MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc
Kontakty
- 585 513 111 - spojovatelka
- 585 513 261 - primátor
- 585 513 346 - tajemník
- podatelna@olomouc.eu
Úřední hodiny
ÚT 08:00-12:00 13:00-15:30 hod.
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Mgr. Miroslav Žbánek, MPA - primátor
- Bc. Jan Večeř - tajemník
Webové prezentace
Sociální sítě
Identita občana
Související firmy
Pobočky
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Hynaisova 34/10, Nová Ulice, OlomoucMAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Palackého 1198/14, Olomouc
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Štursova 820/1, Hodolany, Olomouc
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc - Vejdovského 189/2, Hodolany, Olomouc
Provozovny
AZYLOVÝ DŮM - Řepčínská 245/113, Řepčín, OlomoucINFORMAČNÍ CENTRUM Olomouc - Horní náměstí 583, Olomouc
MĚSTSKÁ POLICIE Olomouc - Kateřinská 779/23, Olomouc
Činnosti firmy
- magistrát města
Volná pracovní místa
Právník/právnička do oddělení stavebně právního
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/83 Druh práce: výkon komplexní stavebně-právní činnosti Magistrátu města Olomouce zařazené v odboru stavebním Co Vám můžeme nabídnout: -možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek -pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.), -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na stravné, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Flexi Passy, -příspěvek na volnočasové pohybové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci a jiné Bližší specifikace pracovní činnosti: -projednávání přestupků v kompetenci stavebního odboru, zejména dle stavebního zákona a zákona o pozemních komunikacích, -vedení vyvlastňování řízení, -vedení deklaratorního řízení o charakteru účelových komunikací, -vedení správního řízení o mimořádných opravných prostředcích dle správního řádu (obnova řízení, přezkumné řízení), -součinnost s ostatními odděleními stavebního odboru (právní podpora). Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Obor: právo. Jiné požadavky: Orientace v právních předpisech, zejména: -v zákoně č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, -v zákoně č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, -v zákoně č. 184/2006 Sb., o odnětí nebo omezení vlastnického práva k pozemku nebo ke stavbě (zákon o vyvlastnění), ve znění pozdějších předpisů, -v zákoně č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, ve znění pozdějších předpisů, -v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, -znalost práce na PC (Microsoft Office), -samostatnost, spolehlivost, -ochota soustavně se vzdělávat. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 27. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Správní pracovník/pracovnice v oddělení přestupků v dopravě I
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/84 Druh práce: zajišťování činností v oblasti výkonu státní správy a samosprávy a zastupování celospolečenských zájmů při rozhodčí činností v oblasti přestupků souvisejících s provozem na pozemních komunikacích zařazených v odboru agendy řidičů a motorových vozidel Magistrátu města Olomouce Co Vám můžeme nabídnout: -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na stravování, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Flexi Passy, -příspěvek na volnočasové pohybové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům, -možnost využít benefitní program mobilních operátorů, -finanční a věcné dary, -možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma, a jiné Bližší specifikace pracovní činnosti: -vykonává státní správu na úseku provozu na pozemních komunikacích, ukládá správní tresty při porušení povinností stanovených právními předpisy v rozsahu své působnosti, -samostatně posuzuje oznámení o přestupcích v dopravě, -projednává přestupky proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích, včetně přestupků provozovatelů vozidel, -zpracovává stanoviska k obecně závazným právním předpisům v agendě, odpovídá na dotazy podnětů, státních a nestátních orgánů a organizací a občanů. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Obor: zaměřený na právo, právní vědu a správní činnost výhodou. Praxe: praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -schopnost koncepční a samostatné práce, -komunikativní dovednosti, -schopnost jednat s lidmi, -adaptabilita, -dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), -řidičský průkaz skupiny B, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 27. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Vedoucí oddělení krajinné zeleně zařazený/á v odboru městské zeleně a odpadového hospodářství
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/82 Druh práce: vedoucí oddělení krajinné zeleně zařazený/á v odboru městské zeleně a odpadového hospodářství Bližší specifikace pracovní činnosti: -koordinace činnosti oddělení krajinné zeleně, -rozvoj krajinné zeleně na území statutárního města Olomouce, -uplatňování strategických a koncepčních dokumentu města zaměřených na volnou krajinu, -zajišťování projektů z oblasti krajinné zeleně, -kontrola provádění péče o krajinnou zeleně, -projednávání záměrů v krajinné zeleni ve složkách města. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka, -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971. Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Obor: zaměřený na krajinné inženýrství. Praxe: praxe ve veřejné správě se zaměřením na rozvoj zeleně minimálně 5 let. Jiné požadavky: -velmi dobré komunikační, organizační a řídící schopnosti, -analytická a koncepční způsobilost, -adaptabilita a flexibilita, -smysl pro týmovou práci, -znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word), -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům, -řidičský průkaz skupiny "B". Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971. Lhůta pro podání přihlášky: 24. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Právník/právnička do oddělení přestupkového
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2024/76 Druh práce: výkon komplexních koncepčních právních činností při zajišťování výkonu státní správy na úseku přestupkové agendy Magistrátu města Olomouce zařazených v odboru správních činností Co Vám můžeme nabídnout: -zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců, -příjemné pracovní prostředí, -přátelský kolektiv, -příspěvek na stravné, -příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, -Flexi Passy, -příspěvek na volnočasové pohybové aktivity, -možnost jednorázové sociální výpomoci, -bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace, -možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům a další Bližší specifikace pracovní činnosti: -komplexní zajišťování výkonu státní správy na úseku přestupkového řízení v 1. stupni vykonávaného na odboru správních činností, -vedení jednání Komise pro projednávání přestupků, -vydání a vyhotovení rozhodnutí, -spolupráce s orgány Policie ČR, Městské policie, soudů a státního zastupitelství. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu. Obor: právo a právní věda nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice. Praxe v přestupkové agendě výhodou. Jiné požadavky: -všeobecný přehled o ustanoveních právních předpisů - zákona o obcích, zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, a souvisejících právních předpisů včetně správního řádu, -velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office), -schopnost koncepční a samostatné práce, -adaptabilita a analytické schopnosti, -dobré organizační a komunikační schopnosti, -flexibilita, -schopnost jednat s lidmi, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem, -číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, -název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ, -datum a vlastnoruční podpis uchazeče. K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky: 28. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2016-640357 | 630149 | www.eveza.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Olomouc: III. etapa protipovodňových opatření
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-001404 | neuvedeno |
Upgrade audiovizuální techniky pro velký zasedací sál (Hynaisovy 10)
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-000228 | Dodávky | 10 370 590,00 Kč |
Předmětem této veřejné zakázky je: - dodávka, instalace, konfigurace, programování, zprovoznění a ověření funkčnosti kompletního vybavení prvky AV techniky včetně řídicího systému dle soupisu prvků a projektové dokumentace, - zaškolení obsluhy a zajištění záručního servisu této AV techniky včetně řídicího systému, - dodávka veškerých metalických propojení a kabeláže a ostatní instalační materiál, tj. úplné, funkční a bezvadné provedení všech souvisejících instalačních prací včetně dodávek potřebného materiálu a zařízení nezbytných pro řádné dokončení předmětu plnění a zajištění jeho provozuschopnosti včetně provedení provozních zkoušek, - zpracování dokumentace skutečného provedení předmětu plnění a její předání zadavateli ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a 1x v elektronické podobě na vhodném nosiči dat (formáty PDF, DOC, DWG), - úklid a odvoz všech obalů a odpadů vzniklých při vlastní instalaci z místa plnění v souladu s ustanovením zákona č. 541/2020 Sb.
Modernizace systému řízení a ovládání inteligentní budovy (Hynaisova 10)
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-053155 | Dodávky | 10 440 000,00 Kč |
Předmětem této veřejné zakázky je modernizace inteligentních systémů řízení vzduchotechnik, vytápění a výměna svítidel za LED svítidla s regulací jasu v závislosti na příspěvku denní složky světla a přítomnosti osob v místnosti na platformě KNX. kvalitativního standardu. Zadavatel umožňuje použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení, pokud bude vymezený kvalitativní standard dodržen, nebo bude mít lepší parametry. Zadavatel upozorňuje, že nezávisle na této veřejné zakázce je řešena veřejná zakázka „Upgrade audiovizuální techniky pro velký zasedací sál (Hynaisovy 10)“. Vlastní realizace těchto zakázek může probíhat díky svému charakteru prací samostatně. Aby však bylo možno zdárně dokončit finální práce při zprovozňování AV technicky, je v požadavcích této veřejné zakázky doba dokončení prací v zasedacím sálu a přiléhajících prostorech do 31. 8. 2024. Podrobný popis předmětu veřejné zakázky je uveden v dokumentech, které tvoří přílohy této Zadávací dokumentace. Materiály či výrobky, které jsou případně jmenovitě uvedené v této Zadávací dokumentaci či jejích jednotlivých přílohách, nejsou podle zákona závazné, ale jsou reprezentanty určeného kvalitativního standardu. Pokud Zadávací dokumentace obsahuje požadavky na určité obchodní názvy nebo odkazy na obchodní názvy, názvy nebo jména a příjmení, nebo jsou tato pro některého výrobce příznačná, např. patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu, účastník to při zpraco
Andrův stadion - osvětlení
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-046682 | Dodávky | 11 493 285,92 Kč |
Místo plnění: Místem plnění je Andrův stadion, Legionářská 1165, 779 00 Olomouc 9.
Předmětem této veřejné zakázky je výměna osvětlení stadionu tak, aby splňoval level B dle UEFA 2016, což představuje vertikální intenzitu 1000lx ze všech stran fotbalového hřiště. V projektové dokumentaci byla navržena kompletní výměna výbojkových světel za svítidla s technologií LED. Výměna bude provedena na stávajících stožárech s nadzemní výškou 36 m do středu výložníku a také na střeše západní tribuny. Nově budou osazena svítidla na střeše východní tribuny a na všech čtyřech stávajících stožárech ve výšce cca 20 m osvětlující kratší stranu hřiště. Napojení světel bude převážně ze stávajících rozvaděčů, pouze u východní tribuny v nejvyšším patře bude osazen na zadní stěně nový rozvaděč. Při statickém posouzení, bylo zjištěno, že stávající konstrukce i bez světel není schopna současné klimatické zatížení přenést, proto bylo statikem navrženo posílení ocelové konstrukce. Projektová dokumentace řeší úpravy osvětlení hřiště a doplnění výztuh u střech tribun. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace (dále jen „ZD“), např. projektové dokumentace, návrhu smlouvy atd.
Předmětem této veřejné zakázky je provedení kompletního restaurátorského zásahu (u kamenných i kovových prvků) na Sloupu Největější Trojici.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-019965 | Služby | 31 183 720,00 Kč |
Místo plnění: Horní náměstí, Olomouc, parcela parc. č. 116/2 v k. ú. Olomouc - město
Předmětem této veřejné zakázky je provedení kompletního restaurátorského zásahu (u kamenných i kovových prvků), jehož úkolem bude zpomalení, eventuálně zastavení degradačních procesů hmotných struktur artefaktu a prezentace aktuální míry autenticity hodnot památky. Památková obnova bude mít charakter komplexního restaurátorského zásahu. Provedení prací se předpokládá z lešení, s demontáží soch se v restaurátorském záměru neuvažuje. Jelikož při provádění prací budou probíhat další restaurátorské průzkumy, není ale vyloučené, že bude třeba přistoupit k demontáži sochy (či soch), jejího transferu a zpětné montáži. Pro tento případ provede účastník ocenění prací – viz Příloha č. 2 položkového rozpočtu. Účastník tedy provede ocenění jak samotného položkového rozpočtu, tak již zmíněné Přílohy č. 2 položkového rozpočtu a také Přílohy č. 1 položkového rozpočtu, která se týká hodinových sazeb. Zadavatel předpokládá financování této akce z Integrovaného regionálního operačního programu. V případě schválení dotace se zhotovitel zavazuje dodržet povinnosti spojené s poskytnutím dotace - tyto podmínky jsou uvedeny ve Smlouvě o dílo „Zvláštní podmínky spojené s poskytnutím dotace“. O schválení žádosti bude zhotovitel informován. Více viz návrh smlouvy. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace (dále jen „ZD“).
Poskytování energetických služeb metodou EPC v objektech statutárního města Olomouc
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-042156 | Služby | 68 705 781,00 Kč |
Místo plnění: Objekty v majetku měst Olomouc
Předmětem této zakázky je poskytování energetických služeb se zaručeným výsledkem (úspory provozních nákladů souvisejících s užitím energií - dále jen služby) pro objekty ve vlastnictví města Olomouc. V rámci zakázky bude poskytovatelem služeb dopracován návrh energeticky úsporných opatření. Realizace energeticky úsporných opatření ve smyslu této zakázky zahrnuje tyto úkony dodávka a montáž navržených úsporných opatření na klíč, energetický management (služby zahrnující trvalé sledování a vyhodnocování dosahovaných úspor energie) po dobu trvání smluvního vztahu, včetně kontroly instalovaného zařízení, poskytnutí záruky za dosažení předpokládaných úspor, sledování a vyhodnocování dosažených výsledků po dobu trvání smluvního vztahu.
Tramvajová trať 8. května
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-021733 | Stavební práce | 120 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Olomouc
Stavbav řeší komplexní reko uličního prostoru vč. stávajících i nových inženýrských sítí od křižovatky ulic Pekařská, Zámečnická a Opletalova až po zaústění ul. 8. května do nám. Národních hrdinů. Součástí je i úprava křižovatek se stávajícími ul. Slovenská a ul. U Hradeb.V celé trase je řešen kolejový pás jako pojížděný.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9021-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
27-4180790297/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
35-5946560247/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
27-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
19-1146160247/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
107-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
20108-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
6015-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
43-4851340247/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
29022-1801731369/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
2006-6127811/0710 Zveřejněn 01.04.2013 | |
94-6127811/0710 Zveřejněn 01.04.2013 | |
34534-10919811/0710 Zveřejněn 31.05.2014 | |
107-8297990207/0100 Zveřejněn 23.11.2016 | |
107-9442970267/0100 Zveřejněn 23.11.2016 | |
7427832/0800 Zveřejněn 05.08.2017 | |
7432332/0800 Zveřejněn 05.08.2017 | |
7188712/0800 Zveřejněn 19.05.2020 | |
115-3673840227/0100 Zveřejněn 29.05.2020 | |
115-6668480267/0100 Zveřejněn 29.05.2020 | |
8960612/0800 Zveřejněn 23.06.2021 | |
9085442/0800 Zveřejněn 01.07.2021 | |
9271042/0800 Zveřejněn 15.12.2021 | |
8993932/0800 Zveřejněn 29.01.2022 | |
123-5410710227/0100 Zveřejněn 02.03.2022 | |
9789562/0800 Zveřejněn 02.08.2022 | |
10364932/0800 Zveřejněn 11.02.2023 | |
131-150950247/0100 Zveřejněn 29.04.2023 | |
10562402/0800 Zveřejněn 05.05.2023 | |
10562672/0800 Zveřejněn 05.05.2023 | |
10562592/0800 Zveřejněn 05.05.2023 | |
10609952/0800 Zveřejněn 01.06.2023 | |
11043612/0800 Zveřejněn 28.09.2023 | |
11030942/0800 Zveřejněn 28.09.2023 | |
11806712/0800 Zveřejněn 13.03.2024 | |
11902122/0800 Zveřejněn 09.04.2024 | |
11902042/0800 Zveřejněn 09.04.2024 | |
11915572/0800 Zveřejněn 09.04.2024 | |
12074592/0800 Zveřejněn 07.05.2024 | |
12007592/0800 Zveřejněn 07.05.2024 | |
12007402/0800 Zveřejněn 07.05.2024 | |
12002652/0800 Zveřejněn 07.05.2024 | |
11949502/0800 Zveřejněn 07.05.2024 | |
11949692/0800 Zveřejněn 07.05.2024 | |
12092352/0800 Zveřejněn 30.05.2024 | |
12092432/0800 Zveřejněn 30.05.2024 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
63. pokračování stavebního a technického veletrhu.
02.11.2023 - 04.11.2023
stánek , ,
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 089
56. pokračování stavebního a technického veletrhu.
08.11.2018 - 10.11.2018
stánek
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
54. pokračování stavebního a technického veletrhu.
09.11.2017 - 11.11.2017
stánek
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 123A
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 053
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.11.2021Projekt fyzicky ukončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 10.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2021Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 08.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 05.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2019Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2018Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 21.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.08.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.05.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 07.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.12.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.11.2015Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.08.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.06.2015Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 12.06.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 02.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.01.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.07.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.06.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.01.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.06.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.09.2010Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (EFRR)
Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt v realizaci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Statutární město Olomouc
DIČ: CZ00299308
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: kazbzri
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MAGISTRÁT MĚSTA Olomouc
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz