MĚSTO Mělník

00237051DIČ CZ00237051
OFICIÁLNÍ NÁZEV Město Mělník
Kontakty
  • 315 635 111
  • 315 635 101 - starosta
  • 315 635 105 - místostarosta
  • mu@melnik.cz
Úřední hodiny  
PO 07:30-11:30 12:30-18:00 hod.   Brzy otevírá
ÚT Zavřeno
ST 07:30-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
  • Ing. Tomáš Martinec - starosta
  • Petr Kowanda - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
51246-460004379/0800
DPH účet, zveřejněn 05.04.2013
0800
19-460004379/0800
DPH účet, zveřejněn 05.04.2013
0800
35-460004379/0800
DPH účet, zveřejněn 05.04.2013
0800
29022-460004379/0800
DPH účet, zveřejněn 05.04.2013
0800
467394349/0800
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0800
6027802/0800
DPH účet, zveřejněn 29.04.2015
0800
460004379/0800
DPH účet, zveřejněn 02.09.2015
0800
více bankovních účtů
Pobočka
MĚSTO Mělník - náměstí Míru 51/18, Mělník
Provozovna
MĚSTSKÁ POLICIE Mělník - Husova 32, Mělník
Činnosti firmy  
Volná pracovní místa
SOCIÁLNÍ PRACOVNICE/PRACOVNÍK - KURÁTOR/KURÁTORKA PRO DOSPĚLÉ
Pracoviště a kontakty

Město Mělník

Personální oddělení, tel.:315 635 431; 439
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika vykonávané činnosti Zajišťování sociální prevence a poskytování sociálně-právního poradenství, sociální podpory a pomoci osobám, skupinám, rodinám a dětem v nepříznivé sociální situaci, sociálně vyloučeným či sociálním vyloučením ohroženým osobám, osobám po ukončení hospitalizace nebo pobytové léčby závislosti, osobám bez přístřeší, osobám v bytové nebo hmotné nouzi či osobám bytovou nebo hmotnou nouzí ohrožených, osobám a rodinám ohrožených sociálním vyloučením z důvodu péče o osobu závislou na péči jiné fyzické osoby a osobám ohrožených násilným chováním vykázané osoby včetně vedení případové dokumentace a zpracování citlivých dat. Provádění cíleného sociálního šetření u osob nacházejících se v nepříznivé sociální situaci, analýza této situace a poskytování navazujícího sociálního poradenství k jejímu řešení. Posuzování individuálních potřeb osob, skupin a komunit v nepříznivé sociální situaci, tvorba návrhů jejího řešení, společné plánování a hodnocení. Depistážní činnost zaměřená na vyhledávání jednotlivců, rodin a skupin osob ohrožených sociálním vyloučením, osob ohrožených sociálním vyloučením z důvodu předchozí ústavní nebo ochranné výchovy nebo výkonu trestu, osob, jejichž práva a zájmy jsou ohroženy trestnou činností jiné osoby, osob, jejichž způsob života může vést ke konfliktu se společností, včetně poskytování odborného sociálního poradenství a zprostředkování sociálních služeb. o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské vzdělání v oblasti sociální práce nebo příbuzných oborů dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů - prokazatelný zájem o sociální problematiku - odpovědnost, samostatnost a spolehlivost - dobré komunikační a organizační schopnosti - ochota neustálého vzdělávání a práce na seberozvoji - znalost práce s MS Office - řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič Praxe v oboru je výhodou, nikoliv podmínkou. Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 30. 9. 2024 – 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci sociální pracovnice/pracovník – kurátorka/kurátor pro dospělé – NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě.

REFERENTKY/REFERENTA PAMÁTKOVÉ PÉČE
Pracoviště a kontakty

Město Mělník

Personální oddělení, tel.:315 635 431; 439
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika vykonávané činnosti Provádění odborných činností zejména dle zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči a zákona č. 122/2004 Sb., o válečných hrobech a pietních místech v rozsahu svěřeném obecním úřadům obcí s rozšířenou působností, včetně projednávání přestupků dle uvedených zákonů a zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich. Zajišťování agendy související s administrací dotací Ministerstva kultury ČR. Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 10. platová třída (platové rozpětí 23 390 Kč - 34 370 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání se zaměřením na oblast památkové péče nebo související obor - dobré komunikační schopnosti pro jednání s fyzickými a právnickými osobami - samostatnost, spolehlivost a pečlivost - organizační schopnosti - schopnost týmové práce - velmi dobrá znalost práce s MS Office - řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 30. 9. 2024 – 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta památkové péče – NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.

REFERENTKY/REFERENTA STAVEBNÍHO ŘÁDU A ÚZEMNÍHO ROZHODOVÁNÍ
Pracoviště a kontakty

Město Mělník

Personální oddělení, tel.:315 635 431; 439
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika vykonávané činnosti - zajišťování činností obecného stavebního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, a dalších souvisejících právních norem Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 11. platová třída (platové rozpětí 25 280 Kč – 37 170 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské, vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání stavebního směru příp. architektonického nebo právnického - prokazatelný zájem o danou problematiku včetně její znalosti - velmi dobrá znalost práce s MS Office - samostatnost, spolehlivost a pečlivost - schopnost týmové práce - dobré komunikační a organizační schopnosti - řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 11. 10. 2024 – 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta stavebního řádu a územního rozhodování – NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.

REFERENTKY/REFERENTA SPRÁVY DANÍ A POPLATKŮ
Pracoviště a kontakty

Město Mělník

Personální oddělení, tel.:315 635 431; 439
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika vykonávané činnosti Zajišťování činností oddělení správy daní a poplatků finančního odboru městského úřadu dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů a dalších souvisejících právních norem – správa místního poplatku, jeho úhrada a vyměření Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 9. platová třída (platové rozpětí 21 710 Kč - 31 820 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání - velmi dobrá znalost práce s MS Office - samostatnost, spolehlivost a pečlivost - komunikativnost a schopnost týmové spolupráce - dobré komunikační a organizační schopnosti Výhodou je znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích a zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád ve znění pozdějších předpisů. Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 30. 9. 2024 – 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta správy daní a poplatků – NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formulářeČíslo profiluWeb
F2014-541983400289www.tenderarena.cz

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Podzemní kontejnery Mělník
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Předcházení vzniku odpadů, Mělník
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Aktualizace dPP města a ORP Mělník a rozšíření Vis města Mělníka
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Mělník - podpora moderních nástrojů komunikace a automatizace procesů
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finálně uzavřen
Centrum pro opětovné použití výrobků ve městě Mělník
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.08.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
MĚLNÍK, CHODNÍK S PŘECHODEM PRO CHODCE V ULICI KOKOŘÍNSKÁ
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.08.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zpracování plánu ÚSES ORP Mělník
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Modernizace autobusového terminálu v Mělníku
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
REKONSTRUKCE PŘÍZEMNÍHO PAVILONU MŠ POD VRCHEM - OPRAVA UČEBEN A SOCIÁLNÍCH ZAŘÍZENÍ
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.10.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Smart City Mělník
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2019Projekt finálně uzavřen
Revitalizace parku Na Polabí - Mělník
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Stavební úpravy a zateplení čp. 3894 v Mělníku
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Podporované bydlení - Mělník, Husova
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Kybernetická bezpečnost Mělník
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Podpora cyklodopravy v Mělníku
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zpracování dPP města a ORP Mělník a vybudování VIS
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.03.2017Projekt finálně uzavřen
Rozvoj institucionálních kapacit a řízení lidských zdrojů městského úřadu Mělník
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 02.01.2017Projekt finálně uzavřen
Specifické informační a komunikační systémy a infrastruktura města Mělník
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.12.2016Projekt finálně uzavřen
Pořízení velkokapacitní požární cisterny na dopravu vody pro JSDH Mělník-Vehlovice
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.03.2016Projekt finálně uzavřen
Snížení energetické náročnosti budovy MŠ Sportovní
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.10.2015Projekt dokončen
Rekonstrukce komunikací v ul. Legionářů a Tyršova
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti Hasičské zbrojnice Blata
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.06.2015Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti objektu MŠ v Zátiší
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.05.2015Projekt dokončen
Opatření ke zvýšení ekologické stability v nadregionálním biokoridoru č. K10 Stříbrný roh-Polabský luh
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.04.2015Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti Haly BIOS, Mělník
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
Město Mělník - svoz bioodpadů
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2014Projekt dokončen
Krytý bazén Mělník
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 30.10.2014Projekt dokončen
Rekonstrukce ulice Pražská v Mělníku
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2014Projekt dokončen
Rekonstrukce místních komunikací v Mělníku - II. etapa
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2014Projekt dokončen
Konsolidace IT a nové služby TC ORP Mělník
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014Projekt dokončen
Realizace úspor energie ZŠ J. Matiegky č.p. 2817 v Mělníku
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.08.2014Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti objektu čp. 51
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2014Projekt dokončen
Rekonstrukce ulice Kpt. Jaroše v Mělníku
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti MŠ Zvoneček, Mělník
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti MŠ Pod Vrchem, Mělník
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.03.2014Projekt dokončen
Rekonstrukce zastávek městské hromadné dopravy v Mělníku
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2014Projekt dokončen
Rozšíření kapacit výkonu sociálně-právní ochrany dětí v Mělníku
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.02.2014Projekt dokončen
Kompostéry pro občany města Mělníka
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.12.2013Projekt dokončen
Revitalizace zeleně na hřbitově Sv. Václava v Mělníku
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.09.2013Projekt dokončen
Rekonstrukce místních komunikací Mělník
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 03.07.2013Projekt dokončen
Sběrný dvůr Mělník - Rousovice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.09.2012Projekt dokončen
Veřejné víceúčelové hřiště ZŠ Blahoslavova
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 25.06.2012Projekt dokončen
Výsadba stromořadí ul. Sportovní
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.12.2010Projekt dokončen
Revitalizace náměstí Míru Mělník
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2010Projekt dokončen
Mělník - rekonstrukce stromořadí ul. 17. listopadu
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2010Projekt dokončen
Volnočasový areál Mělník
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010Projekt dokončen
Zvýšení efektivnosti projektového a procesního řízení v městě Mělník
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
Varovný systém ochrany před povodněmi Mělník
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.12.2009Projekt dokončen
Rekonstrukce azylového domu v Mělníku
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2009Projekt dokončen
Napojení přístavu Mělník na silnici I/16
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 16.09.2009Projekt dokončen
Typový projekt - CzechPOINT - Kontaktní místo (Upgrade)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2009Projekt dokončen
Rozšíření a zkvalitnění výuky ZŠ Jungmannovy sady
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2008Projekt dokončen
Revitalizace historického centra města Mělník
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 19.11.2008Projekt dokončen
Automatizace procesů a digitalizace MÚ Mělník
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Rekonstrukce zdroje tepla kotelna na plyn v objektu č.p. 51 OÚ Mělník
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Město Mělník
IČ: 00237051
DIČ: CZ00237051
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: hqjb2kg

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
MĚSTO Mělník

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: mu@melnik.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

náměstí Míru 1
Mělník
276 01 Mělník 1
Sídlo společnosti
navigovat
Fotogalerie
Další firmy z oboru:
Městské úřady, magistráty
Mírové nám. 163, Štětí13,40 km
www.steti.cz
U Školky 74, Klecany20,20 km
www.mu-klecany.cz
nám. 5. května 2, Roztoky21,82 km
www.roztoky.cz
Masarykovo náměstí 90, Bělá pod Bezdězem28,43 km
www.mubela.cz
Českobrodská 3, Běchovice, Praha31,75 km
www.praha-bechovice.cz
QR kód firmy
QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.

   
U více než 300.000 firem najdete alespoň jednu kontaktní osobu.