MĚSTO Klášterec nad Ohří
Kontakty
- 474 376 001
- 474 376 002
- 474 376 003
- 474 359 618 - odbor vnitřní správy
- 474 359 635 - odbor výstavby a rozvoje města
- 474 359 630 - odbor sociálních věcí, školství a sportu
- 474 359 622 - odbor finanční a majetku města
- 474 359 680 - odbor místního hospodářství, dopravy a životního prostředí
- 474 359 637 - odbor stavebního úřadu a územního plánování
- 474 359 634 - oddělení správy majetku a bytového fondu
- 474 359 686
- 725 062 488
- 724 250 846
- info@muklasterec.cz
- vaclavikova@muklasterec.cz
- starosta@muklasterec.cz
- drozd@muklasterec.cz
- tajemnik@muklasterec.cz
Úřední hodiny
PO 07:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ 12:00-14:30 hod.
Kontaktní osoby
- Ing. Štefan Drozd - starosta
- Mgr. David Kodytek - místostarosta
- Adéla Václavíková, DiS. - vedoucí cestovního ruchu
Webové prezentace
Provozovny
MĚSTSKÁ POLICIE Klášterec nad Ohří - Zahradní 10, Klášterec nad Ohří
TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Klášterec nad Ohří - nám. Dr. Eduarda Beneše 85, Klášterec nad Ohří
Reference
Newsletter
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Referent/referentka odboru místního hospodářství, dopravy a životního prostředí
Město Klášterec nad Ohří
Ing. Libor Kocáb, tel.:474 359 645e-mail: kocab@muklasterec.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 000 Kč/měsíc do 28 000 Kč/měsíc |
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Městského úřadu v Klášterci nad Ohří (dále jen tajemník MěÚ) v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo: referent odboru místního hospodářství, dopravy a životního prostředí Místo výkonu práce: Městský úřad Klášterec nad Ohří nám. Dr. Eduarda Beneše 85, Klášterec nad Ohří Platová třída: 9 (dle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění) Pracovní poměr na dobu: neurčitou Předpokládaný nástup: 07/2024 Náplň práce: - primárně: odpovědnost za správu a údržbu města a za výkon státní správy v oblasti odpadového hospodářství, - sekundárně (výběrově dle zkušeností uchazeče a potřeb zaměstnavatele): odpovědnost za správu a údržbu města v oblastech veřejného osvětlení, dopravy a silničního hospodářství, veřejné zeleně, lesního hospodářství nebo péče o mobiliář a dětská hřiště, případně zajištění dalších činností odboru, - zajištění přípravy, realizace a kontroly činností ve svěřené oblasti, jednání s dodavateli, - zajištění komunikace s občany, příjem, vyhodnocování a zpracovávání podnětů a zajištění odpovědí na tyto podněty, - příprava podkladů a návrhů pro rozhodování orgánů samosprávy (rady a zastupitelstva města), - plánování a realizace nových projektů, spolupráce s ostatními odbory, - úzká spolupráce v rámci menšího týmu. Základní předpoklady pro výkon funkce: - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, - občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk, - způsobilost k právním úkonům, - bezúhonnost ve smyslu § 4 zákona č. 312/2002 Sb., - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, - ovládání jednacího jazyka. Další požadavky: - povědomí o principech fungování státní správy a samosprávy, - zkušenosti se správou a údržbou města v oblasti odpadového hospodářství velkou výhodou, - zvláštní odborná způsobilost v oblasti odpadového hospodářství velkou výhodou, - zkušenosti se správou a údržbu města v oblastech veřejného osvětlení, dopravy a silničního hospodářství, veřejné zeleně, lesního hospodářství nebo péče o mobiliář a dětská hřiště výhodou, - samostatnost, proaktivní přístup, - řidičské oprávnění skupiny B výhodou. Podání přihlášky: Písemnou přihlášku, včetně příloh, je nutno doručit v zalepené obálce označené heslem "VŘ Referent OMH - neotvírat" nejpozději do 05. 06. 2024 (včetně) do 10:00 hodin na podatelnu Městského úřadu Klášterce nad Ohří na adrese: Městský úřad Klášterec nad Ohří, nám. Dr. Eduarda Beneše 85, 431 51 Klášterec nad Ohří. V případě dotazů je možno se obrátit na Ing. Libora Kocába, tajemníka městského úřadu, tel. 474 359 645, e-mail: libor.kocab@muklasterec.cz Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození, - státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - kontaktní spojení, - datum a podpis uchazeče. Přílohy přihlášky povinné: - průvodní motivační dopis (max. 1 strany A4), - životopis, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, nepovinné: - kopie dokladů, které osvědčují další znalosti. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a stejně tak si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2011-165428 | 60058428 | www.vhodne-uverejneni.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Rekonstrukce ulice Královéhradecká v Klášterci nad Ohří
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-014604 | Stavebni prace | 29 471 745,00 Kč |
Předmětem plnění veřejné zakázky je rekonstrukce ulice Královéhradecká v centrální části města Klášterec nad Ohří, v k. ú. Miřetice u Klášterce nad Ohří [665657]. Jde o stavební úpravy stávajících komunikací, včetně schodišť, kde dochází k polohovým změnám, zejména z důvodu dosažení co největšího počtu parkovacích stání a dále pak o úpravu a doplnění tras veřejného osvětlení, změnu umístění některých stožárů veřejného osvětlení a doplnění stožárů dle výpočtu osvětlení.
Zkapacitnění parkování v ulici Sadová v Klášterci nad Ohří
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-009195 | Stavebni prace | 15 103 433,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je rekonstrukci komunikací a chodníků, rekonstruované a nové parkovací plochy a další stavební práce v ulici Sadová v Klášterci nad Ohří. Předmětem je konkrétněji rekonstrukce a rozšíření parkovacích míst, rekonstrukce komunikací a před-prostoru zdravotního střediska. Nově je navrženo parkování o kapacitě 58 parkovacích míst (navýšení o cca 20míst). Před zdravotním střediskem dojde k rozšíření příjezdové komunikace na obousměrnou dvoupruhovou komunikaci šířky 5,5m. Dále
Rekonstrukce ul. Boženy Němcové v Klášterci nad Ohří
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-007081 | Stavebni prace | 19 250 937,36 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je rekonstrukce ulice Boženy Němcové v Klášterci nad Ohří. Jedná se o 2. etapu (rekonstrukce SO 102 a SO 402) v rámci akce: Rekonstrukce ul. Boženy Němcové a ul. Husova v Klášterci nad Ohří.
Sanace Rašovické lávky v Klášterci nad Ohří
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-006376 | Stavebni prace | 8 312 230,10 Kč |
Jedná se o sanaci (opravu) stávajícího mostního objektu. Stávající lávka je ve zhoršeném technickém stavu a pro udržení životnosti této konstrukce je potřeba přistoupit k její opravě. Lávka přemosťuje řeku Ohři a jedná se o zavěšenou konstrukci o třech polích s rozpětími 14,0+70,0+14,0 m a délkou přemostění 97,245 m.
Zajištění dopravní obslužnosti obce provozováním veřejné linkové dopravy (městské hromadné dopravy) v Klášterci nad Ohří
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-001393 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: město Klášterec nad Ohří
Zajištění dopravní obslužnosti obce provozováním veřejné linkové dopravy (městské hromadné dopravy) v Klášterci nad Ohří v rozsahu 115 000 km za rok.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-8186130247/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
27-4429420217/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
27-4429430247/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
35-6905910217/0100 Zveřejněn 02.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
32. ročník mezinárodního veletrhu cestovního ruchu a regionální turistiky
15.03.2024 - 17.03.2024
stánek Hala 3 - A 3k
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 31.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.12.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.12.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.10.2015Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 16.10.2014Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.05.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.08.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 11.11.2008Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Klášterec nad Ohří
DIČ: CZ00261939
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 6dqbymc
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MĚSTO Klášterec nad Ohří
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz