Kontakty
- 325 600 430 - odbor dopravy
- 325 600 450 - živnostenský úřad
- 325 600 460 - oddělení sociální péče
- mestopodebrady@mesto-podebrady.cz
- informace@mesto-podebrady.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-11:00 hod.
PÁ Zavřeno
Webové prezentace
Ústředí
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
SAMOSTATNÝ/NÁ REFERENT/KA - Oddělení interního auditu a kontroly
Město Poděbrady
DiS. Radka PaštikováSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Obecná charakteristika pozice: Druhem práce je zajišťování interního auditu města a jeho organizačních složek, včetně kontroly hospodárnosti při nakládání s majetkem a finančními prostředky, provádění finanční kontroly u organizací zřízených městem včetně ověření správnosti účetních operací a provádění veřejnosprávní kontroly u subjektů, kterým byla poskytnuta finanční dotace z rozpočtu města; sestavování plánů interních auditů a veřejnosprávních kontrol. Vypracovává plán interního auditu a předkládá roční zprávu o činnosti interního auditu, vede evidenci vnitřních předpisů a právních předpisů města Poděbrady, zajišťuje evidenci smluv. Místo výkonu práce: Poděbrady Předpokládaný termín nástupu: 1. 7. 2024 nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (11. platová třída). Kvalifikační předpoklady: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Požadavky zaměstnavatele: - orientace v příslušné legislativě zejména v zákoně č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), v prováděcím předpise a v zákoně č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), - praktické zkušenosti z oblasti účetnictví, rozpočtové skladby a hospodaření územních samosprávných celků a jeho organizací, finanční kontroly ve veřejné správě či finančních dotací, - vzdělání v ekonomickém či právním směru výhodou, - samostatnost, analytické myšlení, komunikační dovednosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, důslednost, kvalifikované a včasné plnění úkolů, flexibilita, - uživatelská znalost práce na PC, - řidičské oprávnění skupiny B výhodou, - ochota učit se a dále se vzdělávat. Písemná přihláška zájemce k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení, příp. titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu, kontaktní adresu, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče; číslo občanského průkazu (u cizího státního občana číslo dokladu k povolení pobytu), telefon a email; datum a podpis zájemce. K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto doklady: - životopis s uvedením výstižných charakteristik dosavadních zaměstnání, znalostí, zkušeností a dovedností uvedených v požadavcích zaměstnavatele, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů též obdobný doklad dosvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se čestným prohlášením (zákon č. 312/2002 Sb., § 6 odst. 4 písm. b)), - úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém (ukončeném) vzdělání, - prohlášení - souhlas se zpracováním osobních údajů. Lhůta pro podání přihlášky: 10. 5. 2024 vč. Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady. Městký úřad Poděbrady (mesto-podebrady.cz) ("Pouhým" zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.) eStravenky, příspěvek na volnočasové aktivity, ošatné, indispoziční volno, pružná pracovní doba, další vzdělávání
PRÁVNÍK / PRÁVNIČKA MĚSTA - PRO ÚZEMNÍ SAMOSPRÁVNÝ CELEK PODĚBRADY
Město Poděbrady
DiS. Radka PaštikováSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Obecná charakteristika pozice: Pracovní pozice je vhodná i pro absolventy studijního programu právo a právní věda, kteří zatím neměli možnost získat potřebnou praxi. Pomůžeme Vám se zapracováním. V rámci pracovní pozice budete zpracovávat návrhy právních předpisů obce; zastupovat město v případných soudních nebo správních sporech; zajišťovat výkon agendy vyplývající ze zákona o právu shromažďovacím; poskytovat právně metodickou pomoc v rámci činnosti odborů městského úřadu, připomínkovat materiály pro jednání orgánů města a podílet se na zajišťování agendy v rozsahu Směrnice (EU) č. 2019/1937 ze dne 23. 10. 2019 - vnitřní oznamovací systém. V rámci agendy můžete spolupracovat s externí právní službou. Místo výkonu práce: Poděbrady Předpokládaný termín nástupu: ihned nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (11. platová třída). Kvalifikační předpoklady: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Požadavky zaměstnavatele: - magisterský studijní program právo a právní věda, - uživatelská znalost práce na PC, - výborné komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi, - samostatnost, organizační schopnosti, - ochota učit se a dále se vzdělávat, - výhodou je praxe ve veřejné správě a orientace v právních předpisech týkajících se veřejné správy. Písemná přihláška zájemce k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení, příp. titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu, kontaktní adresu, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče; číslo občanského průkazu (u cizího státního občana číslo dokladu k povolení pobytu), telefon a email; datum a podpis zájemce. K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto doklady: - životopis s uvedením výstižných charakteristik dosavadních zaměstnání, znalostí, zkušeností a dovedností uvedených v požadavcích zaměstnavatele, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů též obdobný doklad dosvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se čestným prohlášením (zákon č. 312/2002 Sb., § 6 odst. 4 písm. b)), - úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém (ukončeném) vzdělání, - prohlášení - souhlas se zpracováním osobních údajů. Nabídka: stravenky, příspěvek na rekreaci/volnočasové aktivity, ošatné, indispoziční volno, pružná pracovní doba Lhůta pro podání přihlášky: 30. 4. 2024 vč. Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady. ("Pouhým" zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.) Město Poděbrady (mesto-podebrady.cz)
SAMOSTATNÝ/Á REFERENT/KA - Oddělení územního plánování v Odboru výstavby a územního plánování
Město Poděbrady
DiS. Radka PaštikováSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Obecná charakteristika pozice: výkon úřadu územního plánování. Mimo jiné vykonává činnosti: - Pořizuje územně-plánovací podklady tj. územně analytické podklady pro zajištění a vyhodnocování stavu v území správního obvodu včetně jejich povinné aktualizace a územní studie pro ověření možností a podmínek změn v území. - Pořizuje územně plánovací dokumentaci tj. územní plán, regulační plán, pořizuje územní studie pro území obce a na žádost obce ve svém správním obvodu. - Pořizuje změny ÚPD a připravuje je ke schválení. - Ukládá, eviduje a sleduje realizaci schválené ÚPD. Místo výkonu práce: Poděbrady Předpokládaný termín nástupu: po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída). Kvalifikační požadavky: - splnění kvalifikačních požadavků dle § 44 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon ve znění zákona č. 195/2022 Sb. a zákona č. 152/2023 Sb., - splnění kvalifikačních předpokladů vzdělání dle § 2 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, a to vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání. Požadavky zaměstnavatele: - orientace v právních předpisech, zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), a zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon, - praxe ve státní správě nebo samosprávě výhodou, - zájem o danou problematiku, - osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost územní plánování výhodou, - uživatelská znalost práce na PC, Word, Excel, Outlook, internet, - schopnost samostatného jednání, flexibilita, komunikační a organizační schopnosti, - pečlivost, odpovědnost, spolehlivost a ochota, dále se učit a vzdělávat, - řidičské oprávnění pro sk. B výhodou. Písemná přihláška zájemce k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení, příp. titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu, kontaktní adresu, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče; číslo občanského průkazu (u cizího státního občana číslo dokladu k povolení pobytu), telefon a email; datum a podpis zájemce. K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto doklady: - životopis s uvedením výstižných charakteristik dosavadních zaměstnání, znalostí, zkušeností a dovedností uvedených v požadavcích zaměstnavatele, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů též obdobný doklad dosvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se čestným prohlášením (zákon č. 312/2002 Sb., § 6 odst. 4 písm. b)), - úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém (ukončeném) vzdělání, - doklady prokazující kvalifikační požadavky dle § 44 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, - prohlášení - souhlas se zpracováním osobních údajů. Lhůta pro podání přihlášky: 29. 4. 2024 vč. Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady: Městký úřad Poděbrady (mesto-podebrady.cz) ("Pouhým" zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.) eStravenky, příspěvek na ošatné, volnočasové aktivity; indispoziční volno, pružná pracovní doba, další vzdělávání
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
725191/0100 Zveřejněn 11.04.2013 | |
19-725191/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
51-5721610207/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9257080297/0100 Zveřejněn 28.07.2022 | |
9236191/0100 Zveřejněn 04.08.2022 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.08.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.02.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 30.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.06.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.10.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 20.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.09.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 20.08.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 18.02.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.02.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2014Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 11.07.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 09.02.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 03.08.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 03.08.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 09.11.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 16.10.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 08.10.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.12.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 10.07.2008Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Poděbrady
DIČ: CZ00239640
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 3qrbxg3
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MĚSTO Poděbrady
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz