: do 7.10.2024 Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – krizové řízení“ Kontakt: Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201; e-mail: karel.hladecek@tnv.cz

ODBORNÝ ZAMĚSTNANEC NA ODBORU REGIONÁLNÍHO ROZVOJE MĚSTSKÉHO ÚŘADU- REFERENT NA ÚSEKU STAVEBNÍHO ŘÁDU
Pracoviště a kontakty

Město Týn nad Vltavou

Bc. Karel Hladeček, tel.:385 772 201
e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 12. 9. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pracovní poměr: na dobu neurčitou platovou třídu odpovídající druhu práce: 11. platová třída lhůtu pro podání přihlášky : do 7. října 2024 místo a způsob podání přihlášky písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo prostřednictvím pošty adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad Vltavou, 375 01. Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo narození uchazeče, c) státní příslušnost uchazeče, d) místo trvalého pobytu uchazeče, e) číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, f) datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. d) souhlas se zpracováním osobních údajů. Kontakt: Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201; e-mail: karel.hladecek@tnv.cz

SAMOSTATNÝ REFERENT/KA ODBORU DOPRAVY A SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ
Pracoviště a kontakty

Město Týn nad Vltavou

Bc. Karel Hladeček, tel.:385 772 201
e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pracovní poměr: na dobu neurčitou Možnost nástupu: 01.10.2024 nebo dohodou Platové zařazení: platová třída odpovídající druhu práce, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správně v platném znění: 10. platová třída Uchazeč podá písemnou přihlášku: Lhůta pro podání přihlášky: do 23.09.2024 Místo a způsob podání přihlášky: - osobně na podatelně Městského úřadu Týn nad Vltavou nebo do datové schránky Městského úřadu Týn nad Vltavou, ID tn8b4c3 - prostřednictvím pošty na adresu: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou - elektronicky, pokud vlastní certifikovaný elektronický podpis. Hlavní činnost samostatného referenta odboru dopravy a silničního hospodářství: - práce na úseku silničního správního úřadu (rozhodování o objížďkách, o stanovení dopravního značení, o zvláštním užívání komunikace, státní dozor na pozemních komunikacích) - odpovídá za dodržování spisového a skartačního řádu, zabezpečuje dodržování právních předpisů v oboru své působnosti. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je, dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění: . státním občanem ČR, popřípadě je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, . ovládá jednací jazyk. . dosáhla věku 18 let, je plně způsobilá k právním úkonům, . bezúhonná, za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje osoba, která byla pravomocně odsouzena: a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena. Požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání - vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, technické vzdělání výhodou 2. znalosti oboru správního řízení, zejména znalost zákonů řešící oblast speciálního stavebního úřadu . zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů . zákon č. 361/2000 sb., o pravidlech provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů . zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů . zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů . zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů . zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů . zákon č. 500/2004 Sb., o správním řízení (správní řád), ve znění pozdějších předpisů 3. další znalosti, dovednosti a předpoklady . znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) . ochota se dále vzdělávat . organizační a komunikační schopnost . řidičské oprávnění sk. „B“ podmínkou . zvláštní odborná způsobilost výhodou Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: . jméno, příjmení a titul uchazeče, . datum a místo narození uchazeče, . státní příslušnost uchazeče, . místo trvalého pobytu uchazeče, . číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, . datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: . životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, . výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, . ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, . souhlas se zpracováním osobních údajů. Nabízíme: . pružnou pracovní dobu . 5 týdnů dovolené . 3 dny indispozičního volna . příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty . příspěvek na penzijní připojištění . podporu profesního i osobního rozvoje Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formulářeČíslo profiluWeb
F2015-560278506318zakazky.tnv.cz

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Revitalizace parku v Havlíčkově ulici, Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 17.09.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Park Valy Pastviny, Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.07.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Pořízení kompostérů pro město Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zabezpečení skalního svahu - Podskalí, Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Chodník Milevská - 2. fáze
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Revitalizace Bedřichových sadů v Týně nad Vltavou
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Ošetření a dosadby významných skupin stromů ve městě Týn nad Vltavou - část Hřbitov
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.04.2015Projekt dokončen
Zateplení MŠ Hlinecká Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.04.2015Projekt dokončen
Zateplení MŠ U Lípy Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2015Projekt dokončen
Elektronizace MěÚ Týn nad Vltavou
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt dokončen
Zateplení sportovní haly v Týně nad Vltavou
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
Obnova pěší stezky a stromořadí na Velký Depot
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
Zpracování digitálního povodňového plánu a vybudování varovného a výstražného systému ochrany před povodněmi pro město a ORP Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
Sběrný dvůr Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.08.2014Projekt dokončen
Zvyšování kvality ve vzdělávání na základních školách v ORP Týna nad Vltavou
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.06.2014Projekt dokončen
Snížení prašnosti ve městě Týn nad Vltavou pořízením zametacího vozu
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.11.2013Projekt dokončen
Modernizace městské letní plovárny v Týně nad Vltavou
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2013Projekt dokončen
Zateplení DPS Týn nad Vltavou
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013Projekt dokončen
Modernizace expozic Městského muzea v Týně nad Vltavou
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
Vltavská cyklistická stezka z Litoradlic do Týna nad Vltavou - II. etapa
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.04.2012Projekt dokončen
Vltavská cyklistická stezka z Litoradlic do Týna nad Vltavou
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 14.02.2011Projekt dokončen
Zateplení ZŠ Hlinecká v Týně nad Vltavou
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.04.2009Projekt dokončen
ÚAP města Týn nad Vltavou
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2008Projekt dokončen
Rekonstrukce Sokolovny v Týně nad Vltavou
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2008Projekt dokončen
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Město Týn nad Vltavou
IČ: 00245585
DIČ: CZ00245585
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: tn8b4c3

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
MĚSTO Týn nad Vltavou

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Fotogalerie
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.

   
Tuto firmu určitě nepřehlédněte