FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Mělníce
Kontakty
- 315 639 799
- podatelna2114@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Ing. Čeněk Kalfař - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO STŘEDOČESKÝ KRAJ - Na Pankráci 1685/17, Nusle, PrahaNejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Kralupech nad Vltavou - Přemyslova 502/63, Kralupy nad Vltavou17,62 kmFINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Brandýse nad Labem-Stará Boleslav - Boleslavská 31/4, Stará Boleslav, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav22,35 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Praha-východ - Thámova 291/27, Karlín, Praha28,66 km
Youtube video
FinancniSpravaCR
Činnosti firmy
- finanční úřad
Volná pracovní místa
Technický pracovník
Finanční úřad pro Středočeský kraj
Ing. Jana Pokorná, tel.:315 639 725e-mail: jana.pokorna5@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 18 900 Kč/měsíc do 25 330 Kč/měsíc |
Samostatné zajišťování a provádění oprav a údržby technologických zařízení, budov a majetku, zajišťování technického provozu a servisních činností, obsluha kotelen, vedení agendy BOZP a PO, zajišťování revizí dle příslušných právních předpisů, organizace autoprovozu a řízení osobních vozidel, údržba zeleně. Nabízíme: Stabilita a zázemí ve velké státní organizaci, motivační osobní ohodnocení, 25 dní dovolené + 5 dní indispozičního volna, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP, rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců. Kontakt: telefonicky nebo e-mailem
Vrchní referent/ka - rada oddělení vyměřovacího II
Finanční úřad pro Středočeský kraj
Bc. Jaromír Folkman, tel.:315 639 737e-mail: jaromir.folkman@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 696 Kč/měsíc do 43 394 Kč/měsíc |
Kontakt: životopisy zasílejte e-mailem Služba zahrnuje zejména: - zpracování daňových přiznání (daň z příjmů/DPH), - komunikaci s daňovými subjekty, - zpracování úřední korespondence, - práci s nedoplatky daní, - na příkaz nadřízeného představeného plní další služební úkoly ve stanoveném oboru státní služby, které svou náročností odpovídají platové třídě stanovené na systemizovaném služebním místě. Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží
Technický pracovník
Finanční úřad pro Středočeský kraj
Andrea Novotná, tel.:315 639 704e-mail: andrea.novotna2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 41 200 Kč/měsíc |
Zajišťování správy, funkčnosti a bezpečnosti lokálního síťového prostředí. Monitorování a diagnostika sítí, definování a přidělování adres uživatelům a propojování na další sítě. Zajišťování činností v oblasti informačních technologií na ÚP. Spolupráce v oblasti provozního zabezpečení ÚP v rámci Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení. Spolupráce v zajištění činností na úseku BOZP a PO v rámci ÚP. Na příkaz nadřízeného představeného plnění dalších služebních úkolů ve stanovených oborech státní služby, které svou náročností odpovídají platové třídě stanovené na systemizovaném služebním místě. Nabízíme: Stabilita a zázemí ve velké státní organizaci, motivační osobní ohodnocení, 25 dní dovolené + 5 dní indispozičního volna + 1 den služebního volna na zařízení osobních záležitostí, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP, rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců. Kontakt: telefonicky nebo e-mailem
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
11122011/0710 Zveřejněn 02.04.2013 | |
107-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
123-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
CZ0807100345340190156021 Zveřejněn 13.11.2014 | |
98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: k92n5uh
Zdroj: justice.cz
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Mělníce
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz