Kontakty
- 412 355 111
- podatelna2513@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
Kontaktní osoby
- Mgr. et Mgr. Karel Malaník - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ÚSTECKÝ KRAJ - Velká Hradební 61, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad LabemNejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Děčíně - Řetězová 1369/2a, Děčín I-Děčín, Děčín30,78 kmFINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Ústí nad Labem - Dlouhá 3359/13, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem48,62 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Litoměřicích - Masarykova 2000/17, Předměstí, Litoměřice55,03 km
Youtube video
FinancniSpravaCR
Činnosti firmy
- finanční úřad
Volná pracovní místa
251094 - rada/odborný rada v Oddělení kontrolním III.
Generální finanční ředitelství - 03: Finanční úřad pro Ústecký kraj, Územní pracoviště v Rumburku
Ing. Ivana Kroupová, tel.:412 592 411e-mail: ivana.kroupova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 3. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
[] Místo výkonu práce: Františka Nohy č.p. 845/2 Rumburk 1, 408 01 Rumburk Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 3. červen 2024. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu do 11. platové třídy. Týdenní služební doba činí 40 hodin týdně. Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - Pracovník Oddělení kontrolního zejména: koordinuje, metodicky usměrňuje a zajišťuje komplexní výkon specializovaných činností při správě daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění v rozsahu své působnosti. - Provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů a vydává rozhodnutí v daňovém a správním řízení. - Komplexně vykonává specializované a analytické činnosti správy daní u specifických subjektů vyznačujících se složitostí jednotlivých faktorů. - Provádí postupy při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech daňových druhů, a to na vysokém stupni specializace. - Provádí komplexní daňové kontroly a daňová řízení více druhů daní a daňových subjektů a v rámci své působnosti zajišťuje správu daní u složitých či vzájemně provázaných subjektů či řízení a postupů. - Zprostředkovává poskytování informací zahraničním správcům daně a podílí se na výměně informací v rámci Evropské unie a zpracování výstupů pro mezinárodní dožádání. - Zpracovává stanoviska pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu, navrhuje a odůvodňuje rozhodnutí o opravných prostředcích. - Na příkaz nadřízeného představeného plní další služební úkoly ve stanoveném oboru státní služby. Platové podmínky: - platový tarif v rozmezí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., - osobní příplatek od 1 859 Kč do 5 576 Kč - zvláštní příplatek 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., a služebního předpis GŘ č. 2/2017. - možnost výkonnostních a cílových odměn. Podmínky výkonu služby: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 7. května 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Ústecký kraj, Velká hradební 61, Ústí nad Labem 400 21, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna2500@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID datové schránky služebního úřadu: qjfn2bj. Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo SM č. 251094 – ÚzP v Děčíně“. Bližší informace poskytne: Ing. Ivana Kroupová Tel.: 412 252 411 Ivana.Kroupova@fs.mfcr.cz
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
11122011/0710 Zveřejněn 02.04.2013 | |
107-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
123-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
CZ0807100345340190156021 Zveřejněn 13.11.2014 | |
98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 4nwn6cc
Zdroj: justice.cz
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Rumburku
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz