Kontakty
- 385 772 301
- 778 491 568
- infocentrum@kultura.tnv.cz
Provozní doba
PO 09:00-11:30 12:30-16:00 hod.
ÚT 09:00-11:30 12:30-16:00 hod.
ST 09:00-11:30 12:30-16:00 hod.
červen, září
PO 09:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ÚT 09:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ST 09:00-11:30 12:30-17:00 hod.
SO 13:00-17:00 hod.
NE 13:00-17:00 hod.
červenec-srpen
PO 09:00-18:00 hod.
ÚT 09:00-18:00 hod.
ST 09:00-18:00 hod.
SO 09:00-18:00 hod.
NE 09:00-18:00 hod.
Webové prezentace
Sociální sítě
Provozovatel
Činnosti firmy
- informační centrum
Volná pracovní místa
ODBORNÝ ZAMĚSTNANEC NA ODBORU REGIONÁLNÍHO ROZVOJE MĚSTSKÉHO ÚŘADU - REFERENT NA ÚSEKU ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Město Týn nad Vltavou, 001
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 26. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe splňuje autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro odbor územní plánování nebo bez specializace oboru podle zvláštního právního předpisu. 2. dosažené vzdělání a) vysokoškolské – uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě b) vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní plánování nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením a nejméně 3 roky odpovídající praxe c) vysokoškolské vzdělání v dalších oborech souvisejících s územním plánováním, jejichž seznam určí ministerstvo prováděcím právním předpisem a nejméně 3 roky odpovídající praxe d) připouští se i vyšší odborné nebo střední s maturitou ve stavebním či technickém směru nebo oboru s územním plánováním (např. regionální rozvoj a veřejná správa) a nejméně 5 let odpovídající praxe znalosti oboru: - znalost zákonů řešící oblast stavebních oborů a příslušných prováděcích vyhlášek v části územního plánování především: - zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) ve znění pozdějších předpisů - zákon č. 184/2006 Sb., o odnětí nebo omezení vlastnického práva k pozemku nebo ke stavbě (zákon o vyvlastnění) ve znění pozdějších předpisů - zákon č. 186/2006 Sb., o změně některých zákonů souvisejících s přijetím stavebního zákona a zákona o vyvlastnění ve znění pozdějších předpisů - zákon č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů.....a další 3. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost) - výhodou 4. Jazykové znalosti - základní znalost angličtiny či němčiny výhodou 5. Praxe - Praxe při výkonu územně plánovacích činností či ve veřejné správě výhodou 8. Další znalosti, dovednosti a předpoklady: dovednost pracovat na PC; schopnost analyticky a koncepčně myslet; ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy po celé ČR; výhodou je znalost práce s grafickými programy (tvorba a ukládání údajů do GIS) Nabízíme: pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty; příspěvek na kulturní a volnočasové aktivity; příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života Pracovní poměr: na dobu neurčitou platovou třídu odpovídající druhu práce: 10. platová třída lhůtu pro podání přihlášky : do 24. května 2024 místo a způsob podání přihlášky písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo prostřednictvím pošty adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad Vltavou, 375 01. Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo narození uchazeče, c) státní příslušnost uchazeče, d) místo trvalého pobytu uchazeče, e) číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, f) datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, Město Týn nad Vltavou, náměstí Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou, tel: 385 772 200, fax: 385 731 624; posta@tnv.cz, www.tnv.cz, ID tn8b4c3, IČO: 00245585, DIČ: CZ00245585 c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. d) souhlas se zpracováním osobních údajů. Kontakt:Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201
SAMOSTATNÝ REFERENT ODBORU VNITŘNÍCH VĚCÍ - AGENDA OBČANSKÉ PRŮKAZY, CESTOVNÍ DOKLADY A EVIDENCE OBYVATEL, AGENDA NA ÚSEKU SPISOVÉ SLUŽBY A ARCHIVNICTVÍ
Město Týn nad Vltavou, 001
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 26. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání - střední vzdělání s maturitní zkouškou 2. znalosti oboru . Zákon č. 269/2021 Sb. o občanských průkazech, v platném znění . Zákon č. 329/1999 Sb. o cestovních dokladech, v platném znění . Zákon č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech, v platném znění . Zákon č. 128/2000 Sb. o obcích, v platném znění . Zákon č. 500/2004 Sb. správní řád, v platném znění . Zákon 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění 3. další znalosti, dovednosti a předpoklady velmi dobrá znalost práce na PC - ochota a připravenost se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi, výborné komunikační dovednosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, nekonfliktnost, odolnost proti stresu, dodržování zásad mlčenlivosti, týmový hráč Nabízíme: . pružnou pracovní dobu . 5 týdnů dovolené . 3 dny indispozičního volna . příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty . příspěvek na kulturní a volnočasové aktivity . příspěvek na penzijní připojištění . podporu profesního i osobního rozvoje . podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života 4. hlavní činnost referenta odboru vnitřních věcí: - komplexní výkon agend na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů - výkon agend na úseku evidence obyvatel a rodných čísel - Komplexní zajištění výkonu spisové služby a předarchivní péče o dokumenty - zajištění odborné správy dokumentů vzniklých z činnosti původce v souladu s platnou legislativou, zajištění provozu a koordinace činnosti více spisoven městského úřadu - výkon činností na podatelně města - další činnosti dle pověření vedoucí odboru Pracovní poměr: na dobu neurčitou platovou třídu odpovídající druhu práce: 9. platová třída lhůtu pro podání přihlášky: do 20. května 2024 místo a způsob podání přihlášky: písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo prostřednictvím pošty adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad Vltavou, 375 01. Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo narození uchazeče, c) státní příslušnost uchazeče, d) místo trvalého pobytu uchazeče, e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana f) datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání d) souhlas se zpracováním osobních údajů. Kontakt: Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201; e-mail: karel.hladecek@tnv.cz Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
VEDOUCÍ ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Město Týn nad Vltavou, 001
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání - Vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program se zaměřením na oblast životního prostředí, výhodou zkouška odborné způsobilosti k výkonu státní správy v přenesené působnosti; připouští se i vyšší odborné nebo střední s maturitou z oblasti životního prostředí a nejméně 5 let; odpovídající praxe 2. znalosti oboru - zákon č. 128/2000 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů - zákon č 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších zákonů - zákon č. 250/ 2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších zákonů - zákon č. 500/2004 Sb., o správním řízení (správní řád), ve znění pozdějších předpisů - zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů Jako referent: - zákon č.289/1995 Sb., o lesích, ve znění pozdějších předpisů - zákon č.449/2001 Sb., o myslivosti, ve znění pozdějších předpisů - zákon č.99/2004 Sb. o rybářství, ve znění pozdějších předpisů 3. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost) - výhodou 4. Jazykové znalosti - základní znalost angličtiny či němčiny výhodou 5. Praxe - Praxe při výkonu ve veřejné správě v oblasti životního prostředí výhodou 6. Další znalosti, dovednosti a předpoklady - dovednost pracovat na PC; schopnost analyticky a koncepčně myslet; samostatnost, spolehlivost; ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), dobrá znalost českého jazyka; žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy po celé ČR Pracovní poměr: na dobu neurčitou platovou třídu odpovídající druhu práce: 11. platová třída lhůtu pro podání přihlášky: do 20. května 2024 místo a způsob podání přihlášky: písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo prostřednictvím pošty adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad Vltavou, 375 01. Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo narození uchazeče, c) státní příslušnost uchazeče, d) místo trvalého pobytu uchazeče, e) číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, f) datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností. b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. d) osvědčení podle § 9, odst. 1. zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky (lustrační osvědčení), e) souhlas se zpracováním osobních údajů. Kontakt: Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201; e-mail: karel.hladecek@tnv.cz Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
SAMOSTATNÝ REFERENT/KA ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ (ochrana zemědělského půdního fondu, ochrana zvířat proti týrání, administrativa v rámci jednotného enviromentálního stanoviska (JES))
Město Týn nad Vltavou, 001
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání - středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání (přírodovědné nebo technické vzdělání výhodou) 2. znalosti oboru . zákon č. 128/2000 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů ve znění pozdějších předpisů . zákon č. 334/1992 Sb., o ochraně ZPF ve znění pozdějších předpisů ve znění pozdějších předpisů . vyhláška č. 271/2019 Sb., o stanovení postupů k zajištění ochrany ZPF ve znění pozdějších předpisů ve znění pozdějších předpisů . zákon č. 246/1992 Sb., o ochraně zvířat proti týrání ve znění pozdějších předpisů ve znění pozdějších předpisů . zákon č. 166/1999 Sb. Veterinární zákon ve znění pozdějších předpisů ve znění pozdějších předpisů . zákon č. 148/2023 o jednotném environmentálním stanovisku ve znění pozdějších předpisů ve znění pozdějších předpisů . zákon č. 500/2004 Sb., o správním řízení (správní řád), ve znění pozdějších předpisů 3. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost) - výhodou 4. Jazykové znalosti - základní znalost angličtiny či němčiny výhodou 5. Praxe - Praxe při výkonu ve veřejné správě v oblasti životního prostředí výhodou 6. Další znalosti, dovednosti a předpoklady: dovednost pracovat na PC; schopnost pracovat s právními informačními systémy (Codexis, Aspi); pečlivost, samostatnost, zodpovědný přístup . ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), dobrá znalost českého jazyka; žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy po celé ČR Nabízíme: pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty; příspěvek na kulturní a volnočasové aktivity; . příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života; Pracovní poměr: na dobu neurčitou; platovou třídu odpovídající druhu práce: 10. platová třída lhůtu pro podání přihlášky: do 20. května 2024 místo a způsob podání přihlášky: písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo prostřednictvím pošty adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad Vltavou, 375 01. Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo narození uchazeče, c) státní příslušnost uchazeče, d) místo trvalého pobytu uchazeče, e) číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, f) datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností. b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. d) souhlas se zpracováním osobních údajů. Kontakt: Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201; e-mail: karel.hladecek@tnv.cz Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
TAJEMNÍK/-ICE Městského úřadu Týn nad Vltavou
Město Týn nad Vltavou
Bc. Karel Hladeček, tel.:385 772 201e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 25. 3. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců Platové zařazení: platová třída 12 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) Požadavky na uchazeče/ku: 1. podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních a samosprávných celků a o změně některých zákonů: • fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku • občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk • způsobilost k právním úkonům • bezúhonnost • splnění dalších předpokladů podle § 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. prosinci 1971) 2. podle § 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: Osoba, která splňuje předpoklady uvedené v § 4 zákona č. 312/2002 Sb. a má nejméně tříletou praxi v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce: a) jako vedoucí zaměstnanec, nebo b) při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku nebo při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu, nebo c) ve funkci člena zastupitelstva územního samosprávného celku dlouhodobě uvolněného pro výkon této funkce. Požadované vzdělání: • vzdělání VŠ v magisterském, inženýrském studijním programu, nejlépe v oboru právo, ekonomie a veřejná správa • jazykové znalosti - NJ, AJ výhodou • znalost zákona o obcích a dalších souvisejících předpisů, znalost zákoníku práce, občanského zákoníku, znalost správního řádu • komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi • umění kultivovaného písemného vyjadřování a dobrá schopnost formulování rozličných témat • schopnost rychlé orientace v nové problematice • uživatelská znalost práce na PC - MS Word, Excel, Internet, Outlook, Geovap- výhodou • časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení • organizační a rozhodovací schopnosti • samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování • odolnost vůči stresu • řidičské oprávnění skupiny B • praxe ve státní správě, zkoušky odborné způsobilosti dle § 21 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků - výhodou Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou: • jméno, příjmení, titul • datum a místo narození • státní příslušnost • místo trvalého pobytu • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) • datum a podpis uchazeče K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit: • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčujících bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením) • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání • souhlas se zpracováním osobních údajů Předpokladem pro jmenování do funkce tajemníka/tajemnice je splnění dalších předpokladů podle § 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., které uchazeč doloží ověřenou kopií lustračního osvědčení, event, kopii žádosti o vydání tohoto osvědčení a čestným prohlášením (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. prosinci 1971). Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou. Ihůta pro podání přihlášky: do 3.5.2024 Obálku označte slovy: „Výběrové řízení-tajemník/tajemnice MěÚ"
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
218633601/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218650217/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218650268/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218650196/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218633337/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218650321/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
218633556/0300 Zveřejněn 30.08.2013 | |
296001781/0300 Zveřejněn 24.04.2021 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.07.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.08.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.04.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 14.02.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.04.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Týn nad Vltavou
DIČ: CZ00245585
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: tn8b4c3
Zdroj: justice.cz
INFORMAČNÍ CENTRUM Týn nad Vltavou
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz