FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Trutnově
Kontakty
- 499 801 111
- podatelna2713@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
pokladna
PO 08:00-12:00 13:00-16:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-12:00 13:00-16:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Ing. Jiří Grünseisen - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ - Horova 824/17, Pražské Předměstí, Hradec KrálovéNejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Náchodě - Tyršova 49, Náchod23,61 kmFINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Hradci Králové - U Koruny 1632/1, Pražské Předměstí, Hradec Králové39,43 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Jíčíně - Havlíčkova 56, Valdické Předměstí, Jičín41,90 km
Youtube video
FinancniSpravaCR
Činnosti firmy
- finanční úřad
Volná pracovní místa
Odborný referent - referentka/vrchní referent - referentka v Oddělení kontrolním IV ( 270286)
Generální finanční ředitelství - Finanční úřad v Trutnově
Ing. Jiří Grünseisen, tel.:499801301e-mail: jiri.grunseisen@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění, - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu (formou daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností, případně formou místního šetření či vyhledávací činností) - zpracování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovení protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami, - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení. Upřednostňujeme uchazeče s ekonomickým vzděláním s orientací v daňových i účetních předpisech a problematice DPH. Mezi další požadavky patří zejména: - organizační schopnosti, pečlivost, důslednost, - schopnost analytického a logického myšlení, - dobrá znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, Outlook), - komunikativnost, flexibilita, - psychická odolnost, - bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost, - ŘP skupiny B výhodou. Nabízíme: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity Přihlášky zasílejte do 11.6.2024 dle postupu uvedeném na stránkách Finanční správy.
Vrchní referent - referentka/rada v Oddělení kontrolním I (270665)
Generální finanční ředitelství - Finanční úřad v Trutnově
Ing. Jiří Grünseisen, tel.:499801301e-mail: jiri.grunseisen@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění, - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu (formou daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností, případně formou místního šetření či vyhledávací činností) - zpracování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovení protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami, - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení. Upřednostňujeme uchazeče s ekonomickým vzděláním s orientací v daňových i účetních předpisech a problematice DPH. Mezi další požadavky patří zejména: - organizační schopnosti, pečlivost, důslednost, - schopnost analytického a logického myšlení, - dobrá znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, Outlook), - komunikativnost, flexibilita, - psychická odolnost, - bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost, - ŘP skupiny B výhodou. Nabízíme: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity. Přihlášky doručit nejpozději do 11. 6. 2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
11122011/0710 Zveřejněn 02.04.2013 | |
107-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
123-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
CZ0807100345340190156021 Zveřejněn 13.11.2014 | |
98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: d6an6ge
Zdroj: justice.cz
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Trutnově
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz