MĚSTO Humpolec
Kontakty
- 565 518 111
- 565 518 120 - tajemník
- 565 518 160 - živnostenský úřad
- 565 518 130 - odbor vnitřních věcí
- 565 518 190 - odbor místního hospodářství
- 565 518 140 - ekonomický odbor
- 565 518 170 - odbor dopravy a silničního hospodářství
- 565 518 180 - odbor životního prostředí a památkové péče
- 565 518 150 - odbor zdravotnictví a sociálních věcí
- 607 671 935
- jiri.fiala@mesto-humpolec.cz
- urad@mesto-humpolec.cz
- posta@mesto-humpolec.cz
- iveta.jarosova@mesto-humpolec.cz
Úřední hodiny
ÚT 08:00-14:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-14:30 hod.
PÁ 08:00-13:00 hod.
Kontaktní osoby
- Mgr. Alena Štěrbová - starostka
- Ing. Petr Machek - místostarosta
- Mgr. Pavel Hrala - místostarosta
- Mgr. Jiří Fiala - tajemník
- Iveta Jarošová - sekretariát
Webové prezentace
Newsletter
Činnosti firmy
- městský úřad vydává
- ZÁLESÍ-HUMPOLECKÝ ZPRAVODAJ
- RADNIČNÍ LISTY
Volná pracovní místa
Vedoucí Odboru ekonomického
Město Humpolec
Mgr. Jiří Fiala, tel.:565518120e-mail: jiri.fiala@mesto-humpolec.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ekonomického zaměření o znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně souvisejících předpisů, a dalších zákonů souvisejících s činností veřejné správy v oblasti finanční kontroly a DPH, znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích o minimálně 1 rok praxe v oblasti financí a účetnictví ve veřejné správě, anebo minimálně 3 roky praxe v oblasti financí a účetnictví; manažerské dovednosti, schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o velmi dobrou znalost v používání běžného kancelářského software (MS Office), řidičské oprávnění skupiny B, výhodou zkušenosti s prací v oblasti státní správy nebo samosprávy Výhody: 25 dní dovolené, stabilita, perspektivní a manažerská pozice, pestrý benefitní program, podpora profesního a osobního růstu Přihlášku v písemné podobě je nutné doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 14. června 2024 do 12:00 hod., na adrese podatelny: „Výběrové řízení – vedoucí EO“ Městský úřad Humpolec Mgr. Jiří Fiala, tajemník MěÚ Horní náměstí 300 396 22 Humpolec - dle Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
úředník/úřednice oddělení investic
Město Humpolec
Petra Hložková, tel.:565518195e-mail: petra.hlozkova@mesto-humpolec.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Požadavky: vzdělání technického směru, orientace v procesech přípravy a realizace investiční výstavby, znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva, základní orientace v zákonech č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a s ním souvisejících předpisů č. 134/2016 Sb., zadávání veřejných zakázek, odpovědný přístup k plnění úkolů, velmi dobrá znalost v používání běžného kancelářského software (MS Office), řidičské oprávnění sk. B výhodou, vzdělání ve stavebním oboru, autorizace ČKAIT, zkušenost s prací v oblasti státní správy nebo samosprávy Výhody: 25 dní dovolené, stabilita, perspektivní pozice, pestrý benefitní program, podpora profesního a osobního růstu Nutná přihláška do výběrového řízení - únor 2024.
Úředník / úřednice pro zajišťování výkonu správních činností na úseku vodního hospodářství, v rámci Odboru životního prostředí a památkové péče MěÚ Humpolec
Město Humpolec
František Ing. Kocman, tel.:565518180e-mail: frantisek.kocman@mesto-humpolec.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Požadujeme: základní orientaci v zákonech č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), dobrá znalost zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) a prováděcích předpisů, zákona č. 283/2021 Sb. , stavební zákon, a zákona č. 254/2001 Sb., o vodách (vodní zákon), vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů. Výhodou: zkouška k ověření zvláštní odborné způsobilosti na úseku souvisejících správních činností nebo možnost uznání rovnocennosti vzdělání, zkušenost z oblasti veřejné správy.
Úředník / úřednice pro zajišťování výkonu správních činností při územním rozhodování a rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění, v rámci Stavebního úřadu MěÚ Humpolec
Město Humpolec
Ing. Martin Janák, tel.:565518106e-mail: martin.janak@mesto-humpolec.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Požadujeme: základní orientaci v zákonech č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) a s ním souvisejících předpisů, č. 283/2021 Sb., stavební zákon, vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů. Výhodou: zkouška k ověření zvláštní odborné způsobilosti na úseku souvisejících správních činností nebo možnost uznání rovnocennosti vzdělání, zkušenost z oblasti veřejné správy.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2021-035228 | Z2021-035228 | tenderarena.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
REVITALIZACE MĚSTSKÉHO BLOKU V HUMPOLCI „SPOLKOVÝ DŮM – HUSOVA“
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-002358 | neuvedeno |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
78-8014920277/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
19-1421261/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
1421261/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
107-8034530217/0100 Zveřejněn 10.02.2016 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.02.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.11.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 13.09.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.04.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.09.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.06.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.11.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 08.10.2008Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen MF-PO
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Humpolec
DIČ: CZ00248266
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 6gfbdxd
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MĚSTO Humpolec
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz