Kontakty

Provozní doba  

PO 08:00-13:00 hod.
ÚT 08:00-13:00 hod.
ST 14:00-17:00 hod.   Brzy otevírá
ČT 08:00-13:00 hod.
PÁ 08:00-13:00 hod.

Kontaktní osoby

  • Ing. Dana Pluskalová - ředitelka

Webové prezentace

Sociální sítě

Činnosti firmy  

Volná pracovní místa

Ekonom/ka, vedoucí úseku

Pracoviště a kontakty

Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace

Lenka Kvášová, tel.:602 276 852
e-mail: ekonomika@hrbitovyolomouc.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

PP na dobu určitou 1 rok, potom na dobu neurčitou. Popis práce: vede úsek ekonomiky administruje návrh rozpočtu a plánu investic organizace vede a dbá na administrování účetní závěrky (rozvahy, výkazu zisku a ztrát a příloh) administruje výkazy pro Finanční správu (přiznání k dani z příjmů, DPH, kontrolní hlášení) administruje vybrané výkazy pro Český statistický úřad dbá na hospodaření s rozpočtovými prostředky, je správcem rozpočtu řídí administrování evidence majetku organizace provádí předběžnou, průběžnou i následnou fázi řídící kontroly administruje vybrané žádosti a vyúčtování dotací od institucí státní správy a samosprávy Od uchazečů požadujeme: VŠ nebo SŠ vzdělání ekonomického zaměření (ekonomie, účetnictví, popř. management) znalost přísl. právních předpisů (zejména v oblasti účetnictví, daní a předpisů, týkajících se příspěvkových organizací) znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office) organizační schopnosti, systematičnost a analytické myšlení flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost znalosti a zkušenosti s ekonomickým softwarem organizace (GORDIC GINIS Express SQL) Uchazečům nabízíme: pracovní pozici v tradiční a renomované organizaci platové zařazení dle platných předpisů (11. platová třída) a odpovídající praxe možnost pružné pracovní doby a práce částečně z home office zaměstnanecké benefity: služební notebook, služební mobilní tarif 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění možnosti profesního růstu (absolvování profesních a odborných školení na náklady zaměstnavatele nástup ihned nebo dle vzájemné dohody Přihlášky obsahující jméno, příjmení a kontaktní údaje (email, telefon) spolu se strukturovaným životopisem zasílejte v tištěné podobě poštou nebo dodejte osobně na adresu sídla HMO, nebo zasílejte v elektronické podobě (dokumenty ve formátu PDF) na emailovou adresu ekonomika@hrbitovyolomouc.cz, a to nejpozději 30.6.2024. Na obálku, resp. do předmětu emailu uveďte "VŘ - ekonom, vedoucí úseku". Součástí emailové zprávy, popř. poštovní zásilky musí být vyjádření souhlasu se zpracováním poskytovaných osobních údajů. Pakliže uchazeč nevyjádří tento souhlas, nemůže být do VŘ zařazen a jím zaslané podklady mu budou odmítnuty a vráceny zpět. Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k přijímacímu pohovoru.

Správce provozu, vedoucí úseku

Pracoviště a kontakty

Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace

Lenka Kvášová, tel.:602 276 852
e-mail: ekonomika@hrbitovyolomouc.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2024
Mzdové rozpětí:od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pracovní doba: 6:30 - 15:00. PP na dobu určitou 1 rok, potom na dobu neurčitou. Popis práce: vede úsek provozu zajišťuje kompletní správu veřejného pohřebiště včetně komunikací a okolní zeleně zodpovídá za zajištění provozu a údržby na všech pohřebištích ve správě organizace zajišťuje podklady pro zpracování návrhů rozpočtu a plánu investic organizace zajišťuje opravy od externích firem, kontroluje provedení prací vede evidenci strojů a dalšího zařízení, kontroluje jejich stav, zajišťuje opravy provádí nákupy a předkládá návrhy na vyřazení nepotřebného vybavení plánuje pravidelné údržby a revize, analyzuje stav majetku a energetickou spotřebu účastní se výběrových řízení pro dodavatele zodpovídá za vozový park organizace zajišťuje dodržování programu odpadového hospodářství v organizaci zpracovává objednávky a žádosti na limitované přísliby provádí fyzickou inventarizaci majetku organizace provádí dozor nad dodržováním Řádu veřejných pohřebišť komunikuje s návštěvníky hřbitova a řeší jejich požadavky Od uchazečů požadujeme: střední vzdělání s výučním listem velmi dobré technické znalosti a manuální zručnost velmi dobrou fyzickou zdatnost a vysoké pracovní nasazení organizační schopnosti, systematičnost a analytické myšlení flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost velmi dobrou znalost obsluhy technického vybavení jako je křovinořez, motorová pila, traktor včetně příslušenství, kurz obsluhy zdvihacích pracovních zařízení stromolezecký kurz, arboristické vzdělání výhodou znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office) řidičský průkaz sk.B trestní a morální bezúhonnost ztotožnění se s cíli a posláním organizace Uchazečům nabízíme: pracovní pozici v tradiční a renomované organizaci platové zařazení dle platných předpisů (11. platová třída) a odpovídající praxe možnost pružné pracovní doby a práce částečně z home office zaměstnanecké benefity: služební notebook, služební mobilní tarif 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění možnosti profesního růstu (absolvování profesních a odborných školení na náklady zaměstnavatele nástup ihned nebo dle vzájemné dohody Přihlášky obsahující jméno, příjmení a kontaktní údaje (email, telefon) spolu se strukturovaným životopisem zasílejte v tištěné podobě poštou nebo dodejte osobně na adresu sídla HMO, nebo zasílejte v elektronické podobě (dokumenty ve formátu PDF) na emailovou adresu ekonomika@hrbitovyolomouc.cz, a to nejpozději 30.6.2024. Na obálku, resp. do předmětu emailu uveďte "VŘ - správce provozu, vedoucí úseku". Součástí emailové zprávy, popř. poštovní zásilky musí být vyjádření souhlasu se zpracováním poskytovaných osobních údajů. Pakliže uchazeč nevyjádří tento souhlas, nemůže být do VŘ zařazen a jím zaslané podklady mu budou odmítnuty a vráceny zpět. Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k přijímacímu pohovoru

Zdroj: Úřad práce

Oficiální údaje: Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace

IČ: 00534943
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: f2dkkmv

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
HŘBITOVY MĚSTA OLOMOUCE

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: hrbitovy@olomouc.eu

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

tř. Míru 138/102
Neředín
Olomouc
779 00 Olomouc 9
navigovat

Fotogalerie

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.

   
Rozlišujeme více než 1000 kategorií činností