KINO SOKOLOVNA TÝN NAD VLTAVOU
- 385 772 311
- predprodej@kultura.tnv.cz
ST 16:00-18:00 hod.
ČT 16:00-18:00 hod.
PÁ 16:00-18:00 hod.
218633601/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
218650217/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
218650268/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
218650196/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
218633337/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
218650321/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
218633556/0300 DPH účet, zveřejněn 30.08.2013 | |
296001781/0300 DPH účet, zveřejněn 24.04.2021 |
- kino
Město Týn nad Vltavou
Bc. Karel Hladeček, tel.:385 772 201e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Předpokládaný vznik pracovního poměru: ihned Pracovní poměr: na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program; 2. znalosti oboru znalost zákonů řešících oblasti krizového řízení, Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou: jméno, příjmení, titul;. datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana); datum a podpis uchazeče K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit: . strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností . výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčujících bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením) . ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání . souhlas se zpracováním osobních údajů Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou. lhůta pro podání přihlášky: do 7.10.2024 Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – krizové řízení“ Kontakt: Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201; e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
Město Týn nad Vltavou
Bc. Karel Hladeček, tel.:385 772 201e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Pracovní poměr: na dobu neurčitou platovou třídu odpovídající druhu práce: 11. platová třída lhůtu pro podání přihlášky : do 7. října 2024 místo a způsob podání přihlášky písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo prostřednictvím pošty adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad Vltavou, 375 01. Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo narození uchazeče, c) státní příslušnost uchazeče, d) místo trvalého pobytu uchazeče, e) číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, f) datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. d) souhlas se zpracováním osobních údajů. Kontakt: Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201; e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
Město Týn nad Vltavou, 001
Bc. Karel Hladeček, tel.:385 772 201e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 12. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Pracovní poměr: na dobu neurčitou platovou třídu odpovídající druhu práce: 11. platová třída lhůtu pro podání přihlášky : do 7. října 2024 místo a způsob podání přihlášky písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo prostřednictvím pošty adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad Vltavou, 375 01. Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo narození uchazeče, c) státní příslušnost uchazeče, d) místo trvalého pobytu uchazeče, e) číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, f) datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. d) souhlas se zpracováním osobních údajů. Kontakt: Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201; e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
Město Týn nad Vltavou
Bc. Karel Hladeček, tel.:385 772 201e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Pracovní poměr: na dobu neurčitou Možnost nástupu: 01.10.2024 nebo dohodou Platové zařazení: platová třída odpovídající druhu práce, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správně v platném znění: 10. platová třída Uchazeč podá písemnou přihlášku: Lhůta pro podání přihlášky: do 23.09.2024 Místo a způsob podání přihlášky: - osobně na podatelně Městského úřadu Týn nad Vltavou nebo do datové schránky Městského úřadu Týn nad Vltavou, ID tn8b4c3 - prostřednictvím pošty na adresu: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou - elektronicky, pokud vlastní certifikovaný elektronický podpis. Hlavní činnost samostatného referenta odboru dopravy a silničního hospodářství: - práce na úseku silničního správního úřadu (rozhodování o objížďkách, o stanovení dopravního značení, o zvláštním užívání komunikace, státní dozor na pozemních komunikacích) - odpovídá za dodržování spisového a skartačního řádu, zabezpečuje dodržování právních předpisů v oboru své působnosti. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je, dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění: . státním občanem ČR, popřípadě je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, . ovládá jednací jazyk. . dosáhla věku 18 let, je plně způsobilá k právním úkonům, . bezúhonná, za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje osoba, která byla pravomocně odsouzena: a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena. Požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání - vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, technické vzdělání výhodou 2. znalosti oboru správního řízení, zejména znalost zákonů řešící oblast speciálního stavebního úřadu . zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů . zákon č. 361/2000 sb., o pravidlech provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů . zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů . zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů . zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů . zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů . zákon č. 500/2004 Sb., o správním řízení (správní řád), ve znění pozdějších předpisů 3. další znalosti, dovednosti a předpoklady . znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) . ochota se dále vzdělávat . organizační a komunikační schopnost . řidičské oprávnění sk. „B“ podmínkou . zvláštní odborná způsobilost výhodou Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: . jméno, příjmení a titul uchazeče, . datum a místo narození uchazeče, . státní příslušnost uchazeče, . místo trvalého pobytu uchazeče, . číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, . datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: . životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, . výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, . ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, . souhlas se zpracováním osobních údajů. Nabízíme: . pružnou pracovní dobu . 5 týdnů dovolené . 3 dny indispozičního volna . příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty . příspěvek na penzijní připojištění . podporu profesního i osobního rozvoje Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče
Zdroj: Úřad práce
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 17.09.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.07.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.08.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.04.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 14.02.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.04.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
DIČ: CZ00245585
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: tn8b4c3
Zdroj: justice.cz
KINO SOKOLOVNA TÝN NAD VLTAVOU
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz