INFORMAČNÍ CENTRUM Kutná Hora
Kontakty
- 326 551 049
- info@sedlec.info
- hoskovec@sedlec.info
Provozní doba
ST 08:45-17:45 hod.
ČT 08:45-17:45 hod.
PÁ 08:45-17:45 hod.
SO 08:45-17:45 hod.
NE 08:45-17:45 hod.
říjen
ST 08:45-16:45 hod.
ČT 08:45-16:45 hod.
PÁ 08:45-16:45 hod.
SO 08:45-16:45 hod.
NE 08:45-16:45 hod.
listopad-březen
ST 09:45-15:45 hod.
ČT 09:45-15:45 hod.
PÁ 09:45-15:45 hod.
SO 09:45-15:45 hod.
NE 09:45-15:45 hod.
Kontaktní osoby
- Dagmar Sobotková - vedoucí
Webové prezentace
Sociální sítě
Provozovatel
Youtube video
Kutná Hora
Činnosti firmy
- informační centrum
Volná pracovní místa
Referent Oddělení vnitřní správy
Město Kutná Hora
Mgr. Lenka Hotovcováe-mail: hotovcova@mu.kutnahora.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 28 000 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovní pozice: Komplexní koordinace a metodické usměrňování rozsáhlé spisové služby, předarchivní péče o dokumenty, zpracovávání návrhů metodických postupů pro práci s dokumenty ve spisové službě, tvorba příslušných vnitřních předpisů, zajišťování procesu skartace a archivace dokumentů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou praxe ve veřejné správě - výhodou praxe v zajišťování skartace a archivace dokumentů - výhodou řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič - samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, odpovědnost - organizační a komunikační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - uživatelská znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook, internet Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 5 dnů. Veškeré informace najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.
Referent Oddělení interního auditu - právník
Město Kutná Hora
Mgr. Lenka Hotovcováe-mail: hotovcova@mu.kutnahora.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Obecná charakteristika pracovní pozice: Zajišťování právní agendy města, vypracovávání zásadních právních výkladů a stanovisek nebo stanovování obecných postupů aplikace právních předpisů, tvorba a kontrola smluv, zpracování vnitřních předpisů a směrnic, vyřizování žádostí o informace dle zákona č. 106/1999 Sb., vyřizování stížností, petic, oznámení a podnětů, spolupráce při provádění interních auditů u jednotlivých odborů a oddělení Městského úřadu Kutná Hora a provádění následných veřejnosprávních kontrol příspěvkových organizací zřízených Městem Kutná Hora. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu právo a právní věda či právní specializace - výhodou praxe advokátní kanceláři nebo ve veřejné správě - výhodou řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič - samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, odpovědnost - organizační a komunikační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - uživatelská znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook, internet Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 5 dnů. Veškeré informace najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.
Referent Oddělení regionálního rozvoje a územního plánování
Město Kutná Hora
Mgr. Lenka Hotovcováe-mail: hotovcova@mu.kutnahora.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 000 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovní pozice: Pořizování územních plánů, územně analytických podkladů, územních studií, výkon úřadu územního plánování. Požadavky zaměstnavatele: Vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe dle § 44 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, splňuje: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie a nejméně 24 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě. Další předpoklady: - vítána je zkouška odborné způsobilosti v oblasti územního plánování a stavebního řádu - orientace ve stavebním zákoně, orientace ve správním řádu - výhodou praxe v oblasti správních řízení - řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič - samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, odpovědnost - organizační a komunikační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - uživatelská znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook, internet Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 5 dní. Veškeré informace pro přihlášení do VŘ najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.
Referent Odboru stavební úřad
Město Kutná Hora
Mgr. Lenka Hotovcováe-mail: hotovcova@mu.kutnahora.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 000 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovní pozice: Plnění úkolů vyplývajících ze stavebního zákona, rozhodování na úseku stavebního řádu - povolování staveb, povolování odstranění stavby, vedení řízení a nařizování odstranění stavby, terénních úprav a zařízení, vedení řízení a rozhodování o výjimce z obecných požadavků na výstavbu, výkon kontroly ve věcech stavebního řádu - vedení řízení a rozhodování o přestupcích. Kvalifikační požadavky: Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, splňuje: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo e) fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. Další předpoklady: - vítána je zkouška odborné způsobilosti v oblasti stavebního řádu - orientace ve stavebním zákoně, orientace ve správním řádu - výhodou praxe v oblasti správních řízení - řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič - samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, odpovědnost - organizační a komunikační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - uživatelská znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook, internet Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 5 dní. Veškeré informace pro přihlášení do VŘ najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.
Vedoucí Oddělení odpadů a ochrany vod
Město Kutná Hora
Mgr. Lenka Hotovcováe-mail: hotovcova@mu.kutnahora.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Obecná charakteristika pracovní pozice: Řízení, koordinace, kontrola a přímý výkon činnosti Oddělení odpadů a ochrany vod MěÚ Kutná Hora zařazeného v Odboru životního prostředí, odpovědnost za splnění všech úkolů oddělení a za spolupráci s ostatními odbory a odděleními. Oddělení odpadů a ochrany vod zajišťuje zejména výkon státní správy na úseku odpadů, ochrany ovzduší a vod v souladu s platnou legislativou, dále řeší ekologické havárie na území obce s rozšířenou působností Kutná Hora. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - výhodou praxe v oblasti ochrany přírody a životního prostředí - vítána je zkouška odborné způsobilosti v oblasti odpadového hospodářství, ochrany přírody a krajiny nebo vodního hospodářství - řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič - samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, odpovědnost - organizační a komunikační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - uživatelská znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook, internet Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 5 dní. Veškeré informace pro přihlášení do VŘ najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.
Referent Odboru dopravy a silničního hospodářství - zkušební komisař
Město Kutná Hora
Mgr. Lenka Hotovcováe-mail: hotovcova@mu.kutnahora.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 32 000 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovní pozice: Výkon státní správy na úseku posuzování a ověřování odborné způsobilosti řízení silničních motorových vozidel; provádění zkoušek z předpisů o provozu na pozemních komunikacích a zdravotnické přípravy, ze znalostí ovládání a údržby vozidla a dále z praktické jízdy s výcvikovým vozidlem; posuzování podmínek provozování autoškoly a způsobilosti vozidel k výcviku; vedení agendy taxislužby; výkon agendy silničního správního úřadu. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, případně vyšší odborné vzdělání - uchazeč je nejméně 5 let držitelem řidičského oprávnění pro skupinu vozidel A, B, C Výhodou: - znalost příslušných právních předpisů - zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích; zákon č. 247/2000 Sb., o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel; zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích; zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, vše ve znění pozdějších předpisů - průkaz zkušebního komisaře, vydaný podle zákona č. 247/2000 Sb., o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel, ve znění pozdějších předpisů - řidičské oprávnění skupin D, E, T - praxe ve veřejné správě - samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, odpovědnost - organizační a komunikační schopnosti, vysoké pracovní nasazení - uživatelská znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook, internet Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 5 dní. Veškeré informace pro přihlášení do VŘ najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.
Strážníci městské policie
Město Kutná Hora
Ing. Mgr. Václav Mareček, tel.:327 710 131,132e-mail: marecek@mu.kutnahora.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 29 950 Kč/měsíc do 45 580 Kč/měsíc |
Upřesnění: ŘP skupiny B, jazykové znalosti - angličtina, zbrojní průkaz skupiny D Nabízíme: náborový příspěvek 50 000,-Kč a bonus za odsloužená léta po minimálně 10-ti letech služby. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna (sick days), zdravotní péče o zaměstnance, výkonnostní prémie, velmi výhodný příspěvek na stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, možnost odborného růstu. V případě zájmu pište na níže uvedený email.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-444212389/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
27-444212389/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
27-2107720277/0100 Zveřejněn 09.05.2013 | |
444212389/0800 Zveřejněn 16.05.2013 | |
444560359/0800 Zveřejněn 16.05.2013 | |
2566392399/0800 Zveřejněn 16.05.2013 | |
120037-444212389/0800 Zveřejněn 16.05.2013 | |
130032-444212389/0800 Zveřejněn 16.05.2013 | |
140038-444212389/0800 Zveřejněn 16.05.2013 | |
50032-444212389/0800 Zveřejněn 16.05.2013 | |
218858528/0300 Zveřejněn 28.05.2013 | |
218859424/0300 Zveřejněn 28.05.2013 | |
200037-444212389/0800 Zveřejněn 14.06.2018 | |
190035-444212389/0800 Zveřejněn 14.06.2018 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
9. veletrh cyklistiky
06.04.2018 - 08.04.2018
stánek 2/D08
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 19.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 19.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.12.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.10.2019Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 30.05.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.03.2016Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.11.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.04.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.02.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.11.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 30.09.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 20.05.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.03.2014Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 10.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.03.2013Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.11.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 25.06.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 28.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.06.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2008Projekt dokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Kutná Hora
DIČ: CZ00236195
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: b65bfx3
Zdroj: justice.cz
INFORMAČNÍ CENTRUM Kutná Hora
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz