Kontakty
- 577 630 111 - ústředna
- 577 630 120 - tajemník
- 577 630 108 - primátor
- posta@zlin.eu
- is@zlin.eu
Úřední hodiny
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Ing. Jiří Korec - primátor
- Mgr. Tomáš Lang - tajemník
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Pobočky
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín - L. Váchy 602, Prštné, ZlínMAGISTRÁT MĚSTA Zlín - nám. T. G. Masaryka 5556, Zlín
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín - náměstí Míru 464, Zlín
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín - třída Tomáše Bati 3792, Zlín
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín - Zarámí 4421, Zlín
Provozovny
DĚTSKÝ REHABILITAČNÍ STACIONÁŘ - Žlebová 1590, ZlínMĚSTSKÉ INFORMAČNÍ A TURISTICKÉ STŘEDISKO - náměstí Míru 12, Zlín
Youtube video
Činnosti firmy
- magistrát města
Volná pracovní místa
Informační manažer/ka pro pasportizaci budov
Statutární město Zlín
Anna Chomič, tel.:+420 577 630 406e-mail: AnnaChomic@zlin.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 000 Kč/měsíc do 36 000 Kč/měsíc |
Klíčová náplň práce: ? administrace SW pro pasportizaci budov ve vlastnictví statutárního města Zlín, organizací a společností s majetkovou účastí města, ? metodické vedení uživatelek/ů zadávajících data do SW, ? školení uživatelek/ů SW a komunikace s nimi, kontrola úplnosti dat, ? export dat ze SW a zpracování analýz, vyhodnocování, zpracování modelů a predikcí pro vedení města. Požadavky: ? VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, technický obor výhodou, ? zkušenosti se správou nemovitostí výhodou, ? počítačová gramotnost, výborná znalost práce s MS Office, ? schopnost aktivní komunikace a kreativního řešení požadavků uživatelek/ů, ? zájem o informační technologie, ? analytické myšlení, ? vysoká míra samostatnosti a iniciativy, schopnost týmové práce, ? výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti, ? řidičský průkaz skupiny „B“, aktivní řidič/ka. Místo výkonu práce: ? Zlín. Pracovní poměr: ? na dobu určitou 1 rok s perspektivou změny na dobu neurčitou. Platová třída: ? 11. platová třída. Benefity: ? 5 týdnů dovolené, ? 4 dny zdravotního volna (sick days), ? příspěvek na stravování, ? individuální výběr benefitů v rámci systému Cafeteria, ? společenské a sportovní akce pro zaměstnance, ? odměny při pracovním jubileu. K přihlášce, kterou najdete na karierních stránkách www.zlin.eu, přiložte: ? životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech uvedených v požadavcích zaměstnavatele, ? kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Místo, způsob a lhůta podání přihlášky: ? poštou na adresu: statutární město Zlín, oddělení personální a vzdělávání, Odbor kanceláře tajemníka, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín; podací razítko nejpozději s datem 20. 05. 2024, ? do datové schránky (ID DS: 5ttb7bs) nebo osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, Zlín s datem a časem dodání nejpozději do 21. 05. 2024 do 14:00 hod. Uzavřenou obálku nebo datovou zprávu, prosím, označte „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, informační manažer/manažerka pro pasportizaci budov“ a uveďte jméno a adresu uchazeče.
PRACOVNÍK/PRACOVNICE INFOPOINTU PAMÁTNÍKU
Statutární město Zlín
Anna Chomič, tel.:+420 577 630 406e-mail: AnnaChomic@zlin.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 800 Kč/měsíc do 29 520 Kč/měsíc |
Klíčová náplň práce: ? komunikace s návštěvníky (e-mailová i telefonická, vyřizování rezervací, domluva mimořádných prohlídek, edukačních programů a pronájmů, občasná práce s pokladnou), ? zajištění provozu infopointu Památníku (komunikace s dodavateli, pochůzky, dohled nad úklidem prostor, vedení skladu), ? administrativní podpora vedoucí Památníku, ? dohled nad rozpisem a obsazeností směn průvodců. Požadavky: ? SŠ s maturitou – obor ekonomický výhodou, ? výborné organizační a komunikační schopnosti, ? vysoká míra samostatnosti, spolehlivosti a pečlivosti, ? znalost MS Office, ? výhodou znalost anglického jazyka, zkušenost s řízením provozu. Místo výkonu práce: ? Zlín. Pracovní poměr: ? na dobu určitou 1 rok s perspektivou změny na dobu neurčitou. . Platová třída: ? 8. platová třída. Benefity: ? 5 týdnů dovolené, ? 4 dny zdravotního volna (sick days), ? příspěvek na stravování, ? individuální výběr benefitů v rámci systému Cafeteria, ? společenské a sportovní akce pro zaměstnance, ? odměny při pracovním jubileu. K přihlášce, kterou najdete na karierních stránkách www.Zlin.eu, přiložte: ? životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech uvedených v požadavcích zaměstnavatele, ? kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, ? motivační dopis. Místo, způsob a lhůta podání přihlášky: ? poštou na adresu: statutární město Zlín, oddělení personální a vzdělávání, Odbor kanceláře tajemníka, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín; podací razítko nejpozději s datem 20. 05. 2024, ? do datové schránky (ID DS: 5ttb7bs) nebo osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, Zlín s datem a časem dodání nejpozději do 21. 05. 2024 do 14:00 hod. Uzavřenou obálku nebo datovou zprávu, prosím, označte „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, pracovník/pracovnice infopointu PTB“ a uveďte jméno a adresu uchazeče. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2018-035396 | Z2018-035396 | nen.nipez.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Kanalizace Velíková
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-005256 | Stavební práce | neuvedeno |
Místo plnění: Zlín - místní část Velíková.
Výstavba nových splaškových kanalizačních stok a s nimi souvisejících stokových objektů, a rekonstrukce stávající kanalizace v místní části Zlína - Velíková, včetně propojení na stokovou síť v místní části Štípa, která dále pokračuje do Zlína na hlavní sběrač, vedoucí na centrální čistírnu odpadních vod v Malenovicích.
Rozšíření protipovodňového varovného a monitorovacího systému statutárního města Zlín
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-003201 | Dodávky | 12 436 282,00 Kč |
Projekt řeší systém povodňové služby a preventivní povodňové ochrany na území statutárního města Zlín, tedy na území působnosti minimálně jedné obce s rozšířenou působností, prostřednictvím rozšíření lokálního výstražného systému a varovného informačního systému. Cílem tohoto projektu je realizace rozšíření stávajícího varovného a informačního systému v Statutárním městě Zlín. Město Zlín má stávající varovný systém, skládající se z několika stovek bezdrátových hlásičů, který bude doplněný novými hlásiči, dalším převaděčem v oblasti Kudlova, srážkoměrem a hladinoměrem v oblasti Malenovic. Varovný a informační systém slouží k současnému zvukovému vyrozumění obyvatelstva dané lokality. Cílem tohoto projektu je zlepšení ozvučení území města Zlín. Navržený systém musí být proto plně kompatibilní se stávajícím systémem.
Zařízení na využití a zpracování odpadů
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2020-014371 | Stavební práce | neuvedeno |
Cílem zadavatele je vybrat technologické řešení pro zpracování komunálního odpadu a nakládání s ním poté, co nabudou účinnosti nová pravidla pro nakládání s komunálním odpadem. Zadavatel zvažuje dvě možné varianty, a to cestu mechanické recyklace a cestu chemické recyklace. Zadavatel v tuto chvíli hodlá realizovat průzkum trhu v podobě předběžné tržní konzultace podle § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek („ZZVZ“). V rámci těchto konzultací hodlá vést diskusi s odborníky či dodavateli s cílem získat informace o způsobu, jakým lze naplnit potřeby zadavatele. Bližší informace k předmětu předběžných tržních konzultací jsou k dispozici na profilu zadavatele (http://nen.nipez.cz/profil/MMZ).
SMART - Navigační parkovací systém a dispečink ITS ve Zlíně
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-026923 | Dodávky | 25 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Zlín
Předmětem veřejné zakázky je vybudování a zprovoznění informačního, navigačního a závorového systému parkování a vybudování dispečinkového pracoviště, které bude obsluhovat inteligentní dopravní systémy ve Zlíně (dále jen „Systém“). V Systému budou zahrnuta parkovací místa - plochy parkovacího stání na parkovištích Městské divadlo, Bartošova, Gahurova, Nad Tržnicí a Velké kino. Tato parkoviště budou osazena detekčními prvky pro snímání obsazenosti parkovacích míst. Předmětem veřejné zakázky je mimo jiné rovněž zkušební provoz v rámci zajištění plné funkčnosti celého navigačního a parkovacího systému (díla), technická podpora jeho provozu, servis všech částí Systému a související stavební práce.
Projektová dokumentace "1. etapa rekonstrukce Zimního stadionu Luďka Čajky"
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-044929 | Služby | 13 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Statutární město Zlín
Předmětem veřejné zakázky je zpracování prováděcí projektové dokumentace a dokumentace pro zadání stavebních prací vč. soupisu stavebních prací s výkazem výměr, zpracování projektové dokumentace pro změnu stavby před dokončením, která vychází z projektové dokumentace pro vydání stavebního povolení, vč. inženýrské činnosti.
Pořízení a zajištění provozu parkovacího domu
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-002377 | Stavební práce | neuvedeno |
Zajištění výstavby parkovacího domu včetně potřebných přípojek inženýrských sítí, přeložek inženýrských sítí, příjezdových a přístupových komunikací (chodníku pro chodce) a pásů zeleně, o dvou podlažích a s kapacitou přibližně 40 parkovacích míst a následné zajištění provozování a užívání tohoto Parkovacího domu po dobu 15 let.
Zajištění nakládání s komunálním odpadem statutárního města Zlína
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-021658 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Zlín
Zadavatel má v úmyslu zadat veřejnou zakázku na služby „Zajištění nakládání s komunálním odpadem statutárního města Zlína“ („veřejná zakázka“). Zadavatel disponuje dokumentem s názvem „Předmět plnění VZ“, který je přílohou této výzvy. Dokument představuje shrnutí cílů, kterých má být v rámci plnění veřejné zakázky dosaženo. Účelem PTK je především zjištění, jakým způsobem může zadavatel k dosažení cíle dospět, a to i s přihlédnutím k reálné situaci na trhu služeb nakládání s komunálním odpadem. Zadavatel očekává, že v průběhu PTK obdrží od potenciálních dodavatelů veřejné zakázky relevantní informace k nastavení zadávacích podmínek pro efektivní a kvalitní realizaci díla.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-128661/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9021-128661/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
27-1909270277/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9005-128661/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
3048982/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
1280972/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
3049002/0800 Zveřejněn 01.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 051
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.07.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 24.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.11.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.04.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.12.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 21.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 17.03.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 18.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.12.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.04.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 18.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.06.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.05.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.02.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.05.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.06.2014Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 29.05.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.08.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.03.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.08.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.08.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.03.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.03.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.06.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 06.03.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2008Projekt dokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen MF-PO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt v realizaci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Statutární město Zlín
DIČ: CZ00283924
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 5ttb7bs
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz