Kontakty

Kontaktní osoby

  • Petr Surovka - ředitel

Webové prezentace

Činnosti firmy  

  • ústav sociální péče pro mládež
  • domov pro osoby se zdravotním postižením
  • chráněné bydlení

Volná pracovní místa

PERSONALISTA, MZDOVÁ ÚČETNÍ

Pracoviště a kontakty

Fontána, příspěvková organizace

Eva Salingerová, tel.:739 063 322
e-mail: personalista@fontana-po.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

*KO: Salingerová Eva, tel.: 739 063 322, e-mail: personalista@fontana-po.cz nebo osobně na: Celní 409/3, Hlučín PO - PÁ od 6:00 do 14:30 h. Pracovní doba: týdenní pracovní doba s pružně rozvrženou pracovní dobou (tj. průměrně 40 hodin týdně) Platové zařazení: - 10. platová třída (stupeň dle praxe - od 23.390,- do 34.370,- Kč) - osobní příplatek po uplynutí zkušební doby Pracovní poměr: - plný úvazek na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou - zkušební doba 3 měsíců - nástup dle dohody nebo nejpozději 1. 8. 2024 Charakteristika vykonávané práce: samostatné zajišťování mzdové účetní agendy a komplexní koordinace personální správy v organizaci. Pracovní náplň: - komplexní koordinace personální správy v organizaci s rozsáhlou kvalifikační a profesní strukturou, vertikálním a horizontálním organizačním členěním - vedení personální evidence, příprava a kompletace pracovněprávní a zaměstnanecké dokumentace, vyřizování pracovněprávních vztahů zaměstnanců, zajišťování a kontrola pracovněprávních předpisů a předpisů z oblasti zaměstnanosti, sociálního zabezpečení apod. - zodpovídá za agendu důchodového zabezpečení apod. - kompletní vedení mzdové agendy včetně odvodů, srážek, exekucí, včetně mzdových listů - zpracování všech povinných hlášení, výkazů a různých rozborů z oblasti mzdové agendy - zpracování ročního zúčtování daní Kvalifikační požadavky: - SŠ/VŚ ekonomického směru - Znalost současné mzdové legislativy a souvisejících předpisů Požadujeme: - občanská a trestní bezúhonnost - samostatnost, pečlivost, dobré komunikační schopnosti - úctu a respekt k lidem s postižením - týmovou spolupráci " loajalitu vůči zaměstnavateli " ochotu vzdělávat se Přihláška musí obsahovat: přesné označení výběrového řízení, jméno a příjmení uchazeče, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, kontaktní adresu pokud není shodná, telefonické a e-mailové spojení, datum a podpis. K přihlášce uchazeč/ka připojí: profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech, dovednostech, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (lze nahradit čestným prohlášením a doložit až dodatečně), výpis z rejstříku trestu ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením a doložit až dodatečně), podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: " V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 obecného nařízení o ochraně osobních údajů, dávám tímto souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem výběrového řízení. Tento souhlas poskytuji na dobu určitou, nejdéle však na dobu 6 měsíců od ukončení výběrového řízení.." Jméno, příjmení, datum narození a vlastnoruční podpis. Způsob a místo podání přihlášky: - poštou, e-mailem (personalista@fontana-po.cz) nebo osobně na adrese Fontána, p.o., Celní 409/3, 748 01 Hlučín (kancelář mzdové účetní-personalistky). na obálku uveďte "Neotevírat, výběrové řízení - Personalista, mzdová účetní" Lhůta pro podání přihlášek: 21. května 2024 do 12.00 hod. Přihlášky doručené po stanovené lhůtě nebudou zařazeny do výběrového řízení. Harmonogram výběru uchazeče: 1. kolo - hodnocení písemných nabídek hodnotící komisí 2. kolo - osobní pohovory s vybranými uchazeči dne 23. května 2024 (případně dle domluvy i v jiný den) O postupu do 2. kola výběrového řízení budou informováni pouze vybraní uchazeči, a to telefonickou nebo elektronickou formou. Pokud nebude v přihlášce vyžádáno vrácení osobních materiálů, budou ihned po skončení výběrového řízení skartovány. Bližší informace: Ing. Andrea Jelínková, tel.: 736 Zaměstnanecké výhody: zvýhodněné stravování v jídelně org, přísp. na stravování při výkonu zaměstnání, přísp. FKSP na kulturní a sportovní vyžití, vzdělávání dle potřeb org a zaměstnance, využívání zvýhodněných služeb mobilního operátora (hlasové služby, datové tarify) pro sebe a rodinné příslušníky, čerpání dovolené v délce 240 hodin, sick day.

VŠEOBECNÁ SESTRA

Pracoviště a kontakty

Fontána, příspěvková organizace

Eva Salingerová, tel.:739 063 322
e-mail: personalista@fontana-po.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 28 340 Kč/měsíc do 41 780 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

*KO: Salingerová Eva, tel.: 739 063 322, e-mail: personalista@fontana-po.cz nebo osobně na: Celní 409/3, Hlučín PO - PÁ od 6:00 do 14:30 h. Pracovní doba: jednosměnný provoz s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou (po-ne), pouze denní směny od 7:00 hodin do 19:00 hodin ("dlouhý a krátký týden") Platové zařazení: - 10. platová třída (stupeň dle praxe - od 28.340,- do 41.780,- Kč) - zvláštní příplatek ve výši 2.450,- Kč - osobní příplatek po uplynutí zkušební doby Pracovní poměr: plný úvazek na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíců, nástup dle dohody nebo nejpozději 1. 8. 2024. Charakteristika vykonávané práce: činnost spojená s vykonáváním práce všeobecné sestry v soc. službách, tzn. vykonává ošetřovatelskou péči o klienty. Pracovní náplň: - plánování a poskytování ošetřovatelské péče formou ošetřovatelského procesu bez odborného dohledu - provádění specializovaných diagnostických, léčebných, ošetřovatelských či rehabilitačních postupů a výkonů zvlášť náročných z hlediska zvýšeného rizika pro pacienta nebo z hlediska technologické náročnosti provedení pod odborným dohledem - vykazování výkonů na zdravotní pojišťovny - poskytování ošetřovatelské péče, včetně vedení zdravotnické dokumentace - spolupráce s pracovníky v sociálních službách, sociálními pracovníky a vedoucí služby Kvalifikační požadavky: úplné střední odborné nebo vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání zdravotnického směru (odborná způsobilost dle zákona č. 96/2004 Sb.) - sestra s platnou registrací Požadujeme: - občanská a trestní bezúhonnost - úctu a respekt k lidem s postižením - týmovou spolupráci - loajalitu vůči zaměstnavateli - ochotu vzdělávat se Přihláška musí obsahovat: přesné označení výběrového řízení, jméno a příjmení uchazeče, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, kontaktní adresu pokud není shodná, telefonické a e-mailové spojení, datum a podpis. K přihlášce uchazeč/ka připojí: profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech, dovednostech, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (lze nahradit čestným prohlášením a doložit až dodatečně), výpis z rejstříku trestu ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením a doložit až dodatečně), podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: " V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 obecného nařízení o ochraně osobních údajů, dávám tímto souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem výběrového řízení. Tento souhlas poskytuji na dobu určitou, nejdéle však na dobu 6 měsíců od ukončení výběrového řízení.." Jméno, příjmení, datum narození a vlastnoruční podpis. Způsob a místo podání přihlášky: - poštou, e-mailem (personalista@fontana-po.cz) nebo osobně na adrese Fontána, p.o., Celní 409/3, 748 01 Hlučín (kancelář mzdové účetní-personalistky). na obálku uveďte "Neotevírat, výběrové řízení - všeobecná sestra" Lhůta pro podání přihlášek: 21. května 2024 do 12.00 hod. Přihlášky doručené po stanovené lhůtě nebudou zařazeny do výběrového řízení. Harmonogram výběru uchazeče: 1. kolo - hodnocení písemných nabídek hodnotící komisí 2. kolo - osobní pohovory s vybranými uchazeči dne 23. května 2024 (případně dle domluvy i v jiný den) O postupu do 2. kola výběrového řízení budou informováni pouze vybraní uchazeči, a to telefonickou nebo elektronickou formou. Pokud nebude v přihlášce vyžádáno vrácení osobních materiálů, budou ihned po skončení výběrového řízení skartovány. Bližší informace: Lenka Smolková, tel.: 739 480 73 Zaměstnanecké výhody: zvýhodněné stravování v jídelně org, přísp. na stravování při výkonu zaměstnání, přísp. FKSP na kulturní a sportovní vyžití, vzdělávání dle potřeb org a zaměstnance, využívání zvýhodněných služeb mobilního operátora (hlasové služby, datové tarify) pro sebe a rodinné příslušníky, čerpání dovolené v délce 240 hodin, sick day.

PRAKTICKÁ SESTRA

Pracoviště a kontakty

Fontána, příspěvková organizace

Eva Salingerová, tel.:739 063 322
e-mail: personalista@fontana-po.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 26 290 Kč/měsíc do 38 640 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

*KO: Salingerová Eva, tel.: 739 063 322, e-mail: personalista@fontana-po.cz nebo osobně na: Celní 409/3, Hlučín PO - PÁ od 6:00 do 14:30 h. Pracovní doba: jednosměnný provoz s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou (po-ne), pouze denní směny od 7:00 hodin do 19:00 hodin ("dlouhý a krátký týden") Platové zařazení: - 9. platová třída (stupeň dle praxe - od 26.290,- do 38.640,- Kč) - zvláštní příplatek ve výši 2.450,- Kč - osobní příplatek po uplynutí zkušební doby Pracovní poměr: plný úvazek na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíců, nástup dle dohody nebo nejpozději 1. 8. 2024 Charakteristika vykonávané práce: činnost spojená s vykonáváním práce praktické sestry v soc. službách, tzn. vykonává ošetřovatelskou péči o klienty. Pracovní náplň: - poskytování základní ošetřovatelské péče v rámci ošetřovatelského plánu - poskytování specializované ošetřovatelské péče v rámci ošetřovatelského plánu pod odborným dohleden - provádění dílčích výkonů, které jsou součástí vysoce specializované ošetřovatelské péče pod přímým vedením, například péče o základní potřeby pacientů ohrožených selháním základních životních funkcí - vykazování výkonů na zdravotní pojišťovny - poskytování ošetřovatelské péče, včetně vedení zdravotnické dokumentace - spolupráce s pracovníky v sociálních službách, sociálními pracovníky a vedoucí služby Kvalifikační požadavky: - střední zdravotnická škola s maturitou, obor praktická sestra Požadujeme: - občanská a trestní bezúhonnost - úctu a respekt k lidem s postižením - týmovou spolupráci - loajalitu vůči zaměstnavateli - ochotu vzdělávat se Přihláška musí obsahovat: přesné označení výběrového řízení, jméno a příjmení uchazeče, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, kontaktní adresu pokud není shodná, telefonické a e-mailové spojení, datum a podpis. K přihlášce uchazeč/ka připojí: profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech, dovednostech, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (lze nahradit čestným prohlášením a doložit až dodatečně), výpis z rejstříku trestu ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením a doložit až dodatečně), podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: " V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 obecného nařízení o ochraně osobních údajů, dávám tímto souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem výběrového řízení. Tento souhlas poskytuji na dobu určitou, nejdéle však na dobu 6 měsíců od ukončení výběrového řízení.." Jméno, příjmení, datum narození a vlastnoruční podpis. Způsob a místo podání přihlášky: - poštou, e-mailem (personalista@fontana-po.cz) nebo osobně na adrese Fontána, p.o., Celní 409/3, 748 01 Hlučín (kancelář mzdové účetní-personalistky). na obálku uveďte "Neotevírat, výběrové řízení - všeobecná sestra" Lhůta pro podání přihlášek: 21. května 2024 do 12.00 hod. Přihlášky doručené po stanovené lhůtě nebudou zařazeny do výběrového řízení. Harmonogram výběru uchazeče: 1. kolo - hodnocení písemných nabídek hodnotící komisí 2. kolo - osobní pohovory s vybranými uchazeči dne 23. května 2024 (případně dle domluvy i v jiný den) O postupu do 2. kola výběrového řízení budou informováni pouze vybraní uchazeči, a to telefonickou nebo elektronickou formou. Pokud nebude v přihlášce vyžádáno vrácení osobních materiálů, budou ihned po skončení výběrového řízení skartovány. Bližší informace: Lenka Smolková, tel.: 739 480 734, e-mail: lenka.smolkova@fontana-po.cz Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodu. Zaměstnanecké výhody: zvýhodněné stravování v jídelně org, přísp. na stravování při výkonu zaměstnání, přísp. FKSP na kulturní a sportovní vyžití, vzdělávání dle potřeb org a zaměstnance, využívání zvýhodněných služeb mobilního operátora (hlasové služby, datové tarify) pro sebe a rodinné příslušníky, čerpání dovolené v délce 240 hodin, sick day.

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky

Profil zadavatele
Číslo formulářeČíslo profiluWeb
F2016-677803645995www.profilzadavatele-vz.cz

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Komplexní přístup ke zvýšení kvality poskytovaných sociálních služeb ve Fontána, p.o.
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2020Projekt finálně uzavřen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Fontána, příspěvková organizace

IČ: 71197044
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: xinkkcp

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
FONTÁNA, příspěvková organizace

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: reditel@fontana-po.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Celní 409/3
Hlučín
748 01 Hlučín
navigovat

Fotogalerie

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Web používá nezbytné cookies pro jejich fungování. Se souhlasem jsou zpracovávané preferenční a statistické cookies, které slouží pro zapamatování nastavení a měření návštěvnosti. Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies. Podrobnou úpravu můžete provést kliknutím na “Vlastní nastavení”. Své preference můžete kdykoliv změnit a souhlas odvolat kliknutím na “Cookies” v zápatí stránky. Volba pouze nezbytných cookies může mít vliv na funkčnost a výkon stránek.

   
U firem evidujeme více než 70.000 poboček