MĚSTO Třinec
- 558 306 111 - spojovatelka
- 558 306 101 - primátorka
- 558 306 143
- sekretariat@trinecko.cz
- epodatelna@trinecko.cz
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
- RNDr. Věra Palkovská - primátorka
1621781/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
9005-1728781/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1682039379/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
231620055/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-3835250247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-3841360207/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
94-4128781/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
CZ3203000000000231620186 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
107-1682039379/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-3822960207/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
6015-1682039379/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-1621781/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
115-7504190217/0100 DPH účet, zveřejněn 09.02.2023 | |
107-7890700237/0100 DPH účet, zveřejněn 09.02.2023 | |
123-1093380237/0100 DPH účet, zveřejněn 09.02.2023 | |
123-6614840247/0100 DPH účet, zveřejněn 09.02.2023 | |
115-3519320207/0100 DPH účet, zveřejněn 09.02.2023 |
MĚSTSKÝ ÚTULEK TŘINEC - Frýdecká 73, Staré Město, Třinec
- městský úřad
Statutární město Třinec - pracoviště
PŘIHLÁŠKY DO 25. 10. 2024Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
TŘ z:3/10/2024 Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 9. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1) Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: Zajišťování samosprávné činnosti v oblasti správy a péče o veřejnou zeleň a úpravy veřejného prostranství na území města. Státní správa na úseku kácení a ochrany dřevin dle zákona č. 114/1992 Sb., ve správním obvodu obce s rozšířenou působností. Platové podmínky: - platová třída 9. - základní platový tarif od 24.100 Kč (zaručený plat) do 31.820 Kč dle započitatelné praxe + možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, - dosažení věku 18 let, - způsobilost k právním jednáním, - předložení výpisu z RT, - znalost jednacího jazyka - další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, - výhodou zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV č. 512/2002 Sb. Jiné požadavky: - vzdělání v oboru správy veřejné zeleně, zahradní architektury, zahradnictví, - orientace v tvorbě, plánování, ochraně a správě veřejné zeleně, - vítána praxe v oblasti správy veřejné zeleně či zahradnictví, - vítána znalost problematiky územního samosprávného celku a orientace v oblasti veřejné správy, - odolnost vůči vysoké psychické zátěži, - komunikační dovednosti, spolehlivost, odpovědnost, schopnost samostatného jednání a rozhodování, schopnost týmové spolupráce, flexibilita, asertivita, - znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí), - řidičský průkaz sk. B (řízení služebního vozidla při pracovních cestách). Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu, (číslo dokladu o povolení k pobytu u cizího státního občana), - datum a vlastnoruční podpis uchazeče, - telefon/e-mail (dobrovolný údaj k snadnější komunikaci v rámci daného výběrového řízení). Přílohy přihlášky dle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb.: - profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie). Předpokládaný nástup: - Po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody. Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 19/2024 do 25.10.2024 do 13:00 hod na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec. Přihlášky s požadovanými doklady lze zaslat také prostřednictvím datové schránky nebo e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem s tím, že ověřené přílohy uchazeč dodá nejpozději v den konání písemné části výběrového řízení. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 06.11.2024. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy a budou zpřístupněny pouze členům výběrové komise. Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány.
Statutární město Třinec - pracoviště
DO 13:00 HOD. PŘIHLÁŠKY DO 18. 10. 2024Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 800 Kč/měsíc do 29 520 Kč/měsíc |
TŘ z:3/10/2024 Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: neúředník Platové zařazení: 8. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha 1) Požadované vzdělání: střední s maturitní zkouškou Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: - Zajišťování, popř. koordinování činností souvisejících s dispozicemi s majetkem města, např. nabýváním věcí nemovitých do vlastnictví města a převodem věcí nemovitých z vlastnictví města, s užíváním, pronájmem, pachtem a výpůjčkou věcí nemovitých, se zřizováním věcných břemen. Příprava návrhů příslušných smluv zajišťovaných a předkládaných odborem, zpracovávání materiálu pro jednání orgánů města v oblasti majetkové. Vypracovávání stanovisek za město ke vstupu na pozemky města, stanovisek vlastníka sousedního pozemku pro jiné subjekty na základě vyjádření příslušných odborů pro územní a stavební řízení a výkon dalších souvisejících činností. Platové podmínky: - platová třída 8. - od 21.800 Kč (zaručený plat) do 29.520 Kč dle započitatelné praxe + možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce. Nabízíme: - Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny, další benefity ze sociálního fondu. Předpoklady: - občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - způsobilost k právním jednáním, - předložení výpisu z RT, - znalost jednacího jazyka. Jiné požadavky: - orientace v občanském zákoníku v oblasti majetkoprávní problematiky; - orientace v zákoně o katastru nemovitostí - výhodou řidičské oprávnění skupiny B - výborná stylizace písemností; praxe v administrativě, - samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odpovědnost, schopnost týmové spolupráce, - znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí), - vítána znalost problematiky územního samosprávného celku. Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - datum a vlastnoruční podpis uchazeče, - telefon/e-mail (dobrovolný údaj k snadnější komunikaci v rámci daného výběrového řízení). Přílohy přihlášky: - profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu. Předpokládaný nástup: Po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 16/2024 do 18.10.2024 do 13:00 hod na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec. Přihlášky s požadovanými doklady lze zaslat také prostřednictvím datové schránky nebo e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem s tím, že ověřené přílohy uchazeč dodá nejpozději v den konání písemné části výběrového řízení. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 30.10.2024. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy a budou zpřístupněny pouze členům výběrové komise. Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány. Na vyžádání lze zaslat poštou.
Statutární město Třinec - pracoviště
PŘIHLÁŠKY DO 25. 10. 2024Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
TŘ z:11/9/2024 Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 10. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: - Výkon státní správy ve správním obvodu obce s rozšířenou působností podle zákona 289/1995 Sb., o lesích, zákona č. 449/2001 Sb., o myslivosti a zákona č. 99/2004 Sb., o rybníkářství. Platové podmínky: - Platová třída 10. - základní platový tarif od 24.100 Kč (zaručený plat) do 34.370 Kč dle započitatelné praxe + možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce. Nabízíme: - Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu. Jiné požadavky: - Odborné vzdělání se zaměřením na ochranu lesů - Samostatnost, spolehlivost, odpovědnost - Znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí) - Znalost problematiky územního samosprávného celku - Řidičský průkaz skupiny B (řízení referentského vozidla při pracovních cestách). Přílohy přihlášky § 7 dle odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb.: - Profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech - Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu - Výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie) Předpokládaný nástup: - Od 01.11.2024 nebo dle dohody. Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 15/2024 do 25.10.2024 do 14:30 hod na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec. Přihlášky s požadovanými doklady lze zaslat také prostřednictvím datové schránky nebo e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem s tím, že ověřené přílohy uchazeč dodá nejpozději v den konání písemné části výběrového řízení. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 6.11. 2024. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy a budou zpřístupněny pouze členům výběrové komise. Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány. Na vyžádání lze zaslat poštou.
Statutární město Třinec - pracoviště
PŘIHLÁŠKY DO 25. 10. 2024Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
TŘ z:3/10/2024 Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 10. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: - Výkon státní správy ve správním obvodu obce s rozšířenou působností podle zákona č. 326/2004 Sb., o rostlinolékařské péči, zákona č. 99/2004 Sb., o rybníkářství, výkonu rybářského práva, část agendy ze zákona č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání a kácení a ochrana dřevin dle zákona č. 114/1992 Sb. Platové podmínky: - Platová třída 10. - základní platový tarif od 24.100 Kč (zaručený plat) do 34.370 Kč dle započitatelné praxe + možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce. Nabízíme: - Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním jednáním - předložení výpisu z RT - znalost jednacího jazyka - další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem - výhodou zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV č. 512/2002 Sb. Jiné požadavky: - odborné zaměření v přírodovědném oboru - biologické obory, ekologie a ochrana životního prostředí, krajinářství, zemědělství - samostatnost, spolehlivost, odpovědnost - znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí) - znalost problematiky územního samosprávného celku - řidičský průkaz skupiny B (řízení referentského vozidla při pracovních cestách). Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu, (číslo dokladu o povolení k pobytu u cizího státního občana), - datum a vlastnoruční podpis uchazeče, - telefon/e-mail (dobrovolný údaj k snadnější komunikaci v rámci daného výběrového řízení). Přílohy přihlášky § 7 dle odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb.: - profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie). Předpokládaný nástup: Po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody. Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 18/2024 do 25.10.2024 do 13:00 hod na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec. Přihlášky s požadovanými doklady lze zaslat také prostřednictvím datové schránky nebo e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem s tím, že ověřené přílohy uchazeč dodá nejpozději v den konání písemné části výběrového řízení. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 06.11.2024. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy a budou zpřístupněny pouze členům výběrové komise. Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány. Na vyžádání lze zaslat poštou.
Statutární město Třinec - pracoviště
PŘIHLÁŠKY DO 21. 10. 2024Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
TŘ z:3/10/2024 (zástup za MD a RD) Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 9. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1) Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Pracovní poměr: doba určitá (po dobu zástupu za MD a RD) Charakteristika vykonávané práce: Komplexní výkon agendy na úseku občanských průkazů a cestovních dokladů, případně evidenci obyvatel. Platové podmínky: platová třída 9. - základní platový tarif od 24.100 Kč (zaručený plat) do 31.820 Kč dle započitatelné praxe + možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce. Nabízíme: Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, - dosažení věku 18 let, - způsobilost k právním jednáním, - předožení výpisu z RT, - znalost jednacího jazyka - další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, - výhodou zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV č. 512/2002 Sb. Jiné požadavky: - komunikační dovednosti, spolehlivost, odpovědnost, takt při jednání s klienty, - odolnost vůči vysoké psychické zátěži, - znalost práce na PC (Word, Excel), - řidičský průkaz sk. B výhodou. Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu, (číslo dokladu o povolení k pobytu u cizího státního občana), - datum a vlastnoruční podpis uchazeče, - telefon/e-mail (dobrovolný údaj k snadnější komunikaci v rámci daného výběrového řízení). Přílohy přihlášky dle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb.: - profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu, - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie). Předpokládaný nástup: Po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody. Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 20/2024 do 21.10.2024 do 14:30 hod na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec. Přihlášky s požadovanými doklady lze zaslat také prostřednictvím datové schránky nebo e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem s tím, že ověřené přílohy uchazeč dodá nejpozději v den konání písemné části výběrového řízení. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 31.10.2024. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy a budou zpřístupněny pouze členům výběrové komise. Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány. Na vyžádání lze zaslat poštou.
Statutární město Třinec - pracoviště
PŘIHLÁŠKY DO 25. 10. 2024Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Bez vzdělání |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
TŘ z:3/10/2024 Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: neúředník Platové zařazení: 9. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha 1) Požadované vzdělání: vyšší odborné nebo střední s maturitní zkouškou Pracovní poměr: doba neurčitá. Charakteristika vykonávané práce: - Zajišťování odborných agend při přípravě a realizaci investic stavebního charakteru, kontrola probíhajících staveb, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace. Příprava podkladů pro administraci dotačních titulů. Shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Platové podmínky: - platová třída 9. - základní platový tarif od 24.100 Kč (zaručený plat) do 31.820 Kč dle započitatelné praxe + možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce. Nabízíme: - Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny, další benefity ze sociálního fondu. Předpoklady: - občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - dosažení věku 18 let, - způsobilost k právním jednáním, - znalost jednacího jazyka. Jiné požadavky: - vzdělání stavební (technické) zaměření, - praxe v oboru výhodou, - odborné znalosti a zkušenosti v oblasti přípravy a realizace stavebních prací, - orientace v jednotlivých částech projektových dokumentací a technických výkresech, - orientace v problematice čerpání dotací výhodou, - znalost tvorby rozpočtů, kalkulací stavebních prací a sledování stavební zakázky výhodou, - samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odpovědnost, schopnost týmové spolupráce, schopnost efektivní komunikace, - znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí), - vítána znalost problematiky územního samosprávného celku, - řidičský průkaz sk. B. Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - datum a vlastnoruční podpis uchazeče, - telefon/e-mail (údaj k snadnější komunikaci v rámci daného výběrového řízení). Přílohy přihlášky: - profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu. Předpokládaný nástup: Po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody. Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 17/2024 do 25.10.2024 do 13:00 hod na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec. Přihlášky s požadovanými doklady lze zaslat také prostřednictvím datové schránky nebo e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem s tím, že ověřené přílohy uchazeč dodá nejpozději v den konání písemné části výběrového řízení. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 07.11.2024. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy a budou zpřístupněny pouze členům výběrové komise. Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány. Na vyžádání lze zaslat poštou.
Zdroj: Úřad práce
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2023-055000 | Z2023-055000 | nen.nipez.cz |
F2018-031675 | Z2018-031675 | zakazky.trinecko.cz |
7252390052001 | 60057218 | zakazky.trinecko.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2016-007269 | Stavebni prace | 120 000 000,00 Kč |
Předmětem veřejně zakázky je zajištění údržby a oprav komunikací ve vlastnictví města Třince v souladu s ust. § 5 – 10 vyhlášky č. 104/1997 Sb., kterou se provádí zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů a v rozsahu dle zadávací a kvalifikační dokumentace.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 21.03.2024 Projekt s právním aktem
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.02.2022 Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.06.2021 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.08.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.08.2020 Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.07.2018 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2018 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2017 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.12.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.11.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.11.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2016 Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 29.02.2016 Projekt dokončen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016 Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.12.2015 Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.06.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.04.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.04.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.02.2015 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.02.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 04.02.2015 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 09.12.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 13.11.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 30.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.09.2014 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.09.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 22.05.2014 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 20.03.2014 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.02.2014 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.11.2013 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 09.04.2013 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.02.2013 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.09.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 03.09.2012 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 07.11.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.03.2011 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.03.2011 Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2010 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 24.07.2009 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009 Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 07.01.2009 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.12.2008 Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.12.2008 Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.11.2008 Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Datová schránka: 4anbqsj
Zdroj: justice.cz
MĚSTO Třinec
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz