MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice
Kontakty
- 466 859 111 - spojovatelka
- 466 859 516 - kancelář primátora
- 466 859 522 - odbor školství, kultury a sportu
- 466 859 511 - ekonomický odbor
- 466 859 413 - odbor školství, kultury a sportu
- posta@mmp.cz
Úřední hodiny
ČT 08:00-11:00 12:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-11:00 12:00-14:30 hod.
Kontaktní osoby
- Bc. Jan Nadrchal - primátor
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Pobočky
MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice - Štrossova 44, Bílé Předměstí, PardubicePardubice I. - U Divadla 828, Zelené Předměstí, Pardubice
Pardubice II. - Chemiků 128, Polabiny, Pardubice
Pardubice III. - Jana Zajíce 983, Studánka, Pardubice
Pardubice IV. - Bokova 315, Pardubičky, Pardubice
Pardubice V. - Češkova 22, Zelené Předměstí, Pardubice
Pardubice VI. - Kostnická 865, Svítkov, Pardubice
Pardubice VII. - generála Svobody 198, Rosice, Pardubice
Pardubice VIII. - Hostovice č. 20, Pardubice
ŽIVNOSTENSKÝ ÚŘAD Pardubice - Gorkého 489, Zelené Předměstí, Pardubice
Provozovny
MĚSTSKÁ POLICIE Pardubice - Pernerova 443, Zelené Předměstí, Pardubice
Činnosti firmy
- magistrát města
Volná pracovní místa
Referent/ka Oddělení silniční dopravy, silničního hospodářství a speciálního stavebního úřadu Odboru dopravy Magistrátu města Pardubic
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Platové zařazení: 11. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon speciálního stavebního úřadu (vedení stavebního řízení, posouzení vyjádření dotčených orgánů, kontrola projektové dokumentace stavby, kolaudace staveb, povolení trvalého užívání staveb, vedení kolaudačního řízení) - výkon státního odborného dozoru v jednotlivých oborech dopravy (silniční a městská doprava, pozemní komunikace) v působnosti obce Kvalifikační předpoklady a požadavky: - minimálně vysokoškolské bakalářské vzdělání - znalost zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon a související předpisy a vyhlášky - znalost zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích - zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění, nebo silničním hospodářství výhodou - příjemné vystupování, organizační a komunikační dovednosti - zodpovědnost, pečlivost, důkladnost a spolehlivost - ochota přizpůsobit pracovní dobu potřebám úřadu Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 42 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Právník/právnička Oddělení správy bytových domů a nebytových prostor Odboru majetku a investic Magistrátu města Pardubic
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon právních činností územních samosprávných celků včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech, se zaměřením na bytovou problematiku (SVJ, družstva, sociální bydlení apod.) Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vysokoškolské právnické vzdělání - komplexní orientace ve veřejném i soukromém právu - dobré komunikační dovednosti - zodpovědnost, schopnost práce v týmu Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Ostatní úředníci - registrace vozidel
Magistrát města Pardubic, odb. dopravy, Černá za Bory
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Platové zařazení: 10. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu určitou, zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Charakteristika vykonávané činnosti: - schvalování technické způsobilosti jednotlivě dovezeného vozidla - rozhodování o zápisu silničních vozidel do registru vozidel - vydávání osvědčení o registraci a technických průkazů silničních vozidel - rozhodování o zápisu vyřazení silničních vozidel z provozu - zajišťování zápisu do registru historických a sportovních vozidel - zajišťování schvalování technické způsobilosti jednotlivě vyrobených nebo přestavěných vozidel Kvalifikační předpoklady a požadavky: - minimálně vyšší odborné vzdělání - znalost zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích - zvláštní odborná způsobilost při správním rozhodování o registračních úkonech v oblasti provozu silničních vozidel výhodou - praxe ve veřejné správě výhodou - schopnost čelit konfliktním a stresovým situacím - pečlivost, důkladnost a spolehlivost Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Vedoucí Kanceláře primátora Magistrátu města Pardubic
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Platové zařazení: 12. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu neurčitou Charakteristika vykonávané činnosti: - zajišťování informační, organizační a případně další podpory pro činnost zastupitelstva města, rady města a magistrátu města - zajišťování komunikace města a magistrátu s veřejností a dalšími subjekty - zajišťování oblasti partnerských a zahraničních vztahů města, včetně spolupráce na mezinárodních projektech - zajišťování úkolů magistrátu města v krizovém a havarijním plánování včetně podpory činností ostatních subjektů a orgánů v systému krizového řízení města Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vysokoškolské vzdělání - organizační a řídící schopnosti - praxe ve veřejné správě výhodou - zvláštní odborná způsobilost v oblasti krizového řízení výhodou - aktivní znalost světového jazyka slovem i písmem výhodou -velmi dobré manažerské a komunikační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování - zkušenosti s vedením kolektivu výhodou Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 70 000,- Kč hrubého/měsíc) - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné benefitní telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Referent/ka Oddělení sociálně právní ochrany dětí Odboru sociálních věcí Magistrátu města Pardubic
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Platové zařazení: 11. platová třída Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Pracovní poměr: na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou Charakteristika vykonávané činnosti: - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - samostatný výkon náročných specializovaných agend péče o osoby, rodiny a skupiny v nepříznivé sociální situaci - zajišťování sociálně právního poradenství - poskytování soustavné sociální pomoci v přímém styku s osobami nebo rodinami, které se dostaly do nepříznivé sociální situace Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské (obor sociální politika, sociální práce, speciální pedagogika apod.) vše v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění, - zvláštní odborná způsobilost na úseku sociálně právní ochrany dětí výhodou, - dobré komunikační schopnosti, - organizační schopnosti, zodpovědnost, schopnost práce v týmu, - ochota přizpůsobit pracovní dobu potřebám úřadu, - praxe v oboru vítána, Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování až 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
více zakázekVyhlášené veřejné zakázky
Mateřská škola Závodu míru - rekonstrukce hospodářského pavilonu-přípravna jídel
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-014732 | Stavebni prace | 23 150 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je provedení rekonstrukce objektu hospodářského pavilonu Mateřské školy nábř. Závodu míru č.p. 1961 v Pardubicích zahrnující stavební úpravy školní kuchyně, jídelny, skladů, zázemí pro personál včetně instalace nového gastro vybavení školní kuchyně. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky budou zejména bourací práce, demontáž stávajících zařizovacích předmětů, nové dispoziční řešení, rekonstrukce podlahového souvrství, vyhotovení nových omítek, provedení nových povrcho
ZŠ Gorkého (Waldorfská) - oprava sociálního zařízení
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-014599 | Stavebni prace | 8 133 000,00 Kč |
Stavební úpravy stávajících sociálních zařízení v objektu základní školy Gorkého č.p. 867 v Pardubicích, situovaných v 1. – 3. NP, které spočívají ve vybourání a odstranění téměř všech stávajících příček, stávající skladby podlah, zařizovacích předmětů včetně příslušenství, instalace včetně stoupacího potrubí kanalizace a připojení zařizovacích předmětů. Na nosných stěnách budou odstraněny stávající obklady objektu. Stávající zdravotechnické vybavení bude nahrazeno novým ZTI včetně provedení nov
Palackého třída v Pardubicích - zpracování projektové dokumentace pro územní rozhodnutí
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-012204 | Služby | 4 958 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace pro vydání územního rozhodnutí, která bude řešit revitalizaci Palackého třídy v Pardubicích v zadavatelem stanoveném zájmovém prostoru. Předmětem plnění je rovněž inženýrská činnost pro vydání územního rozhodnutí.
Zajištění podzimních Městských slavností Pardubice na období 4 let
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-012208 | Sluzby | 2 520 000,00 Kč |
Předmětem plnění veřejné zakázky je kompletní zajištění přípravy, organizace, administrace a realizace čtyř ročníků podzimních Městských slavností Pardubice (dále jen „Městské slavnosti“ ) v letech 2023 až 2026. Podzimní městské slavnosti se konají vždy jedenkrát ročně, v délce trvání 2 dnů, v termínu pátek a sobota v měsíci říjnu daného kalendářního roku. Jedná se o tradiční celoměstské slavnosti, kterým bezprostředně předchází konání Velké pardubické a jejich hlavním posláním je přenést slavnostní atmosféru dostihového svátku do města a oživit jeho centrum uměním a zábavou. Slavnosti jsou určeny široké veřejnosti. Významnou cílovou skupinu tvoří rodiny s dětmi. Součástí slavností jsou koncerty pod širým nebem, pouliční umění, workshopy se zapojením veřejnosti, tradiční doprovodné akce místních spolků a lampionový průvod.
ZŠ Erno Košťála - vegetační střechy
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-012203 | Stavebni prace | 8 634 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je vytvoření vegetačního souvrství položeného na stávající střešní pláště jednotlivých vybraných objektů základní školy Erno Košťála č.p. 870 v Pardubicích. Stavební úpravy střech jsou navrženy na stávajících školních budovách, a to objekt A, Objekt B, Objekt D a propojovací chodba - Objekt CH, které jsou vzájemně stavebně propojeny. Součástí stavebních úprav je demontáž a opětovná montáž nadstřešních prvků, zejména hromosvodu a satelitní antény, dále demontáž stávající
ZŠ npor. Eliáše - rekonstrukce hřiště
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-012201 | Stavebni prace | 19 080 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební úpravy sportovních ploch v areálu základní školy npor. Eliáše č.p. 344 v Pardubicích - Polabinách. Původní hřiště budou odstraněna a nahrazena novými sportovními objekty s novým umístěním, v rámci stavby budou řešeny i nezbytné areálové rozvody. Jedná se o atletický ovál délky 250 m s 5-ti drahami, 100 m rovinkou s 6-ti drahami, na jejímž jižním konci je umístěno doskočiště pro skok daleký (SO 101); víceúčelové hřiště uvnitř atletického oválu včetně oploce
Domov pro seniory v Pardubicích - dokumentace pro územní rozhodnutí a související činnosti
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-048612 | Služby | 2 900 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Předmětem veřejné zakázky je zpracování dokumentace ve stupni pro územní rozhodnutí (DUR) Domova pro seniory v Pardubicích na pozemcích st. p. č. 5603, p. č. 4130, p. č. 4131, p. č. 4132/1, p. č. 4132/2, p. č. 4212 a části p. č. 4210/4, vše v k.ú. Pardubice. Tento stupeň projektové dokumentace bude zpracován metodou BIM (Building Information Management - Informační model budovy) dle požadavků uvedených v přílohách A, A.1, A.1.a, A.2, A.3. zadávací dokumentace. Předmětem plnění je rovněž zajištění inženýrské činnosti a vypracování technicko-ekonomického posouzení energeticky přínosných opatření a využití odpadních vod.
Centrum služeb pro osoby bez přístřeší - PD
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-046479 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Pardubice
Zpracování projektové dokumentace vč. inženýrské činnosti a autorského dozoru, která bude řešit novou stavbu azylového domu pro muže, noclehárny pro ženy a muže, nízkoprahového denního centra a ordinace lékaře pro osoby bez přístřeší, a to namísto stávajících objektů určených k demolici situovaných v SV části areálu provozoven č.p. 516 při hranici s ul. Na Staré poště a ul. J. Palacha v Pardubicích. Součástí projektové dokumentace bude řešení interiérového vybavení, venkovního zastřešení, skladů, oplocení, mobiliáře, zeleně a zpevněných ploch včetně parkovacích stání. PD bude zpracována na podkladu stávající studie ve stupních: DUR, DSP a DPS včetně zajištění inženýrské činnosti a autorského dozoru.
ZÁKLADNÍ UMĚLECKÁ ŠKOLA PARDUBICE - POLABINY
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-014341 | neuvedeno |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
182-326561/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
6015-326561/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
19-326561/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9005-326561/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
8010-326561/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
43-9656490277/0100 Zveřejněn 30.04.2014 | |
326561/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
107-3674540277/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145760247/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145770277/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145730267/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374030297/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374040217/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374020267/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
181632639/0300 Zveřejněn 02.04.2013 | |
181632479/0300 Zveřejněn 02.04.2013 | |
181632022/0300 Zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205459389/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205459389/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
181570036/0300 Zveřejněn 02.04.2013 | |
181568024/0300 Zveřejněn 02.04.2013 | |
181570255/0300 Zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205456399/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205456399/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
1205456399/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205458319/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205458319/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
1205458319/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
182-1205458319/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
1205484349/0800 Zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2379850227/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
1205459389/0800 Zveřejněn 04.04.2013 | |
2701272235/2010 Zveřejněn 11.09.2018 | |
107-1205458319/0800 Zveřejněn 11.09.2018 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 057
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 02.01.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.08.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 07.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2015Projekt dokončen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 06.05.2015Projekt fyzicky ukončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 19.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.03.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.01.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.03.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.07.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.05.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Statutární město Pardubice
DIČ: CZ00274046
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: ukzbx4z
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz