Kontakty
- 558 340 611
- 558 340 615 - starosta
- 558 340 613 - místostarosta
- 558 340 614 - tajemník
- posta@jablunkov.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-13:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
Kontaktní osoby
- Ing. Jiří Hamrozi - starosta
- Luboš Čmiel - místostarosta
- Ing. Jan Nieslanik - tajemník
Webové prezentace
Sociální sítě
Provozovna
Činnosti firmy
- městský úřad
- živnostenský úřad
Volná pracovní místa
REFERENT/REFERENTKA FINANČNÍHO ODBORU - ÚČETNÍ AGENDA
Město Jablunkov - pracoviště Dukelská 144
PŘIHLÁŠKY DO 30. 4. 2024 Szotkowská Leona,, tel.:558 340 608Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
TŘ z:11/4/2024 Požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - vítáno vzdělání ekonomického směru, výhodou může být zaměření na veřejnou správu Předpokládá se: - znalost legislativy vztahující se k vykonávané práci, především znalost z.č. 563/1991 Sb., o účetnictví; z.č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů; z.č. 235/2004 Sb., o DPH; vyhlášek č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě; č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o účetnictví pro některé vybrané účetní jednotky; č. 383/2009 Sb., pomocný analytický přehled; české účetní standardy pro účetní jednotky, které účtují podle vyhl. č. 410/2009 Sb., vše ve znění pozdějších předpisů - znalost problematiky územně samosprávného celku Výhodou může být: - praktická znalost vedení účetnictví - znalost programu Ginis (Gordic) - ZOZ při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu, popř. ZOZ v některé ze správních činností dle vyhlášky MVČR č. 512/2002 Sb. Vítána: - praxe v oblasti finančního hospodaření, rozpočtu a účetnictví územních samosprávných celků - řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič (k řízení referentského vozidla při prac. cestách) - samostatnost, rozhodnost, zodpovědnost, důslednost a pečlivost v plnění úkolů a termínů, schopnost analytického, logického a koncepčního myšlení, ochota dále se vzdělávat - uživatelská znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí). Nabízíme: - 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, příspěvek na stravné, pružnou pracovní dobu. Náležitostí přihlášky najdete na www.jablunkov.cz (sekce Úřední deska), popř. můžete kontaktovat personalistku Leonu Szotkowskou (tel. 558 340 608). Vzor přihlášky spolu s prohlášením kandidáta si můžete vyzvednout na podatelně MěÚ Jablunkov (nová budova), čp. 104 nebo je ke stažení na www.jablunkov.cz. Nabídky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 30.04.2024 do 13:00 hod., a to na adresu Městský úřad Jablunkov, Dukelská 144, 739 91 Jablunkov nebo osobně na podatelnu MěÚ Jablunkov, čp. 104.
REFERENT/REFERENTKA ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Město Jablunkov - pracoviště Dukelská 144
PŘIHLÁŠKY DO 10. 5. 2024 Szotkowská Leona,, tel.:558 340 608Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
TŘ z:18/4/2024 Požadujeme: - splnění kvalifikačních požadavků pro územně plánovací činnost (kvalifikační požadavky vzdělání a praxe dle stavebního zákona - § 24): - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru (z.č. 360/1992 Sb.) nebo - vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování (dle Usnesení představenstva ČKA č. 1/PŘ/AR/2024) a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě (dále jen „odpovídající práce“) nebo - vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní plánování (dle Usnesení představenstva ČKA č. 1/PŘ/AR/2024) nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením a nejméně 3 roky odpovídající praxe, nebo - vysokoškolské vzdělání v dalších oborech souvisejících s územním plánováním, jejichž seznam určí ministerstvo prováděcím právním předpisem, a nejméně 3 roky odpovídající praxe. - držitel osvědčení zvláštní odborné způsobilosti splňující požadavky dle § 189 odst. 3 stavebního zákona V případě absence zákonem stanovené praxe podmínka splnění předepsané praxe nejpozději do 3 let dle § 24 odst. 4 stavebního zákona. POZN.: Vzhledem ke skutečnosti, že od 1.7.2024 bude účinný nový stavební zákon č. 283/2021 Sb,, který přinese i mírně upravené kvalifikační požadavky pro územně plánovací činnost, výhodou může být i splnění požadavků dle nového stavebního zákona. * předpokládá se: - znalost zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon včetně jeho prováděcích vyhlášek - znalost správního řízení a schopnost jeho správné aplikace v praxi - znalost problematiky územně samosprávného celku - řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič (k řízení referentského vozidla při prac. cestách) * výhodou může být zvláštní odborná způsobilost v některé ze správních činností dle vyhlášky MV ČR č. 512/2002 Sb. * vítána: - praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě či státní službě - uživatelská znalost geografických informačních systémů - znalosti v oblasti územně analytických podkladů - místní znalost (znalost území správního obvodu) - samostatnost, důkladnost, zodpovědnost, spolehlivost, předpoklady pro týmovou práci, velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami, ochota dále se vzdělávat - uživatelská znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí). Nabízíme: - 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, příspěvek na stravné, pružná pracovní doba. Bližší informace vč. konkrétního výčtu všech předpokladů, požadavků, stanovených dokladů a náležitostí přihlášky najdete na www.jablunkov.cz (sekce Úřední deska), popř. můžete kontaktovat personalistku Leonu Szotkowskou (tel. 558 340 608). Vzor přihlášky spolu s prohlášením kandidáta si můžete vyzvednout na podatelně MěÚ Jablunkov (nová budova), čp. 104 nebo je ke stažení na www.jablunkov.cz. Nabídky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 10.05.2024 do 13:00 hod., a to na adresu Městský úřad Jablunkov, Dukelská 144, 739 91 Jablunkov nebo osobně na podatelnu MěÚ Jablunkov, čp. 104.
REFERENT/REFERENTKA SPRÁVY MAJETKU MĚSTA
Město Jablunkov - pracoviště Dukelská 144
PŘIHLÁŠKY DO 30. 4. 2024 Szotkowská Leona,, tel.:558 340 608Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
TŘ z:11/4/2024 Požadujeme: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Výhodou může být: - vysokoškolské vzdělání - vzdělání v oboru stavebnictví, dopravy, technického směru či veřejné správy Předpokládá se: - znalost legislativy vztahující se k vykonávané práci, především z.č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, z.č. 340/2015 Sb., o registru smluv, z.č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, z.č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, vše ve znění pozdějších předpisů - znalost problematiky územně samosprávného celku - rámcová znalost stavebního zákona a zákona o veřejných zakázkách - dobrá orientace na území města - řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič (k řízení referentského vozidla při prac. cestách) Výhodou může být: - orientace v pozemkových mapách, geometrických plánech a ve stavebních výkresech - zkušenost s investiční přípravou či přípravou liniových staveb - zkouška vidimace a legalizace nebo zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV ČR č. 512/2002 Sb. Vítána praxe v oblasti veřejné správy, správy majetku - samostatnost, rozhodnost, psychická odolnost - schopnost zvládat stresové situace, asertivita, zodpovědnost, důslednost a pečlivost v plnění úkolů a termínů, organizační schopnosti, komunikativnost, ochota dále se vzdělávat - uživatelská znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí. Nabízíme: - 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, příspěvek na stravné, pružnou pracovní dobu. Bližší informace vč. konkrétního výčtu všech předpokladů, požadavků, stanovených dokladů a náležitostí přihlášky najdete na www.jablunkov.cz (sekce Úřední deska), popř. můžete kontaktovat personalistku Leonu Szotkowskou (tel. 558 340 608). Vzor přihlášky spolu s prohlášením kandidáta si můžete vyzvednout na podatelně MěÚ Jablunkov (nová budova), čp. 104 nebo je ke stažení na www.jablunkov.cz. Nabídky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 30.04.2024 do 13:00 hod., a to na adresu Městský úřad Jablunkov, Dukelská 144, 739 91 Jablunkov nebo osobně na podatelnu MěÚ Jablunkov, čp. 104.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2012-333658 | 60063800 | zakazky.marandis.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-1681984379/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
1783-1681984379/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
27-1681984379/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
43-5568740207/0100 Zveřejněn 23.08.2017 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2022Projekt fyzicky ukončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 26.11.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.12.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.11.2015Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 24.09.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.09.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2015Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 26.05.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 22.05.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.06.2011Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 04.05.2011Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.08.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.05.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 11.03.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 09.02.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2008Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Jablunkov
DIČ: CZ00296759
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: dj4bppi
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MĚSTO Jablunkov
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz