Kontakty
- 553 681 111
- podatelna3216@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
pokladna
PO 08:00-12:00 13:00-15:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-12:00 13:00-15:00 hod.
ČT Zavřeno
pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
Kontaktní osoby
- Ing. Jiří Krupa - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - Na Jízdárně 3162/3, Moravská Ostrava, OstravaNejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Ostrava III - Opavská 6177/74a, Poruba, Ostrava22,11 kmFINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Krnově - Kasárenská 2501/7, Pod Bezručovým vrchem, Krnov23,12 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Ostrava I - Jurečkova 940/2, Moravská Ostrava, Ostrava29,77 km
Youtube video
FinancniSpravaCR
Činnosti firmy
- finanční úřad
Volná pracovní místa
ÚŘEDNÍCI V OBLASTI DANÍ (2 místa)
Sekce Územní pracoviště v Opavě
Ing. Kateřina KotováSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 190 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc |
KO: Žádáme zájemce, aby se seznámili s podmínkami účasti ve výběrovém řízení, které jsou zveřejněny v "Oznámení o vyhlášení společného výběrového řízení na služební místa 321053 a 321710" na webových stránkách FS ČR https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9720133. Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 2. května 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj, Na Jízdárně 3162/3, 709 00 Ostrava, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna3200@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky služebního úřadu ID 4hun2cu. Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místa 321053 a 321710 - vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním III – Opava“. V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení. Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní - provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů a vydávání rozhodnutí v daňovém a správním řízení - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to daňové kontroly, vyhledávací činnosti, místních šetření, a postupů k odstranění pochybností převážně na dani z přidané hodnoty a na dani z příjmů, a to i mimo sídlo územního pracoviště - provádění kontroly správnosti, úplnosti, průkaznosti a srozumitelnosti účetnictví, jednoduchého účetnictví a daňové evidence - komunikace s daňovými subjekty a třetími osobami v rámci kontrolních postupů při správě daní - vyhotovování výsledků kontrolních zjištění a zpráv o daňových kontrolách, vyhotovování protokolů o místních šetřeních, vyhotovování protokolů o jednání s daňovými subjekty, případně se třetími osobami - zpracování návrhů stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
11122011/0710 Zveřejněn 02.04.2013 | |
107-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
123-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
CZ0807100345340190156021 Zveřejněn 13.11.2014 | |
98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: uu3n6vx
Zdroj: justice.cz
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Opavě
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz