MAGISTRÁT MĚSTA Chomutov
Kontakty
- 474 637 111 - spojovatelka
- 474 637 230 - primátor
- 474 637 210 - náměstek
- 474 637 220 - náměstek
- podatelna@chomutov.cz
Úřední hodiny
ČT 08:00-15:00 hod.
PÁ 08:00-13:30 hod. (pouze podatelna)
Kontaktní osoby
- JUDr. Marek Hrabáč - primátor
- David Dinda - náměstek
- Mgr. Milan Märc - náměstek
Webové prezentace
Provozovny
MĚSTSKÁ POLICIE Chomutov - Dřínovská 4606, Chomutov
MĚSTSKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM - U Městských mlýnů 5885, Chomutov
Youtube video
Činnosti firmy
- magistrát města
Volná pracovní místa
Terénní sociální zaměstnanec/zaměstnankyně
Statutární město Chomutov
Ivana PodlahováSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Statutární město Chomutov, tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou "Terénní sociální zaměstnanec/zaměstnankyně" na odbor sociálních věcí, oddělení terénní sociální práce s místem výkonu práce statutární město Chomutov. Pro úplné znění OZNÁMENÍ navštivte naše internetové stránky kariera.chomutov.cz. Platové zařazení: - platové ohodnocení v 11. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 26.600 Kč - 37.170 Kč dle započitatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy. Další požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách: - vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo, speciální pedagogiku nebo - státní závěrečná zkouška z předmětu sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo, speciální pedagogika nebo - vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost. Co od Vás očekáváme: - dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení, - schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost, - flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování, - aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet), - řidičský průkaz skupiny B. Písemná přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - telefonní a e-mailový kontakt, - datum a podpis uchazeče. Výčet požadovaných dokladů k přihlášce: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - ověřená kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - kopie dodatku k diplomu, - případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost. Předpokládaný nástup: dle dohody K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči. Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Neotvírat - výběrové řízení - OSV TSP" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 30. května 2024 do 14.00 hod. na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
Zaměstnanec/zaměstnankyně stavebního úřadu (2 místa)
Statutární město Chomutov
Ivana PodlahováSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Statutární město Chomutov, tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst na dobu neurčitou Zaměstnanec/ zaměstnankyně stavebního úřadu" na odbor stavební úřad s místem výkonu práce statutární město Chomutov. Pro úplné znění OZNÁMENÍ navštivte naše internetové stránky kariera.chomutov.cz. Platové zařazení: - platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 24.100 Kč - 34.370 Kč dle započitatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy. Další požadavky dle zákona č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru nebo, - vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví nebo, - střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví. - kvalifikační požadavky splňuje také fyzická osoba, která má osvědčení zvláštní odborné způsobilosti při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění. Pozn.: Od 1.7.2024 je dle nové právní úpravy možné praxi v oboru stavebnictví nahradit praxí při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě po nástupu do zaměstnání pod odborným dohledem Co od Vás očekáváme: - rozšířit si vzdělání o zvláštní odbornou způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění (dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC je nutnost složit zkoušku do 18 měsíců od nástupu), - výborný písemný a ústní projev, dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení, schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost, - flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování, - aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet), řidičský průkaz skupiny B. Písemná přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, telefonní a e-mailový kontakt, - datum a podpis uchazeče. Výčet požadovaných dokladů k přihlášce: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - ověřená kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost, - ověřená kopie osvědčení zvláštní odborné způsobilosti při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění (v případě, že tuto zkoušku máte absolvovanou). Předpokládaný nástup: dle dohody, popřípadě od 1.9.2024. Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Neotvírat - výběrové řízení - OSÚ stavební úřad" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 6. června 2024 do 14,00 hod. na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov, nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodu.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2016-661767 | 639415 | zakazky.chomutov-mesto.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Vánoční výzdoba Chomutov 2023-2026
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-012816 | Služby | 8 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Chomutov
Vánoční výzdoba Chomutov 2023_2026, a to formou rámcové smlouvy na 4 roky, kdy každý rok bude objednáno samostatné dílčí plnění. Součástí dílčího plnění jsou následující služby (konkrétní služby pro konkrétní typy vánoční výzdoby jsou blíže specifikované v Příloze č. 4 zadávací dokumentace_Položkový rozpočet se specifikací výzdoby a ostatními požadavky).
Soutěž o návrh „KONVERZE OBJEKTU BÝVALÝCH MĚSTSKÝCH LÁZNÍ NA KNIHOVNU 21. STOLETÍ“
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-037869 | Služby | 45 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Chomutov
Předmětem soutěže je zpracování architektonicko konstrukčního návrhu konverze objektu bývalých městských lázní v Chomutově včetně dispozičně provozního návrhu a řešení provazby navazující veřejný prostor. Cílem soutěže je získat optimální a komplexní návrh řešení konverze objektu bývalých městských lázní na moderní knihovnu 21. století, která bude míst dostatek zázemí nejen pro rozvoj své klasické činnosti, ale také kulturních, společenských, kreativních a komunitních aktivit, které vdechnou nejen samotnému objektu, ale také okolnímu parku nový život. Návrh by měl respektovat soutěžním zadáním definovanou obsahovou náplň tak, aby byly maximálně zajištěny veškeré současné a výhledové funkce knihovny, současně se však musí citlivě vypořádat s hmotovým a konstrukčním řešením objektu, které má své nesporné kvality a reprezentuje architekturu doby svého vzniku.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-626441/0100 Zveřejněn 26.04.2013 | |
9005-626441/0100 Zveřejněn 26.04.2013 | |
626441/0100 Zveřejněn 25.09.2018 | |
4602033/2700 Zveřejněn 17.10.2019 | |
4602025/2700 Zveřejněn 17.10.2019 | |
4602017/2700 Zveřejněn 15.02.2022 | |
4602009/2700 Zveřejněn 15.02.2022 | |
430043/2700 Zveřejněn 02.03.2022 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
32. ročník mezinárodního veletrhu cestovního ruchu a regionální turistiky
15.03.2024 - 17.03.2024
stánek Hala 3 - A 3h
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 054
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.10.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.10.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2020Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.12.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.06.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.08.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.12.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.06.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 26.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.12.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 13.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.07.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.05.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.01.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013Projekt v realizaci
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.07.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.01.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.01.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.07.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.06.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 19.04.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.04.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 24.09.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 24.09.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 23.09.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Statutární město Chomutov
DIČ: CZ00261891
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 497beyz
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MAGISTRÁT MĚSTA Chomutov
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz