MĚSTO Domažlice
Kontakty
- 379 719 201 - živnostenský úřad
- 379 719 268 - odbor životního prostředí
- 379 719 281 - odbor sociálních věcí a zdravotnictví
- 379 719 229 - odbor dopravy
- 379 719 241 - správní odbor
- 379 719 233 - odbor pro projednávání přestupků
- podatelna@mesto-domazlice.cz
Úřední hodiny
ČT 07:00-11:30 12:00-15:15 hod.
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Ing. Radek Wiesner - starosta
Webové prezentace
Ústředí
Youtube video
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Úředník/úřednice - referent/ka památkové péče
Městský úřad - Odbor kancelář starosty
Ing. Dagmar Murínová, tel.:724 182 856Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 29 000 Kč/měsíc do 38 000 Kč/měsíc |
Předpokládaný rozsah prací: - zajišťování péče o kulturní památky a koordinace správy místních památek a plnění zákonných povinností vlastníků (uživatelů) kulturních památek, rozhodování o podmínkách péče, obnovy, nakládání, využívání a zajišťování ochrany kulturních památek v územní působnosti včetně stanovení způsobu financování - posuzování územních plánů a urbanistických studií z hlediska památkové péče - administrace dotačních titulů Požadavky: –vysokoškolské magisterské nebo bakalářské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou –vzdělání stavebního nebo uměleckohistorického zaměření výhodou –praxe ve veřejné správě výhodou –dobrá uživatelská znalost práce na PC –samostatnost, spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost –dobré komunikační schopnosti –řidičské oprávnění skupiny B Bližší informace : Ing. Dagmar Murínová,vedoucí odboru kancelář starosty, tel. 724 182 856 v pracovní dny v době od 8:00 do 13:00 hodin Přihlášku s požadovanými doklady zašlou uchazeči nejpozději do 10.7.2024 v uzavřené obálce označené „NEOTVÍRAT – VŘ referent památkář “ na adresu: Město Domažlice, odbor kancelář starosty MěÚ, náměstí Míru 1, 344 20 Domažlice Celé znění na úřední desce MěÚ Domažlice : www.domazlice.eu v sekci volná místa. Nabízíme: - 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna - příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření nebo životní pojištění - příspěvek na stravování - možnost bezúročné půjčky
Úředník/úřednice - referent/ka pro úsek stavebního úřadu
Městský úřad - OVÚP - Odbor výstavby a územního plánování
Ing. Ivana Sladká, tel.:606628024Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 38 000 Kč/měsíc |
Předpokládaný rozsah prací: - zajišťování všech odborných agend na úseku stavebního řádu v souladu se stavebním zákonem a dalšími právními předpisy Požadavky: - Kvalifikační požadavky podle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů –dobrá uživatelská znalost práce na PC podmínkou –samostatnost, spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost –dobré komunikační schopnosti –řidičské oprávnění skupiny B Bližší informace : Ing. Ivana Marie Sladká,ved.odboru výstavby a úz.plánování, tel.606 628 024 v pracovní dny 8:00 - 13:00 Přihlášku s požadovanými doklady zašlou uchazeči nejpozději do 12.7.2024 v uzavřené obálce označené „NEOTVÍRAT – VŘ referent OVÚP“ na adresu: Město Domažlice, odbor kancelář starosty MěÚ, náměstí Míru 1, 344 20 Domažlice Celé znění na úřední desce MěÚ Domažlice : www.domazlice.eu v sekci volná místa. Nabízíme: - 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna - příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření nebo životní pojištění - příspěvek na stravování - možnost bezúročné půjčky
Strážník/strážnice Městské policie Domažlice (2 místa)
Městská policie Domažlice
Mgr. Petr Kubal, tel.:379 719 196e-mail: Petr.kubal@mpdomazlice.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 26. 9. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Dostupné na webu městské policie - součástí přijímacího řízení je fyzický test a psychologické vyšetření. Uchazeč o práci strážníka musí dodat potřebné dokumenty požadované zákonem č. 553/1991 Sb., o obecní policii. Vše dostupné na webu městské policie. Nabízíme: náborový příspěvek 100.000,-Kč po absolvování kurzu a složení zkoušky z odborné způsobilosti. Po proběhlé zkušební době příspěvek zaměstnavatele 1.000,-Kč na penzijní spoření, měsíční stravenkový benefit - platební karta. Zaměstnanec má možnost bezplatně navštěvovat fitness + plavecký bazén. Osobní (08.00-14.00 hod. v pracovní dny na služebně městské policie), e-mailový nebo telefonický (08.00-14.00 hod. v pracovní dny) kontakt.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
109782579/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
27-6465380207/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
213911430/0300 Zveřejněn 25.10.2014 | |
234691094/0300 Zveřejněn 25.10.2014 | |
109782851/0300 Zveřejněn 25.08.2018 | |
104594982/0300 Zveřejněn 18.09.2018 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.11.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 18.10.2021Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.06.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 18.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 24.11.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.12.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.09.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.11.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.07.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.06.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.12.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.04.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 25.03.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.06.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.01.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.01.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.12.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 04.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 04.09.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Domažlice
DIČ: CZ00253316
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: q25byeg
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MĚSTO Domažlice
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz